| GuidZP400 |
aebc26aa-1d63-44bb-97fc-ab4200a0fb8d
|
| Biuletyn |
539244-N-2019
|
| Zamawiajacy nazwa |
Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej
|
| Regon |
15725935000000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
Nowogrodzka
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
1/3/5
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
00-513
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
| Zamawiajacy telefon |
22 661 14 35,
|
| Zamawiajacy fax |
226 611 471
|
| Zamawiajacy email |
zamowienia@mrpips.gov.pl ,
|
| Adres strony url |
www.mrpips,gov.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
https://www.gov.pl/web/rodzina/bip-postepowanie-o-udzielenie-zamowienia-publicznego
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://www.gov.pl/web/rodzina/bip-postepowanie-o-udzielenie-zamowienia-publicznego
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
tak wymagana jest forma pisemna
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Oferty w formie pisemnej należy składać w siedzibie Zamawiającego w Warszawie, ul. Nowogrodzka 1/3/5, Recepcja w holu głównym
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa mebli biurowych i konferencyjnych na potrzeby Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej
|
| Numer referencyjny |
15/BA/PN/2019
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych i konferencyjnych na potrzeby Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej. Zamówienie składa się z 2 Części:
Część I „Meble biurowe i konferencyjne”
Część II „Fotele obrotowe”
|
| Cpv glowny przedmiot |
39130000-2
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Data zakonczenia |
2019-07-31T00:00:00+02:00
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 2.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1., składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, tj. informacji z otwarcia ofert, przekaże Zamawiającemu odpowiednie dla danej części zamówienia oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
| Czy wadium |
1
|
| Wadium |
Przystępując do postępowania Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium w kwocie:
Część I zamówieni: 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące);
Część II zamówienia: 1.000,00 zł (jeden tysiąc).
|
| IV 4 4 data |
2019-05-10T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
12:00
|
| IV 4 4 jezyki |
polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Meble biurowe i konferencyjne
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39130000-2
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2019-07-31T00:00:00+02:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych i konferencyjnych na potrzeby Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej. Zamówienie składa się z 2 Części:
Część I „Meble biurowe i konferencyjne”
Część II „Fotele obrotowe”
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Fotele obrotowe
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39111100-4
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2019-07-31T00:00:00+02:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych i konferencyjnych na potrzeby Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej. Zamówienie składa się z 2 Części:
Część I „Meble biurowe i konferencyjne”
Część II „Fotele obrotowe”
|
| | |