Dostawa wyrobów medycznych i produktów leczniczych

Data publikacji 2019-04-24
Data zakończenia 2019-05-09 00:00:00
Instytucja Wielospecjalistyczny Szpital Powiatowy Spółka Akcyjna
Miejscowość Tarnowskie Góry
Województwo śląskie
Branża
  • Materiały medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 539963-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 336000006, 331400003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów medycznych i produktów leczniczych przez okres 12 miesięcy od daty zawarcia umowy. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne pakiety. W ramach danego pakietu (części) Wykonawca winien zaoferować pełen zakres zamówienia. Pakiet nr 1: Chemioterapia, Pakiet nr 2: Leki psychiatryczne, Pakiet nr 3: Immunoglobuliny ginekologiczne 1, Pakiet nr 4: Immunoglobuliny ginekologiczne 2, Pakiet nr 5: Leki - Program jelita grubego, Pakiet nr 6: Sterydy, Pakiet nr 7: Heparyny, Pakiet nr 8: Jałowe zestawy obłożeń operacyjnych do cięcia cesarskiego, Pakiet nr 9: Przyrządy do żywienia dojelitowego, Pakiet nr 10: Opakowania jednorazowe do leków recepturowych, Pakiet nr 11: Zestawy drenów do pompy płuczącej, Pakiet nr 12: Akcesoria do badań urodynamicznych, Pakiet nr 13: Koszule przedoperacyjne, Pakiet nr 14: Pieluchomajtki dla dorosłych, podkłady, specjalistyczne środki pielęgnacyjne. Dostawa wraz z transportem, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz w ilościach określonych w Załączniku nr 2.1-2.14 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 45f55b32-cd06-42c4-a2e4-4878b2add191
Biuletyn 539963-N-2019
Zamawiajacy nazwa Wielospecjalistyczny Szpital Powiatowy Spółka Akcyjna
Regon 24151294000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Pyskowicka
Zamawiajacy miejscowosc Tarnowskie Góry
Zamawiajacy kod pocztowy 42-612
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 32 285 40 58
Zamawiajacy fax 32 384 54 04
Zamawiajacy email zp@wspsa.pl
Adres strony url https://wspsa.ezamawiajacy.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Spółka Akcyjna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://wspsa.ezamawiajacy.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://wspsa.ezamawiajacy.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny za pośrednictwem operatora pocztowego
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Pyskowicka 47-51, 42-612 Tarnowskie Góry
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa wyrobów medycznych i produktów leczniczych
Numer referencyjny WSP-DZP--2100-16/2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów medycznych i produktów leczniczych przez okres 12 miesięcy od daty zawarcia umowy. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne pakiety. W ramach danego pakietu (części) Wykonawca winien zaoferować pełen zakres zamówienia. Pakiet nr 1: Chemioterapia, Pakiet nr 2: Leki psychiatryczne, Pakiet nr 3: Immunoglobuliny ginekologiczne 1, Pakiet nr 4: Immunoglobuliny ginekologiczne 2, Pakiet nr 5: Leki - Program jelita grubego, Pakiet nr 6: Sterydy, Pakiet nr 7: Heparyny, Pakiet nr 8: Jałowe zestawy obłożeń operacyjnych do cięcia cesarskiego, Pakiet nr 9: Przyrządy do żywienia dojelitowego, Pakiet nr 10: Opakowania jednorazowe do leków recepturowych, Pakiet nr 11: Zestawy drenów do pompy płuczącej, Pakiet nr 12: Akcesoria do badań urodynamicznych, Pakiet nr 13: Koszule przedoperacyjne, Pakiet nr 14: Pieluchomajtki dla dorosłych, podkłady, specjalistyczne środki pielęgnacyjne. Dostawa wraz z transportem, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz w ilościach określonych w Załączniku nr 2.1-2.14 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 33600000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow W zakresie Pakietu nr 1-7 O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca potwierdzi posiadanie zezwolenia na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne (tj. Dz. U z 2017r. poz. 2211, z 2018r. poz. 650 z póz. zm.). W zakresie Pakietu nr 8-14 Zamawiający nie opisuje w/w warunku
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie opisuje w/w warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie opisuje w/w warunku.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1.Do oferty, w celu wstępnego wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert: Oświadczenie Wykonawcy z art. 25a ust. 1 – Załącznik nr 3 do SIWZ. 2.Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp:Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – Załącznik nr 5 do SIWZ.Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.3.Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp.4.Wykaz dokumentów i oświadczeń składanych na wezwanie Zamawiającego na potwierdzenie okoliczności, o których mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia należy przedłożyć:a) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.b) Dokumenty podmiotów zagranicznych:Informacja z odpowiedniego rejestru lub inny równoważny dokument. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się ww. dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby, z uwzględnieniem terminów ich ważności.
Zakresie warunkow udzialu Do oferty, w celu wstępnego wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert: Oświadczenie dot. spełniania warunków udziału w postępowaniu – Załącznik nr 4 do SIWZ.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1.W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, należy przedłożyć:1) Pakiet nr 8- Karta techniczna produktu (dot. każdej pozycji) wystawioną przez producenta, 2) Pakiet nr 8-14 Foldery lub wypis z katalogu produktów lub materiały firmowe dystrybutora, na podstawie których Zamawiający dokona weryfikacji kodów zaoferowanych produktów, Pakiet Nr 11 - wymagane oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że zaoferowany w pakiecie asortyment jest kompatybilny z pompą płuczącą PV-5201
Inne dokumenty niewymienione 1) Oferta powinna zawierać: a) Formularz ofertowy – Załącznik Nr 1 do SIWZ, b) Formularz cenowy– Załącznik Nr 2.1-2.14 do SIWZ, c) Oświadczenie Wykonawcy z art. 25a ust. 1 – Załącznik nr 3 i Załącznik nr 4 do SIWZ, d) Pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie (jeżeli dotyczy), e)Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – Załącznik nr 5 zgodnie z pkt 8.2. SIWZ, f)Pozostałe dokumenty, zgodnie z wezwaniem Zamawiającego
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1.Strony ustalają, iż zmiany do Umowy będą dokonywane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny, jeżeli przepisy Prawa zamówień publicznych, w szczególności art. 144 Prawa zamówień publicznych, nie stanowią inaczej.2.Strony dopuszczają możliwość zmian umowy w przypadku: a)zmiany osób wyznaczonych do kontroli, nadzoru oraz do składania reklamacji, b)przedłużenia terminu obowiązywania umowy, o którym mowa w § 3 umowy, w przypadku niewykorzystania przewidzianej umową ilości przedmiotu zamówienia, jednakże na okres nie dłuższy niż 6 miesięcy licząc od upływu terminu obowiązywania umowy, c)zakończenia produkcji, z zastrzeżeniem, że Wykonawcy będzie przysługiwało uprawnienie do zaoferowania produktu równoważnego w cenie nie wyższej niż cena zawarta w złożonej ofercie przetargowej, d)wstrzymania / czasowego braku produkcji, z zastrzeżeniem, że Wykonawcy będzie przysługiwało uprawnienie do zaoferowania produktu równoważnego w cenie nie wyższej niż cena zawarta w złożonej ofercie przetargowej, e)wystąpienia okoliczności, o których mowa w pkt c) lub d) oraz braku możliwości dostarczenia zamiennika produktu w cenie przetargowej (bo np. będzie to groziło rażącą startą dla Wykonawcy), Zamawiający może wyrazić zgodę na sprzedaż w cenie zbliżonej do rynkowej lub na wyłączenie tego produktu z umowy bez konieczności ponoszenia kary przez Wykonawcę, f)zmiany numeru katalogowego produktu wynikającej z procesu produkcyjnego, bez zmiany ceny produktu zaproponowanej w złożonej ofercie, g) zmiany danych Stron (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy itp.); h)zmiana producenta, zaprzestanie produkcji przez dotychczasowego producenta z przyczyn niezależnych od Wykonawcy z zastrzeżeniem, że Wykonawca zaoferuje produkt równoważny znajdujący się na liście refundacyjnej (zgodnie z opisem równoważności zawartym w SIWZ) w cenie nie wyższej niż cena zawarta w złożonej ofercie przetargowej, ale nie wyższej niż limit finansowania. W przypadku braku możliwości dostarczenia zamiennika leku w cenie przetargowej (bo np. będzie to groziło rażącą startą dla Wykonawcy), Zamawiający może wyrazić zgodę na sprzedaż w cenie zbliżonej do rynkowej lub na wyłączenie tego produktu z umowy bez konieczności ponoszenia kary przez Wykonawcę.( dot. Pakietu 1-7), i)zmiana decyzji administracyjnej o objęciu produktu leczniczego refundacją w zakresie jego urzędowej ceny zbytu, przy jednoczesnym wskazaniu tegoż produktu leczniczego jako podstawy limitu (dot. Pakietu nr 1-7), j)zmiana urzędowej ceny zbytu produktu leczniczego stanowiącego podstawę limitu w danej grupie limitowej; (dot. Pakietu nr 1-7), k)w przypadku istotnej zmiany cen urzędowych grożących powstaniem istotnej szkody majątkowej po stronie Wykonawcy, Zamawiający przewiduje możliwość zaoferowania produktu równoważnego (zgodnie z opisem równoważności zawartym w SIWZ) w najkorzystniejszej cenie wynikającej z listy refundacyjnej. (dot. Pakietu nr 1-7), l)zmiana opakowania jednostkowego, z odpowiednim przeliczeniem ilości produktu leczniczego i wynikającej z tego wartości produktu leczniczego. Podstawą obliczenia ceny produktu leczniczego w przypadku zmiany opakowania jest cena jednostkowa netto podana w ofercie. (dot. Pakietu nr 1-7), m) zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa mających wpływ na realizację przedmiotu umowy, w szczególności ustawy z dnia 12 maja 2011 r. o refundacji leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych.3. Zmiana postanowień umowy może nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany, z wyjątkiem zmiany o której mowa w § 4 ust. 2.4.Strona wnioskująca o zmianę umowy powinna przedłożyć w formie pisemnej wniosek o aneks zawierający: a)Opis proponowanej zmiany; b)Termin wprowadzenia zmian; c)Uzasadnienie dlaczego zmiana jest konieczna dla wykonania umowy.
IV 4 4 data 2019-05-09T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet nr 1: Chemioterapia
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33600000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawa wraz z transportem, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz w ilościach określonych w Załączniku nr 2.1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet nr 2: LEKI PSYCHIATRYCZNE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33600000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawa wraz z transportem, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz w ilościach określonych w Załączniku nr 2.2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet nr 3: IMMUNOGLOBULINY GINEKOLOGICZNE 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33600000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawa wraz z transportem, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz w ilościach określonych w Załączniku nr 2.3 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pakiet nr 4: IMMUNOGLOBULINY GINEKOLOGICZNE 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33600000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawa wraz z transportem, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz w ilościach określonych w Załączniku nr 2.4 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Pakiet nr 5: : LEKI - PROGRAM JELITA GRUBEGO
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33600000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawa wraz z transportem, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz w ilościach określonych w Załączniku nr 2.5 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Pakiet nr 6 : STERYDY
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33600000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawa wraz z transportem, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz w ilościach określonych w Załączniku nr 2.6 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Pkaiet nr 7: HEPARYNY
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33600000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawa wraz z transportem, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz w ilościach określonych w Załączniku nr 2.7 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Pkaiet nr 8 : JAŁOWE ZESTAWY OBŁOŻEŃ OPERACYJNYCH DO CIĘCIA CESARSKIEGO
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawa wraz z transportem, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz w ilościach określonych w Załączniku nr 2.8 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Pakiet nr 9: PRZYRZĄDY DO ŻYWIENIA DOJELITOWEGO
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawa wraz z transportem, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz w ilościach określonych w Załączniku nr 2.9 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Pakiet nr 10: OPAKOWANIA JEDNORAZOWE DO LEKÓW RECEPTUROWYCH
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawa wraz z transportem, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz w ilościach określonych w Załączniku nr 2.10 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Pakiet nr 11: ZESTAWY DRENÓW DO POMPY PŁUCZĄCEJ
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawa wraz z transportem, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz w ilościach określonych w Załączniku nr 2.11 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Pakiet nr 12 :AKCESORIA DO BADAŃ URODYNAMICZNYCH
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawa wraz z transportem, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz w ilościach określonych w Załączniku nr 2.12 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa Pakiet nr 13: KOSZULE PRZEDOPERACYJNE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawa wraz z transportem, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz w ilościach określonych w Załączniku nr 2.13 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 14
Zalacznik nazwa Pakiet nr 14: PIELOCHOMAJTKI DLA DOROSŁYCH, PODKŁADY, SPECJALISTYCZNE ŚRODKI PIELĘGNACYJNE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawa wraz z transportem, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz w ilościach określonych w Załączniku nr 2.14 do SIWZ
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)