| GuidZP400 | 
						
															3021fb75-3d69-4b37-b66b-d1a10d117a72
													 | 
					
							                							                									
						| Biuletyn | 
						
															539481-N-2019
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy nazwa | 
						
															Powiat Kraśnicki
													 | 
					
							                									
						| Regon | 
						
															43102940600000
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy adres ulica | 
						
															al. Niepodległości
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy adres numer domu | 
						
															20
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy miejscowosc | 
						
															Kraśnik
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy kod pocztowy | 
						
															23-210
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy panstwo | 
						
															Polska
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy wojewodztwo | 
						
															lubelskie
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy telefon | 
						
															818 255 889
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy fax | 
						
															818 255 052
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy email | 
						
															przetargi@powiatkrasnicki.pl
													 | 
					
							                									
						| Adres strony url | 
						
															www.powiatkrasnicki.pl 
													 | 
					
							                									
						| Zamieszczanie obowiazkowe | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Ogloszenie dotyczy | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Czy finansowane z unii | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Nazwa projektu programu | 
						
															Regionalny Program Operacyjny Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 12 Edukacja, kwalifikacje i kompetencje, Działanie 12.4 Kształcenie zawodowe, tytuł projektu „Pewnym krokiem w przyszłość”
													 | 
					
							                									
						| Czy ubiegac zaklady pracy | 
						
															2
													 | 
					
							                									
						| Minimalny procent zatrudnienia | 
						
															0%
													 | 
					
							                							                							                							                							                									
						| Rodzaj zamawiajacego | 
						
															2
													 | 
					
							                									
						| Czy dostep dokumentow zamowienia | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Dostep dokumentow zamowienia | 
						
															www.powiatkrasnicki.pl; www.powiatkrasnik.e-bip.eu 
													 | 
					
							                									
						| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Zamieszczona bedzie specyfikacja | 
						
															www.powiatkrasnicki.pl; www.powiatkrasnik.e-bip.eu 
													 | 
					
							                							                							                							                									
						| Czy wymagane przeslanie ofert | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Wymagane przeslanie ofert inny | 
						
															Forma pisemna 
													 | 
					
							                									
						| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres | 
						
															Powiat Kraśnicki, Al. Niepodległości 20, 23-204 Kraśnik, I piętro, Sekretariat - pokój 101 
													 | 
					
							                							                									
						| Nazwa nadana zamowieniu | 
						
															Dostawa odzieży ochronnej na praktyki i staże dla uczniów Zespołu Szkół Nr 3 w Kraśniku
													 | 
					
							                									
						| Numer referencyjny | 
						
															Zp 272.3.2019
													 | 
					
							                							                									
						| Rodzaj zamowienia | 
						
															1
													 | 
					
							                							                									
						| Okreslenie przedmiotu | 
						
															Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży ochronnej na praktyki i staże dla uczniów Zespołu Szkół Nr 3 w Kraśniku, realizowana w oparciu o projekt „Pewnym krokiem w przyszłość”, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 12 Edukacja, kwalifikacje i kompetencje, Działanie 12.4 Kształcenie zawodowe, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
													 | 
					
							                									
						| Cpv glowny przedmiot | 
						
															18100000-0
													 | 
					
							                									
						| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc | 
						
															0,00
													 | 
					
							                							                									
						| Okres w dniach | 
						
															14
													 | 
					
							                									
						| Informacje na temat katalogow | 
						
															Termin wykonania zamówienia: maksymalnie 14 dni od daty podpisania umowy.
													 | 
					
							                									
						| Okreslenie warunkow | 
						
															Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie. 
													 | 
					
							                									
						| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow | 
						
															Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie. 
													 | 
					
							                									
						| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow | 
						
															Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie. 
													 | 
					
							                							                									
						| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Art 24 ust 5 pkt 1 | 
						
															1
													 | 
					
							                							                							                									
						| Art 24 ust 5 pkt 4 | 
						
															1
													 | 
					
							                							                							                							                							                									
						| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia | 
						
															1
													 | 
					
							                							                									
						| Wykaz dokumentow zaswiadczen | 
						
															-
													 | 
					
							                									
						| Zakresie warunkow udzialu | 
						
															-
													 | 
					
							                									
						| Zakresie kryteriow selekcji | 
						
															-
													 | 
					
							                									
						| Wykaz potwierdzenie okolicznosci | 
						
															-
													 | 
					
							                									
						| Inne dokumenty niewymienione | 
						
															1. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy PZP, Zamawiający wymaga oświadczenia Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w przedmiotowym postępowaniu. Uwaga: Dokument określony w sekcji III.7) pkt 1. składany jest przez Wykonawcę w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert. 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji. Uwaga: Ww. zobowiązanie należy dołączyć do oferty w formie oryginału. Zobowiązanie winno określać: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 4) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje przedmiot zamówienia, których wskazane zdolności dotyczą. 
													 | 
					
							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                									
						| Zastosowanie procedury pzp | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Zmiana umowy | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Zmiana umowy tekst | 
						
															1. Zmiana postanowień niniejszej umowy lub wprowadzenie do niej dodatkowych postanowień może nastąpić jedynie za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności.
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie i na warunkach przewidzianych w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych, w następujących przypadkach:
1) Termin wykonania zamówienia:
a) Zaistnienie w trakcie realizacji umowy przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego;
b) działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne), mającego bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania robót.
2) Sposób i warunki płatności: 
a) w związku z powstałą po zawarciu Umowy sytuacją braku środków Zamawiającego
na sfinansowanie wykonania Umowy zgodnie z pierwotnie określonymi warunkami;
b) w sytuacjach wynikających ze specyfiki działalności Zamawiającego;
c) w sytuacji zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy.
3) Wysokości wynagrodzenia:
a) w sytuacji zmniejszenia zakresu zamówienia (obniżenie wynagrodzenia);
b) zmiana obowiązujących stawek podatku VAT;
c) zmiany w przepisach prawa powszechnie obowiązujących, mające wpływ na wysokość wynagrodzenia.
4) Rezygnacji z podwykonawstwa lub wprowadzenie podwykonawstwa – w sytuacjach wynikających ze specyfiki działalności Wykonawcy lub zaistnienia w troku umowy trudnych do przewidzenia okoliczności.
													 | 
					
							                									
						| IV 4 4 data | 
						
															2019-04-30T00:00:00+02:00
													 | 
					
							                									
						| IV 4 4 godzina | 
						
															12:00
													 | 
					
							                							                									
						| IV 4 4 jezyki | 
						
															Polski
													 | 
					
							                									
						| IV 4 5 okres | 
						
															30
													 | 
					
							                									
						| IV 4 17 | 
						
															1
													 |