Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu laboratoryjnego – miniwirówki z rotorem, pipet elektronicznych i automatycznych z końcówkami, zestawów naprawczych do sond, sondy PH, kuwety kwadratowej, rękawic nitrylowych, bibuły filtracyjnej, szkła laboratoryjnego - lejków, odczynników, testów kuwetowych, probówek i pompy próżniowej na potrzeby Wydziału Inżynierii Lądowej i Środowiska Politechniki Gdańskiej. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 9 części: Część A – Miniwirówka laboratoryjna z rotorem, Cześć B – Pipeta elektroniczna wraz z końcówkami, Cześć C – Zestaw naprawczy do sond, Cześć D – Sonda do pomiaru PH oraz zestaw do konserwacji sond tlenowych, Część E – Kuweta kwadratowa, Część F – Szkło i materiały laboratoryjne, Część G – Materiały laboratoryjne, Część H – Pompa próżniowa i materiały laboratoryjne, Część I - Pipety automatyczne wraz z końcówkami. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę do miejsca wskazanego przez Zamawiającego: Politechnika Gdańska, Wydział Inżynierii Lądowej i Środowiska, ul. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk, cz. A, B, C, D, E, G - Budynek Hydro (nr 20), Laboratorium 206, II p., cz. F – Budynek Hydro (nr 20), pokój 312, III p., cz. H i I – Budynek Hydro (nr 20), pokój 207 lub 210, II p.Część A, D i I przedmiotu zamówienia przeznaczona będzie na potrzeby Wydziału Inżynierii Lądowej i Środowiska Politechniki Gdańskiej w ramach dofinansowania dla Młodych Naukowców. Część B, C, E i G przedmiotu zamówienia przeznaczona będzie na potrzeby projektu pn. „Identyfikacja, charakterystyka i modelowanie procesu COMAMMOX - nowego ogniwa w obiegu azotu w układach oczyszczania ścieków” (COMAMMOX), realizowanego na Wydziale Inżynierii Lądowej i Środowiska Politechniki Gdańskiej, umowa nr UMO-2017/27/B/NZ9/01039 o realizację i finansowanie projektu badawczego, który uzyskał finansowanie w ramach konkursu „OPUS 14” (NCN). Część F przedmiotu zamówienia przeznaczona będzie na potrzeby Dydaktyki Katedry Geotechniki, Geologii i Budownictwa Morskiego Wydziału Inżynierii Lądowej i Środowiska Politechniki Gdańskiej. Część H przedmiotu zamówienia przeznaczona będzie na potrzeby projektu realizowanego w ramach programu „Środowisko naturalne, rolnictwo i leśnictwo” BIOSTRATEG pt. „Modelowanie wpływu gospodarstw rolnych i struktur użytkowania terenu zlewni na przykładzie Gminy Puck na jakość wód lądowych i morskich zlokalizowanych w strefie przybrzeżnej Morza Bałtyckiego -Zintegrowany Serwis informacyjno-predykcyjny WaterPUCK”, finansowanego ze środków Narodowego Centrum Badań i Rozwoju, umowa nr BIOSTRATEG3/343927/3/NCBR/2017. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ.
|
GuidZP400 |
7c31e2e8-7026-4fe5-b78f-61ccb68422e2
|
Biuletyn |
540647-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Politechnika Gdańska Wydział Inżynierii Lądowej i Środowiska
|
Regon |
00000162000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
G. Narutowicza
|
Zamawiajacy adres numer domu |
11/12
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Gdańsk
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
80-233
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
+48583472419
|
Zamawiajacy fax |
+48583472413
|
Zamawiajacy email |
szp@wilis.pg.gda.pl
|
Adres strony url |
https://www.pg.edu.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia publiczna
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://www.dzp.pg.edu.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://www.dzp.pg.edu.pl
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Politechnika Gdańska, Wydział Inżynierii Lądowej i Środowiska, ul. G. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk, Gmach Głowny PG, Skrzydło B (budynek nr 10), parter, pok. 010
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu laboratoryjnego, szkła i materiałów laboratoryjnych na potrzeby Wydziału Inżynierii Lądowej i Środowiska Politechniki Gdańskiej
|
Numer referencyjny |
ZP 16/WILIŚ/2019, CRZP 97/002/D/19
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu laboratoryjnego – miniwirówki z rotorem, pipet elektronicznych i automatycznych z końcówkami, zestawów naprawczych do sond, sondy PH, kuwety kwadratowej, rękawic nitrylowych, bibuły filtracyjnej, szkła laboratoryjnego - lejków, odczynników, testów kuwetowych, probówek i pompy próżniowej na potrzeby Wydziału Inżynierii Lądowej i Środowiska Politechniki Gdańskiej. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 9 części: Część A – Miniwirówka laboratoryjna z rotorem, Cześć B – Pipeta elektroniczna wraz z końcówkami, Cześć C – Zestaw naprawczy do sond, Cześć D – Sonda do pomiaru PH oraz zestaw do konserwacji sond tlenowych, Część E – Kuweta kwadratowa, Część F – Szkło i materiały laboratoryjne, Część G – Materiały laboratoryjne, Część H – Pompa próżniowa i materiały laboratoryjne, Część I - Pipety automatyczne wraz z końcówkami. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę do miejsca wskazanego przez Zamawiającego: Politechnika Gdańska, Wydział Inżynierii Lądowej i Środowiska, ul. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk, cz. A, B, C, D, E, G - Budynek Hydro (nr 20), Laboratorium 206, II p., cz. F – Budynek Hydro (nr 20), pokój 312, III p., cz. H i I – Budynek Hydro (nr 20), pokój 207 lub 210, II p.Część A, D i I przedmiotu zamówienia przeznaczona będzie na potrzeby Wydziału Inżynierii Lądowej i Środowiska Politechniki Gdańskiej w ramach dofinansowania dla Młodych Naukowców. Część B, C, E i G przedmiotu zamówienia przeznaczona będzie na potrzeby projektu pn. „Identyfikacja, charakterystyka i modelowanie procesu COMAMMOX - nowego ogniwa w obiegu azotu w układach oczyszczania ścieków” (COMAMMOX), realizowanego na Wydziale Inżynierii Lądowej i Środowiska Politechniki Gdańskiej, umowa nr UMO-2017/27/B/NZ9/01039 o realizację i finansowanie projektu badawczego, który uzyskał finansowanie w ramach konkursu „OPUS 14” (NCN). Część F przedmiotu zamówienia przeznaczona będzie na potrzeby Dydaktyki Katedry Geotechniki, Geologii i Budownictwa Morskiego Wydziału Inżynierii Lądowej i Środowiska Politechniki Gdańskiej. Część H przedmiotu zamówienia przeznaczona będzie na potrzeby projektu realizowanego w ramach programu „Środowisko naturalne, rolnictwo i leśnictwo” BIOSTRATEG pt. „Modelowanie wpływu gospodarstw rolnych i struktur użytkowania terenu zlewni na przykładzie Gminy Puck na jakość wód lądowych i morskich zlokalizowanych w strefie przybrzeżnej Morza Bałtyckiego -Zintegrowany Serwis informacyjno-predykcyjny WaterPUCK”, finansowanego ze środków Narodowego Centrum Badań i Rozwoju, umowa nr BIOSTRATEG3/343927/3/NCBR/2017. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
38000000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
24877,18
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w dniach |
28
|
Informacje na temat katalogow |
1. Termin dostawy jest jednym z kryteriów oceny ofert. W związku z powyższym wskazany powyżej termin dostawy jest terminem maksymalnym, który każdy z Wykonawców może skrócić. Zamawiający przyzna punkty za zaoferowanie krótszego terminu dostawy niż maksymalny (28 dni), wymagany przez Zamawiającego. Kryteria oceny ofert zostały zawarte w rozdziale 15 SIWZ.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w postępowaniu.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w postępowaniu.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w postępowaniu
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, zamawiający żąda opisu oferowanego przedmiotu zamówienia. Przez opis Zamawiający rozumie dokumentację techniczną, karty charakterystyki, karty katalogowe,specyfikacje techniczne itp. udostępnione przez producentów i dystrybutorów lub własne opisy informacje sporządzone przez wykonawcę na temat oferowanego przedmiotu zamówienia z podaniem producenta, modelu, typu. Specyfikacje techniczne muszą być szczegółowe i jednoznaczne oraz potwierdzać wszystkie wymagane parametry wyszczególnione w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia niniejszej SIWZ. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, niekrótszym niż 5 dni terminie, aktualnego na dzień złożenia ww opisu.
|
Inne dokumenty niewymienione |
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ. Zamawiający udostępni edytowalną wersję załącznika w formacie .doc i w formacie .pdf wraz z informacją z otwarcia ofert.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający w oparciu o art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp przewiduje możliwość dokonania następujących istotnych zmian w zawartej umowie w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, określając jednocześnie warunki ich wprowadzenia: 1) W przypadku zmiany obowiązujących na terenie Rzeczypospolitej Polskiej przepisów dotyczących wysokości stawek podatku od towarów i usług (VAT) w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia, Zamawiający dopuszcza możliwość odpowiedniej zmiany w tym zakresie. 2) W zakresie przedmiotu umowy: Dopuszcza się możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku, gdy na skutek okoliczności nie leżących po stronie Wykonawcy oferowany sprzęt laboratoryjny, szkło i materiały laboratoryjne nie będą dostępne na rynku w chwili realizacji przedmiotu umowy. Dopuszcza się wówczas, za uprzednią, pisemną zgodą Zamawiającego, możliwość dostarczenia zamienników, o parametrach technicznych wyższych bądź lepszych od przedstawionych w ofercie Wykonawcy, w cenie wynikającej z oferty Wykonawcy. Obowiązek pisemnego poinformowania Zamawiającego o konieczności zamiany oferowanego przedmiotu zamówienia na inny w związku z brakiem jego dostępności na rynku i uzyskanie pisemnej zgody Zamawiającego na proponowaną zamianę spoczywa na Wykonawcy. Zmiana taka nie może spowodować zmiany ceny przedmiotu zamówienia wynikającej z oferty Wykonawcy.
|
IV 4 4 data |
2019-05-07T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
1. Termin otwarcia ofert: w dniu 07.05.2019r. o godz. 12:15. Miejsce otwarcia ofert: Politechnika Gdańska, Wydział Inżynierii Lądowej i Środowiska, ul. G. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk, Gmach Główny PG, Skrzydło B, parter, pok.03, 2. Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych oraz swobodnego przepływu takich danych: Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuję, że: a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Politechnika Gdańska z siedzibą w 80-233 Gdańsk przy ul. G. Narutowicza 11/12; b) inspektorem ochrony danych osobowych w Politechnice Gdańskiej jest mgr inż. Paweł Baniel, tel. +48 58 348-66-29, e-mail: iod@pg.edu.pl; c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr ZP 16/WILiŚ/2019, CRZP 97/002/D/19 na dostawę sprzętu laboratoryjnego, szkła i materiałów laboratoryjnych
na potrzeby Wydziału Inżynierii Lądowej i Środowiska Politechniki Gdańskiej prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”; e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; f) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; h) posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników); - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego); - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; i) nie przysługuje Pani/Panu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Część A - Miniwirówka laboratoryjna z rotorem
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
42931100-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
1215,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
28
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Część A przedmiotu zamówienia przeznaczona będzie na potrzeby Wydziału Inżynierii Lądowej i Środowiska Politechniki Gdańskiej w ramach dofinansowania dla Młodych Naukowców.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia w części A jest miniwirówka z rotorem - 1 szt. wyszczególniona w załączniku nr 5 do SIWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę do siedziby Zamawiającego: Politechnika Gdańska, Wydział Inżynierii Lądowej i Środowiska, ul. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk, Budynek Hydro (nr 20), II piętro, do Laboratorium 206
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Część B - Pipeta elektroniczna wraz z końcówkami
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
38437000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
2586,18
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Część B przedmiotu zamówienia przeznaczona będzie na potrzeby projektu pn. „Identyfikacja, charakterystyka i modelowanie procesu COMAMMOX - nowego ogniwa w obiegu azotu w układach oczyszczania ścieków” (COMAMMOX), realizowanego na Wydziale Inżynierii Lądowej i Środowiska Politechniki Gdańskiej, umowa nr UMO-2017/27/B/NZ9/01039 o realizację i finansowanie projektu badawczego, który uzyskał finansowanie w ramach konkursu „OPUS 14” (NCN).
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia w części B jest pipeta elektroniczna wraz z końcówkami wyszczególniona w załączniku nr 5 do SIWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę do siedziby Zamawiającego: Politechnika Gdańska, Wydział Inżynierii Lądowej i Środowiska, ul. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk, Budynek Hydro (nr 20), II piętro, do Laboratorium 206
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Część C - Zestaw naprawczy do sond
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
38540000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
2143,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Część C przedmiotu zamówienia przeznaczona będzie na potrzeby projektu pn. „Identyfikacja, charakterystyka i modelowanie procesu COMAMMOX - nowego ogniwa w obiegu azotu w układach oczyszczania ścieków” (COMAMMOX), realizowanego na Wydziale Inżynierii Lądowej i Środowiska Politechniki Gdańskiej, umowa nr UMO-2017/27/B/NZ9/01039 o realizację i finansowanie projektu badawczego, który uzyskał finansowanie w ramach konkursu „OPUS 14” (NCN).
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia w części C jest zestaw naprawczy do sond wyszczególniony w załączniku nr 5 do SIWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę do siedziby Zamawiającego: Politechnika Gdańska, Wydział Inżynierii Lądowej i Środowiska, ul. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk, Budynek Hydro (nr 20), II piętro, do Laboratorium 206
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Część D - Sonda do pomiaru PH oraz zestaw do konserwacji sond tlenowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
38540000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
3229,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Część D przedmiotu zamówienia przeznaczona będzie na potrzeby Wydziału Inżynierii Lądowej i Środowiska Politechniki Gdańskiej w ramach dofinansowania dla Młodych Naukowców.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia w części D jest sonda do pomiaru PH - 2 szt. oraz zestaw do konserwacji sond tlenowych - 2 szt. wyszczególniona w załączniku nr 5 do SIWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę do siedziby Zamawiającego: Politechnika Gdańska, Wydział Inżynierii Lądowej i Środowiska, ul. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk, Budynek Hydro (nr 20), II piętro, do Laboratorium 206
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Część E - Kuweta kwadratowa
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33793000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
3750,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Część D przedmiotu zamówienia przeznaczona będzie na potrzeby Wydziału Inżynierii Lądowej i Środowiska Politechniki Gdańskiej w ramach dofinansowania dla Młodych Naukowców.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia w części E jest kuweta kwadratowa (12 szt.) wyszczególniona w załączniku nr 5 do SIWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę do siedziby Zamawiającego: Politechnika Gdańska, Wydział Inżynierii Lądowej i Środowiska, ul. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk, Budynek Hydro (nr 20), II piętro, do Laboratorium 206
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Część F - Szkło i materiały laboratoryjne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33793000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
873,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Część F przedmiotu zamówienia przeznaczona będzie na potrzeby Dydaktyki Katedry Geotechniki, Geologii i Budownictwa Morskiego Wydziału Inżynierii Lądowej i Środowiska Politechniki Gdańskiej.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia w części F jest szkło i materiały laboratoryjne wyszczególnione w załączniku nr 5 do SIWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę do siedziby Zamawiającego: Politechnika Gdańska, Wydział Inżynierii Lądowej i Środowiska, ul. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk, Budynek Hydro (nr 20), III piętro, do pokoju nr 312.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Część G - Materiały laboratoryjne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18424300-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
3856,00
|
Waluta zal |
pln
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Część G przedmiotu zamówienia przeznaczona będzie na potrzeby projektu pn. „Identyfikacja, charakterystyka i modelowanie procesu COMAMMOX - nowego ogniwa w obiegu azotu w układach oczyszczania ścieków” (COMAMMOX), realizowanego na Wydziale Inżynierii Lądowej i Środowiska Politechniki Gdańskiej, umowa nr UMO-2017/27/B/NZ9/01039 o realizację i finansowanie projektu badawczego, który uzyskał finansowanie w ramach konkursu „OPUS 14” (NCN).
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia w części G są materiały laboratoryjne wyszczególnione w załączniku nr 5 do SIWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę do siedziby Zamawiającego: Politechnika Gdańska, Wydział Inżynierii Lądowej i Środowiska, ul. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk, Budynek Hydro (nr 20), II piętro, do Laboratorium 206
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Część H - Pompa próżniowa i materiały laboratoryjne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
42122450-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
4920,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Część H przedmiotu zamówienia przeznaczona będzie na potrzeby projektu realizowanego w ramach programu „Środowisko naturalne, rolnictwo i leśnictwo” BIOSTRATEG pt. „Modelowanie wpływu gospodarstw rolnych i struktur użytkowania terenu zlewni na przykładzie Gminy Puck na jakość wód lądowych i morskich zlokalizowanych w strefie przybrzeżnej Morza Bałtyckiego -Zintegrowany Serwis informacyjno-predykcyjny WaterPUCK”, finansowanego ze środków Narodowego Centrum Badań i Rozwoju, umowa nr BIOSTRATEG3/343927/3/NCBR/2017.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia w części G jest pompa próżniowa i materiały laboratoryjne wyszczególniona w załączniku nr 5 do SIWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę do siedziby Zamawiającego: Politechnika Gdańska, Wydział Inżynierii Lądowej i Środowiska, ul. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk, Budynek Hydro (nr 20), II piętro, do pokoju nr 207 lub 210
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Część I - Pipety automatyczne wraz z końcówkami
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
38437000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
2305,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Część I przedmiotu zamówienia przeznaczona będzie na potrzeby Wydziału Inżynierii Lądowej i Środowiska Politechniki Gdańskiej w ramach dofinansowania dla Młodych Naukowców.
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia w części I są pipety automatyczne wraz z końcówkami wyszczególnione w załączniku nr 5 do SIWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę do siedziby Zamawiającego: Politechnika Gdańska, Wydział Inżynierii Lądowej i Środowiska, ul. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk, Budynek Hydro (nr 20), II piętro, do pokoju nr 207 lub 210.
|
| |