Dostawa materiałów biurowych dla Urzędu Miejskiego

Data publikacji 2019-04-18
Data zakończenia 2019-04-26 00:00:00
Instytucja Gmina Wałbrzych
Miejscowość Wałbrzych
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 539203-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301900007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z rozładunkiem materiałów biurowych dla Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu. Przedmiot zamówienia obejmuje zadania:
1) Zadanie nr 1 - Zestawienie materiałów biurowych dla Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu określonych w Załączniku nr 1A;
2) Zadanie nr 2 – Zestawienie papieru kserograficznego określonego w Załączniku nr 1B.
Zamawiający przez podanie w SIWZ nazw własnych produktów, będących przedmiotem zamówienia, określa minimalne parametry techniczne, jakim powinny odpowiadać produkty równoważne, aby spełniały stawiane wymagania. Wykonawca, który w ofercie powoła się na zastosowanie produktów równoważnych opisywanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, ale na podstawie art. 30 ust. 5 ustawy to na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania na etapie składania ofert, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji Zamawiający określił w projekcie umowy, stanowiącej Załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 cb12e2c2-e1b9-4e8d-90e7-d2f37b04a627
Biuletyn 539203-N-2019
Zamawiajacy nazwa Gmina Wałbrzych
Regon 57959500000000
Zamawiajacy adres ulica Pl. Magistracki
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Wałbrzych
Zamawiajacy kod pocztowy 58-300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 074 6655153, 6655154,
Zamawiajacy fax 746 655 155
Zamawiajacy email bzp@um.walbrzych.pl,
Adres strony url www.bip.um.walbrzych.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://gminawalbrzych.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://gminawalbrzych.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemny
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miejski w Wałbrzychu, Biuro Obsługi Klienta, ul. Sienkiewicza 6, 58-300 Wałbrzych
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa materiałów biurowych dla Urzędu Miejskiego
Numer referencyjny BZP.271.34.2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z rozładunkiem materiałów biurowych dla Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu. Przedmiot zamówienia obejmuje zadania: 1) Zadanie nr 1 - Zestawienie materiałów biurowych dla Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu określonych w Załączniku nr 1A; 2) Zadanie nr 2 – Zestawienie papieru kserograficznego określonego w Załączniku nr 1B. Zamawiający przez podanie w SIWZ nazw własnych produktów, będących przedmiotem zamówienia, określa minimalne parametry techniczne, jakim powinny odpowiadać produkty równoważne, aby spełniały stawiane wymagania. Wykonawca, który w ofercie powoła się na zastosowanie produktów równoważnych opisywanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, ale na podstawie art. 30 ust. 5 ustawy to na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania na etapie składania ofert, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji Zamawiający określił w projekcie umowy, stanowiącej Załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 86227,64
Waluta calosc PLN
Data zakonczenia 2019-06-28T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków udziału w niniejszym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków udziału w niniejszym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków udziału w niniejszym zakresie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zgodnie ze stanowiskiem Urzędu Zamówień Publicznych, wyrażonym w odpowiedziach na pytania dotyczące znowelizowanych przepisów ustawy, zamieszczonym na stronie Urzędu Zamówień Publicznych, w przypadku, gdy w postępowaniu zostanie złożona tylko jedna oferta Wykonawca nie ma obowiązku złożenia ww. oświadczenia. 2. Dokument, z którego wynika upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy; jeśli ofertę podpisuje pełnomocnik – dokument pełnomocnictwa oraz dokument, z którego wynika uprawnienie dla osoby udzielającej pełnomocnictwa, do dokonania takiej czynności, jeżeli takie umocowanie nie wynika z dokumentów ogólnie dostępnych w bazach CEiDG lub KRS. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo rodzajowe do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. Zamawiający nie wymaga złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
Czy wadium 1
Wadium Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 1) Zadanie nr 1 – 1 000,00 zł (słownie: tysiąc złotych 00/100), 2) Zadanie nr 2 - 900,00 zł (słownie: dziewięćset złotych 00/100). Szczegóły uregulowania dotyczące wadium zawarte są w rozdziale VIII SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiany umowy wymagać będą zachowania formy pisemnego aneksu podpisanego przez obie Strony, pod rygorem nieważności, i dopuszczalne będą w warunkach określonych w projekcie umowy.
IV 4 4 data 2019-04-26T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zestawienie materiałów biurowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 49349,59
Waluta zal PLN
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z rozładunkiem materiałów biurowych dla Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu. Zestawienie materiałów biurowych znajduje się w formularzu cenowym dla poszczególnego zadania (Załącznik nr 1A - formularz cenowy).
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zestawienie papieru kserograficznego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 36878,05
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2019-06-28T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z rozładunkiem papieru kserograficznego dla Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu. Zestawienie papieru kserograficznego znajduje się w formularzu cenowym dla poszczególnego zadania (Załącznik nr 1B - formularz cenowy).
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Czas reakcji
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)