Zakup sprzętu dla zadania pn. ,,Modernizacja pomieszczeń w celu utworzenia Zakładu Medycyny Nuklearnej w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym im. NMP w Częstochowie".

Data publikacji 2019-04-18
Data zakończenia 2019-04-30 00:00:00
Instytucja Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Najświętszej Marii Panny
Miejscowość Częstochowa
Województwo śląskie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 539378-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu dla zadania pn. ,,Modernizacja pomieszczeń w celu utworzenia Zakładu Medycyny Nuklearnej w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym im. NMP w Częstochowie”.
2.Zamówienie składa się z 13 Części:
Część nr 1 -Komora laminarna (1 szt.),
Część nr 2 -Pojemnik do przenoszenia strzykawek - SPECT (1 szt.),
Część nr 3 -Pojemnik do przenoszenia strzykawek - PET (1 szt.),
Część nr 4 -Kosz na odpady (1 szt.),
Część nr 5 -Pojemnik nablatowy na odpady (2 szt.),
Część nr 6 -Osłonka na fiolki z okienkiem (2 szt.),
Część nr 7 - Przenośny miernik skażeń powierzchniowych i mocy dawki (2 szt.),
Część nr 8 - Osłonka wolframowa na strzykawki z okienkiem (3 szt.),
Część nr 9- Osłonka wolframowa na strzykawki z okienkiem (1 szt.),
Część nr 10-Suchy blok grzejny (1 szt.),
Część nr 11-Wytrząsarka laboratoryjna (1 szt.),
Część nr 12-Fantom Jaszczaka (1 szt.),
Część nr 13-Fartuch ołowiany (1 szt.).
3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku Nr 3 do SIWZ pn. ,,Opis przedmiotu zamówienia/Parametry techniczne” (dotyczy Części od nr 1 do nr 13). Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy, stanowiącej Załącznik Nr 7 do SIWZ.
4.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, zgodnie z ww. opisem przedmiotu zamówienia. Ofertę można składać w odniesieniu do wszystkich części zamówienia. Zamawiający nie ogranicza liczby części zamówienia, których można udzielić jednemu Wykonawcy.
5. Zamówienie jest dofinansowane ze środków Województwa Śląskiego w ramach umowy na zadanie pn. Zakup sprzętu dla zadania pn. ,,Modernizacja pomieszczeń w celu utworzenia Zakładu Medycyny Nuklearnej w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym im. NMP w Częstochowie".

Dodatkowe informacje

GuidZP400 f06c4691-32c4-4736-bb90-77064ab97111
Biuletyn 539378-N-2019
Zamawiajacy nazwa Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Najświętszej Marii Panny
Regon 12810530000000
Zamawiajacy adres ulica Bialska
Zamawiajacy adres numer domu 104
Zamawiajacy miejscowosc Częstochowa
Zamawiajacy kod pocztowy 42-200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 343 673 753
Zamawiajacy fax 343 651 756
Zamawiajacy email szp@data.pl
Adres strony url www.szpitalparkitka.com.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpitalparkitka.com.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Częstochowie przy ul. Bialskiej 104/118, Kancelaria-pok. 3.41 (IIpiętro).
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Bialska 104/118, 42-200 Częstochowa
Nazwa nadana zamowieniu Zakup sprzętu dla zadania pn. ,,Modernizacja pomieszczeń w celu utworzenia Zakładu Medycyny Nuklearnej w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym im. NMP w Częstochowie".
Numer referencyjny Znak sprawy: DEZ.26.041.2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1.Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu dla zadania pn. ,,Modernizacja pomieszczeń w celu utworzenia Zakładu Medycyny Nuklearnej w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym im. NMP w Częstochowie”. 2.Zamówienie składa się z 13 Części: Część nr 1 -Komora laminarna (1 szt.), Część nr 2 -Pojemnik do przenoszenia strzykawek - SPECT (1 szt.), Część nr 3 -Pojemnik do przenoszenia strzykawek - PET (1 szt.), Część nr 4 -Kosz na odpady (1 szt.), Część nr 5 -Pojemnik nablatowy na odpady (2 szt.), Część nr 6 -Osłonka na fiolki z okienkiem (2 szt.), Część nr 7 - Przenośny miernik skażeń powierzchniowych i mocy dawki (2 szt.), Część nr 8 - Osłonka wolframowa na strzykawki z okienkiem (3 szt.), Część nr 9- Osłonka wolframowa na strzykawki z okienkiem (1 szt.), Część nr 10-Suchy blok grzejny (1 szt.), Część nr 11-Wytrząsarka laboratoryjna (1 szt.), Część nr 12-Fantom Jaszczaka (1 szt.), Część nr 13-Fartuch ołowiany (1 szt.). 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku Nr 3 do SIWZ pn. ,,Opis przedmiotu zamówienia/Parametry techniczne” (dotyczy Części od nr 1 do nr 13). Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy, stanowiącej Załącznik Nr 7 do SIWZ. 4.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, zgodnie z ww. opisem przedmiotu zamówienia. Ofertę można składać w odniesieniu do wszystkich części zamówienia. Zamawiający nie ogranicza liczby części zamówienia, których można udzielić jednemu Wykonawcy. 5. Zamówienie jest dofinansowane ze środków Województwa Śląskiego w ramach umowy na zadanie pn. Zakup sprzętu dla zadania pn. ,,Modernizacja pomieszczeń w celu utworzenia Zakładu Medycyny Nuklearnej w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym im. NMP w Częstochowie".
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2019-06-14T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1.Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowaw art. 86 ust. 5 Ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 Ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wykonawca, który nie należy do żadnej grupy kapitałowej może złożyć oświadczenie o braku przynależności do grupy kapitałowej wraz z ofertą. 5.W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu na wezwanie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące oświadczenia lub dokumenty: 1)Informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 13, 14 i 21 Ustawy PZP, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2)Oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności. 3)Oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne. 6.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 5 SIWZ: 1)pkt. 1 - składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 13, 14 i 21 Ustawy PZP. 2)Dokumenty, o których mowa w ust. 6 pkt. 1) SIWZ, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3)Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 6 pkt. 1) SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis ust. 6 pkt. 2) SIWZ stosuje się. 4)W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiedniego kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 7.Wykonawca mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby mającej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, której dotyczy dokument wskazany w ust. 5 pkt. 1) SIWZ, składa dokument, o którym mowa w ust. 6 pkt. 1) SIWZ, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 14 i 21 Ustawy PZP. Jeżeli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie tej osoby złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tej osoby. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem termin składania ofert. Przepis ust. 6 pkt. 2) SIWZ stosuje się. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1.W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, na wezwanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest złożyć: 1)Oświadczenie Wykonawcy wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 6 do SIWZ. 2)Opis przedmiotu zamówienia np. karty katalogowe / opisy / foldery / fotografie / informacje producenta oferowanego asortymentu - potwierdzające spełnienie wymaganych przez Zamawiającego parametrów opisanych w Części od nr 1 do nr 13 w Załączniku Nr 3 do SIWZ pn. ,,Opis przedmiotu zamówienia/Parametry techniczne - w oryginale lub w kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem z zaznaczeniem której Części i pozycji dotyczy dokument. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. UWAGA: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dopuszcza się składanie wspólnego oświadczenia i dokumentów.
Inne dokumenty niewymienione 1.Wykaz dokumentów, które Wykonawca musi złożyć w ofercie: 1)Wypełniony i podpisany Formularz Oferty, stanowiący Załączniku Nr 1 do SIWZ (w oryginale). Do oferty należy dołączyć aktualne dokumenty potwierdzające status prawny Wykonawcy, np. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Oferta nie musi zawierać tych dokumentów w przypadku wskazania w ofercie przez Wykonawcę, że są one dostępne w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z w/w dokumentów. 2) Wypełniony i podpisany Formularz asortymentowo-cenowy (odpowiednio dla danej części, na którą składana jest oferta), stanowiący Załącznik Nr 2 do SIWZ (w oryginale). 3)Wypełnioną i podpisaną tabelę pn. ,,Opis przedmiotu zamówienia/Parametry techniczne” (odpowiednio dla danej części, na którą składana jest oferta), stanowiący Załącznik Nr 3 do SIWZ (w oryginale). 4)Oświadczenie Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, stanowiący Załącznik Nr 4 do SIWZ (w oryginale). 5)Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie, ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/ych się o udzielenie zamówienia publicznego. 6)W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców (spółki cywilne/konsorcja) wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników. 2.Forma składanych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów: 1)Oświadczenia lub dokumenty, o których mowa w rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. poz. 1126 ze zm.) wraz ze zmianą z dnia 17 października 2018 r. - Dz. U. z 2018, poz. 1993), zwanym dalej ,,rozporządzeniem”, należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 2)Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów lub oświadczeń, które każdego z nich dotyczą. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje przez opatrzenie kopii dokumentu lub kopii oświadczenia, sporządzonych w postaci papierowej, własnoręcznym podpisem. Poświadczenia za zgodność z oryginałem powinno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem). 3)Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w rozporządzeniu, wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 4)Dokumenty lub oświadczenia sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiany do umowy zawarte są w Załączniku Nr 7 do SIWZ - Wzór Umowy
IV 4 4 data 2019-04-30T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Komora laminarna (1 szt.)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-06-14T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku Nr 3 do SIWZ pn. ,,Opis przedmiotu zamówienia/Parametry techniczne”. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy, stanowiącej Załącznik Nr 7 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pojemnik do przenoszenia strzykawek - SPECT (1 szt)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-06-14T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku Nr 3 do SIWZ pn. ,,Opis przedmiotu zamówienia/Parametry techniczne”. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy, stanowiącej Załącznik Nr 7 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pojemnik do przenoszenia strzykawek - PET (1 szt.)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-06-14T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku Nr 3 do SIWZ pn. ,,Opis przedmiotu zamówienia/Parametry techniczne”. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy, stanowiącej Załącznik Nr 7 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Kosz na odpady (1 szt)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-06-14T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku Nr 3 do SIWZ pn. ,,Opis przedmiotu zamówienia/Parametry techniczne”. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy, stanowiącej Załącznik Nr 7 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Pojemnik nablatowy na odpady (2 szt.)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-06-14T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku Nr 3 do SIWZ pn. ,,Opis przedmiotu zamówienia/Parametry techniczne”. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy, stanowiącej Załącznik Nr 7 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Osłonka na fiolki z okienkiem (2 szt)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-06-14T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku Nr 3 do SIWZ pn. ,,Opis przedmiotu zamówienia/Parametry techniczne”. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy, stanowiącej Załącznik Nr 7 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Przenośny miernik skażeń powierzchniowych i mocy dawki (2 szt)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-06-14T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku Nr 3 do SIWZ pn. ,,Opis przedmiotu zamówienia/Parametry techniczne”. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy, stanowiącej Załącznik Nr 7 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Osłona wolframowa na strzykawki z okienkiem 2,5 ml (3 szt)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-06-14T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku Nr 3 do SIWZ pn. ,,Opis przedmiotu zamówienia/Parametry techniczne”. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy, stanowiącej Załącznik Nr 7 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Osłona wolframowa na strzykawki z okienkiem 5 ml (1 szt)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-06-14T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku Nr 3 do SIWZ pn. ,,Opis przedmiotu zamówienia/Parametry techniczne”. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy, stanowiącej Załącznik Nr 7 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Suchy blok grzejny (1 szt.)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-06-14T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku Nr 3 do SIWZ pn. ,,Opis przedmiotu zamówienia/Parametry techniczne”. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy, stanowiącej Załącznik Nr 7 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Wytrząsarka laboratoryjna (1 szt)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-06-14T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku Nr 3 do SIWZ pn. ,,Opis przedmiotu zamówienia/Parametry techniczne”. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy, stanowiącej Załącznik Nr 7 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Fantom Jaszczaka (1 szt)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-06-14T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku Nr 3 do SIWZ pn. ,,Opis przedmiotu zamówienia/Parametry techniczne”. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy, stanowiącej Załącznik Nr 7 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa Fartuch ołowiany (1 szt)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-06-14T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku Nr 3 do SIWZ pn. ,,Opis przedmiotu zamówienia/Parametry techniczne”. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy, stanowiącej Załącznik Nr 7 do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Długość okresu gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)