GuidZP400 |
223a4062-e78e-42e7-93ac-b880b4073aaa
|
Biuletyn |
537046-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 5 im. Św. Barbary w Sosnowcu
|
Regon |
00000000000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
pl. Medyków
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Sosnowiec
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
41-200
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
032 3682012, 3682449
|
Zamawiajacy fax |
(032) 368 20 12
|
Zamawiajacy email |
zam.publ@wss5.pl
|
Adres strony url |
www.wss5.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.wss5.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.wss5.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny nr 5 im. św. Barbary w Sosnowcu, Plac Medyków 1, 41-200 Sosnowiec
|
Nazwa nadana zamowieniu |
„Dostawa sprzętu do zabiegów endowaskularnych”
|
Numer referencyjny |
18/PNP/SW/2019/II
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa sprzętu do zabiegów endowaskularnych”, w ilości i asortymencie określonym w załączniku nr 1 do SIWZ. Szczegółowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
24
|
Okreslenie warunkow |
Warunek zostanie wstępnie spełniony jeżeli Wykonawca wraz z ofertą przedłoży podpisane oświadczenie o treści zgodnej ze wzorem zamieszczonym w Rozdziale II pkt 3 SIWZ.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Warunek zostanie wstępnie spełniony jeżeli Wykonawca wraz z ofertą przedłoży podpisane oświadczenie o treści zgodnej ze wzorem zamieszczonym w Rozdziale II pkt 3 SIWZ.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Warunek zostanie wstępnie spełniony jeżeli Wykonawca wraz z ofertą przedłoży podpisane oświadczenie o treści zgodnej ze wzorem zamieszczonym w Rozdziale II pkt 3 SIWZ.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1. Oświadczenie, że oferowany asortyment posiada dokumenty wymagane przez polskie prawo, na podstawie których może być wprowadzony do obrotu i stosowania w placówkach ochrony zdrowia w RP o treści zgodnej ze wzorem zamieszczonym w Rozdziale II pkt 6 SIWZ;
2. Karty katalogowe (prospekty) z opisem produktów, w których został zaznaczony oferowany przedmiot zamówienia (pozycja z numerami katalogowymi);
3. Certyfikatu zgodności lub deklaracji zgodności zaoferowanych produktów określonych w załączniku 1 do SIWZ.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Pełnomocnictwo lub umowa podmiotów występujących wspólnie wskazujące, że osoba
występująca w imieniu wykonawcy jest do tego upoważniona, jeżeli nie wynika to z załączonych
do oferty dokumentów. 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej
informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, ustawy PZP, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o
przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24
ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP wg. Wzoru zamieszczonego w Rozdziale II pkt 4 SIWZ. Wraz ze
złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym
wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje dokonanie zmian umowy w toku jej realizacji w przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w art. 144 ustawy z dnia 24 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (tj Dz.U. 2015, poz. 2164).
Zamawiający dopuszcza w szczególności zmianę postanowień umowy w przypadku:
1 gdy, nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizacje przedmiotu umowy.
2 zmiany stawki podatku VAT wpływającej na wynagrodzenie Wykonawcy;
3 obniżenia przez Wykonawcę cen asortymentu będącego przedmiotem umowy,
4 nie wykorzystania asortymentu będącego przedmiotem umowy, poprzez wydłużenie czasu realizacji umowy o którym mowa w pkt 4.1 SIWZ o okres nie dłuższy niż 3 miesiące
5 gdy wprowadzony zostanie do sprzedaży przez Wykonawcę produkt zmodyfikowany/ udoskonalony,
6 zmiany:
– numeru katalogowego produktu lub
– nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów lub
– sposobu konfekcjonowania lub
– liczby opakowań lub
– parametrów produktu na korzystniejsze w wyniku udoskonalenia produktu
Powyższe zmiany nie mogą skutkować zwiększeniem ceny jednostkowej, wartości umowy i nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego.
Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie w przypadkach przewidzianych ustawą oraz postanowieniami niniejszej Specyfikacji istotnych warunków zamówienia, za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany.
|
IV 4 4 data |
2019-04-26T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|