Dostawa przełączników sieciowych oraz prace wdrożeniowe

Data publikacji 2019-04-18
Data zakończenia 2019-04-29 00:00:00
Instytucja Narodowy Fundusz Zdrowia, Śląski Oddział Wojewódzki
Miejscowość Katowice
Województwo śląskie
Branża
  • Urządzenia sieciowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 537964-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 324200003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

---Przedmiotem zamówienia jest dostawa przełączników sieciowych oraz prace wdrożeniowe, zgodnie z zasadami określonymi w SIWZ, w tym zgodnie z formularzem opis przedmiotu zamówienia oraz wzorem umowy. ---Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę następującego sprzętu: 1) przełącznik dostępowy modularny - 3 sztuki, 2) moduł kart liniowych ( typ 1) - 9 sztuk, 3)moduł kart liniowych (typ 2) - 1 sztuka, 4) moduł kart liniowych (typ 3) - 12 sztuk, 5) moduł kart liniowych (typ 4) - 4 sztuki, 6) przełącznik dostępowy z funkcją łączenia w stos – 4 sztuki oraz prace wdrożeniowe, których zakres określa formularz opis przedmiotu zamówienia.
»Wykonawca winien podać w treści formularza opis przedmiotu zamówienia nazwę producenta oraz nazwę modelu oferowanego sprzętu. Formularz opis przedmiotu zamówienia, w tym wskazana przez Wykonawcę nazwa producenta oraz nazwa modelu, składają się na treść oferty.
---Zamawiający dopuszcza możliwość dostarczenia przez Wykonawcę, na jego pisemny wniosek i za zgodą Zamawiającego, innego modelu danego sprzętu tego samego producenta niż model wskazany przez Wykonawcę w ofercie złożonej w zamówieniu nr 7/pn/2019, pod warunkiem łącznego spełnienia przesłanek opisanych we wzorze umowy.
---- Prace wdrożeniowe polegają na: 1) dokonaniu przez Wykonawcę konsultacji (oceny) w zakresie konfiguracji przełączników dostarczonych w ramach niniejszego zamówienia oraz pozostałych trzech (3) posiadanych już przez Zamawiającego (a wskazanych w pkt I formularza opis przedmiotu zamówienia); 2) opracowaniu zaleceń dotyczących konfiguracji sprzętu oraz ich wdrożeniu przez inżyniera/inżynierów dedykowanego przez Wykonawcę stosownie do przedmiotu prac wdrożeniowych, w zakresie uzgodnionym z Zamawiającym - uzgodnienia będą dokonywane na bieżąco; 3) przeprowadzeniu warsztatów na poziomie średniozaawansowanym (obejmujących zagadnienia dotyczące m.in. VLAN, MSTP, VRRP, OSPF, IGMP, ACL,802.1X, MAC-auth, RMON, DHCP, VSF) dla czterech (4) pracowników Zamawiającego. ---Wykonawca winien złożyć następujące oświadczenia, których treść znajduje się w formularzu opis przedmiotu zamówienia:
a) Oświadczamy i zobowiązujemy się, iż oferowany oraz dostarczony przez nas sprzęt będzie fabrycznie nowy oraz wyprodukowany nie wcześniej niż w 2018 r. W definicji sprzętu fabrycznie nowego nie mieści się sprzęt ponownie wprowadzony na rynek przez producenta sprzętu po przeprowadzonym procesie jego odnowienia (ang. „refurbished”). Zamawiający nie dopuszcza dostarczenia sprzętu ponownie wprowadzonego na rynek przez producenta po przeprowadzonym procesie odnowienia (ang. „refurbished”) , b) Oświadczamy i zobowiązujemy się, iż oferowany oraz dostarczony przez nas sprzęt będzie wyprodukowany zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz normami, będzie w pełni wartościowy i nadający się do używania zgodnie z jego przeznaczeniem oraz będzie posiadał deklaracje zgodności CE, c) Oświadczamy i zobowiązujemy się, iż oferowany oraz dostarczony przez nas sprzęt pochodzi z legalnego źródła, będzie objęty pakietem uprawnień gwarancyjnych (na warunkach opisanych w SIWZ, w tym we wzorze umowy) zawartych w cenie i świadczonych przez sieć serwisową producenta sprzętu, d) Oświadczamy i zobowiązujemy się, iż w ramach gwarancji zapewniamy Zamawiającemu dostęp do wszelkich poprawek i najnowszych wersji oprogramowania udostępnionych przez producenta, w tym prawo do ich pobrania bezpośrednio ze strony producenta bądź w inny sposób udostępniony przez Wykonawcę, zainstalowania i użytkowania, bez naruszania praw innych osób lub podmiotów, z zachowaniem zasad dotyczących licencji na oprogramowanie opisanych we wzorze umowy. Pod pojęciem „oprogramowanie” rozumie się oprogramowanie wbudowane/ zainstalowane na sprzęcie bądź oprogramowanie niezbędne do poprawnego funkcjonowania sprzętu, e) Oświadczamy i zobowiązujemy się, iż prace wdrożeniowe wykona osoba/osoby posiadająca odpowiednie kwalifikacje dla realizacji tego rodzaju prac, tj. inżynier/inżynierowie dedykowany przez Wykonawcę stosownie do przedmiotu prac wdrożeniowych.
--- Realizacja zamówienia będzie przebiegała na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ. Wzór umowy przewiduje i określa warunki ewentualnej zmiany treści umowy. ---Wykonawca winien zaoferować 60-miesięczną gwarancję oraz rękojmię za wady przedmiotu zamówienia na warunkach opisanych w formularzu opis przedmiotu zamówienia oraz wzorze umowy. Bieg okresu gwarancji oraz rękojmi za wady liczony będzie od dnia podpisania protokołu dostawy. ---Miejsce wykonania zamówienia: ul. Kossutha 13, 40-844 Katowice.
SIWZ, w tym formularz opis przedmiotu zamówienia, zawiera standardy jakościowe, o których mowa w art.91 ust.2a pzp.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 6b68a9c7-3ee4-4d03-90c5-db6994857e01
Biuletyn 537964-N-2019
Zamawiajacy nazwa Narodowy Fundusz Zdrowia, Śląski Oddział Wojewódzki
Regon 15447382000300
Zamawiajacy adres ulica ul. Kossutha
Zamawiajacy adres numer domu 13
Zamawiajacy miejscowosc Katowice
Zamawiajacy kod pocztowy 40-844
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon (032) 7351547, 7351637
Zamawiajacy fax 327 351 636
Zamawiajacy email inwestycje@nfz-katowice.pl
Adres strony url www.nfz-katowice.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.nfz-katowice.pl/news/group/16/o-nas/zamowienia/przetargi
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.nfz-katowice.pl/news/group/16/o-nas/zamowienia/przetargi
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Śląski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia, ul. Kossutha 13, 40-844 Katowice, pokój nr 208A
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa przełączników sieciowych oraz prace wdrożeniowe
Numer referencyjny 7/pn/2019
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu ---Przedmiotem zamówienia jest dostawa przełączników sieciowych oraz prace wdrożeniowe, zgodnie z zasadami określonymi w SIWZ, w tym zgodnie z formularzem opis przedmiotu zamówienia oraz wzorem umowy. ---Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę następującego sprzętu: 1) przełącznik dostępowy modularny - 3 sztuki, 2) moduł kart liniowych ( typ 1) - 9 sztuk, 3)moduł kart liniowych (typ 2) - 1 sztuka, 4) moduł kart liniowych (typ 3) - 12 sztuk, 5) moduł kart liniowych (typ 4) - 4 sztuki, 6) przełącznik dostępowy z funkcją łączenia w stos – 4 sztuki oraz prace wdrożeniowe, których zakres określa formularz opis przedmiotu zamówienia. »Wykonawca winien podać w treści formularza opis przedmiotu zamówienia nazwę producenta oraz nazwę modelu oferowanego sprzętu. Formularz opis przedmiotu zamówienia, w tym wskazana przez Wykonawcę nazwa producenta oraz nazwa modelu, składają się na treść oferty. ---Zamawiający dopuszcza możliwość dostarczenia przez Wykonawcę, na jego pisemny wniosek i za zgodą Zamawiającego, innego modelu danego sprzętu tego samego producenta niż model wskazany przez Wykonawcę w ofercie złożonej w zamówieniu nr 7/pn/2019, pod warunkiem łącznego spełnienia przesłanek opisanych we wzorze umowy. ---- Prace wdrożeniowe polegają na: 1) dokonaniu przez Wykonawcę konsultacji (oceny) w zakresie konfiguracji przełączników dostarczonych w ramach niniejszego zamówienia oraz pozostałych trzech (3) posiadanych już przez Zamawiającego (a wskazanych w pkt I formularza opis przedmiotu zamówienia); 2) opracowaniu zaleceń dotyczących konfiguracji sprzętu oraz ich wdrożeniu przez inżyniera/inżynierów dedykowanego przez Wykonawcę stosownie do przedmiotu prac wdrożeniowych, w zakresie uzgodnionym z Zamawiającym - uzgodnienia będą dokonywane na bieżąco; 3) przeprowadzeniu warsztatów na poziomie średniozaawansowanym (obejmujących zagadnienia dotyczące m.in. VLAN, MSTP, VRRP, OSPF, IGMP, ACL,802.1X, MAC-auth, RMON, DHCP, VSF) dla czterech (4) pracowników Zamawiającego. ---Wykonawca winien złożyć następujące oświadczenia, których treść znajduje się w formularzu opis przedmiotu zamówienia: a) Oświadczamy i zobowiązujemy się, iż oferowany oraz dostarczony przez nas sprzęt będzie fabrycznie nowy oraz wyprodukowany nie wcześniej niż w 2018 r. W definicji sprzętu fabrycznie nowego nie mieści się sprzęt ponownie wprowadzony na rynek przez producenta sprzętu po przeprowadzonym procesie jego odnowienia (ang. „refurbished”). Zamawiający nie dopuszcza dostarczenia sprzętu ponownie wprowadzonego na rynek przez producenta po przeprowadzonym procesie odnowienia (ang. „refurbished”) , b) Oświadczamy i zobowiązujemy się, iż oferowany oraz dostarczony przez nas sprzęt będzie wyprodukowany zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz normami, będzie w pełni wartościowy i nadający się do używania zgodnie z jego przeznaczeniem oraz będzie posiadał deklaracje zgodności CE, c) Oświadczamy i zobowiązujemy się, iż oferowany oraz dostarczony przez nas sprzęt pochodzi z legalnego źródła, będzie objęty pakietem uprawnień gwarancyjnych (na warunkach opisanych w SIWZ, w tym we wzorze umowy) zawartych w cenie i świadczonych przez sieć serwisową producenta sprzętu, d) Oświadczamy i zobowiązujemy się, iż w ramach gwarancji zapewniamy Zamawiającemu dostęp do wszelkich poprawek i najnowszych wersji oprogramowania udostępnionych przez producenta, w tym prawo do ich pobrania bezpośrednio ze strony producenta bądź w inny sposób udostępniony przez Wykonawcę, zainstalowania i użytkowania, bez naruszania praw innych osób lub podmiotów, z zachowaniem zasad dotyczących licencji na oprogramowanie opisanych we wzorze umowy. Pod pojęciem „oprogramowanie” rozumie się oprogramowanie wbudowane/ zainstalowane na sprzęcie bądź oprogramowanie niezbędne do poprawnego funkcjonowania sprzętu, e) Oświadczamy i zobowiązujemy się, iż prace wdrożeniowe wykona osoba/osoby posiadająca odpowiednie kwalifikacje dla realizacji tego rodzaju prac, tj. inżynier/inżynierowie dedykowany przez Wykonawcę stosownie do przedmiotu prac wdrożeniowych. --- Realizacja zamówienia będzie przebiegała na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ. Wzór umowy przewiduje i określa warunki ewentualnej zmiany treści umowy. ---Wykonawca winien zaoferować 60-miesięczną gwarancję oraz rękojmię za wady przedmiotu zamówienia na warunkach opisanych w formularzu opis przedmiotu zamówienia oraz wzorze umowy. Bieg okresu gwarancji oraz rękojmi za wady liczony będzie od dnia podpisania protokołu dostawy. ---Miejsce wykonania zamówienia: ul. Kossutha 13, 40-844 Katowice. SIWZ, w tym formularz opis przedmiotu zamówienia, zawiera standardy jakościowe, o których mowa w art.91 ust.2a pzp.
Cpv glowny przedmiot 32420000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 100
Informacje na temat katalogow 1. Termin wykonania zamówienia: a) dostawa sprzętu objętego przedmiotem zamówienia winna zostać zrealizowana w terminie do 40 dni licząc od dnia zawarcia umowy, b) prace wdrożeniowe objęte przedmiotem zamówienia winny zostać zrealizowane w terminie do 60 dni licząc od dnia podpisania protokołu dostawy.---- Licencje na oprogramowanie dostarczone w ramach zamówienia (licencje na oprogramowanie komputerowe) winny zostać udzielone na czas nieoznaczony, przy zachowaniu zasad i wymogów określonych w formularzu opis przedmiotu zamówienia oraz we wzorze umowy. 2. Przedmiot niniejszego zamówienia jest częścią zamówienia na dostawę przełączników sieciowych (zamówienie udzielane w częściach).
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Art. 22 ust.1b pkt 3 pzp - warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności zawodowej. W celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności zawodowej (posiadania wymaganego doświadczenia), a opisanego poniżej, Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu ww. warunku (patrz pkt VI pkt 1 ppkt 1 SIWZ), a na wezwanie Zamawiającego dokumenty, o których mowa w pkt VI pkt 3 lit.a i lit.b SIWZ. Wykonawca winien spełnić warunek dotyczący zdolności zawodowej (posiadania wymaganego doświadczenia) polegający na należytym wykonaniu, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywaniu, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej 1 (jednej) dostawy sprzętu sieciowego (wśród dostarczonego sprzętu powinny znajdować się także przełączniki sieciowe) wykonanej lub wykonywanej, o wartości wskazanej poniżej. ---Pod pojęciem wykonana dostawa należy rozumieć zamówienie polegające na dostawie sprzętu sieciowego o wartości nie mniejszej niż 150.000,00 złotych brutto, którego realizacja została zakończona (umowa została zrealizowana). Wśród dostarczonego sprzętu powinny znajdować się także przełączniki sieciowe.---Pod pojęciem wykonywana dostawa należy rozumieć zamówienie będące w trakcie realizacji (umowa jest nadal realizowana) polegające na dostawie sprzętu sieciowego, którego pewna część o wartości nie mniejszej niż 150.000,00 złotych brutto, została już zrealizowana. Wśród dostarczonego sprzętu powinny znajdować się także przełączniki sieciowe. (Uwaga: sytuacja ta dotyczy wyłącznie świadczeń okresowych lub ciągłych. Jeżeli Wykonawca powoła się na wykonywanie dostawy stanowiącej świadczenie okresowe lub ciągłe, w przypadku wątpliwości zobowiązany będzie wykazać (udowodnić) okresowy lub ciągły charakter świadczenia). ---Wykaz dostaw wykonanych - a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych - Wykonawca zamieszcza w formularzu wykaz dostaw wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa powyżej, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.---UWAGA! • Odpowiednio wykonanie lub wykonywanie każdej wykazanej dostawy musi zostać poparte dowodem, że dostawa została wykonana lub jest wykonywana należycie • Informacje podane w formularzu wykaz dostaw nie mogą być sprzeczne z informacjami wynikającymi z dokumentów potwierdzających należyte wykonanie (wykonywanie) dostaw • Podając w formularzu wykaz dostaw datę wykonania, Wykonawca wskazuje dzień, miesiąc i rok wykonania (zakończenia) dostawy (umowa została zrealizowana); w przypadku dostawy wykonywanej (umowa jest nadal realizowana) – Wykonawca wskazuje dzień, miesiąc i rok wykonania (zakończenia) zrealizowanej już części dostawy z zaznaczeniem, iż jest to zamówienie nadal realizowane (umowa jest nadal realizowana) •Podając w formularzu wykaz dostaw wartość dostawy, Wykonawca:- w przypadku dostawy wykonanej (umowa została zrealizowana) - wpisuje kwotę brutto w złotych za całość wykonanej dostawy, zaś w przypadku dostawy wykonywanej (umowa jest nadal realizowana) - Wykonawca wpisuje zarówno kwotę brutto w złotych za zrealizowaną już w ramach całości część dostawy oraz kwotę brutto w złotych stanowiącą wartość całej dostawy •Jeżeli zakres przedmiotowy wykazywanych przez Wykonawcę zamówień byłby szerszy (np. obejmowałby również dostawę innych elementów, innego asortymentu lub inny rodzaj zamówienia, np. usługi), Wykonawca winien wyodrębnić i podać dane dotyczące dostawy sprzętu sieciowego. W przypadku podawania wartości Wykonawca winien wpisać zarówno kwotę brutto stanowiącą wartość całego zamówienia (umowy), jak i wartość brutto samej dostawy sprzętu sieciowego. •Wykonawca w formularzu wykaz dostaw podaje podmiot, na rzecz którego dostawa została wykonana lub jest nadal wykonywana, wskazując jego nazwę i adres •Wykonawca podaje w formularzu wykaz dostaw informację, czy wykazana dostawa jest dostawą wykonaną, czy nadal wykonywaną.---W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: a) warunek niepodlegania wykluczeniu, o którym mowa w pkt V pkt 1 ppkt 1 SIWZ, winien spełnić każdy z Wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia; b) warunek udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt V pkt 1 ppkt 2 SIWZ, winien spełnić samodzielnie przynajmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, tzn. przynajmniej jeden z takich Wykonawców powinien posiadać wymagane doświadczenie (brak możliwości sumowania zdolności zawodowej - doświadczenia).---W związku z art. 22a ust.1 pzp, zgodnie z którym: Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych, na gruncie niniejszego postępowania przyjmuje się, iż „stosowna sytuacja”, o której mowa w cyt. art. 22a ust.1 pzp, wystąpi wyłącznie w przypadku, gdy: 1) Wykonawca, który polega na zdolności zawodowej (doświadczeniu) innego podmiotu, udowodni Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tego podmiotu, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tego podmiotu do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 2) Zamawiający oceni, że udostępniana Wykonawcy przez inny podmiot jego zdolność zawodowa (doświadczenie), pozwala na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunku udziału w postępowaniu oraz 3) Zamawiający zbada, że nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust.1 pkt 13-22 pzp. Uwaga! W przypadku polegania na zdolności zawodowej innego podmiotu/ów, Wykonawca jest zobowiązany wskazać ten fakt w formularzu oferty.---W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolności zawodowej (doświadczeniu) innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z innymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda wskazania w szczególności: a) podmiotu, który udostępni swoje zasoby (nazwa/firma oraz adres); b) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; c) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego. Informacje, o których mowa powyżej pod lit.a)-d), winny znaleźć się w zobowiązaniu podmiotu do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.---Zobowiązanie podmiotu, o którym mowa wyżej, Wykonawca załącza do oferty. ---Uwaga! Zgodnie z art. 22a ust.6 pzp, jeżeli zdolności zawodowe podmiotu, o którym mowa w art. 22a ust.1 pzp, nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego: a) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub b) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności zawodowe, o których mowa w art. 22a ust.1 pzp.
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe ---W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: a) warunek niepodlegania wykluczeniu, o którym mowa w pkt V pkt 1 ppkt 1 SIWZ, winien spełnić każdy z Wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia; b) warunek udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt V pkt 1 ppkt 2 SIWZ, winien spełnić samodzielnie przynajmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, tzn. przynajmniej jeden z takich Wykonawców powinien posiadać wymagane doświadczenie (brak możliwości sumowania zdolności zawodowej - doświadczenia). ---W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców: 1) oświadczenie, o którym mowa w pkt VI pkt 1 ppkt 1 SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Oświadczenie to winno potwierdzić spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunku udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia; 2) oświadczenie, o którym mowa w pkt VI pkt 2 SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; 3) dokumenty, o których mowa w pkt VI pkt 3 lit.a i lit.b SIWZ, winny potwierdzić spełnianie warunku opisanego w pkt V pkt 1 ppkt 2 SIWZ samodzielnie przynajmniej przez jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Warunek ten winien spełnić samodzielnie przynajmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, tzn. przynajmniej jeden z takich Wykonawców powinien posiadać wymagane doświadczenie (brak możliwości sumowania zdolności zawodowej - doświadczenia).
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu a) wykaz dostaw (formularz wykaz dostaw) wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich trzech (3) lat przed upływem terminu składania ofert - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane (por. pkt V pkt 1 ppkt 2 SIWZ) oraz załączeniem b) dowodów określających, czy wykazane dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa powyżej, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.»Jeżeli Wykonawca polega na zdolności zawodowej innego podmiotu, przedstawia wykaz dostaw j.w. wraz z dowodami j.w. wystawionymi dla tego podmiotu. »Jeżeli Wykonawca powoła się na wykonywanie dostawy stanowiącej świadczenie okresowe lub ciągłe, w przypadku wątpliwości zobowiązany będzie wykazać (udowodnić) okresowy lub ciągły charakter świadczenia.
Inne dokumenty niewymienione --- W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej: www.nfz-katowice.pl informacji, o której mowa w art. 86 ust.5 pzp, Wykonawca przekaże Zamawiającemu oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 pzp. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Por. art. 24 ust.11 pzp oraz §5 pkt 10 rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26.07.2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów (…).Wzór oświadczenia - grupa kapitałowa stanowi załącznik do SIWZ. ---Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunku udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa powyżej (por. art. 25a ust.3 pkt 2 pzp).Wzór oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust.1 pkt 1 pzp, załączono do SIWZ.---Kwestie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia reguluje SIWZ. UWAGA! Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą załączyć do oferty pełnomocnictwo. Zgodnie z art. 23 ust. 2 pzp Wykonawcy tacy winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Dokument pełnomocnictwa winien odpowiadać zasadom określonym w pkt X lit. B SIWZ dla pełnomocnictw. ---Kwestie związane miedzy innymi z formą oświadczeń i dokumentów reguluje rozporządzenie Ministra Rozwoju z dnia 26.07.2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U.2016, poz. 1126 ze zm.) oraz SIWZ
Czy wadium 1
Wadium 1.Na podstawie art. 45 ust.2 oraz ust.5 pzp Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 14.000,00 zł (słownie: czternaście tysięcy 00/100 złotych). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy wskazany poniżej:BGK o/Katowice Nr 97 11301091 0003 9003 7420 0002. Na potrzeby przelewów międzynarodowych podaje się: SWIFT, tj.: „GOSKPLPW” oraz adres banku: Bank Gospodarstwa Krajowego Oddział w Katowicach, ul. Podchorążych 1, 40-043 Katowice. 4. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, Wykonawca obowiązany jest złożyć dokument – wadium w kasie Śląskiego OW NFZ w Katowicach, ul. Kossutha 13, IV piętro, pokój nr 410. Treść takiego dokumentu nie może warunkować wypłacenia kwoty wadium Zamawiającemu od badania zasadności żądania wypłaty przez wystawcę dokumentu. Dokument w swej treści winien uwzględniać postanowienia art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 pzp. Dokument swoją ważnością musi obejmować okres odpowiadający terminowi związania ofertą (30 dni). Bieg tego terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert (art. 85 ust. 5 pzp). Pierwszym dniem związania ofertą będzie zatem dzień, w którym upływa termin składania ofert. Wadium winno mieć charakter bezwarunkowy i nieodwołalny. 5. Wykonawca wnosi wadium przed upływem terminu składania ofert (art. 45 ust. 3 pzp). Przez wniesienie wadium rozumie się złożenie dokumentu w kasie Śląskiego OW NFZ, bądź wpływ środków pieniężnych na podany wyżej rachunek bankowy, przed upływem terminu składania ofert, o którym mowa w pkt XI ppkt 1 SIWZ. Zwrot wadium nastąpi zgodnie z zasadami wynikającymi z art. 46 pzp. 6.Zamawiający zobowiązany jest odrzucić ofertę, jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy (art. 89 ust. 1 pkt 7b pzp).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. W toku realizacji umowy Wykonawca może dokonać zmiany podwykonawcy bądź zrezygnować z podwykonawcy wskazanego w ofercie Wykonawcy złożonej w zamówieniu nr 7/pn/2019. Zmiana bądź rezygnacja winna nastąpić w drodze pisemnego aneksu do umowy z podaniem przyczyny zmiany bądź rezygnacji, oraz w przypadku zmiany – ze wskazaniem nowego podwykonawcy. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 22a ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu (warunku dot. zdolności zawodowej – posiadanie doświadczenia), Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia go w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia (zamówienie nr 7/pn/2019). 2. W przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT w okresie realizacji niniejszej umowy, tj. przed wystawieniem danej faktury odpowiednio z tytułu dostawy sprzętu bądź prac wdrożeniowych, zmiana zostanie uwzględniona w umowie. W przypadku zwiększenia stawki podatku VAT, wynagrodzenie netto, w tym także ceny (wartości) netto podane w załączniku nr 2 do umowy, zostanie obniżone w taki sposób, aby po doliczeniu aktualnie obowiązującej stawki podatku VAT, wynagrodzenie odpowiednio z tytułu dostawy sprzętu bądź prac wdrożeniowych, nie przekroczyło cen wynikających z oferty Wykonawcy złożonej w zamówieniu nr 7/pn/2019. W przypadku zmniejszenia stawki podatku VAT, do cen (wartości) netto podanych w umowie, w tym w załączniku nr 2 do umowy, zostanie doliczony podatek VAT w obowiązującej (niższej) wysokości. Zmiana stawki podatku VAT wraz z wszelkimi jej konsekwencjami zostanie wprowadzona w drodze pisemnego aneksu do umowy. 3. W trakcie realizacji umowy Wykonawca może dokonać zmiany formy zabezpieczenia na jedną lub kilka form, o których mowa w art. 148 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zmiana formy zabezpieczenia musi zostać dokonana z zachowaniem ciągłości zabezpieczenia i bez zmniejszania jego wysokości. O zamiarze dokonania zmiany formy zabezpieczenia Wykonawca obowiązany jest poinformować Zamawiającego z odpowiednim wyprzedzeniem. Zmiana formy zabezpieczenia zostanie wprowadzona stosownym aneksem do umowy. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość dostarczenia przez Wykonawcę, na jego pisemny wniosek i za zgodą Zamawiającego, innego modelu danego sprzętu tego samego producenta niż model wskazany przez Wykonawcę w ofercie złożonej w zamówieniu nr 7/pn/2019, pod warunkiem łącznego spełnienia poniższych przesłanek: a) inny model sprzętu tego samego producenta będzie spełniał wymogi opisane w zamówieniu nr 7/pn/2019, tj. nie będzie gorszy od modelu wskazanego w ofercie Wykonawcy złożonej w zamówieniu nr 7/pn/2019 biorąc pod uwagę kompleksową ocenę parametrów danego sprzętu; b) inny model sprzętu tego samego producenta nie spowoduje podwyższenia wynagrodzenia umowy (wynagrodzenie może jednak zostać obniżone); c) Wykonawca przedłoży Zamawiającemu pisemne oświadczenie producenta danego sprzętu potwierdzające, iż model wskazany w ofercie Wykonawcy złożonej w zamówieniu nr 7/pn/2019 nie jest możliwy do dostarczenia przez Wykonawcę. Zmiana, o której mowa powyżej, wymaga sporządzenia pisemnego aneksu do umowy poprzedzonego pisemną zgodą Zamawiającego. Zmiana ta nie ma wpływu na bieg terminów wykonania umowy. Jeżeli zmiana modelu będzie oznaczała obniżenie wynagrodzenia, niniejsze zostanie objęte treścią ww. aneksu do umowy. 5. Każdorazowa zmiana postanowień umowy wymagać będzie formy pisemnej pod rygorem nieważności, z uwzględnieniem wyjątków przewidzianych w umowie.---Wzór umowy określa również przypadki, w których Zamawiającemu przysługuje prawo do skorzystania z możliwości odstąpienia od umowy bądź rozwiązania umowy w części dotyczącej prac wrożeniowych.
IV 4 4 data 2019-04-29T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)