GuidZP400 |
a48665a9-9156-475f-b001-951092b30ad0
|
Biuletyn |
541064-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Ostrów Wielkopolski
|
Regon |
00000000000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Aleje Powstańców Wielkopolskich
|
Zamawiajacy adres numer domu |
12
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Ostrów Wielkopolski
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
63-400
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
062/7351190
|
Zamawiajacy email |
kancelaria@ostrowwielkopolski.pl
|
Adres strony url |
www.ostrowwielkopolski.pl
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.ostrowwielkopolski.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.ostrowwielkopolski.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Gminy Ostrów Wielkopolski, Al. Powstańców Wielkopolskich 12, 63-400 Ostrów Wielkopolski
|
Nazwa nadana zamowieniu |
„Dostawa wyprawki „Dobry początek” w 2019 r., Gmina Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie”
|
Numer referencyjny |
DZP-ZP.271.11.2019.1
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Opis przedmiotu zamówienia
1.1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa 130 zestawów wyprawki „Dobry Początek” w 2019 r., Gmina Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie” zgodnie z załącznikiem Nr 5 do SIWZ.
1.2. Dostawa obejmuje dostarczenie wyprawek w miejsce wskazane przez przedstawiciela Zamawiającego ( Ostrów Wielkopolski/ Wysocko Wielkie).
1.3. Po dostarczeniu przedmiotu zamówienia Zamawiający dokona odbioru dostawy na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego.
1.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 5 do SIWZ.
1.5. Warunki realizacji zamówienia są określone w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ.
1.6. Jeżeli w załącznikach do niniejszej SIWZ zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) asortymentu, o których mowa w art. 30 ust. 1 – 3 ustawy Pzp, należy je traktować jako przykładowe, mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia oraz określające standard jakościowy. Zamawiający dopuszcza oferowanie asortymentu równoważnego w stosunku do wskazanego w SIWZ zgodnie z art. 30 ust.5 Pzp, pod warunkiem, że zagwarantuje one uzyskanie parametrów jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach.
1.7. Zamawiający dopuszcza składanie produktów równoważnych pod warunkiem, iż ofertowane produkty będą o takich samych lub lepszych parametrach jakościowych, funkcjonalnych i użytkowych. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty opis, katalogi lub materiały z których w sposób nie budzący żadnej wątpliwości zamawiającego winno wynikać iż zaproponowane produkty są o takich samych lub lepszych parametrach jakościowych, funkcjonalnych i użytkowych.
1.8. W odniesieniu do produktów w części I zamówienia- Dostawa odzieży niemowlęcej, Zamawiający wymaga posiadania certyfikatu Oeko-Tex Standard 100 lub równoważny.
1.9. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez zamawiającego jest zobowiązany wykazać, że oferowane produkty spełniają parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego.
1.10. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości i rękojmi na dostarczony przedmiot zamówienia na okres 24 miesięcy, licząc od terminu odbioru przedmiotu zamówienia (dotyczy części I zamówienia).
Rękojmia za wady i gwarancja jakości
a) Wykonawca jest odpowiedzialny względem zamawiającego z tytułu rękojmi za wady dostarczonego Przedmiotu zamówienia.
b) Uprawnienia Zamawiającego z tytułu rękojmi za wady wygasają po upływie okresu oznaczonego w ofercie, licząc od dnia podpisania przez Zamawiającego Protokołu Zdawczo - Odbiorczego bez uwag.
c) Odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady Przedmiotu Zamówienia jest rozszerzona do zasad określonych w art.556 i następnych Kodeksu cywilnego. Odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady dotyczy wad Przedmiotu Zamówienia istniejących w chwili dokonywania czynności odbioru oraz wad powstałych po odbiorze, z przyczyn tkwiących w przedmiocie Zamówienia w chwili odbioru.
d) Zamawiający, zgodnie z treścią art.579 Kodeksu cywilnego może wykonywać uprawnienia z tytułu rękojmi za wady, niezależnie od uprawnień wynikających z tytułu udzielonej przez wykonawcę gwarancji jakości.
e) Wynagrodzenie Wykonawcy obejmuje wynagrodzenie z tytułu udzielenia rękojmi za wady wykonywania obowiązków wynikających z rozszerzonej rękojmi.
f) Wykonawca jest odpowiedzialny względem Zamawiającego z tytułu udzielonej gwarancji jakości na dostawy stanowiące Przedmiot Umowy. W przypadku gdy okres gwarancji udzielony przez producenta produktów dłuższy od okresu gwarancji udzielonej przez Wykonawcę, wówczas obowiązuje gwarancja producenta i w takim wypadku Wykonawca niezwłocznie po upływie okresu gwarancji udzielonej Wykonawcy, przeniesie na Zamawiającego przysługujące mu na podstawie tej gwarancji prawa, w tym poprzez wydanie Zamawiającemu stosownych dokumentów gwarancyjnych.
|
Cpv glowny przedmiot |
18411000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2019-07-12T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
5.2. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału
w postępowaniu zamawiający żąda następujących dokumentów:
1) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym
w art.24 ust.1 pkt 13, 14 i 21 ust.5 Pzp., wystawionej nie wcześniej
niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
2) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego,
że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego
nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie
z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz
z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
3) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej
Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca
nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu
składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca
zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
4) oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego
wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne
albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji
- dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności
wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie
wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności;
5) oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne;
6) oświadczenia wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków
i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991r.
o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716);
7) oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności
do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej
samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
8) odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art.24.ust.5 pkt 1 ustawy.
|
Inne dokumenty niewymienione |
5.4 Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 5.2. SIWZ:
1) ppkt 1 - składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku
braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez
właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym
wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce
zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument,
w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 Pzp;
2) ppkt 2-4 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub
wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
6. Do oferty należy dołączyć – wypełnione i podpisane:
a) formularz oferty – zał. 1,
b) Formularz cenowy- zał. 2 dla części 1, zał. 3 dla części 2, zał.4 dla części 3
c) oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie o braku podstaw wykluczenia z postępowania – zał. 6,
d) dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę o ile uprawnienia te nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych,
e) projekt umowy zaakceptowany przez Wykonawcę – zał. 7.
f) Wykonawca powinien załączyć do oferty certyfikaty, katalogi i materiały informacyjne pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że oferowane produkty spełniają parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
20. Zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy.
Zakres zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy określa wzór umowy stanowiący Załącznik nr 7 do SIWZ.
|
IV 4 4 data |
2019-05-07T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
08:30
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa odzieży niemowlęcej
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18411000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-07-12T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Opis przedmiotu zamówienia
1.1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa 130 zestawów wyprawki „Dobry Początek” w 2019 r., Gmina Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie” zgodnie z załącznikiem Nr 5 do SIWZ.
1.2. Dostawa obejmuje dostarczenie wyprawek w miejsce wskazane przez przedstawiciela Zamawiającego ( Ostrów Wielkopolski/ Wysocko Wielkie).
1.3. Po dostarczeniu przedmiotu zamówienia Zamawiający dokona odbioru dostawy na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego.
1.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 5 do SIWZ.
1.5. Warunki realizacji zamówienia są określone w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ.
1.6. Jeżeli w załącznikach do niniejszej SIWZ zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) asortymentu, o których mowa w art. 30 ust. 1 – 3 ustawy Pzp, należy je traktować jako przykładowe, mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia oraz określające standard jakościowy. Zamawiający dopuszcza oferowanie asortymentu równoważnego w stosunku do wskazanego w SIWZ zgodnie z art. 30 ust.5 Pzp, pod warunkiem, że zagwarantuje one uzyskanie parametrów jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach.
1.7. Zamawiający dopuszcza składanie produktów równoważnych pod warunkiem, iż ofertowane produkty będą o takich samych lub lepszych parametrach jakościowych, funkcjonalnych i użytkowych. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty opis, katalogi lub materiały z których w sposób nie budzący żadnej wątpliwości zamawiającego winno wynikać iż zaproponowane produkty są o takich samych lub lepszych parametrach jakościowych, funkcjonalnych i użytkowych.
1.8. W odniesieniu do produktów w części I zamówienia- Dostawa odzieży niemowlęcej, Zamawiający wymaga posiadania certyfikatu Oeko-Tex Standard 100 lub równoważny.
1.9. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez zamawiającego jest zobowiązany wykazać, że oferowane produkty spełniają parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego.
1.10. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości i rękojmi na dostarczony przedmiot zamówienia na okres 24 miesięcy, licząc od terminu odbioru przedmiotu zamówienia (dotyczy części I zamówienia).
Rękojmia za wady i gwarancja jakości
a) Wykonawca jest odpowiedzialny względem zamawiającego z tytułu rękojmi za wady dostarczonego Przedmiotu zamówienia.
b) Uprawnienia Zamawiającego z tytułu rękojmi za wady wygasają po upływie okresu oznaczonego w ofercie, licząc od dnia podpisania przez Zamawiającego Protokołu Zdawczo - Odbiorczego bez uwag.
c) Odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady Przedmiotu Zamówienia jest rozszerzona do zasad określonych w art.556 i następnych Kodeksu cywilnego. Odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady dotyczy wad Przedmiotu Zamówienia istniejących w chwili dokonywania czynności odbioru oraz wad powstałych po odbiorze, z przyczyn tkwiących w przedmiocie Zamówienia w chwili odbioru.
d) Zamawiający, zgodnie z treścią art.579 Kodeksu cywilnego może wykonywać uprawnienia z tytułu rękojmi za wady, niezależnie od uprawnień wynikających z tytułu udzielonej przez wykonawcę gwarancji jakości.
e) Wynagrodzenie Wykonawcy obejmuje wynagrodzenie z tytułu udzielenia rękojmi za wady wykonywania obowiązków wynikających z rozszerzonej rękojmi.
f) Wykonawca jest odpowiedzialny względem Zamawiającego z tytułu udzielonej gwarancji jakości na dostawy stanowiące Przedmiot Umowy. W przypadku gdy okres gwarancji udzielony przez producenta produktów dłuższy od okresu gwarancji udzielonej przez Wykonawcę, wówczas obowiązuje gwarancja producenta i w takim wypadku Wykonawca niezwłocznie po upływie okresu gwarancji udzielonej Wykonawcy, przeniesie na Zamawiającego przysługujące mu na podstawie tej gwarancji prawa, w tym poprzez wydanie Zamawiającemu stosownych dokumentów gwarancyjnych.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa akcesoriów dla dziecka
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18411000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-07-12T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Opis przedmiotu zamówienia
1.1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa 130 zestawów wyprawki „Dobry Początek” w 2019 r., Gmina Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie” zgodnie z załącznikiem Nr 5 do SIWZ.
1.2. Dostawa obejmuje dostarczenie wyprawek w miejsce wskazane przez przedstawiciela Zamawiającego ( Ostrów Wielkopolski/ Wysocko Wielkie).
1.3. Po dostarczeniu przedmiotu zamówienia Zamawiający dokona odbioru dostawy na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego.
1.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 5 do SIWZ.
1.5. Warunki realizacji zamówienia są określone w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ.
1.6. Jeżeli w załącznikach do niniejszej SIWZ zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) asortymentu, o których mowa w art. 30 ust. 1 – 3 ustawy Pzp, należy je traktować jako przykładowe, mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia oraz określające standard jakościowy. Zamawiający dopuszcza oferowanie asortymentu równoważnego w stosunku do wskazanego w SIWZ zgodnie z art. 30 ust.5 Pzp, pod warunkiem, że zagwarantuje one uzyskanie parametrów jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach.
1.7. Zamawiający dopuszcza składanie produktów równoważnych pod warunkiem, iż ofertowane produkty będą o takich samych lub lepszych parametrach jakościowych, funkcjonalnych i użytkowych. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty opis, katalogi lub materiały z których w sposób nie budzący żadnej wątpliwości zamawiającego winno wynikać iż zaproponowane produkty są o takich samych lub lepszych parametrach jakościowych, funkcjonalnych i użytkowych.
1.8. W odniesieniu do produktów w części I zamówienia- Dostawa odzieży niemowlęcej, Zamawiający wymaga posiadania certyfikatu Oeko-Tex Standard 100 lub równoważny.
1.9. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez zamawiającego jest zobowiązany wykazać, że oferowane produkty spełniają parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego.
1.10. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości i rękojmi na dostarczony przedmiot zamówienia na okres 24 miesięcy, licząc od terminu odbioru przedmiotu zamówienia (dotyczy części I zamówienia).
Rękojmia za wady i gwarancja jakości
a) Wykonawca jest odpowiedzialny względem zamawiającego z tytułu rękojmi za wady dostarczonego Przedmiotu zamówienia.
b) Uprawnienia Zamawiającego z tytułu rękojmi za wady wygasają po upływie okresu oznaczonego w ofercie, licząc od dnia podpisania przez Zamawiającego Protokołu Zdawczo - Odbiorczego bez uwag.
c) Odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady Przedmiotu Zamówienia jest rozszerzona do zasad określonych w art.556 i następnych Kodeksu cywilnego. Odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady dotyczy wad Przedmiotu Zamówienia istniejących w chwili dokonywania czynności odbioru oraz wad powstałych po odbiorze, z przyczyn tkwiących w przedmiocie Zamówienia w chwili odbioru.
d) Zamawiający, zgodnie z treścią art.579 Kodeksu cywilnego może wykonywać uprawnienia z tytułu rękojmi za wady, niezależnie od uprawnień wynikających z tytułu udzielonej przez wykonawcę gwarancji jakości.
e) Wynagrodzenie Wykonawcy obejmuje wynagrodzenie z tytułu udzielenia rękojmi za wady wykonywania obowiązków wynikających z rozszerzonej rękojmi.
f) Wykonawca jest odpowiedzialny względem Zamawiającego z tytułu udzielonej gwarancji jakości na dostawy stanowiące Przedmiot Umowy. W przypadku gdy okres gwarancji udzielony przez producenta produktów dłuższy od okresu gwarancji udzielonej przez Wykonawcę, wówczas obowiązuje gwarancja producenta i w takim wypadku Wykonawca niezwłocznie po upływie okresu gwarancji udzielonej Wykonawcy, przeniesie na Zamawiającego przysługujące mu na podstawie tej gwarancji prawa, w tym poprzez wydanie Zamawiającemu stosownych dokumentów gwarancyjnych.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa produktów kosmetycznych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18411000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-07-12T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Opis przedmiotu zamówienia
1.1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa 130 zestawów wyprawki „Dobry Początek” w 2019 r., Gmina Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie” zgodnie z załącznikiem Nr 5 do SIWZ.
1.2. Dostawa obejmuje dostarczenie wyprawek w miejsce wskazane przez przedstawiciela Zamawiającego ( Ostrów Wielkopolski/ Wysocko Wielkie).
1.3. Po dostarczeniu przedmiotu zamówienia Zamawiający dokona odbioru dostawy na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego.
1.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 5 do SIWZ.
1.5. Warunki realizacji zamówienia są określone w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ.
1.6. Jeżeli w załącznikach do niniejszej SIWZ zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) asortymentu, o których mowa w art. 30 ust. 1 – 3 ustawy Pzp, należy je traktować jako przykładowe, mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia oraz określające standard jakościowy. Zamawiający dopuszcza oferowanie asortymentu równoważnego w stosunku do wskazanego w SIWZ zgodnie z art. 30 ust.5 Pzp, pod warunkiem, że zagwarantuje one uzyskanie parametrów jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach.
1.7. Zamawiający dopuszcza składanie produktów równoważnych pod warunkiem, iż ofertowane produkty będą o takich samych lub lepszych parametrach jakościowych, funkcjonalnych i użytkowych. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty opis, katalogi lub materiały z których w sposób nie budzący żadnej wątpliwości zamawiającego winno wynikać iż zaproponowane produkty są o takich samych lub lepszych parametrach jakościowych, funkcjonalnych i użytkowych.
1.8. W odniesieniu do produktów w części I zamówienia- Dostawa odzieży niemowlęcej, Zamawiający wymaga posiadania certyfikatu Oeko-Tex Standard 100 lub równoważny.
1.9. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez zamawiającego jest zobowiązany wykazać, że oferowane produkty spełniają parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego.
1.10. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości i rękojmi na dostarczony przedmiot zamówienia na okres 24 miesięcy, licząc od terminu odbioru przedmiotu zamówienia (dotyczy części I zamówienia).
Rękojmia za wady i gwarancja jakości
a) Wykonawca jest odpowiedzialny względem zamawiającego z tytułu rękojmi za wady dostarczonego Przedmiotu zamówienia.
b) Uprawnienia Zamawiającego z tytułu rękojmi za wady wygasają po upływie okresu oznaczonego w ofercie, licząc od dnia podpisania przez Zamawiającego Protokołu Zdawczo - Odbiorczego bez uwag.
c) Odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady Przedmiotu Zamówienia jest rozszerzona do zasad określonych w art.556 i następnych Kodeksu cywilnego. Odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady dotyczy wad Przedmiotu Zamówienia istniejących w chwili dokonywania czynności odbioru oraz wad powstałych po odbiorze, z przyczyn tkwiących w przedmiocie Zamówienia w chwili odbioru.
d) Zamawiający, zgodnie z treścią art.579 Kodeksu cywilnego może wykonywać uprawnienia z tytułu rękojmi za wady, niezależnie od uprawnień wynikających z tytułu udzielonej przez wykonawcę gwarancji jakości.
e) Wynagrodzenie Wykonawcy obejmuje wynagrodzenie z tytułu udzielenia rękojmi za wady wykonywania obowiązków wynikających z rozszerzonej rękojmi.
f) Wykonawca jest odpowiedzialny względem Zamawiającego z tytułu udzielonej gwarancji jakości na dostawy stanowiące Przedmiot Umowy. W przypadku gdy okres gwarancji udzielony przez producenta produktów dłuższy od okresu gwarancji udzielonej przez Wykonawcę, wówczas obowiązuje gwarancja producenta i w takim wypadku Wykonawca niezwłocznie po upływie okresu gwarancji udzielonej Wykonawcy, przeniesie na Zamawiającego przysługujące mu na podstawie tej gwarancji prawa, w tym poprzez wydanie Zamawiającemu stosownych dokumentów gwarancyjnych.
|
| |