Dostawa wyposażenia i serwera do pracowni TIK wraz z konfiguracją i montażem dla Szkoły Podstawowej im. Orła Białego w Podgórzynie.

Data publikacji 2019-04-29
Data zakończenia 2019-05-10 00:00:00
Instytucja Gmina Podgórzyn
Miejscowość Podgórzyn
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 542838-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia i serwera do pracowni TIK wraz z konfiguracją i montażem dla Szkoły Podstawowej im. Orła Białego w Podgórzynie, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ.
Na przedmiot zamówienia składają się następujące elementy:
1. Komputer stacjonarny (26 szt.) wraz z oprogramowaniem systemowym oraz biurowym (arkusz kalkulacyjny, edytor tekstu, tworzenie prezentacji) oraz myszą, klawiaturą i słuchawkami wraz z mikrofonem, minimalne parametry:
procesor: taktowany zegarem nie mniejszym niż 3.2GHz i osiągającym wynik nie gorszy niż 10700 pkt. w testach benchmark na stronie https://www.cpubenchmark.net, pamięć RAM: min 8GB DDR4, dysk twardy: min 240GB SSD, Napęd: DVD-RW, karta sieciowa LAN: 1Gb/s
2. Monitor LCD (27 szt.), Wielkość matrycy: 21-22”, rodzaj matrycy IPS/PLS, min rozdzielczość matrycy: FULL HD 1920x1080, min złącza: HDMI, VGA.
3. Serwer w obudowie typu rack (1 szt). Procesor: przeznaczony do pracy serwerowej, czterordzeniowy taktowany zegarem nie mniejszym niż 3.2GHz i osiągającym wynik nie gorszy niż 8000pkt. w testach benchmark na stronie https://www.cpubenchmark.net, Pamięć RAM: min 16GB ECC, Dyski twarde przeznaczone do pracy ciągłej (serwerowej): 2szt. min 240GB SSD, 2szt. min 2TB HDD. Karty sieciowe: dwie karty sieciowe LAN min 1Gb/s, inne: mysz, klawiatura.
4. Urządzenie wielofunkcyjne umożliwiającego drukowanie, kopiowanie, skanowanie w formacie A4 (1 szt.). Minimalne parametry: Rozdzielczość wydruku: min 2,400dpi (2,400 x 600dpi), Rozdzielczość skanów min 600 x 600dpi, Szybkość wydruku: min 30 stron na minutę. Technologia wydruku: Laserowy, kolorowy. Interfejsy: LAN, USB.
5. Sieciowy dysk typu NAS wraz z dwoma dyskami twardymi o pojemności min 2TB przeznaczonymi do pracy ciągłej (1 szt.). Procesor: czterordzeniowy z minimalną częstotliwością 1.9GHz,pamięć RAM: min 2GB DDR3 z możliwością rozbudowy, interfejsy: 2x LAN, zatoki na dyski: 2szt., inne: obsługa 256-bitowego szyfrowania.
6. Listwa zasilająca antyprzepięciowa z przynajmniej czterema gniazdami sieciowymi (230V) (10 szt.).
7. Zasilacz awaryjny o mocy minimalnej 2500VA, w obudowie RACK (1 szt.).
8. Router wyposażony w min 3 gniazda 1Gb/s Ethernet oraz min jeden port SFP, czterordzeniowy procesor min 1GB RAM, obsługa 802.1q VLAN, PPPoE, PPTP, L2TP (1 szt.)
9. Przewód światłowodowy SFP+ o długości min 1m (2 szt.)
10. Konfiguracja i montaż pracowni TIK wraz z serwerem, m.in. zdalny dostęp dla nauczyciela na każdym z konfigurowanych komputerów, konfiguracja pracowni i serwera do pracy w domenie. oraz konfiguracja sieci przewodowej i bezprzewodowej, konfiguracja zarządzalnych przełączników sieciowych (switch) i urządzeń dostępowych typu Access Point.

Zamawiający wymaga, aby cały zamawiany przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy.
Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na dostarczony sprzęt na okres co najmniej 2 lat, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru przedmiotu zamówienia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 74a8b8ac-deb0-4b3b-8fe0-f62896e70048
Biuletyn 542838-N-2019
Zamawiajacy nazwa Gmina Podgórzyn
Regon 23082171800000
Zamawiajacy adres ulica ul. Żołnierska
Zamawiajacy adres numer domu 14
Zamawiajacy miejscowosc Podgórzyn
Zamawiajacy kod pocztowy 58-562
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 757 621 093
Zamawiajacy fax 757 621 358
Zamawiajacy email h.drabik@podgorzyn.pl
Adres strony url http://podgorzyn.bip.net.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu „Szkoła Podstawowa im. Orła Białego w Podgórzynie – Szkoła 2.0” Nr projektu: RPDS.10.02.03-02-0001/18 jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://podgorzyn.bip.net.pl/?a=2757
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://podgorzyn.bip.net.pl/?a=2757
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny W formie pisemnej, za pośrednictwem operatora pocztowego, kuriera, gońca lub składane osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy w Podgórzynie.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Gminy Podgórzyn, ul. Żołnierska 14, 58-562 Podgórzyn.
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa wyposażenia i serwera do pracowni TIK wraz z konfiguracją i montażem dla Szkoły Podstawowej im. Orła Białego w Podgórzynie.
Numer referencyjny GP.271.1/2019
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia i serwera do pracowni TIK wraz z konfiguracją i montażem dla Szkoły Podstawowej im. Orła Białego w Podgórzynie, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ. Na przedmiot zamówienia składają się następujące elementy: 1. Komputer stacjonarny (26 szt.) wraz z oprogramowaniem systemowym oraz biurowym (arkusz kalkulacyjny, edytor tekstu, tworzenie prezentacji) oraz myszą, klawiaturą i słuchawkami wraz z mikrofonem, minimalne parametry: procesor: taktowany zegarem nie mniejszym niż 3.2GHz i osiągającym wynik nie gorszy niż 10700 pkt. w testach benchmark na stronie https://www.cpubenchmark.net, pamięć RAM: min 8GB DDR4, dysk twardy: min 240GB SSD, Napęd: DVD-RW, karta sieciowa LAN: 1Gb/s 2. Monitor LCD (27 szt.), Wielkość matrycy: 21-22”, rodzaj matrycy IPS/PLS, min rozdzielczość matrycy: FULL HD 1920x1080, min złącza: HDMI, VGA. 3. Serwer w obudowie typu rack (1 szt). Procesor: przeznaczony do pracy serwerowej, czterordzeniowy taktowany zegarem nie mniejszym niż 3.2GHz i osiągającym wynik nie gorszy niż 8000pkt. w testach benchmark na stronie https://www.cpubenchmark.net, Pamięć RAM: min 16GB ECC, Dyski twarde przeznaczone do pracy ciągłej (serwerowej): 2szt. min 240GB SSD, 2szt. min 2TB HDD. Karty sieciowe: dwie karty sieciowe LAN min 1Gb/s, inne: mysz, klawiatura. 4. Urządzenie wielofunkcyjne umożliwiającego drukowanie, kopiowanie, skanowanie w formacie A4 (1 szt.). Minimalne parametry: Rozdzielczość wydruku: min 2,400dpi (2,400 x 600dpi), Rozdzielczość skanów min 600 x 600dpi, Szybkość wydruku: min 30 stron na minutę. Technologia wydruku: Laserowy, kolorowy. Interfejsy: LAN, USB. 5. Sieciowy dysk typu NAS wraz z dwoma dyskami twardymi o pojemności min 2TB przeznaczonymi do pracy ciągłej (1 szt.). Procesor: czterordzeniowy z minimalną częstotliwością 1.9GHz,pamięć RAM: min 2GB DDR3 z możliwością rozbudowy, interfejsy: 2x LAN, zatoki na dyski: 2szt., inne: obsługa 256-bitowego szyfrowania. 6. Listwa zasilająca antyprzepięciowa z przynajmniej czterema gniazdami sieciowymi (230V) (10 szt.). 7. Zasilacz awaryjny o mocy minimalnej 2500VA, w obudowie RACK (1 szt.). 8. Router wyposażony w min 3 gniazda 1Gb/s Ethernet oraz min jeden port SFP, czterordzeniowy procesor min 1GB RAM, obsługa 802.1q VLAN, PPPoE, PPTP, L2TP (1 szt.) 9. Przewód światłowodowy SFP+ o długości min 1m (2 szt.) 10. Konfiguracja i montaż pracowni TIK wraz z serwerem, m.in. zdalny dostęp dla nauczyciela na każdym z konfigurowanych komputerów, konfiguracja pracowni i serwera do pracy w domenie. oraz konfiguracja sieci przewodowej i bezprzewodowej, konfiguracja zarządzalnych przełączników sieciowych (switch) i urządzeń dostępowych typu Access Point. Zamawiający wymaga, aby cały zamawiany przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na dostarczony sprzęt na okres co najmniej 2 lat, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru przedmiotu zamówienia.
Cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Informacje na temat katalogow Termin realizacji zamówienia jest jest jednym z kryteriów oceny ofert, Zamawiający przewiduje maksymalnie 21 dniowy termin realizacji zamówienia, licząc od dania podpisania umowy z wybranym na podstawie postępowania przetargowego Wykonawcą.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia konkretnego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na podstawie ogólnego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zawartego w treści oświadczenia Wykonawcy, o którym mowa w SIWZ.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia konkretnego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na podstawie ogólnego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zawartego w treści oświadczenia Wykonawcy, o którym mowa w SIWZ.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia konkretnego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na podstawie ogólnego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zawartego w treści oświadczenia Wykonawcy, o którym mowa w SIWZ.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający nie wymaga w powyższym zakresie dodatkowych dokumentów, poza składanym wraz z ofertą wstępnym oświadczeniem Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia go z postępowania o udzielenie zamówienia i nie zachodzeniu okoliczności, o których mowa w art. 24 ust. 1 i ust. 5 upzp.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Instrukcje oraz dokumenty przedstawiające parametry techniczne oferowanych urządzeń.
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca zobowiązany jest do złożenia w ciągu 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów.
Minimalna liczba wykonawcow 1
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2019-05-10T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin wykonania zamówienia
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)