GuidZP400 |
d1361ceb-5000-4834-be5d-db991e41cb31
|
Biuletyn |
540554-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
1 Regionalna Baza Logistyczna
|
Regon |
32092740400000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Ciasna
|
Zamawiajacy adres numer domu |
7
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wałcz
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
78-601
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
zachodniopomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
26 1472184
|
Zamawiajacy fax |
26 1472184
|
Zamawiajacy email |
1rblog.szp@ron.mil.pl
|
Adres strony url |
www.1rblog.wp.mil.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Jednostka budżetowa sektora finansów publicznych.
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.1rblog.wp.mil.pl
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu mps i sprzętu laboratoryjnego.
|
Numer referencyjny |
48/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu mps i sprzętu laboratoryjnego z podziałem na cztery zadania, zgodnie z asortymentem wyszczególnionym w Formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Wymogi dla przedmiotu zamówienia zawarto w opisie przedmiotu zamówienia oraz w Wymaganiach Techniczno – Taktycznych stanowiących załącznik nr 5 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
19500000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
PL
|
Data zakonczenia |
2019-10-31T00:00:00+01:00
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie publiczne zobowiązani są przedłożyć:
- pełnomocnictwo (pełnomocnictwo w oryginale lub notarialnie potwierdzona kopia), do reprezentowania Wykonawców składających ofertę wspólnie w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (w pełnomocnictwie należy skonkretyzować postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, z podaniem numeru sprawy i przedmiotu zamówienia i skonkretyzować zakres umocowania),
- umowę konsorcjum przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego (w oryginale lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę), z której wynikać będzie, że członkowie konsorcjum za zobowiązanie wynikające z umowy odpowiadają solidarnie.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Zamawiający żąda wniesienia wadium na cały przedmiot zamówienia, w wysokości 3 427,00 zł.
2. Zamawiający żąda na poszczególne zadania, wadium w kwotach:
- zadanie 1 – 1 735,00 zł
- zadanie 2 – 260,00 zł
- zadanie 3 – 773,00 zł
- zadanie 4 – 659,00 zł
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu,
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3) gwarancjach bankowych,
4) gwarancjach ubezpieczeniowych,
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust.5 pkt 2 ustawy
z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości
(t. j. Dz. U. z 2018, poz. 110 ze zm.).
4. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji, z jej treści winno wynikać bezwarunkowe, (na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą) zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
5. Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa
w ust. 3 pkt 5, należy zdeponować przed terminem składania ofert w siedzibie Zamawiającego – budynek nr 2 pokój nr 1, a kopię załączyć do oferty (godziny przyjmowania dokumentów: w dni robocze od poniedziałku do czwartku w godzinach od 7.00 do 15.30 oraz w piątek w godzinach od 7.00 do 13.00). Zamawiający dopuszcza przesłanie oryginału dokumentu za pośrednictwem poczty, w takiej sytuacji dokument należy przesłać na adres Zamawiającego z dopiskiem „WADIUM – numer sprawy……… zad. …...”. Dokument winien być dostarczony Zamawiającemu przed terminem i godziną składania ofert.
6. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: NBP o/o Bydgoszcz nr rach. 76 1010 1078 0083 1213 9120 2000
a) potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub inną osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie, decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek Zamawiającego;
b) przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien podać: nazwę przedmiotu zamówienia, numer sprawy, numer zadania oraz numer swojego konta, na które należy zwrócić wadium.
7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych
8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę, na wniosek Wykonawcy który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, jeżeli
w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie i godzinie określonym przez Zamawiającego.
11. Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
13. Zwrot wpłaconego wadium w gotówce zostanie dokonany na numer rachunku bankowego, z którego dokonano przelewu.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający po spełnieniu warunków wynikających z przepisów art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli dotyczą one m.in.:
a) zmiany świadczenia Wykonawcy na świadczenie lepszej jakości przy zachowaniu tożsamości przedmiotu zamówienia,
b) zmiany danych Wykonawcy ( np. zmiana siedziby, adresu, nazwy),
c) zmiany podwykonawcy uczestniczącego w realizacji umowy, w wypadku, kiedy Wykonawca określił go, co do tożsamości w ofercie lub rezygnacji z podwykonawcy,
d) udziału podwykonawcy na etapie realizacji umowy w sytuacji, gdy Wykonawca nie przewidział jego udziału w treści oferty,
e) zmiany zakresu podwykonawstwa,
f) umożliwienia dalszej realizacji przedmiotu umowy przez konsorcjum, spółkę cywilną, z których składu ubył jeden z jego członków,
g) zmiany przepisów prawnych (np. VAT), jeżeli wpłynie na sposób wykonania lub na wysokość ceny – zgodnie ze zmienionymi przepisami,
h) zmiany terminu wykonania umowy, jeżeli jego niedochowanie wynika z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy z zastrzeżeniem § 11 ust. 3 umowy.
|
IV 4 4 data |
2019-05-16T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
PL
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa sprzętu mps.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
19500000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-10-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu mps, zgodnie z asortymentem wyszczególnionym w Formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
Wymogi dla przedmiotu zamówienia zawarto w opisie przedmiotu zamówienia oraz w Wymaganiach Techniczno – Taktycznych stanowiących załącznik nr 5 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostwa sprzętu mps.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
19500000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-10-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu mps, zgodnie z asortymentem wyszczególnionym w Formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Wymogi dla przedmiotu zamówienia zawarto w opisie przedmiotu zamówienia oraz w Wymaganiach Techniczno – Taktycznych stanowiących załącznik nr 5 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa sprzętu laboratoryjnego.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
19500000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-10-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu laboratoryjnego, zgodnie z asortymentem wyszczególnionym w Formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Wymogi dla przedmiotu zamówienia zawarto w opisie przedmiotu zamówienia oraz w Wymaganiach Techniczno – Taktycznych stanowiących załącznik nr 5 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Dostwa sprzętu laboratoryjnego.
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
19500000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-10-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu laboratoryjnego, zgodnie z asortymentem wyszczególnionym w Formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Wymogi dla przedmiotu zamówienia zawarto w opisie przedmiotu zamówienia oraz w Wymaganiach Techniczno – Taktycznych stanowiących załącznik nr 5 do SIWZ.
|
| |