GuidZP400 |
f18639c8-2835-4b78-84d6-d8483812664d
|
Biuletyn |
539990-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Zespół Parków Krajobrazowych Województwa Małopolskiego
|
Regon |
12084810200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Vetulaniego
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kraków
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
31-227
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy email |
tarnow@zpkwm.pl
|
Adres strony url |
https://bip.malopolska.pl/zpkwmalopolskiego,m,313290,2019-r.html
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Projekt pn. Utrzymanie różnorodności biologicznej łąk i pastwisk górskich poprzez prowadzenie gospodarki pasterskiej, realizowany w ramach Działania 6.2 Ochrona różnorodności biologicznej współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://bip.malopolska.pl/zpkwmalopolskiego,m,313290,2019-r.html
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://bip.malopolska.pl/zpkwmalopolskiego,m,313290,2019-r.html
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Zespół Parków Krajobrazowych Województwa Małopolskiego - Oddział w Starym Sączu, Wola Krogulecka 82, 33-342 Barcice
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa tablic informacyjnych wraz z ich montażem w ramach zadania Stworzenie mini-centrów edukacji ekologiczno-kulturowej w projekcie pn. „Utrzymanie różnorodności biologicznej łąk i pastwisk górskich poprzez prowadzenie gospodarki pasterskiej” współfinansowanego z EFRR w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020
|
Numer referencyjny |
OS/2711/3/2019/ML
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż tablic informacyjnych oraz stojaków dydaktycznych wraz z ich montażem w ramach zadania: Stworzenie w bacówkach mini-centrów edukacji ekologiczno-kulturowych poprzez wykonanie tablic informacyjnych i stojaków dydaktycznych, realizowanego w ramach projektu pn. „Utrzymanie różnorodności biologicznej łąki pastwisk górskich poprzez prowadzenie gospodarki pasterskiej” współfinansowanego z EFRR w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020.
2. Zamawiający dokonał podziału zamówienia na części, zwane dalej "Zadaniami".
3. Przedmiotowa dostawa winna być wykonana zgodnie ze szczegółowym opisem przedstawionym w Rozdziale III pkt 1, Rysunkiem nr 1, stanowiącym Załącznik nr 7 do specyfikacji (Zadanie II) oraz wzorem umowy, stanowiącym Załącznik nr 1 do specyfikacji, gdyż zamawiający wymaga, aby wykonawca zawarł z nim umowę w sprawie zamówienia publicznego na takich warunkach jak określone w ww. wzorcu.
4. Zamawiający wymaga, aby wykonawca udzielił min. 60 -miesięcznej (5-letniej) gwarancji jakości na dostarczony przedmiot zamówienia.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zamieszczony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
|
Cpv glowny przedmiot |
30195000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2019-08-30T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy
b) oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków tych zmian zostały zawarte we Wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (dotyczy Zadania I, Zadania II).
|
IV 4 4 data |
2019-04-29T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa 3 (trzech) kompletów tablic informacyjnych (po 3 tablice w każdym komplecie) wraz z montażem w trzech bacówkach edukacyjnych.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30195000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-08-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
1.W ramach Zadania I należy wykonać do każdej z trzech bacówek edukacyjnych po jednym komplecie zawierającym:
A. Tablicę informacyjną o wymiarach 82x73cm – bez konstrukcji - 1szt
B. Tablicę informacyjną o wymiarach 53x83 cm – bez konstrukcji - 1szt
C. Tablicę informacyjno-pamiątkowa o wymiarach 100x193 cm – bez konstrukcji- 1szt
2. UWAGA! Tablice A,B,C montowane są na zewnątrz bacówki edukacyjnej na istniejących drewnianych konstrukcjach. Tablice muszą być zabezpieczone przed warunkami zewnętrznymi (laminowane), wykonane z tworzywa sztucznego lub innego odpowiedniego materiału o minimalnej żywotności 5 lat, zapewniające czytelność informacji.
3. Zamawiający przekaże Wykonawcy teksty oraz grafiki do umieszczenia na tablicach. Wykonanie projektu wraz z wydrukiem leży po stronie Wykonawcy.
4. Bacówki, w których mają zostać zamontowane tablice w ramach Zadania I zlokalizowane są w miejscowościach:
a) Gmina Piwniczna Zdrój , miejscowość: Kokuszka 2, działka ew. nr 849/7;
b) Gmina Jabłonka, miejscowość: Zubrzyca Górna 308, działki ew. nr 3246/1, 3246/3,3246/4, 3246/13;
c) Gmina Łapsze Niżne, miejscowość: Niedzica ul. 3 Maja 16, działka ew. nr 4312.
5. Zamawiający zatwierdza projekty tablic przed ich nadrukiem, tym samym Zamawiający ma prawo do ich modyfikacji. Ostateczny projekt graficzny musi zostać zaakceptowany przez Zamawiającego.
6. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił Zamawiającemu min. 60 - miesięcznej gwarancji jakości na dostarczone tablice.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa stojaków dydaktyczny (z tablicami) wraz z opracowaniem i przygotowaniem projektu graficznego tablic.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30195000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-06-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Stojak dydaktyczny: ruchomy, obrotowy, rozbieralny z tablicami edukacyjnymi wg Rysunku Nr 1.
2. Opis: Stojak będący przedmiotem zamówienia ma być ruchomy, obrotowy, rozbieralny
i mają w nim być wmontowane tablice informacyjne. Stojak ma być wykonany z drewna (czereśni leśnej). Stojak składa się z ruchomej podstawy z rozkładanymi dwoma parami nóg, połączonych pomiędzy sobą a wykonanych z masywnych kawałków (jednolite) w/w drewna o przekrojach 100x100x600 mm. Podstawa będzie wyposażona w obrotowe, mocne kółeczka umożliwiające swobodne przemieszczanie stojaka po pomieszczeniu. Górna gruba belka (belka nośna) 140x70x1850 mm ma posiadać dwa dopasowane otwory, do których wsuwane będą dwa maszty (belki o wymiarach 100x100x1200 mm, na których będą zamocowane na zawiasach dwustronne tablice z treścią pisaną i grafiką. Na stojaku będzie w sumie sześć takich tablic, po 3 na każdym z dwóch masztów. Konstrukcja każdej z tablic będzie w połączeniu rozłącznym pozwalającym na sprawną konserwację tablic. Ramy tablic mają być wykonane z masywnych kawałków frezowanego drewna, w które wpuszczone będzie płyta poliwęglanowa o grubości 3 mm (mocna i elastyczna), na którą należy nakleić po obu stronach dobrej jakości wydruki wielkoformatowe zabezpieczone folią UV-stop. Na jednym stojaku będzie 12 pól o wymiarach 900 mm wys. x 600 mm szer. Na wydrukach będzie treść i fotografie w pełnym kolorze (całość). Konstrukcja stojaka ma być rozbieralna poprzez wyjęcie niegubiących się zawleczek (wsuwek) i złożenia konstrukcji na zawiasach. Wszystkie elementy drewniane winny być zabezpieczone starannie dobrym impregnatem do drewna w kolorze bezbarwnym. Po rozłożeniu jednego kompletnego stojaka jego konstrukcja oraz tablice mają być przechowywane w trzech specjalnie uszytych (w ramach przedmiotu zamówienia) pokrowcach (jeden rozłożony stojak z tablicami podzielony na trzy pokrowce). Pokrowce mają być wykonane z mocnego materiału, na którym należy wydrukować tytuł i logotypy projektu. Uchwyty w torbach winny być mocne na tyle, by pod ciężarem ich zawartości torby spełniały swoje zadanie. W ramach realizacji zadania należy wykonać pokrowce na trzy komplety stojaków (9 pokrowców).
3. Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia podane na rysunku Nr 1 wymiary są wymiarami minimalnymi. Jeśli w trakcie realizacji zadania Wykonawca stwierdzi, iż dla stabilności i bezpieczeństwa osób użytkujących stojak poszczególne elementy winny być większe lub należy przyjąć inne rozwiązania jego konstrukcji wówczas należy uprzednio uzgodnić wprowadzane zmiany z Zamawiającym. Zmiany w zakresie konstrukcji stojaka mogą nastąpić wyłącznie po uzyskaniu pisemnej, uprzedniej zgody Zamawiającego.
4. W ramach realizacji zadania będącego przedmiotem zamówienia Wykonawca musi przygotować treść tablic edukacyjnych zgodnie z wytycznymi i materiałami przekazanymi uprzednio przez Zamawiającego. Treść i rysunki tablic muszą zostać zaakceptowane przez Zamawiającego przed przystąpieniem do ich wykonaniem. Przygotowanie treści, wykonanie projektu wydruk i dostawa do siedziby zamawiającego (Oddział Stary Sącz) leży po stronie Wykonawcy.
5. Zamawiający zatwierdza projekty tablic przed ich nadrukiem, tym samym Zamawiający ma prawo do ich modyfikacji. Ostateczny projekt graficzny musi zostać zaakceptowany przez Zamawiającego.
6. Przedmiot zamówienia - wykonane tablice, stojaki, torby mają być objęte min. 60-miesięcznym (5-letnim) okresem gwarancji.
|
| |