Dostawa wraz z montażem mebli dla jednostek Policji woj. małopolskiego

Data publikacji 2019-04-29
Data zakończenia 2019-05-09 00:00:00
Instytucja Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Meble biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 542774-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 444210007, 391300002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest: dostawa wraz z montażem mebli dla jednostek Policji woj. małopolskiego w postaci:
a)Zadanie 1 – biurek różnego typu, kontenerów, szaf kancelaryjnych, szaf bibliotecznych, szaf ubraniowych
b)Zadanie 2 – szaf metalowych na akta, szaf na broń, szaf ubraniowych, szaf depozytowych, regałów metalowych, regałów archiwizacyjnych, kaset metalowych, szafek na klucze, szaf suszarniczych, wieszaków.
2.Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia, określające rodzaj, wymiary, materiał, wymogi dot. konstrukcji, kolorystyki zawarte jest w załączniku nr 2 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia. Załącznik ten stanowi równocześnie formularz cenowy.
3.Zamawiający wymaga min 2 letniej gwarancji na dostarczony asortyment, jednak nie krótszej niż gwarancja producenta. Termin gwarancji biegnie od daty podpisania protokołu odbioru jakościowego, nie stwierdzającego usterek i wad oraz braków.
4.W ramach realizacji zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia mebli, zmontowania ich i ustawienia w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego.
5.Asortyment określony w poszczególnych zadaniach musi być wykonany zgodnie z normami podanymi przez Zamawiającego w załączniku nr 2 do SIWZ.
6.Miejscem dostaw są jednostki Policji woj. małopolskiego określone w załączniku nr 2 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 28dde0ae-ad00-4dd3-a10f-f6a608d235b2
Biuletyn 542774-N-2019
Zamawiajacy nazwa Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie
Regon 35108157000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Mogilska
Zamawiajacy adres numer domu 109
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 31-571
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 012 6154860, 6154862
Zamawiajacy fax 012 6154887; 6154219
Zamawiajacy email zzp@malopolska.policja.gov.pl
Adres strony url http://malopolska.policja.gov.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 1
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://malopolska.policja.gov.pl/pl/zamowienia-publiczne
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://malopolska.policja.gov.pl/pl/zamowienia-publiczne
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Wersja papierowa
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie, ul. Mogilska 109, 31-571 Kraków Wydział ds. Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych KWP – pok. 101B
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa wraz z montażem mebli dla jednostek Policji woj. małopolskiego
Numer referencyjny ZP.55.2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy wszystkie części
Okreslenie przedmiotu 1.Przedmiotem zamówienia jest: dostawa wraz z montażem mebli dla jednostek Policji woj. małopolskiego w postaci: a)Zadanie 1 – biurek różnego typu, kontenerów, szaf kancelaryjnych, szaf bibliotecznych, szaf ubraniowych b)Zadanie 2 – szaf metalowych na akta, szaf na broń, szaf ubraniowych, szaf depozytowych, regałów metalowych, regałów archiwizacyjnych, kaset metalowych, szafek na klucze, szaf suszarniczych, wieszaków. 2.Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia, określające rodzaj, wymiary, materiał, wymogi dot. konstrukcji, kolorystyki zawarte jest w załączniku nr 2 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia. Załącznik ten stanowi równocześnie formularz cenowy. 3.Zamawiający wymaga min 2 letniej gwarancji na dostarczony asortyment, jednak nie krótszej niż gwarancja producenta. Termin gwarancji biegnie od daty podpisania protokołu odbioru jakościowego, nie stwierdzającego usterek i wad oraz braków. 4.W ramach realizacji zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia mebli, zmontowania ich i ustawienia w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego. 5.Asortyment określony w poszczególnych zadaniach musi być wykonany zgodnie z normami podanymi przez Zamawiającego w załączniku nr 2 do SIWZ. 6.Miejscem dostaw są jednostki Policji woj. małopolskiego określone w załączniku nr 2 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 44421000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 35
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy mogą być dokonane za zgodą Zamawiającego i Wykonawcy, tylko w przypadkach określonych w dziale IV ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych oraz ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny, w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w sytuacji, której nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a która spowodowałaby, że świadczenie stałoby się niemożliwe. 3. Zmiany treści umowy mogą dotyczyć asortymentu stanowiącego przedmiot umowy, poprzez zastąpienie produktami o takim samym przeznaczeniu, co najmniej takiej samej jakości, w przypadku zaistnienia następujących okoliczności: 1) nastąpiła zmiana sytuacji rynkowej i wycofanie z rynku produktu oferowanego przez Wykonawcę oraz zastąpieniem go innym, co najmniej o takich samych parametrach, 2) produkty zaoferowane przez Wykonawcę w ofercie nie są dostępne na rynku, 3) nastąpiły przerwy w produkcji lub dostawie przedmiotu umowy powstałe z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy. 4. Zmiany do umowy może inicjować zarówno Zamawiający, jak i Wykonawca, składając pisemny wniosek do drugiej strony, zawierający w szczególności opis zmiany i uzasadnienie. Zamawiający powyżej przewidział katalog zmian, na które może wyrazić zmianę, powyższe nie stanowi jednak zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. 5. Ewentualne zmiany o których mowa w ust. 3 mogą zostać wprowadzone w życie po odpowiednich negocjacjach Wykonawcy z Zamawiającym i akceptacji ustaleń przez obie strony umowy.
IV 4 4 data 2019-05-09T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 13:00
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa wraz z montażem biurek różnego typu, kontenerów, szaf kancelaryjnych, szaf bibliotecznych, szaf ubraniowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 35
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa wraz z montażem mebli dla jednostek Policji woj. małopolskiego w postaci: biurek różnego typu, kontenerów, szaf kancelaryjnych, szaf bibliotecznych, szaf ubraniowych 2. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia, określające rodzaj, wymiary, materiał, wymogi dot. konstrukcji, kolorystyki zawarte jest w załączniku nr 2 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia. Załącznik ten stanowi równocześnie formularz cenowy. 3. Zamawiający wymaga min 2 letniej gwarancji na dostarczony asortyment, jednak nie krótszej niż gwarancja producenta. Termin gwarancji biegnie od daty podpisania protokołu odbioru jakościowego, nie stwierdzającego usterek i wad oraz braków. 4. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia mebli, zmontowania ich i ustawienia w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego. 5. Asortyment określony w poszczególnych zadaniach musi być wykonany zgodnie z normami podanymi przez Zamawiającego w załączniku nr 2 do SIWZ. 6. Miejscem dostaw są jednostki Policji woj. małopolskiego określone w załączniku nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa wraz z montażem szaf metalowych na akta, szaf na broń, szaf ubraniowych, szaf depozytowych, regałów metalowych, regałów archiwizacyjnych, kaset metalowych, szafek na klucze, szaf suszarniczych, wieszaków.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44421000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 35
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa wraz z montażem mebli dla jednostek Policji woj. małopolskiego w postaci: szaf metalowych na akta, szaf na broń, szaf ubraniowych, szaf depozytowych, regałów metalowych, regałów archiwizacyjnych, kaset metalowych, szafek na klucze, szaf suszarniczych, wieszaków. 2. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia, określające rodzaj, wymiary, materiał, wymogi dot. konstrukcji, kolorystyki zawarte jest w załączniku nr 2 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia. Załącznik ten stanowi równocześnie formularz cenowy. 3. Zamawiający wymaga min 2 letniej gwarancji na dostarczony asortyment, jednak nie krótszej niż gwarancja producenta. Termin gwarancji biegnie od daty podpisania protokołu odbioru jakościowego, nie stwierdzającego usterek i wad oraz braków. 4. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia mebli, zmontowania ich i ustawienia w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego. 5. Asortyment określony w poszczególnych zadaniach musi być wykonany zgodnie z normami podanymi przez Zamawiającego w załączniku nr 2 do SIWZ. 6. Miejscem dostaw są jednostki Policji woj. małopolskiego określone w załączniku nr 2 do SIWZ
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 90,00
  
Kryteria Gwarancja
Znaczenie 10,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)