GuidZP400 |
58ce580b-dd97-48f4-9074-82bbef43c62a
|
Biuletyn |
540139-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Powiat Łowicki
|
Regon |
75014776800000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Stanisławskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
30
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Łowicz
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
99-400
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
łódzkie
|
Zamawiajacy telefon |
468 375 902
|
Zamawiajacy fax |
468 375 015
|
Zamawiajacy email |
rip@powiatlowicki.pl
|
Adres strony url |
www.powiat.lowicz.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Projekt „Umiem, wiem, potrafię – nowoczesna infrastruktura szkolna kluczem do rozwoju młodego człowieka”, w ramach którego realizowane jest niniejsze zamówienie, otrzymał wsparcie z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa VII Infrastruktura dla usług społecznych, Działanie VII.4 Edukacja, Poddziałanie VII.4.3 Edukacja ogólna.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Informacje dodatkowe zamawiajacy |
Nie dotyczy.
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.powiat.lowicz.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy złożyć za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. z 2017 r. poz. 1481 oraz z 2018 r. poz. 106, 138, 650, 1118 i 1629), osobiście lub za pośrednictwem posłańca w zamkniętej kopercie, w siedzibie Zamawiającego
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Starostwo Powiatowe w Łowiczu, ul. Stanisławskiego 30, 99- 400 Łowicz sekretariat (pokój 101)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu komputerowego dla Młodzieżowego Ośrodka Socjoterapii w Kiernozi w ramach projektu pn. „Umiem, wiem, potrafię – nowoczesna infrastruktura szkolna kluczem do rozwoju młodego człowieka”
|
Numer referencyjny |
IZP.272.9.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego dla Młodzieżowego Ośrodka Socjoterapii w Kiernozi w ramach projektu pn. „Umiem, wiem, potrafię –
- nowoczesna infrastruktura szkolna kluczem do rozwoju młodego człowieka” w następującym zakresie:
1.1. Notebook z oprogramowaniem – gabinet dyrektora 9 szt.,
1.2. Serwer z systemem operacyjnym – pracownia komputerowa 1 szt.,
1.3. Serwer NAS z dwoma dyskami - pracownia komputerowa 1 szt.,
1.4. Zasilacz awaryjny do serwera – pracownia komputerowa 1 szt.,
1.5. Szafa serwerowa RACK 1 szt.,
1.6. Notebook z oprogramowaniem do wykorzystania ze sprzętem biofeedback 1 szt.,
1.7. Urządzenie wielofunkcyjne 1 szt.
Miejsce dostawy:
Młodzieżowy Ośrodek Socjoterapii w Kiernozi
ul. Sobocka 2b
99-412 Kiernozia.
|
Cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
10
|
Informacje na temat katalogow |
Zamawiający udziela zamówień na dostawy sprzętu komputerowego w częściach. Jedna z nich stanowi przedmiot niniejszego zamówienia.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonał w sposób należyty co najmniej 2 dostawy komputerów. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku powoływania się przez Wykonawcę na potencjał innych podmiotów, warunek zostanie spełniony wyłącznie jeżeli: co najmniej jeden z tych podmiotów w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonał w sposób należyty co najmniej 2 dostawy komputerów.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając wraz z ofertą zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3. Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający upoważnienie osoby/osób do podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów (jeżeli zamawiający nie może pozyskać tych informacji z ogólnodostępnych, bezpłatnych, internetowych baz danych). Jeżeli ww. osoby/osoba działa na podstawie pełnomocnictwa, to musi ono obejmować umocowanie do podpisania oferty. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. Wraz z pełnomocnictwem należy złożyć dokumenty, z których będzie wynikać, że osoby/osoba udzielająca pełnomocnictwa była upoważniona do reprezentacji Wykonawcy w dacie jego udzielania.
|
Znaczenie warunkow wykonawcow |
Nie dotyczy.
|
Ograniczenie liczby uczestnikow informacje dodatkowe |
Nie dotyczy. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.
|
Obejmuje ustanowienie informacje dodatkowe |
Nie dotyczy. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
|
Adres strony na ktorej bedzie prowadzona |
Nie dotyczy.
|
Elementy aukcji elektronicznej |
Nie dotyczy.
|
Informaje udostepnione wykonawcom |
Nie dotyczy.
|
Informaje przebiegu aukcji |
Nie dotyczy.
|
Warunki do licytacji |
Nie dotyczy.
|
Wykorzystanie sprzetu elektronicznego |
Nie dotyczy.
|
Wymagania dotyczace rejestracji wyk aukcja |
Nie dotyczy.
|
Warunki zamkniecia aukcji |
Nie dotyczy.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 3 1 minimalne wymagania |
Nie dotyczy. Zamawiający prowadzi postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego.
|
IV 3 1 etapy negocjacji |
Nie dotyczy. Zamawiający prowadzi postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego.
|
IV 3 1 dodatkowe informacje |
Nie dotyczy. Zamawiający prowadzi postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego.
|
IV 3 2 opis potrzeb |
Nie dotyczy. Zamawiający prowadzi postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego.
|
IV 3 2 informacja wysokosc nagrod |
Nie dotyczy. Zamawiający prowadzi postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego.
|
IV 3 2 wstepny harmonogram |
Nie dotyczy. Zamawiający prowadzi postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego.
|
IV 3 2 EtapyDialogu |
Nie dotyczy. Zamawiający prowadzi postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego.
|
IV 3 2 DodatkoweInformacje |
Nie dotyczy. Zamawiający prowadzi postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego.
|
IV 3 3 ElementyOpisu |
Nie dotyczy. Zamawiający prowadzi postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego.
|
IV 3 3 DodatkoweInfo |
Nie dotyczy. Zamawiający prowadzi postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego.
|
IV 4 6 |
Nie dotyczy. Zamawiający prowadzi postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego.
|
IV 4 7 |
Nie dotyczy. Zamawiający prowadzi postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego.
|
IV 4 8 |
Nie dotyczy. Zamawiający prowadzi postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego.
|
IV 4 9 |
Nie dotyczy. Zamawiający prowadzi postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego.
|
IV 4 12 |
Nie dotyczy. Zamawiający prowadzi postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego.
|
IV 4 13 |
Nie dotyczy. Zamawiający prowadzi postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego.
|
IV IstotnePostanowienia |
Nie dotyczy. Zamawiający prowadzi postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego.
|
IV 4 14 |
Nie dotyczy. Zamawiający prowadzi postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego.
|
IV LicytacjeDodatkoweInformacje |
Nie dotyczy. Zamawiający prowadzi postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian zawartej z Wykonawcą umowy w stosunku do treści oferty, na której podstawie dokonano wyboru Wykonawcy w sytuacji wystąpienia okoliczności określonych w ust. 2 - 4 oraz w ustawie Prawo zamówień publicznych. 2. Strony mają prawo do przedłużenia terminu realizacji umowy o okres trwania przyczyn, z powodu których będzie zagrożone jego dotrzymanie, w następujących sytuacjach: 1) jeżeli przyczyny, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu realizacji umowy będą następstwem okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający lub Użytkownik, 2) wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami. Przez pojęcie siły wyższej strony uznają wydarzenie lub okoliczność o charakterze nadzwyczajnym, którego wystąpienie jest niezależne od stron i któremu nie mogą one zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, a w szczególności za siłę wyższą uznaje się: wojny, stany nadzwyczajne, klęski żywiołowe, epidemie, ograniczenia związane z kwarantanną, embargo, rewolucje, zamieszki i strajki, które uniemożliwiają wykonywanie przedmiotu umowy. 3. Strony mają prawo do zmiany rodzaju rozwiązań technicznych lub parametrów zaoferowanych w ofercie: 1) w przypadku, gdy parametry techniczne urządzeń będą korzystniejsze dla Użytkownika niż zaoferowane w ofercie, będą spełniały wymagania określone w SIWZ, a cena nie ulegnie zmianie, 2) w przypadku pojawienia się na rynku urządzeń nowszej generacji umożliwiającego uzyskanie lepszej jakości, lub podniesienie walorów użytkowych, a cena nie ulegnie zmianie, 3) w przypadku konieczności zrealizowania Przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa. 4. Jeżeli Strona uważa się za uprawnioną do żądania zmiany Umowy na podstawie wskazanej w niniejszej Umowie, zobowiązana jest do przekazania drugiej Stronie wniosku dotyczącego zmiany Umowy wraz z opisem zdarzenia lub okoliczności stanowiących podstawę do żądania takiej zmiany. 5. Strona zobowiązana jest do dostarczenia wraz z wnioskiem, o którym mowa w ust. 4., wszelkich dokumentów oraz informacji uzasadniających żądanie zmiany Umowy, stosownie do zdarzenia lub okoliczności stanowiących podstawę żądania zmiany. 6. W terminie 7 dni roboczych od dnia otrzymania żądania zmiany, Strona powiadomi drugą Stronę o akceptacji żądania zmiany Umowy lub odpowiednio o braku akceptacji zmiany. 7. Wszelkie zmiany Umowy są dokonywane przez umocowanych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy w formie pisemnej w drodze aneksu Umowy, pod rygorem nieważności.
|
IV 6 1 sposob udostepniania |
Nie dotyczy.
|
IV 6 1 srodki ochrony |
Nie dotyczy.
|
IV 4 4 data |
2019-04-29T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|