Doposażenie Szkoły Podstawowej w Oksie

Data publikacji 2019-04-19
Data zakończenia 2019-04-29 00:00:00
Instytucja Gmina Oksa
Miejscowość Oksa
Województwo świętokrzyskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Pomoce naukowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 540017-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302000001, 391621006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Doposażenie Szkoły Podstawowej w Oksie”.
Przedmiot zamówienia podzielony jest na dwie części.
1.1. CZĘSĆ I Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego – obejmuje dostawę:
a). laptopów z oprogramowaniem – 20 szt.
b). kserokopiarek – 2 szt.
c). tabletów z oprogramowaniem – 50 szt.
d). monitora interaktywnego – 1 szt.
e). zestawu do rozbudowy sieci
f). szaf do przechowywania i ładowania laptopów – 2 szt.
g). urządzeń umożliwiających przechowywanie i ładowanie tabletów – 2 szt.
h). wizualizerów – 2 szt.
i). rzutnika multimedialnego – 1 szt.
j). ekranu do rzutnika multimedialnego – 1 szt.
k). aparatu cyfrowego – 1 szt.
l). radiomagnetofonu z CD – 1 szt.
1.2. CZĘSĆ II – Dostawa wyposażenia pracowni przedmiotowych - obejmuje dostawę:
a). wyposażenie pracowni przyrodniczej – zestaw obejmujący elementy wyszczególnione w załączniku nr 2a do SIWZ oraz
- mikroskopy z kamerami USB – 3 szt.
- waga laboratoryjna
- szafa metalowa z odciągnikiem na odczynniki
- lodówka
b). wyposażenie pracowni biologiczno - chemicznej – zestaw obejmujący elementy wyszczególnione w załączniku nr 2b do SIWZ oraz
- model szkieletu człowieka
- mikroskop optyczny szkolny stereoskopowy – 3 szt.
c). wyposażenie pracowni geograficznej – zestaw obejmujący elementy wyszczególnione w załączniku nr 2c do SIWZ
d). wyposażenie pracowni fizycznej – zestaw obejmujący elementy wyszczególnione w załączniku nr 2d do SIWZ
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tj. minimalne parametry techniczne (sprzętu i elementów wyposażenia) przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 2 do SIWZ.
Dodatkowo uszczegółowienie dotyczące wyposażenia poszczególnych pracowni (minimalne parametry techniczne) przedstawiono odpowiednio w:
- załączniku 2a do SIWZ dla pracowni przyrodniczej
- załączniku 2b do SIWZ dla pracowni biologiczno – chemicznej
- załączniku 2c do SIWZ dla pracowni geograficznej
- załączniku 2d do SIWZ dla pracowni fizycznej
3. Przedmiot zamówienia obejmuje również:
a). dostawę (transport) przedmiotu zamówienia (sprzętu i elementów wyposażenia) przez Wykonawcę do Szkoły Podstawowej w Oksie z siedzibą Plac M. Reja 19, 28-363 Oksa, rozładunek, wniesienie i montaż. Przedmiotowe czynności należy wykonać w dni od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-14.00
b). uruchomienie, instalację i konfigurację sprzętu i elementów wyposażenia
c). szkolenie pracowników w zakresie obsługi sprzętu, elementów wyposażenia i oprogramowania

Dodatkowe informacje

GuidZP400 7461b3ec-0772-453b-8064-32c74c75a5cf
Biuletyn 540017-N-2019
Zamawiajacy nazwa Gmina Oksa
Regon 29101043500000
Zamawiajacy adres ulica ul. Włoszczowska
Zamawiajacy adres numer domu 22
Zamawiajacy miejscowosc Oksa
Zamawiajacy kod pocztowy 28-363
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo świętokrzyskie
Zamawiajacy telefon 041 3808048, 3808047
Zamawiajacy fax 413 808 148
Zamawiajacy email gminaoksa@poczta.onet.pl
Adres strony url oksa.biuletyn.net
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Przedmiot zamówienia jest częścią projektu dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020, Os priorytetowa 08.00.00 Rozwój edukacji i aktywne społeczeństwo, Działanie 08.03.00 Zwiększenie dostępu do wysokiej jakości edukacji przedszkolnej oraz kształcenia podstawowego, gimnazjalnego i ponadgimnazjalnego, Poddziałanie 08.03.02. Wsparcie kształcenia podstawowego w zakresie kompetencji kluczowych (projekty konkursowe), tytuł projektu „Akademia Rejowska”
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja oksa.biuletyn.net
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Zgodnie z art. 18a ustawy z dnia 22 czerwca 2016 r. o zmianie ustawy Prawo zamówień publicznych oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. z 2016 r. poz. 1020 z późn. zm.) składanie ofert oraz oświadczeń, o których mowa w rozdz. VII pkt 1 lit. a) i b). SIWZ odbywa się - w formie pisemnej pod rygorem nieważności - za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szkoła Podstawowa w Oksie, Plac M. Reja 19, 28-363 Oksa
Nazwa nadana zamowieniu Doposażenie Szkoły Podstawowej w Oksie
Numer referencyjny BZP.D.1.2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest „Doposażenie Szkoły Podstawowej w Oksie”. Przedmiot zamówienia podzielony jest na dwie części. 1.1. CZĘSĆ I Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego – obejmuje dostawę: a). laptopów z oprogramowaniem – 20 szt. b). kserokopiarek – 2 szt. c). tabletów z oprogramowaniem – 50 szt. d). monitora interaktywnego – 1 szt. e). zestawu do rozbudowy sieci f). szaf do przechowywania i ładowania laptopów – 2 szt. g). urządzeń umożliwiających przechowywanie i ładowanie tabletów – 2 szt. h). wizualizerów – 2 szt. i). rzutnika multimedialnego – 1 szt. j). ekranu do rzutnika multimedialnego – 1 szt. k). aparatu cyfrowego – 1 szt. l). radiomagnetofonu z CD – 1 szt. 1.2. CZĘSĆ II – Dostawa wyposażenia pracowni przedmiotowych - obejmuje dostawę: a). wyposażenie pracowni przyrodniczej – zestaw obejmujący elementy wyszczególnione w załączniku nr 2a do SIWZ oraz - mikroskopy z kamerami USB – 3 szt. - waga laboratoryjna - szafa metalowa z odciągnikiem na odczynniki - lodówka b). wyposażenie pracowni biologiczno - chemicznej – zestaw obejmujący elementy wyszczególnione w załączniku nr 2b do SIWZ oraz - model szkieletu człowieka - mikroskop optyczny szkolny stereoskopowy – 3 szt. c). wyposażenie pracowni geograficznej – zestaw obejmujący elementy wyszczególnione w załączniku nr 2c do SIWZ d). wyposażenie pracowni fizycznej – zestaw obejmujący elementy wyszczególnione w załączniku nr 2d do SIWZ 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tj. minimalne parametry techniczne (sprzętu i elementów wyposażenia) przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 2 do SIWZ. Dodatkowo uszczegółowienie dotyczące wyposażenia poszczególnych pracowni (minimalne parametry techniczne) przedstawiono odpowiednio w: - załączniku 2a do SIWZ dla pracowni przyrodniczej - załączniku 2b do SIWZ dla pracowni biologiczno – chemicznej - załączniku 2c do SIWZ dla pracowni geograficznej - załączniku 2d do SIWZ dla pracowni fizycznej 3. Przedmiot zamówienia obejmuje również: a). dostawę (transport) przedmiotu zamówienia (sprzętu i elementów wyposażenia) przez Wykonawcę do Szkoły Podstawowej w Oksie z siedzibą Plac M. Reja 19, 28-363 Oksa, rozładunek, wniesienie i montaż. Przedmiotowe czynności należy wykonać w dni od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-14.00 b). uruchomienie, instalację i konfigurację sprzętu i elementów wyposażenia c). szkolenie pracowników w zakresie obsługi sprzętu, elementów wyposażenia i oprogramowania
Cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 40
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow a). dla CZĘŚCI I przedmiotu zamówienia Wykonawca winien wykazać wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie - co najmniej jednej dostawy sprzętu komputerowego lub/i multimedialnego o wartości co najmniej 50 000,00 zł brutto b). dla CZĘŚCI II przedmiotu zamówienia Wykonawca winien wykazać wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie - co najmniej jednej dostawy elementów wyposażenia pracowni przedmiotowych (podobnych do elementów stanowiących przedmiotem niniejszego zamówienia) o wartości co najmniej 20 000,00 zł brutto
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 5.2. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z udziału w niniejszym postępowaniu wykonawca winien złożyć: Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej – w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych 5.3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w powyższym pkt. 5.2. składa dokument wystawiony w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – dokument ten winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 5.4. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w powyższym ppkt. 5.3, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 5.5. Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16-20 lub art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu wykonawcy. Regulacji, o której mowa w zdaniu pierwszym nie stosuje się, jeżeli wobec wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu. 5.6. Wykonawca nie podlega wykluczeniu, jeżeli zamawiający, uwzględniając wagę i szczególne okoliczności czynu wykonawcy, uzna za wystarczające dowody przedstawione na podstawie powyższego ppkt 5.5. 5.7. W przypadku, o którym mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 19 ustawy Prawo zamówień publicznych, przed wykluczeniem wykonawcy, zamawiający zapewnia temu wykonawcy możliwość udowodnienia, że jego udział w przygotowaniu postępowania o udzielenie zamówienia nie zakłóci konkurencji. 5.8. W przypadku wystąpienia okoliczności kiedy Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona winien złożyć dokumenty określone w powyższym ppkt. 5.2 w odniesieniu do podmiotów, na których zasoby się powołuje
Zakresie warunkow udzialu W celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu należy złożyć wykaz dostaw, wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, spełniających wymagania dla danej części przedmiotu zamówienia określone w rozdz. V pkt. 1 SIWZ [dla CZĘŚCI I przedmiotu zamówienia - wykonanie co najmniej jednej dostawy sprzętu komputerowego lub/i multimedialnego o wartości co najmniej 50 000,00 zł brutto; dla CZĘŚCI II przedmiotu zamówienia wykonanie co najmniej jednej dostawy elementów wyposażenia pracowni przedmiotowych (podobnych do elementów stanowiących przedmiotem niniejszego zamówienia) o wartości co najmniej 20 000,00 zł brutto]wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane – sporządzony wg załącznika nr 6 do niniejszej SIWZ. Do przedmiotowego wykazu należy dołączyć dowody określające czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa mogą być referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. Wymagana forma dokumentu: - wykaz – oryginał - dowody - oryginał bądź kopia potwierdzona „za zgodność z oryginałem” przez wykonawcę lub upoważnionego pełnomocnika
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia spełnienia przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, należy złożyć: a). dokumentacje/specyfikacje techniczne (wydruki ze stron producentów, kopie kart katalogowych producentów) udostępnione przez producenta zaoferowanych przez wykonawcę następujących elementów przedmiotu zamówienia: - dla CZĘŚCI I przedmiotu zamówienia: laptopów z oprogramowaniem, kserokopiarek, tabletów z oprogramowaniem, monitora interaktywnego,wizualizerów, rzutnika multimedialnego, ekranu do rzutnika multimedialnego, aparatu cyfrowego, radiomagnetofonu z CD, - dla CZEŚCI II przedmiotu zamówienia: mikroskopów z kamerami USB, wagi laboratoryjnej, mikroskopu optycznego i lodówki potwierdzające spełnianie wymagań zamawiającego. Dokumenty muszą wskazywać rzeczywiste parametry zaoferowanego sprzętu. Autentycznośćdokumentów musi być potwierdzona przez wykonawcę. UWAGA: W przypadku gdy dokumentacja lub specyfikacja techniczna udostępniona przez producenta, o której mowa powyżej, nie zawiera wszystkich parametrów pozwalających na pełną weryfikację wymagań zawartych w SIWZ, dopuszcza się złożenie oprócz wymaganej dokumentacji/specyfikacji technicznej dodatkowego oświadczenia podpisanego przez wykonawcę (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę) zawierającego uzupełnienie brakujących parametrów danego oferowanego elementu, potwierdzających spełnianie postawionych w SIWZ wymagań. b). certyfikat jakości producenta – ISO 9001 dla zaoferowanych przez wykonawcę elementów CZEŚCI I przedmiotu zamówienia z wyłączeniem szaf do przechowywania i ładowania laptopów oraz urządzeń umożliwiających przechowywanie i ładowanie tabletów c). certyfikaty CE dla zaoferowanych przez wykonawcę następujących elementów przedmiotu zamówienia: - dla CZĘŚCI I przedmiotu zamówienia: laptopów, kserokopiarek, tabletów, monitora interaktywnego, wizualizerów, rzutnika multimedialnego, ekranu do rzutnika multimedialnego, aparatu cyfrowego, radiomagnetofonu z CD - dla CZĘŚCI II przedmiotu zamówienia: mikroskopów z kamerami USB, wagi laboratoryjnej, mikroskopu optycznego i lodówki d). dla procesorów laptopów Wydruk testu PassMarkCPUMark, zawierające wyniki punktowe wydajności zaoferowanych procesorów opublikowane na stronie: http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php.
Inne dokumenty niewymienione 1). wypełniony formularz oferty – sporządzony wg załącznika nr 1 do SIWZ. Wymagana forma dokumentu - oryginał 2). pełnomocnictwo – w przypadku, gdy upoważnienie osoby/osób podpisujących ofertę nie wynika wprost z dokumentu/dokumentów stwierdzających status prawny wykonawcy. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kserokopia potwierdzona notarialnie 3). do oferty wykonawca winien dołączyć aktualne na dzień składania ofert następujące oświadczenia i dokumenty: a). oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu– sporządzone wg załącznika nr 3 do SIWZ Wymagana forma dokumentu – oryginał b). oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu– sporządzone wg załącznika nr 4do SIWZ Wymagana forma dokumentu – oryginał c). w przypadku wystąpienia okoliczności kiedy Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, Wykonawca złoży: - w oświadczeniu, o którym mowa w powyższym pkt 3 lit. a). - informację w związku z poleganiem na zasobach innych podmiotów - w oświadczeniu, o którym mowa w powyższym pkt 3 lit. b). – oświadczenie dotyczące podmiotu, na którego zasoby powołuje się wykonawca - stosowne zobowiązania do oddania mu do dyspozycji przez inne podmioty niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – sporządzone wg załącznika nr 7 do SIWZ. Wymagana forma dokumentu – oryginał 5). Wykonawca jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu, w ciągu 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego (oksa.biuletyn.net) informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grypy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, Wykonawca wraz z oświadczeniem, może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w niniejszym postępowaniu. Wzór oświadczenia o przynależności bądź nie przynależności do tej samej grupy kapitałowej stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2019-04-29T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 13:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 40
Zalacznik krotki opis 1. Cześć I Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego – obejmuje dostawę: a). laptopów z oprogramowaniem – 20 szt. b). kserokopiarek – 2 szt. c). tabletów z oprogramowaniem – 50 szt. d). monitora interaktywnego – 1 szt. e). zestawu do rozbudowy sieci f). szaf do przechowywania i ładowania laptopów – 2 szt. g). urządzeń umożliwiających przechowywanie i ładowanie tabletów – 2 szt. h). wizualizerów – 2 szt. i). rzutnika multimedialnego – 1 szt. j). ekranu do rzutnika multimedialnego – 1 szt. k). aparatu cyfrowego – 1 szt. l). radiomagnetofonu z CD – 1 szt. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tj. minimalne parametry techniczne (sprzętu i elementów wyposażenia) przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 2 do SIWZ. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje również: a). dostawę (transport) przedmiotu zamówienia (sprzętu i elementów wyposażenia) przez Wykonawcę do Szkoły Podstawowej w Oksie z siedzibą Plac M. Reja 19, 28-363 Oksa, rozładunek, wniesienie i montaż. Przedmiotowe czynności należy wykonać w dni od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-14.00. b). uruchomienie, instalację i konfigurację sprzętu i elementów wyposażenia c). szkolenie pracowników w zakresie obsługi sprzętu, elementów wyposażenia i oprogramowania
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa wyposażenia pracowni przedmiotowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 40
Zalacznik krotki opis 1. Cześć II Dostawa wyposażenia pracowni przedmiotowych - obejmuje dostawę: a). wyposażenie pracowni przyrodniczej – zestaw obejmujący elementy wyszczególnione w załączniku nr 2a do SIWZ oraz - mikroskopy z kamerami USB – 3 szt. - waga laboratoryjna - szafa metalowa z odciągnikiem na odczynniki - lodówka b). wyposażenie pracowni biologiczno - chemicznej – zestaw obejmujący elementy wyszczególnione w załączniku nr 2b do SIWZ oraz - model szkieletu człowieka - mikroskop optyczny szkolny stereoskopowy – 3 szt. c). wyposażenie pracowni geograficznej – zestaw obejmujący elementy wyszczególnione w załączniku nr 2c do SIWZ d). wyposażenie pracowni fizycznej – zestaw obejmujący elementy wyszczególnione w załączniku nr 2d do SIWZ 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tj. minimalne parametry techniczne (sprzętu i elementów wyposażenia) przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 2 do SIWZ. Dodatkowo uszczegółowienie dotyczące wyposażenia poszczególnych pracowni (minimalne parametry techniczne) przedstawiono odpowiednio w: - załączniku 2a do SIWZ dla pracowni przyrodniczej - załączniku 2b do SIWZ dla pracowni biologiczno – chemicznej - załączniku 2c do SIWZ dla pracowni geograficznej - załączniku 2d do SIWZ dla pracowni fizycznej 3. Przedmiot zamówienia obejmuje również: a). dostawę (transport) przedmiotu zamówienia (sprzętu i elementów wyposażenia) przez Wykonawcę do Szkoły Podstawowej w Oksie z siedzibą Plac M. Reja 19, 28-363 Oksa, rozładunek, wniesienie i montaż. Przedmiotowe czynności należy wykonać w dni od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-14.00 b). uruchomienie, instalację i konfigurację sprzętu i elementów wyposażenia c). szkolenie pracowników w zakresie obsługi sprzętu, elementów wyposażenia i oprogramowania
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)