Dostawa artykułów i gadżetów reklamowych - 5 cześci.

Data publikacji 2019-04-24
Data zakończenia 2019-05-08 00:00:00
Instytucja Starostwo Powiatowe w Poznaniu
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Aparatura i sprzęt do celów demonstracyjnych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 537897-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 392941000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Dostawa artykułów i gadżetów reklamowych, z podziałem na 5 następujących części:
1) Część nr 1 – Akcesoria do telefonów, wykorzystywane do promocji Powiatu Poznańskiego,
2) Część nr 2 – Artykuły biurowe, wykorzystywane do promocji Powiatu Poznańskiego,
3) Część nr 3 – Artykuły użytkowe, wykorzystywane do promocji Powiatu Poznańskiego,
4) Część nr 4 – Artykuły do napojów, wykorzystywane do promocji Powiatu Poznańskiego,
5) Część nr 5 – Artykuły i gadżety wykorzystywane, w działaniach profilaktycznych na rzecz bezpieczeństwa publicznego.
2. Zamawiający wymaga, by Wykonawca:
1) wykonał znakowanie produktów zgodnie z Systemem Identyfikacji Wizualnej Powiatu Poznańskiego;
2) dostarczył artykuły i gadżety reklamowe w terminie do 30 dni roboczych od dnia ostatecznej akceptacji projektów graficznych przez Zamawiającego.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 11f57a67-6995-4433-bec7-3d7ed6a6135e
Biuletyn 537897-N-2019
Zamawiajacy nazwa Starostwo Powiatowe w Poznaniu
Regon 63127678800000
Zamawiajacy adres ulica ul. Jackowskiego
Zamawiajacy adres numer domu 18
Zamawiajacy miejscowosc Poznań
Zamawiajacy kod pocztowy 60-509
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 618 410 500
Zamawiajacy fax 618 480 556
Zamawiajacy email zp@powiat.poznan.pl
Adres strony url www.bip.powiat.poznan.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.powiat.poznan.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.powiat.poznan.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy, pod rygorem nieważności, złożyć w formie pisemnej.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Kancelaria Starostwa Powiatowego w Poznaniu, ul. Jackowskiego 18, 60 - 509 Poznań, pok. 002.
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa artykułów i gadżetów reklamowych - 5 cześci.
Numer referencyjny ZP.272.00024.2019, ZP.ZD-00243/19.
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Dostawa artykułów i gadżetów reklamowych, z podziałem na 5 następujących części: 1) Część nr 1 – Akcesoria do telefonów, wykorzystywane do promocji Powiatu Poznańskiego, 2) Część nr 2 – Artykuły biurowe, wykorzystywane do promocji Powiatu Poznańskiego, 3) Część nr 3 – Artykuły użytkowe, wykorzystywane do promocji Powiatu Poznańskiego, 4) Część nr 4 – Artykuły do napojów, wykorzystywane do promocji Powiatu Poznańskiego, 5) Część nr 5 – Artykuły i gadżety wykorzystywane, w działaniach profilaktycznych na rzecz bezpieczeństwa publicznego. 2. Zamawiający wymaga, by Wykonawca: 1) wykonał znakowanie produktów zgodnie z Systemem Identyfikacji Wizualnej Powiatu Poznańskiego; 2) dostarczył artykuły i gadżety reklamowe w terminie do 30 dni roboczych od dnia ostatecznej akceptacji projektów graficznych przez Zamawiającego.
Cpv glowny przedmiot 39294100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa minimalnych poziomów zdolności w zakresie niniejszego warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa minimalnych poziomów zdolności w zakresie niniejszego warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna spełnienie przedmiotowego warunku, w każdej z części oddzielnie, jeżeli Wykonawca wykaże należyte wykonanie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanie, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – co najmniej jednego zamówienia obejmującego swoim zakresem dostawę materiałów lub gadżetów lub artykułów promocyjnych/reklamowych, o wartości minimum: a) Część nr 1 – 7.500,00 zł brutto; b) Część nr 2 – 14.000,00 zł brutto; c) Część nr 3 – 17.500,00 zł brutto; d) Część nr 4 – 11.000,00 zł brutto e) Część nr 5 – 50.000,00 zł brutto.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; b) oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; c) oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne; d) oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716 ze zm.); e) Wykonawcy, w terminie do 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazują Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015 r. poz. 184, 1618 i 1634, 1823 ). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zakresie warunkow udzialu Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Przy czym dowodami, o których mowa powyżej są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Część nr 5 – w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają określonym wymaganiom, Wykonawca winien przedłożyć wydrukowane na papierze zdjęcia zaproponowanego asortymentu (zdjęcia z różnych perspektyw lub informację, że zdjęcie jest poglądowe, a dostarczony artykuł będzie zgodny z wymaganiami Zamawiającego).
Inne dokumenty niewymienione 1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy, stosownie do części zamówienia, do której Wykonawca zamierza złożyć ofertę, 2) dokument potwierdzający wniesienie wadium; 3) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy lub Wykonawców, w przypadku gdy: a) ofertę podpisuje w imieniu Wykonawcy inna osoba; b) ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego (np. konsorcjum), o treści wymaganej w art. 23 ust. 2 ustawy – upoważnienie do pełnienia funkcji przedstawiciela / lidera konsorcjum wymaga podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców.
Czy wadium 1
Wadium Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: 1) Część nr 1 – 300,00 zł, 2) Część nr 2 – 600,00 zł, 3) Część nr 3 – 800,00 zł, 4) Część nr 4 – 500,00 zł; 5) Część nr 5 – 3.400,00 zł.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst W zakresie wszystkich części dopuszcza się zmiany w Umowie, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2 – 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.
IV 4 4 data 2019-05-08T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki Język polski.
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Akcesoria do telefonów.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39294100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis 1. Dostawa akcesoriów do telefonów, wykorzystywanych do promocji Powiatu Poznańskiego. 2. Zadanie będzie wykonane w terminie do 35 dni roboczych od daty podpisania umowy. 3. Faktyczny czas realizacji zamówienia zależny będzie od zaproponowanego przez Wykonawcę terminu dostawy artykułów i gadżetów reklamowych od dnia ostatecznej akceptacji projektów przez Zamawiającego.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Artykuły biurowe.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39294100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis 1. Dostawa artykułów biurowych, wykorzystywanych do promocji Powiatu Poznańskiego. 2. Zadanie będzie wykonane w terminie do 35 dni roboczych od daty podpisania umowy. 3. Faktyczny czas realizacji zamówienia zależny będzie od zaproponowanego przez Wykonawcę terminu dostawy artykułów i gadżetów reklamowych od dnia ostatecznej akceptacji projektów przez Zamawiającego.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Artykuły użytkowe.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39294100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis 1. Dostawa artykułów użytkowych, wykorzystywanych do promocji Powiatu Poznańskiego. 2. Zadanie będzie wykonane w terminie do 35 dni roboczych od daty podpisania umowy. 3. Faktyczny czas realizacji zamówienia zależny będzie od zaproponowanego przez Wykonawcę terminu dostawy artykułów i gadżetów reklamowych od dnia ostatecznej akceptacji projektów przez Zamawiającego.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Artykuły do napojów.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39294100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis 1. Dostawa artykułów do napojów, wykorzystywanych do promocji Powiatu Poznańskiego. 2. Zadanie będzie wykonane w terminie do 35 dni roboczych od daty podpisania umowy. 3. Faktyczny czas realizacji zamówienia zależny będzie od zaproponowanego przez Wykonawcę terminu dostawy artykułów i gadżetów reklamowych od dnia ostatecznej akceptacji projektów przez Zamawiającego.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Artykuły i gadżety wykorzystywane, w działaniach profilaktycznych na rzecz bezpieczeństwa publicznego.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39294100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis 1. Dostawa artykułów i gadżetów wykorzystywanych, w działaniach profilaktycznych na rzecz bezpieczeństwa publicznego. 2. Zadanie będzie wykonane w terminie do 40 dni roboczych od daty podpisania umowy. 3. Faktyczny czas realizacji zamówienia zależny będzie od zaproponowanego przez Wykonawcę terminu dostawy artykułów i gadżetów reklamowych od dnia ostatecznej akceptacji projektów przez Zamawiającego. 4. Wykonawca oprócz wymogów określonych w Sekcji II. 4) Ogłoszenia, w celu potwierdzenia że oferowane produkty odpowiadają określonym wymaganiom, jest zobowiązany przedłożyć wydrukowane na papierze zdjęcia zaproponowanego asortymentu.
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)