„Dostawa infrastruktury IT w związku z realizacją projektu: „Interdyscyplinarne Centrum Badawczo-Rozwojowe Zaawansowanych Materiałów i Inteligentnych Systemów Zarządzania w Budownictwie 2020+ Politechniki Łódzkiej” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, zgodnie z umową o dofinansowanie projektu RPLD.01.01.00-10- 0003/18”

Data publikacji 2019-04-24
Data zakończenia 2019-05-08 00:00:00
Instytucja Politechnika Łódzka, Wydział Budownictwa, Architektury i Inżynierii Środowiska
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Sprzęt związany z komputerami,
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne,
  • Serwery

Szczegóły

Numer ogłoszenia 541051-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 488200002, 480000008, 302000001, 302300000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa infrastruktury IT w podziale na części.

Zadanie 1: I-14 – Pakiety oprogramowania;
Hypervisor środowisk wirtualnych w ilości 1 sztuka;
System operacyjny w ilości 8 sztuk;
Zintegrowane środowisko projektowe (IDE) w ilości 2 sztuk;

Zadanie 2: I-14 – Urządzenia komputerowe:
Monitor w ilości 6 sztuk z gwarancją zero pikseli i gwarancją producenta na 3 lata;
Komputer przenośny w ilości 6 sztuk z gwarancją producenta na 36 miesięcy;
Przełącznik sieciowy w ilości 1 sztuki z gwarancją producenta na 5 lat;
Zasilacz awaryjny w ilości 1 sztuki z gwarancją producenta na 5 lat;

Zadanie 3: I-14 – Serwer z gwarancją 5 lat, realizowaną w miejscu zainstalowania. W sytuacji uszkodzenia dysków i konieczności ich wymiany, uszkodzone dyski pozostaną w siedzibie zamawiającego przynajmniej do końca okresu gwarancji;Wymagania ogólne: kompatybilność z VMware ESXi 6.0;

Zadanie 4: I-14 – Szafa serwerowa - w ilości 1 sztuki z gwarancją 5 lat.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 c1f061da-c0e4-4fa1-aa3d-3bf4c1f6693f
Biuletyn 541051-N-2019
Zamawiajacy nazwa Politechnika Łódzka, Wydział Budownictwa, Architektury i Inżynierii Środowiska
Regon 15830000000000
Zamawiajacy adres ulica Al. Politechniki
Zamawiajacy adres numer domu 6
Zamawiajacy miejscowosc Łódź
Zamawiajacy kod pocztowy 90-924
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 426 313 500
Zamawiajacy fax 426 313 502
Zamawiajacy email liliana.podkocka@p.lodz.pl
Adres strony url https://zp.p.lodz.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu „Interdyscyplinarne Centrum Badawczo-Rozwojowe Zaawansowanych Materiałów i Inteligentnych Systemów Zarządzania w Budownictwie 2020+ Politechniki Łódzkiej” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, zgodnie z umową o dofinansowanie projektu RPLD.01.01.00-10- 0003/18”
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia publiczna
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://zp.p.lodz.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny za pośrednictwem operatora pocztowego lub kuriera, za pośrednictwem posłańca, osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Politechnika Łódzka, Wydział Budownictwa, Architektury i Inżynierii Środowiska, Al. Politechniki 6, 90-924 Łódź
Nazwa nadana zamowieniu „Dostawa infrastruktury IT w związku z realizacją projektu: „Interdyscyplinarne Centrum Badawczo-Rozwojowe Zaawansowanych Materiałów i Inteligentnych Systemów Zarządzania w Budownictwie 2020+ Politechniki Łódzkiej” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, zgodnie z umową o dofinansowanie projektu RPLD.01.01.00-10- 0003/18”
Numer referencyjny 01/W6/05/2019- ZP
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa infrastruktury IT w podziale na części. Zadanie 1: I-14 – Pakiety oprogramowania; Hypervisor środowisk wirtualnych w ilości 1 sztuka; System operacyjny w ilości 8 sztuk; Zintegrowane środowisko projektowe (IDE) w ilości 2 sztuk; Zadanie 2: I-14 – Urządzenia komputerowe: Monitor w ilości 6 sztuk z gwarancją zero pikseli i gwarancją producenta na 3 lata; Komputer przenośny w ilości 6 sztuk z gwarancją producenta na 36 miesięcy; Przełącznik sieciowy w ilości 1 sztuki z gwarancją producenta na 5 lat; Zasilacz awaryjny w ilości 1 sztuki z gwarancją producenta na 5 lat; Zadanie 3: I-14 – Serwer z gwarancją 5 lat, realizowaną w miejscu zainstalowania. W sytuacji uszkodzenia dysków i konieczności ich wymiany, uszkodzone dyski pozostaną w siedzibie zamawiającego przynajmniej do końca okresu gwarancji;Wymagania ogólne: kompatybilność z VMware ESXi 6.0; Zadanie 4: I-14 – Szafa serwerowa - w ilości 1 sztuki z gwarancją 5 lat.
Cpv glowny przedmiot 48820000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 28
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca załączy dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną tj.: opłaconą polisę na kwotę: Dla zadania 1: 50 000,00 zł; Dla zadania 2: 85 000,00 zł; Dla zadania 3: 85 000,00 zł; Dla zadania 4: 20 000,00 zł;
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 4 pkt.1 ustawy.
Zakresie warunkow udzialu Załączenie polisy a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Jeżeli z treści polisy nie wynika, że została ona opłacona, Wykonawca powinien załączyć dokument potwierdzający odprowadzenie stosownych składek (np. wyciąg z konta bankowego, rachunek itp.).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodnie z § 4 wzoru umowy, zamawiający przewiduje zakres zmian umowy obejmujący: 1. Każda zmiana postanowień niniejszej umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zgodnie z postanowieniami art. 144 ust 1 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy po jej zawarciu, pod warunkiem podpisania aneksu zaakceptowanego przez strony. Zmiany te, zgodnie z zapisami art. 140 ust. 3 ustawy Pzp, nie mogą wykraczać poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ. W szczególności Zamawiający dopuszcza: 2.1 Aktualizacje danych Wykonawcy poprzez zmianę: nazwy, adresu siedziby, formy prawnej Wykonawcy, zmianę osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad realizacją przedmiotu umowy. 2.2 Zmianę terminów realizacji przedmiotu zamówienia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego. W szczególności w przypadku wystąpienia siły wyższej lub z powodu działania osób trzecich, które to przyczyny muszą zostać udowodnione przez stronę, która się na nie powołuje. 2.3 Zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w sytuacji, gdy stwierdzono brak możliwości dostarczenia przedmiotu zamówienia z powodu wycofania danego produktu ze sprzedaży. Przedmiotem zmiany umowy może być oferowany model produktu pod warunkiem, że spełni on minimalne wymogi specyfikacji technicznej zawartej w Formularzu asortymentowo-cenowym oraz wymóg niezmienności ceny podanej w ofercie. Wykonawca na potwierdzenie wycofania ze sprzedaży danego produktu przedłoży Zamawiającemu stosowne oświadczenie producenta bądź autoryzowanego dystrybutora materiałów o zaniechaniu produkcji bądź niedostępności na rynku przedmiotu zamówienia.
IV 4 4 data 2019-05-08T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:10
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zadanie 1: I-14 – Pakiety oprogramowania
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik krotki opis Zadanie 1: I-14 – Pakiety oprogramowania; Hypervisor środowisk wirtualnych w ilości 1 sztuka; Oprogramowanie powinno wspierać następujące systemy operacyjne: MS-DOS 6.22, Windows XP, Windows Vista, Windows 7, Windows NT, Windows 2000, Windows Server 2003, Windows Server 2008, Windows Server 2008R2, SLES 10, SLES9, SLES8, RHEL 6, RHEL 5, RHEL 4, RHEL3, RHEL 2.1, Solaris wersja 10 dla platformy x86, NetWare 6.5, NetWare 6.0, NetWare 6.1, Debian, CentOS 6.0, FreeBSD, Ubuntu 10.10, SCO OpenServer, SCO Unixware. Warstwa wirtualizacji powinna być rozwiązaniem systemowym tzn. powinna być zainstalowana bezpośrednio na sprzęcie fizycznym bez pośrednictwa innego systemu operacyjnego. Oprogramowanie powinno zapewnić możliwość obsługi wielu instancji systemów operacyjnych na jednym serwerze fizycznym. System operacyjny w ilości 8 sztuk; 1. System operacyjny dla komputerów biurkowych. 2. w wersji pudełkowej (BOX). 3. System 64 bitowy. 4. W polskiej wersji językowej. 5. System umożliwiający pełną integrację z domeną Active Directory obecną w siedzibie zamawiającego. W tym zdalne zarządzanie, konfigurowanie środowiska i nadawanie uprawnień. Zintegrowane środowisko projektowe (IDE) Zintegrowane środowisko projektowe (IDE) dla deweloperów pracujących indywidualnie lub w małych zespołach. Środowisko powinno wspierać projektowanie aplikacji dla systemu Windows, rozwiązań w chmurze, a także platform webowych i dla urządzeń mobilnych. minimum dwuletnie wsparcie producenta, tzw. subskrypcję dającą priorytetowy dostęp do narzędzi deweloperskich zwiększających produktywność, systemów operacyjnych, rozwiązań z chmurze i serwerów producenta, oprócz tego zapewniającą szkolenia techniczne i profesjonalną pomoc techniczną oraz aktualizacje w okresie subskrypcji. Licencja komercyjna, bez ograniczenia czasowego
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zadanie 2: I-14 – Urządzenia komputerowe:
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik krotki opis • Monitor w ilości 6 sztuk z gwarancją zero pikseli i gwarancją producenta na 3 lata; "1. Monitor LCD z podświetleniem LED. 2. Przekątna ekranu między 27 a 28 cali. 3. Proporcje ekranu 16:9 albo 16:10. 4. Ekran matowy. 5. Rozdzielczość 1920x1080 albo 1920x1200 6. Kąt widzenia 178 stopni w pionie i w poziomie. 7. Wbudowane dwa głośniki. 8. Złącza VGA, DVI i HDMI. 9. Możliwość regulacji pochylenia ekranu 10. Możliwość regulacji wysokości ekranu w zakresie co najmniej 100mm. 10. Dołączony kabel HDMI. 11. Zasilacz wewnętrzny. 12. Gwarancja zero martwych pikseli. 13. Gwarancja producenta 3 letnia." • Komputer przenośny w ilości 6 sztuk z gwarancją producenta na 36 miesięcy; "A. Procesor 1. Architektura 64 bitowa. 2. Cztery rdzenie fizyczne i osiem wątków. 3. Zegar co najmniej 1,6GHz i co najmniej 3,6GHz w trybie turbo. 4. Z pamięcią podręczną co najmniej 6MB. 5. Zintegrowany układ graficzny wspierający tryb 4K. 6. Rodzaj obsługiwanej pamięci co najmniej DDR4-2133. 7. Wspierane technologie: VT-x, VT-d, SSE 4.1, SSE 4.2, AES. 8. TDP nie większe niż 25W." Oprogramowanie: Do zestawu powinno być dołączone oprogramowanie: System operacyjny dla komputerów osobistych. System 64 bitowy. W polskiej wersji językowej. System umożliwiający pełną integrację z domeną Active Directory obecną w siedzibie zamawiającego. W tym zdalne zarządzanie, konfigurowanie środowiska i nadawanie uprawnień." • Przełącznik sieciowy w ilości 1 sztuki z gwarancją producenta na 5 lat; "1. Przełącznik wyposażony w 24 porty RJ-45 o prędkości 10/100/1000Mb/s w tym 4 porty combo SFP. 2. Wyposażony w funkcje automatycznej negocjacji trybu i prędkości pracy oraz wykrywanie i dopasowywanie przewodów skrzyżowanych MDI/MDIX. 3. Przełącznik powinien być zarządzalny, konfigurowany za pomocą strony www. 4. Konstrukcja pozwalająca na montaż w szafie teleinformatycznej (rack). W zestawie powinny być akcesoria służące do mocowania. Wysokość urządzenia 1U. • Zasilacz awaryjny w ilości 1 sztuki z gwarancją producenta na 5 lat "1. Moc wyjściowa pozorna 3000VA. 2. Moc wyjściowa czynna 2700W. 3. Napięcie wyjściowe 230V. 4. Zasilanie 1 fazowe 230V 50Hz. 5. Zniekształcenia napięcia wyjściowego do 2%. 6. Kształt napięcia wyjściowego sinusoidalny. 7. Działanie On-Line z podwójnym przetwarzaniem. 8. Baterie litowo-jonowe. 9. Czas podtrzymania co najmniej 80 minut przy obciążeniu mocą 1000W 10. Oczekiwana żywotność akumulatorów co najmniej 5 lat."
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zadanie 3: I-14 – Serwer
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48820000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik krotki opis • Serwer w ilości 1 sztuki z gwarancją 5 lat, realizowaną w miejscu zainstalowania. W sytuacji uszkodzenia dysków i konieczności ich wymiany, uszkodzone dyski pozostaną w siedzibie zamawiającego przynajmniej do końca okresu gwarancji "1. Dwa procesory: - architektura 64-bitowa, - osiem rdzeni fizycznych, - szesnaście wątków, - częstotliwość bazowa 3,2GHz, - częstotliwość turbo 3,7GHz, - pamięć podręczna co najmniej 24MB, - obsługa pamięci DDR4-2666 z ECC, - TDP do 130W, - obsługa pamięci cztero- lub sześcio- kanałowa, - sprzętowe wspieranie wirtualizacji (VT-x, VT-d), - instrukcje AES do szyfrowania danych." "3. Pamięć masowa: - kontroler RAID obsługujący tryby 0/1/5/6/10/ z pamięcią NV co najmniej 8MB, - osiem dysków twardych o pojemności co najmniej 8TB każdy, z interfejsem SATAIII, - możliwość wymiany dysków bez wyłączania serwera (hot swap), - dwa dyski SSD PCIe o pojemności co najmniej 240GB, - wbudowany czytnika kard SD, SD/HC i SD/XC.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Zadanie 4: I-14 – Szafa serwerowa
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30230000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik krotki opis "1. Szafa teleinformatyczna do montażu urządzeń w obudowach typu RACK 19 cali. 2. Nośność szafy 500kg. 3. Szerokość szafy 800mm. 4. Głębokość szafy 1000mm. 5. Wysokość szafy 42U." "6. Szafa musi mieć sześć pionowych belek nośnych. 7. Szafa musi mieć boczne panele z blachy. 8. Panele boczne powinny być perforowane otworkami na całej powierzchni. 9. Panele boczne powinny być łatwo odejmowalne w celu umożliwienia dostępu do zamontowanych urządzeń. Powinny być mocowane za pomocą np. zamków, a nie śrub." "10. Szafa musi mieć drzwi metalowe z perforacją z klamką i zamkiem trzypunktowym na klucz. 11. Szafa powinna być bez osłony tylnej. 12. Szafa powinna mieć dach pełen bez otworów i bez perforacji. 13. Szafa powinna być na kółkach. 14. Co najmniej dwa kółka powinny być skrętne. 15. Co najmniej dwa kółka powinny być z blokadą. 16. Kolor szafy powinien być jasnoszary." "17. Szafa powinna być wyposażona w półkę stałą o głębokości co najmniej 600mm, mocowaną na czterech belkach nośnych. 18. Szafa powinna być wyposażona w półkę wysuwaną o głębokości co najmniej 350mm, mocowaną na dwóch belkach nośnych." "19. Szafa powinna być wyposażona w listwę uziemiającą. 20. Boczne odejmowane panele powinny być podłączone przewodami uziemiającymi do tej listwy." 21. Szafa musi być wyposażona w dwa panele połączeniowe (panele krosowe) każdy z 24 portami RJ-45 z kat. 5e ze złączami szczelinowymi w standardzie Krone. "22. Szafa musi być wyposażona w listwę zasilającą (16A, 6 gniazd typu E, wyłącznik podświetlany, mocowanie rack, przewód zasilający 3m). 23. Szafa musi być wyposażona w listwę zasilającą (16A, 7 gniazd typu C15, mocowanie rack, przewód zasilający 3m). 24. Szafa powinna mieć pięcioletnią gwarancję."
  

Criterion

Kryteria cena oferty brutto
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin dostawy zamówienia
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)