GuidZP400 |
96fd5e42-820b-46aa-9383-9c74717be187
|
Biuletyn |
539788-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Uniwersytet Jagielloński
|
Regon |
---00000000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Gołębia
|
Zamawiajacy adres numer domu |
24
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kraków
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
31-007
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
124 324 450
|
Zamawiajacy fax |
124 324 451
|
Zamawiajacy email |
bzp@adm.uj.edu.pl
|
Adres strony url |
www.przetargi.uj.edu.pl
|
Adres strony internetowej |
www.uj.edu.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia publiczna
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.przetargi.uj.edu.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.przetargi.uj.edu.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Pisemnie. Zgodnie z treścią SIWZ.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Dział Zamówień Publicznych, ul. Straszewskiego 25/2, 31-113 Kraków, parter
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Udzielenie licencji niewyłącznej na oprogramowanie Systemu Informacji Prawnej wraz z aktualizacjami Systemu na potrzeby Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie
|
Numer referencyjny |
80.272.122.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Oferty lub wnioski |
1
|
Zastrzega prawo grup czesci |
Nie dotyczy
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
Nie dotyczy
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie wykonawcy w zakresie udzielenia licencji niewyłącznej na oprogramowanie Systemu Informacji Prawnej /zwanego dalej „SIP” bądź „Systemem”/ na polach eksploatacji wskazanych w ust. 1.1-1.3 poniżej oraz w Załączniku nr 3 do umowy, wraz z aktualizacjami Systemu przez okres 36 miesięcy, dla potrzeb Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie, z możliwością korzystania poprzez dostęp do Systemu w dowolnym miejscu i czasie w następujących dostępnych wariantach:
1.1 dostęp bez limitu jednoczesnych połączeń do funkcjonalności Systemu opisanych w Załączniku nr 3 pkt. 1-4 realizowany będzie poprzez:
a) dostęp z puli adresów IP stanowiących Załącznik nr 4 do umowy, poprzez wejście na stronę www Systemu. System automatycznie winien rozpoznawać adres IP użytkownika i bez konieczności dodatkowego logowania umożliwiać dostęp do Systemu;
b) dostęp z wykorzystaniem Active Directory Federation Services („ADFS”), dla studentów i pracowników UJ posiadających aktywne konto mailowe w domenie uj.edu.pl poprzez autoryzację uprawnień użytkownika na serwerze UJ. Serwis wykonawcy winien posiadać możliwość logowania z wykorzystaniem danych dostępowych do poczty UJ przekierowując użytkownika do punktu logowania UJ, a po podaniu poprawnych danych umożliwić dostęp do Systemu. System logowania i autoryzacji musi działać w sposób zautomatyzowany, niewymagający od użytkownika czynności utworzenia profilu czy zarządzania swoim profilem. Wykonawca winien zapewnić możliwość zintegrowania Serwisu logowania z ADFS wykorzystywanej przez Zamawiającego (Klienta) i dokonywanie autoryzacji do produktów i usług zakupionych przez Zamawiającego (Klienta) poprzez Serwis logowania – z wykorzystaniem ADFS.
Ze względów technicznych, w przypadku powyższych sposobów logowania, zamawiający dopuszcza organicznie funkcjonalności umożliwiających przechowywanie Danych w Systemie przez Użytkownika;
1.2 dostęp do funkcji Sytemu opisanej w Załączniku nr 3 pkt 5 do umowy, dla pracowników i studentów, oraz emerytowanych samodzielnych pracowników naukowych Wydziału Prawa i Administracji UJ. Dostęp do funkcjonalności odbywać się będzie poprzez założenie na okres maksymalnie 12 m-cy konta użytkownika w Panelu webowym dostarczonym przez wykonawcę, przez uprawnionego pracownika zamawiającego i wydanie loginu i hasła osobie uprawnionej. Ważność kont wygasa każdego roku z dniem 31 września. Warunkiem odnowienia ważności konta będzie aktywny status studenta / pracownika / emerytowanego samodzielnego pracownika naukowego WPiA UJ;
1.3 dostęp do całości Systemu opisanego w Załączniku nr 3 pkt 1-4, 6 do umowy dla pracowników zamawiającego wskazanych przez zamawiającego w liczbie maksymalnie 400 użytkowników. Dostęp realizowany będzie poprzez założenie konta użytkownika w Panelu webowym dostarczonym przez wykonawcę, przez uprawnionego pracownika zamawiającego.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający elementy składowe o minimalnych parametrach i wymaganiach technicznych oraz funkcjonalnych w odniesieniu do całości zamówienia zawierają załączniki do wzoru umowy.
|
Cpv glowny przedmiot |
48000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
445200,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Informacje na temat katalogow |
PKT 4) SIWZ:
1. Zamówienie będzie realizowane przez okres 36 miesięcy, licząc od dnia udzielenia zamówienia, tj. zawarcia umowy.
2. Wykonawca zapewnia gotowość do realizacji zamówienia w dniu zawarcia umowy.
|
Okreslenie warunkow |
PKT 5) SIWZ:
1. Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
PKT 5) SIWZ:
2. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa – zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
PKT 5) SIWZ:
4. Zdolność zawodowa –
4.1 o udzielenie zamówienia ubiegać się może wykonawca, który spełnia warunek dotyczący zdolności zawodowej, a w szczególności wykaże, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje dostawy, tj. trzy zamówienia (tj. odrębne kontrakty) polegające na zapewnieniu dostępu do Systemu Informacji Prawnej wraz z jego aktualizacjami przez okres minimum 12 miesięcy o wartości łącznej nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto, a dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Wykonawca może w celu potwierdzenia spełnienia powyższych warunków udziału w postępowaniu polegać na zasobach innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych, zgodnie z postanowieniami ustawy PZP.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
PKT 7) SIWZ:
7.1 Oświadczenia składane obligatoryjnie wraz z ofertą.
7.1.1 W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust 1 pkt 12-23 ustawy PZP i art. 24 ust. 5 pkt. 1, 2, 4 i 8 ustawy PZP, wykonawca musi dołączyć do oferty oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, wedle wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do formularza oferty;
7.1.2 Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw do wykluczenia musi złożyć oświadczenie, o którym mowa w pkt 7.1.1 powyżej, w części dotyczącej podwykonawców;
7.1.3 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w punkcie 7.1.1 powyżej, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie publiczne.
|
Zakresie warunkow udzialu |
PKT 7)1. 4 SIWZ:
W celu potwierdzenia spełnienia warunku podmiotowego udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 5) 4.1 SIWZ, wykonawca musi dołączyć do oferty Wykaz dostaw, wedle wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do formularza oferty.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
PKT 3) SIWZ:
Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami zamawiającego, określonymi w SIWZ, na potwierdzenie czego winien dołączyć do oferty opis techniczny oferowanego Systemu zawierający w szczególności informacje techniczne i dane dotyczącego jego funkcjonalności.
|
Inne dokumenty niewymienione |
PKT 11)3 SIWZ:
3. Oferta wraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami powinna być sporządzona przez wykonawcę, wedle treści postanowień SIWZ i jej załączników, a w szczególności musi zawierać:
3.1 wypełniony i podpisany formularz oferty wraz z załącznikami, w tym wraz z Wykazem dostaw potwierdzającym spełnienie warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 5)4.1 SIWZ;
3.2 kalkulację cenową, sporządzoną przy uwzględnieniu wymagań i zapisów pkt 13) SIWZ i jej załączników;
3.3 oryginał pełnomocnictwa (pełnomocnictw) lub notarialnie poświadczoną kopię, o ile oferta będzie podpisana przez pełnomocnika [wymagane w szczególności, gdy ofertę składają podmioty występujące wspólnie (konsorcjum), a oferta nie jest podpisana przez wszystkich członków konsorcjum]. Wraz z pełnomocnictwem powinien być złożony dokument potwierdzający możliwość udzielania pełnomocnictwa. Pełnomocnictwa sporządzone w języku obcym wykonawca składa wraz z tłumaczeniem na język polski;
3.4 wykaz podwykonawców z zakresem powierzanych im zadań, o ile przewiduje się ich udział w realizacji zamówienia, wedle wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do formularza oferty;
3.5 dowód wniesienia wadium.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Wykonawca, najpóźniej w dniu składania ofert a przed upływem terminu składania ofert, winien wnieść wadium w wysokości wynoszącej: 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100).
2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
2.1 pieniądzu;
2.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
2.3 gwarancjach bankowych;
2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych;
2.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz.U. z 2016 r., poz. 359.).
3. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć przelewem bankowym na konto zamawiającego IBAN: PL nr 98 1240 2294 1111 0010 3561 9764, SWIFT: PKO PP LPW.
4. W przypadku złożenia wadium w formie pieniężnej, kopia przelewu potwierdzona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę winna zostać dołączona do oferty, a w przypadku złożenia wadium w innej formie niż pieniężna, oryginał dowodu wniesienia wadium musi zostać złożony wraz z ofertą, przy czym oryginał może być złożony w oddzielnej kopercie, jeżeli wykonawca będzie żądał jego zwrotu po zakończeniu postępowania, a w takim przypadku kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem musi być złączona z ofertą.
5. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej uznaje się datę uznania środków na koncie zamawiającego (dzień, godzina).
6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, któremu zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano.
7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, a wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego.
9. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zwraca się je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.
10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:
11.1 odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
11.2 zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zgodnie z postanowieniami par. 9 wzoru umowy stanowiącego załącznik do SIWZ.
|
IV 4 4 data |
2019-04-30T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
Polski.
|
IV 4 5 okres |
30
|