utrzymanie, świadczenie pomocy technicznej i udostępnianie w Internecie oraz rozwój funkcjonalności systemu informatycznego Generator ofert do obsługi ofert na realizację zadań publicznych w zakresie opieki nad Polonią i Polakami za granicą

Data publikacji 2019-04-29
Data zakończenia 2019-05-14 00:00:00
Instytucja Kancelaria Senatu
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

Szczegóły

Numer ogłoszenia 542456-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 720000005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie, świadczenie pomocy technicznej i udostępnianie
w Internecie oraz rozwój funkcjonalności systemu informatycznego Generator ofert do obsługi ofert na realizację zadań publicznych w zakresie opieki nad Polonią i Polakami za granicą. Szczegóły dotyczące ww. przedmiotu zamówienia zawiera opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ.
2. Zamawiający oświadcza, że jest właścicielem autorskich praw majątkowych do koncepcji systemu informatycznego Generator ofert zawartej w opisie przedmiotu zamówienia.
3. W przypadku powierzenia przez wykonawcę wykonywania części zamówienia przez podwykonawcę/ów, zamawiający żąda wskazania w formularzu oferty - stanowiącym załącznik
nr 2 do SIWZ - części zamówienia, które wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy/om, i podania przez wykonawcę firmy/firm podwykonawcy/ów. W przypadku braku takiego wskazania zamawiający uzna, że wykonawca będzie realizował zamówienie bez udziału podwykonawcy/ów.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 2541b27d-71af-4ba5-b270-364730dc687b
Biuletyn 542456-N-2019
Zamawiajacy nazwa Kancelaria Senatu
Regon 00139380011000
Zamawiajacy adres ulica Wiejska
Zamawiajacy adres numer domu 6/8
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-902
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon +48226949035
Zamawiajacy fax +48226949213
Zamawiajacy email bpko@senat.gov.pl
Adres strony url www.senat.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Kancelaria Senatu
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.senat.gov.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.senat.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferta z załącznikami może być złożona w formie pisemnej, osobiście, albo za pośrednictwem kuriera lub operatora pocztowego, zgodnie z zasadami określonymi w SIWZ.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Punkt podawczy Kancelarii Senatu, budynek „N” Kancelarii Sejmu, al. Na Skarpie, od strony Parku Kultury im. Rydza Śmigłego, w dniach od poniedziałku do piątku, w godz. 8:00-16:00, tel.: 22 694 95 77.
Nazwa nadana zamowieniu utrzymanie, świadczenie pomocy technicznej i udostępnianie w Internecie oraz rozwój funkcjonalności systemu informatycznego Generator ofert do obsługi ofert na realizację zadań publicznych w zakresie opieki nad Polonią i Polakami za granicą
Numer referencyjny BPKO.ZZP.350.14.2019
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie, świadczenie pomocy technicznej i udostępnianie w Internecie oraz rozwój funkcjonalności systemu informatycznego Generator ofert do obsługi ofert na realizację zadań publicznych w zakresie opieki nad Polonią i Polakami za granicą. Szczegóły dotyczące ww. przedmiotu zamówienia zawiera opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Zamawiający oświadcza, że jest właścicielem autorskich praw majątkowych do koncepcji systemu informatycznego Generator ofert zawartej w opisie przedmiotu zamówienia. 3. W przypadku powierzenia przez wykonawcę wykonywania części zamówienia przez podwykonawcę/ów, zamawiający żąda wskazania w formularzu oferty - stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ - części zamówienia, które wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy/om, i podania przez wykonawcę firmy/firm podwykonawcy/ów. W przypadku braku takiego wskazania zamawiający uzna, że wykonawca będzie realizował zamówienie bez udziału podwykonawcy/ów.
Cpv glowny przedmiot 72000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 36
Okreslenie warunkow Nie dotyczy.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Nie dotyczy.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że: 1. W okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał lub wykonuje - co najmniej 3 usługi, każda o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł, polegające na wykonaniu i utrzymaniu systemu informatycznego o porównywalnym zakresie funkcjonalności, użytkowanego poprzez Internet, z czego przynajmniej jedna z usług została zaimplementowana w technologii Java z wykorzystaniem mikroserwisów; W przypadku usług w trakcie trwania, wykonawca musi wykazać, że zrealizował już usługę w wymienionym zakresie i na kwotę nie niższą niż wymagana przez zamawiającego. 2. Dysponuje zespołem osób, które zostaną skierowane do realizacji zamówienia, złożonym z osób posiadających niżej wymienione kompetencje: - menedżer projektu z doświadczeniem w przynajmniej 3 projektach związanych z tworzeniem i utrzymaniem oprogramowania, - programista z doświadczeniem w przynajmniej 3 projektach implementacyjnych realizowanych w technologii Java, z których przynajmniej jeden związany był z realizacją mikroserwisów. Wykonawcy, w celu potwierdzenia ww. doświadczenia, wskażą projekty, w których wykazane osoby brały udział.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt III.1.3) ogłoszenia musi spełniać co najmniej jeden wykonawca, kilku wykonawców lub wszyscy wykonawcy wspólnie.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Nie dotyczy.
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia, w wyznaczonym nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia, następujących oświadczeń lub dokumentów: 1) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania lub wykonywania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane - sporządzonego według wzoru - załącznik nr 4 do SIWZ, wraz z załączonymi dowodami określającymi czy wykazane usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami potwierdzającymi czy usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, są: - referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przez upływem terminu składania ofert; - oświadczenie wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o których mowa powyżej; W przypadku, gdy wartość zrealizowanej lub realizowanej usługi jest wyrażona w walucie innej niż PLN, wykonawca jest zobowiązany wskazać jej równowartość w PLN wg kursu Narodowego Banku Polskiego w dniu zawarcia umowy, na podstawie której usługa była lub jest realizowana; 2) wykazu osób skierowanych do realizacji zamówienia wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego oraz o podstawie do dysponowania tymi osobami i informacją o projektach, w których wykazane osoby brały udział, sporządzonego według wzoru – załącznik nr 5 do SIWZ.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Nie dotyczy.
Inne dokumenty niewymienione Oferta powinna zawierać: 1) wypełniony i podpisany formularz oferty - załącznik nr 2 do SIWZ oraz formularz cenowy, załącznik nr 2a do formularza oferty; 2) oświadczenie, o którym mowa w pkt III.3) ogłoszenia; 3) pełnomocnictwo – oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza, w przypadku podpisania oferty przez osobę lub osoby, których uprawnienie nie wynika z dokumentów rejestrowych. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o wykonanie zamówienia, do oferty winno być dołączone pełnomocnictwo (podpisane przez wszystkich wykonawców) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; 4) wyjaśnienie wykonawcy dotyczące zastrzeżenia informacji zawartych w ofercie, jako stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa wraz z uzasadnieniem ich zastrzeżenia - jeżeli dotyczy; 5) dowód wpłacenia/wniesienia wadium; 6) w przypadku polegania przez wykonawcę na zdolności technicznej lub zawodowej innych podmiotów – np. zobowiązanie tych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
Czy wadium 1
Wadium 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 14 000,00 zł (słownie: czternaście tysięcy złotych złotych), w terminie do 14 maja 2019 r., do godz. 13:00. 2. Wadium będzie mogło być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: NBP O/O Warszawa nr: 18 1010 1010 0023 6513 9120 0000, z dopiskiem: „Wadium w przetargu nieograniczonym na utrzymanie, świadczenie pomocy technicznej i udostępnianie w Internecie oraz rozwój funkcjonalności systemu informatycznego Generator ofert do obsługi ofert na realizację zadań publicznych w zakresie opieki nad Polonią i Polakami za granicą” (BPKO.ZZP.350.14.2019). 4. Za termin wniesienia wadium w pieniądzu uznaje się datę i godzinę uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym zamawiającego. 5. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wniesienia wadium w formie dokumentów, o których mowa w pkt 2. lit. b-e, do oferty należy dołączyć - w oddzielnej, wewnętrznej kopercie - ich oryginały oraz kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, z zaznaczeniem na kopercie: „Wadium w przetargu nieograniczonym na utrzymanie, świadczenie pomocy technicznej i udostępnianie w Internecie oraz rozwój funkcjonalności systemu informatycznego Generator ofert do obsługi ofert na realizację zadań publicznych w zakresie opieki nad Polonią i Polakami za granicą”. 6. Z treści gwarancji lub poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium, w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. 7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy, zostanie odrzucona. 8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego zatrzymania oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje zmiany umowy, w przypadkach, o których mowa w art. 142 ust. 5 ustawy.
IV 4 4 data 2019-05-14T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 13:00
IV 4 4 jezyki Oferta winna być sporządzona w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski.
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Zadeklarowanie przez wykonawcę więcej niż 2 łącza do niezależnych węzłów sieci Internet, należących do różnych operatorów internetowych w wykorzystywanym centrum hostingowym
Znaczenie 15,00
  
Kryteria Zadeklarowanie przez wykonawcę usuwania błędów krytycznych w czasie nie dłuższym niż 3 godziny od momentu powiadomienia wykonawcy przez zamawiającego (wobec wymaganych 4 godzin), zgodnie z warunkami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, rozdział 4, Wymagania techniczne i jakościowe
Znaczenie 15,00
  
Kryteria Zadeklarowanie przez wykonawcę zachowania aktualnego środowiska infrastrukturalnego wskazanego w opisie przedmiotu zamówienia, rozdział 4, Wymagania techniczne i jakościowe
Znaczenie 10,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)