Dostawa sprzętu gospodarstwa i wyposażenia domowego, sprzętu telewizyjnego i telekomunikacyjnego oraz wyrobów włókienniczych w rodzaju używanych w gospodarstwie domowym dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Słupsku z podziałem na części.

Data publikacji 2019-04-29
Data zakończenia 2019-05-14 00:00:00
Instytucja Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
Miejscowość Słupsk
Województwo pomorskie
Branża
  • Wyposażenie domowe,
  • Wyroby włókiennicze w rodzaju używanych w gospodarstwie domowym,
  • Sprzęt gospodarstwa domowego,
  • Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 542657-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 397000009, 395100000, 392000004, 320000003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

I część Dostawa sprzętu gospodarstwa domowego
39700000-9 − Sprzęt gospodarstwa domowego
1. Szczegółowy opis zawarty jest w załączniku nr 6 do SIWZ.
2. Minimalny okres gwarancji na warunkach określonych w projekcie umowy (załącznik nr 2 do SIWZ) wynosi 12 miesięcy.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje dostarczenie i wniesienie przedmiotu zamówienia do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego na terenie Miasta Słupska z możliwością wskazania kilku lokalizacji.
II część Dostawa wyposażenia domowego
39200000-4 − Wyposażenie domowe
1. Szczegółowy opis zawarty jest w załączniku nr 7 do SIWZ.
2. Okres gwarancji na warunkach określonych w projekcie umowy (załącznik nr 2 do SIWZ) wynosi 12 miesięcy.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje dostarczenie i wniesienie przedmiotu zamówienia do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego na terenie Miasta Słupska z możliwością wskazania kilku lokalizacji.
III część Dostawa sprzętu telewizyjnego i telekomunikacyjnego
32000000-3 − Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny
1. Szczegółowy opis zawarty jest w załączniku nr 8 do SIWZ.
2. Minimalny okres gwarancji na warunkach określonych w projekcie umowy (załącznik nr 2 do SIWZ) wynosi 12 miesięcy.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje dostarczenie i wniesienie przedmiotu zamówienia do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego na terenie Miasta Słupska z możliwością wskazania kilku lokalizacji.
IV część. Dostawa wyrobów włókienniczych w rodzaju używanych w gospodarstwie domowym
39510000-0 − Wyroby włókiennicze w rodzaju używanych w gospodarstwie domowym
1. Szczegółowy opis zawarty jest w załączniku nr 9 do SIWZ.
2. Okres gwarancji na warunkach określonych w projekcie umowy (załącznik nr 2 do SIWZ) wynosi 12 miesięcy.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje dostarczenie i wniesienie przedmiotu zamówienia do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego na terenie Miasta Słupska z możliwością wskazania kilku lokalizacji.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 ec74c8a5-2e0d-4199-a990-fc921d123a1b
Biuletyn 542657-N-2019
Zamawiajacy nazwa Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
Regon 53107800000000
Zamawiajacy adres ulica ul.Słoneczna
Zamawiajacy miejscowosc Słupsk
Zamawiajacy kod pocztowy 76-200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 598 428 126
Zamawiajacy fax 598 428 126
Zamawiajacy email mopr@sl.home.pl
Adres strony url http://bip.mopr.slupsk.pl/przetargi
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu „Dzieciom, rodzicom, seniorom – usługi społeczne dla mieszkańców Słupska” (nr wniosku: RPPM.06.02.02-22-0019/17), „Usługi społeczne – innowacyjne i kompleksowe wsparcie na rzecz mieszkańców obszaru rewitalizowanego Miasta Słupska” (nr wniosku: RPPM.06.02.02-22-0006/17).
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.mopr.slupsk.pl/przetargi
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny forma pisemna
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu gospodarstwa i wyposażenia domowego, sprzętu telewizyjnego i telekomunikacyjnego oraz wyrobów włókienniczych w rodzaju używanych w gospodarstwie domowym dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Słupsku z podziałem na części.
Numer referencyjny MOPR.XVIII.4141.2/PZP/6/2019; MOPR.XVIII.4141.3/PZP/8/2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu I część Dostawa sprzętu gospodarstwa domowego 39700000-9 − Sprzęt gospodarstwa domowego 1. Szczegółowy opis zawarty jest w załączniku nr 6 do SIWZ. 2. Minimalny okres gwarancji na warunkach określonych w projekcie umowy (załącznik nr 2 do SIWZ) wynosi 12 miesięcy. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje dostarczenie i wniesienie przedmiotu zamówienia do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego na terenie Miasta Słupska z możliwością wskazania kilku lokalizacji. II część Dostawa wyposażenia domowego 39200000-4 − Wyposażenie domowe 1. Szczegółowy opis zawarty jest w załączniku nr 7 do SIWZ. 2. Okres gwarancji na warunkach określonych w projekcie umowy (załącznik nr 2 do SIWZ) wynosi 12 miesięcy. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje dostarczenie i wniesienie przedmiotu zamówienia do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego na terenie Miasta Słupska z możliwością wskazania kilku lokalizacji. III część Dostawa sprzętu telewizyjnego i telekomunikacyjnego 32000000-3 − Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny 1. Szczegółowy opis zawarty jest w załączniku nr 8 do SIWZ. 2. Minimalny okres gwarancji na warunkach określonych w projekcie umowy (załącznik nr 2 do SIWZ) wynosi 12 miesięcy. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje dostarczenie i wniesienie przedmiotu zamówienia do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego na terenie Miasta Słupska z możliwością wskazania kilku lokalizacji. IV część. Dostawa wyrobów włókienniczych w rodzaju używanych w gospodarstwie domowym 39510000-0 − Wyroby włókiennicze w rodzaju używanych w gospodarstwie domowym 1. Szczegółowy opis zawarty jest w załączniku nr 9 do SIWZ. 2. Okres gwarancji na warunkach określonych w projekcie umowy (załącznik nr 2 do SIWZ) wynosi 12 miesięcy. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje dostarczenie i wniesienie przedmiotu zamówienia do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego na terenie Miasta Słupska z możliwością wskazania kilku lokalizacji.
Cpv glowny przedmiot 39700000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 23052,85
Waluta calosc PLN
Data zakonczenia 2019-05-31T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków;
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ).
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający stosownie do treści art. 144 ust.1 ustawy Pzp, przewiduje następujące możliwości dokonania zmian zawartej umowy: 1) zaistnienie możliwości wprowadzenia lepszych rozwiązań technologicznych lub lepszych materiałów, jeśli nowe rozwiązania są korzystne dla Zamawiającego; wykonanie dostaw zamiennych nie może wpływać na zwiększenie wysokości cen jednostkowych, ani na zwiększenie wysokości wynagrodzenia ryczałtowego, o którym mowa w § 4 ust. 1 umowy, przy czym mogą one ulec zmniejszeniu; 2) zmianę terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadkach: a) w przypadku kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi robotami budowlanymi, wykonywanymi, usługami, dostawami; b) gdy nie ma możliwości dotrzymania przez Wykonawcę terminu wykonania przedmiotu umowy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub w przypadku wystąpienia okoliczności siły wyższej np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach lub inne okoliczności niezależne od stron lub których strony przy zachowaniu należytej staranności nie były w stanie uniknąć lub przewidzieć. 3) zmianę wymagań technicznych lub parametrów charakterystycznych dla danego elementu składowego urządzenia z zastrzeżeniem, że zmieniony element będzie posiadał co najmniej takie lub lepsze parametry techniczne jak element zastępowany, z tym zastrzeżenie, że nie może wpływać na zwiększenie wysokości cen jednostkowych, ani na zwiększenie wysokości wynagrodzenia ryczałtowego, o której mowa w § 4 ust. 1 umowy, przy czym mogę one ulec zmniejszeniu; 4) zmianę wynikającą ze zmiany przepisów prawa, które weszły w życie po zawarciu umowy i które wywołują potrzebę zmian tych postanowień. 2. Wszelkie zmiany treści umowy mogą być dokonywane wyłącznie w przypadkach określonych w niniejszej umowie i wymagają pisemnego aneksu pod rygorem nieważności takiej zmiany.
IV 4 4 data 2019-05-14T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa sprzętu gospodarstwa domowego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39510000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 7235,77
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2019-05-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis zawarty jest w załączniku nr 6 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa wyposażenia domowego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39200000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 2849,59
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2019-05-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis zawarty jest w załączniku nr 7 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa sprzętu sprzętu telewizyjnego i telekomunikacyjnego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32000000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 2317,07
Zalacznik data zakonczenia 2019-05-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis zawarty jest w załączniku nr 8 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa wyrobów włókienniczych w rodzaju używanych w gospodarstwie domowym
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39510000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 10650,40
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2019-05-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis zawarty jest w załączniku nr 9 do SIWZ.
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)