Dostawa materiałów szewnych, siatek chirurgicznych i innych wyrobów medycznych

Data publikacji 2019-04-19
Data zakończenia 2019-04-29 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Przeworsku
Miejscowość Przeworsk
Województwo podkarpackie
Branża
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 539217-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331411001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów szewnych, siatek chirurgicznych i innych wyrobów medycznych
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Formularzu Cenowym - załącznik nr 2.
3) Wyroby medyczne o których mowa w pkt. 1 muszą być dopuszczone do sprzedaży i posiadać wymogi określone w Ustawie z dnia z dnia 20 maja 2010 r o wyrobach medycznych (Dz. U z 2019 poz. 175) (świadectwa dopuszczenia do obrotu, deklaracja zgodności, dokumenty informujące o oznakowaniu produktów znakiem CE).
4) Przedmiot zamówienia został podzielony na części:
Część nr 1: Syntetyczny szew niewchłanialny monofilamentowy poliamidowy niepowlekany z igłą
Część nr 2: Syntetyczny szew niewchłanialny, pleciony, poliestrowy, powlekany z igłą i bez igły
Część nr 3: Syntetyczny szew wchłanialny, pleciony, powlekany z kopolimeru glikolidu i I-laktydu o okr. wchłaniania 56-70 dni, i zdolności podtrzymania tkankowego 75% po 14-dniach, 0% po 35-dniach z igłą i bez igły
Część nr 4: Syntetyczny szew niewchłanialny monofilamentowy wykonany z polipropylenu i polietylenu z igłą
Część nr 5: Syntetyczne szwy monofilamentowe wchłanialne z igłą
Część nr 6: Wosk kostny + szwy specjalistyczne
Część nr 7: Siatka chirurgiczna polipropylenowa, niewchłanialna, sterylna, biozgodna, pakowana na płasko w podwójny rękaw do leczenia przepuklin
Część nr 8: Siatki do plastyki przepuklin pachwinowych
Część nr 9: Stapler skórny, przyrząd do usuwania zszywek
Część nr 10: Taśmy podcewkowe
Część nr 11: Folia chirurgiczna
5) Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia będzie: Apteka Szpitala Zamawiającego.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 49bfe4b5-d881-4a48-aa72-6d2ee406fc39
Biuletyn 539217-N-2019
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Przeworsku
Regon 30451000000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Szpitalna
Zamawiajacy adres numer domu 16
Zamawiajacy miejscowosc Przeworsk
Zamawiajacy kod pocztowy 37-200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podkarpackie
Zamawiajacy telefon 016 6491557, 6487219
Zamawiajacy fax 166 491 590
Zamawiajacy email zampubliczne@spzoz-przeworsk.home.pl
Adres strony url www.spzoz-przeworsk.home.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.spzoz-przeworsk.home.pl/bip
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.spzoz-przeworsk.home.pl/bip
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny oferty należy składać pisemnie osobiście lub za pomocą operatora pocztowego na adres:
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Przeworsku, ul. Szpitalna 16, 37- 200 Przeworsk - sekretariat
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa materiałów szewnych, siatek chirurgicznych i innych wyrobów medycznych
Numer referencyjny SP ZOZ NZZP II 2400/11/19
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów szewnych, siatek chirurgicznych i innych wyrobów medycznych 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Formularzu Cenowym - załącznik nr 2. 3) Wyroby medyczne o których mowa w pkt. 1 muszą być dopuszczone do sprzedaży i posiadać wymogi określone w Ustawie z dnia z dnia 20 maja 2010 r o wyrobach medycznych (Dz. U z 2019 poz. 175) (świadectwa dopuszczenia do obrotu, deklaracja zgodności, dokumenty informujące o oznakowaniu produktów znakiem CE). 4) Przedmiot zamówienia został podzielony na części: Część nr 1: Syntetyczny szew niewchłanialny monofilamentowy poliamidowy niepowlekany z igłą Część nr 2: Syntetyczny szew niewchłanialny, pleciony, poliestrowy, powlekany z igłą i bez igły Część nr 3: Syntetyczny szew wchłanialny, pleciony, powlekany z kopolimeru glikolidu i I-laktydu o okr. wchłaniania 56-70 dni, i zdolności podtrzymania tkankowego 75% po 14-dniach, 0% po 35-dniach z igłą i bez igły Część nr 4: Syntetyczny szew niewchłanialny monofilamentowy wykonany z polipropylenu i polietylenu z igłą Część nr 5: Syntetyczne szwy monofilamentowe wchłanialne z igłą Część nr 6: Wosk kostny + szwy specjalistyczne Część nr 7: Siatka chirurgiczna polipropylenowa, niewchłanialna, sterylna, biozgodna, pakowana na płasko w podwójny rękaw do leczenia przepuklin Część nr 8: Siatki do plastyki przepuklin pachwinowych Część nr 9: Stapler skórny, przyrząd do usuwania zszywek Część nr 10: Taśmy podcewkowe Część nr 11: Folia chirurgiczna 5) Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia będzie: Apteka Szpitala Zamawiającego.
Cpv glowny przedmiot 33141100-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 7.1. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania, o których mowa w pkt 6.1. Wykonawca będzie obowiązany przedstawić Zamawiającemu następujące oświadczenia i dokumenty (w terminach wskazanych w SIWZ): a) Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stanowiące załącznik nr 4 do SIWZ. 7.2. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP Wykonawca będzie zobowiązany złożyć oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ). Niezwłocznie po otwarciu ofert zamawiający zamieści na stronie internetowej informacje dotyczące: (1) kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, (2) firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie oraz (3) ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej ww. informacji przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy z takich wykonawców. Wzór w/w oświadczenia zawarty jest w załączniku nr 3 do SIWZ. 7.3. W przypadku oferty wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum): a) w formularzu oferty należy wskazać firmy (nazwy) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; b) oferta musi być podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Osoba podpisująca ofertę musi posiadać umocowanie prawne do reprezentacji. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa załączonego do oferty – treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania; c) wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy; d) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wyznaczą spośród siebie Wykonawcę kierującego (lidera), upoważnionego do zaciągania zobowiązań, otrzymywania poleceń oraz instrukcji dla i w imieniu każdego, jak też dla wszystkich partnerów; e) Zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w całości przez lidera lub od wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia łącznie lub każdego z osobna. 7.4. W przypadku wykonawców wykonujących działalność w formie spółki cywilnej postanowienia dot. oferty wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) stosuje się odpowiednio. 7.5. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu i spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. 7.6. Oświadczenia wymienione w SIWZ, dotyczące wykonawcy lub podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a PZP, zgodnie z § 14 ust. 1 rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126), należy złożyć w oryginale. 7.7. Dokumenty, o których mowa w SIWZ inne niż oświadczenia, o których mowa pkt 7.6, zgodnie z § 14 ust. 1 rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126), należy złożyć w oryginale lup kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca albo wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 7.8. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać dostarczenia przez Wykonawcę w ramach wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.: a) dokumentów że oferowane przez Wykonawcę wyroby są dopuszczone do sprzedaży i posiadają wymogi określone w Ustawie z dnia z dnia 20 maja 2010 r o wyrobach medycznych (Dz. U z 2019 poz. 175) (świadectwa dopuszczenia do obrotu, deklaracja zgodności, dokumenty informujące o oznakowaniu produktów znakiem CE). Dokumenty (kompletne) w formie oryginału lub kopii poświadczonych „za zgodność z oryginałem” b) materiałów informacyjnych (opisy, strony katalogowe, instrukcje użytkowania w j. polskim) oferowanego przedmiotu zamówienia, dotyczy części od nr 6 do nr 11 – w j. polskim; potwierdzające spełnienie wymagań określonych przez Zamawiającego w formularzach cenowych - na stronach katalogowych, opisach należy czytelnie oznakować każdą oferowaną pozycję, (np. dotyczy części nr. 6 poz. 2). c) próbek w częściach od nr. 6 do nr. 11 - w ilości 1 sztuki poszczególnych asortymentów wyszczególnione w załączniku nr. 2 formularz cenowy. Próbki nie podlegają zwrotowi, ich wartość Wykonawca skalkuluje w cenę oferty. - na opakowaniach należy czytelnie oznakować każdą oferowaną pozycję, 7.9 Oferta musi zawierać: 1) formularz Oferty (załącznik nr 1 do SIWZ) wraz z Formularzem Cenowym (załącznik nr 2 do SIWZ) 2) pełnomocnictwo do złożenia oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą; pełnomocnictwo powinno być załączone w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej, 3) pełnomocnictwo dla pełnomocnika ustanowionego przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, pełnomocnictwo powinno być załączone w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej, 4) Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stanowiące załącznik nr 4 do SIWZ. 5) Bezpłatne próbki w częściach od nr. 1 do nr. 5 - w ilości 2 saszetek, do każdej pozycji z poszczególnych asortymentów ich wartość Wykonawca skalkuluje w cenę oferty. Na opakowaniach należy opisać nr. części i pozycję. Próbki, nie podlegają uzupełnieniu, zostaną wykorzystane w praktyce podczas zabiegów do oceny jakościowej w związku z czym nie podlegają zwrotowi Wykonawcy po rozstrzygnięciu procedury. 6) Materiały informacyjne (opisy, strony katalogowe, instrukcje użytkowania w j. polskim) oferowanego przedmiotu zamówienia, dotyczy części od nr 1 do nr 5 – w j. polskim; potwierdzające spełnienie wymagań określonych przez Zamawiającego w formularzach cenowych - na stronach katalogowych, opisach należy czytelnie oznakować każdą oferowaną pozycję, (np. dotyczy części nr. 1 poz. 2).
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2019-04-29T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Syntetyczny szew niewchłanialny monofilamentowy poliamidowy niepowlekany z igłą
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141100-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Część zawiera 11 pozycji, szczegółowo opisanych w zał. nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Syntetyczny szew niewchłanialny, pleciony, poliestrowy, powlekany z igłą i bez igły
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141100-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Część zawiera 13 pozycji, szczegółowo opisanych w zał. nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Syntetyczny szew wchłanialny, pleciony, powlekany z kopolimeru glikolidu i I-laktydu o okr. wchłaniania 56-70 dni, i zdolności podtrzymania tkankowego 75% po 14-dniach, 0% po 35-dniach z igłą i bez igły
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141100-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Część zawiera 52 pozycje, szczegółowo opisane w zał. nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Syntetyczny szew niewchłanialny monofilamentowy wykonany z polipropylenu i polietylenu z igłą
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141100-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Część zawiera 5 pozycji, szczegółowo opisanych w zał. nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Syntetyczne szwy monofilamentowe wchłanialne z igłą
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141100-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Część zawiera 7 pozycji, szczegółowo opisanych w zał. nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Wosk kostny + szwy specjalistyczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141100-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Część zawiera 4 pozycje, szczegółowo opisane w zał. nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Siatka chirurgiczna polipropylenowa, niewchłanialna, sterylna, biozgodna, pakowana na płasko w podwójny rękaw do leczenia przepuklin
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141100-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Część zawiera 11 pozycji, szczegółowo opisanych w zał. nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Siatki do plastyki przepuklin pachwinowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141100-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Część zawiera 1 pozycję, szczegółowo opisaną w zał. nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Stapler skórny, przyrząd do usuwania zszywek
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141100-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Część zawiera 4 pozycje, szczegółowo opisane w zał. nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Taśmy podcewkowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141100-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Część zawiera 1 pozycję, szczegółowo opisaną w zał. nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Folia chirurgiczna
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141100-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Część zawiera 1 pozycję, szczegółowo opisaną w zał. nr 2 do SIWZ.
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)