ZAKUP MEBLI BIUROWYCH, METALOWYCH I KRZESEŁ OBROTOWYCH, SKŁADANYCH I KONFERENCYJNYCH

Data publikacji 2019-04-29
Data zakończenia 2019-05-13 00:00:00
Instytucja Centralne Biuro Antykorupcyjne
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Różne siedziska i krzesła,
  • Meble do przechowywania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 538200-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391730005, 391130007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup mebli biurowych, metalowych i krzeseł obrotowych, składanych i konferencyjnych.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, stanowi załącznik nr 4a, 4b i 4c do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 a6eb21fa-d51e-4908-b2a2-473211b74afe
Biuletyn 538200-N-2019
Zamawiajacy nazwa Centralne Biuro Antykorupcyjne
Regon 14061045400000
Zamawiajacy adres ulica Al. Ujazdowskie
Zamawiajacy adres numer domu 9
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-583
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 437 13 00
Zamawiajacy fax 22 437 13 90
Zamawiajacy email zamowieniapubliczne@cba.gov.pl
Adres strony url https://bip.cba.gov.pl/
Adres strony internetowej narzedzia https://bip.cba.gov.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Służba Specjalna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://bip.cba.gov.pl/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://bip.cba.gov.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Sekretariat Biura Finansów Centralnego Biura Antykorupcyjnego, ul. Poleczki 3, 02-822 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu ZAKUP MEBLI BIUROWYCH, METALOWYCH I KRZESEŁ OBROTOWYCH, SKŁADANYCH I KONFERENCYJNYCH
Numer referencyjny 21/>PU/2019/KK
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup mebli biurowych, metalowych i krzeseł obrotowych, składanych i konferencyjnych. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, stanowi załącznik nr 4a, 4b i 4c do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 39173000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 60
Informacje na temat katalogow Termin wykonania zamówienia: Część nr 1: do 60 dni od dnia zawarcia umowy, Część nr 2: do 30 dni od dnia zawarcia umowy, Część nr 3: do 60 dni od dnia zawarcia umowy.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 oraz informacji zawartych w oświadczeniu będzie żądał (od Wykonawców, podwykonawców, podmiotów trzecich) następujących aktualnych dokumentów: 1) Informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13), 14) i 21) ustawy Pzp oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na k arę aresztu, w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5) i 6) ustawy Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3) Zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4) Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1) ustawy Pzp; 5) Oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności (zalecaną treść zawiera załącznik nr 3 do SIWZ); 6) Oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne (zalecaną treść zawiera załącznik nr 3 do SIWZ); 7) Oświadczenia Wykonawcy o braku wydania prawomocnego wyroku sądu skazującego za wykroczenie na karę ograniczenia wolności lub grzywny w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5) i 6) ustawy Pzp (zalecaną treść zawiera załącznik nr 3 do SIWZ); 8) Oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego ostatecznej decyzji administracyjnej o naruszeniu obowiązków wynikających z przepisów prawa pracy, prawa ochrony środowiska lub przepisów o zabezpieczeniu społeczny w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 7) ustawy Pzp (zalecaną treść zawiera załącznik nr 3 do SIWZ); 9) Oświadczenia Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716) (zalecaną treść zawiera załącznik nr 3 do SIWZ). 10) Ponadto w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca winien przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23) ustawy Pzp.
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1. Zamiast dokumentów wymienionych w pkt. III.4) pkt 1) składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13), 14) i 21) oraz ust. 5 pkt 5) i 6) ustawy Pzp; 2. Zamiast dokumentu wymienionego w pkt. III.4) pkt 2), 3) i 4) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3. Dokumenty, o których mowa w ust. 1 i 2 lit. b), powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Dokument, o którym mowa w ust. 2 lit. a), powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu. 4. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów o których mowa w ust. 1 i 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis z § 7 ust. 2 Rozporządzenia w sprawie dokumentów stosuje się. 5. Ponadto Wykonawca winien złożyć wraz z ofertą wypełniony „Formularz ofertowy” (zalecaną treść zawiera załącznik nr 1 do SIWZ).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z wymienionych okoliczności określonych w „Projekcie umowy" stanowiących załącznik nr 5 do SIWZ.
IV 4 4 data 2019-05-13T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa mebli biurowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39173000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik informacje dodatkowe Minimalny termin wykonania zamówienia to termin do 30 dni, natomiast maksymalny wykonania zamówienia to termin do 60 dni.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, stanowi załącznik nr 4a do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa krzeseł i foteli obrotowych, oraz krzeseł konferencyjnych i składanych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39113000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe Minimalny termin wykonania zamówienia to termin do 14 dni, natomiast maksymalny wykonania zamówienia to termin do 30 dni.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest krzeseł i foteli obrotowych, oraz krzeseł konferencyjnych i składanych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, stanowi załącznik nr 4b do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa mebli metalowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39173000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik informacje dodatkowe Minimalny termin wykonania zamówienia to termin do 30 dni, natomiast maksymalny termin wykonania zamówienia to termin do 60 dni.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli metalowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, stanowi załącznik nr 4c do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria termin wykonania zamówienia
Znaczenie 20,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria okres gwarancji
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)