GuidZP400 |
ef589050-ba60-47cb-a9ca-aaa059ae1db0
|
Biuletyn |
542580-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej
|
Regon |
00000000000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Kościuszki
|
Zamawiajacy adres numer domu |
68
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Brzesko
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
32-800
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy fax |
146 621 155
|
Zamawiajacy email |
ZOZ.brzesko@pro.onet.pl.
|
Adres strony url |
www.spzoz-brzesko.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.spzoz-brzesko.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.spzoz-brzesko.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pocztą, kurierem lub dostarczyć osobiście
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Brzesku ul. Kościuszki 68, 32-800 Brzesko Dział Zamówień Publicznych pokój 386
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Implanty ortopedyczne, zestawy medyczne, testy skuteczności sterylizacji
|
Numer referencyjny |
DZP-271-29/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
Wszystkie części
|
Okreslenie przedmiotu |
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa Implantów ortopedycznych, zestawów medycznych, testów skuteczności sterylizacji.
2) Przedmiot zamówienia został podzielony na zadania:
Zadanie 1 Implanty ortopedyczne – małe stawy
Kod CPV 33183100-7 Implanty ortopedyczne
Zadanie 2 Wyroby ortopedyczne
Kod CPV 33141700-7 Wyroby ortopedyczne
Zadanie 3 Zestawy medyczne do gastrostomii
Kod CPV 33141620-2 Zestawy medyczne
Zadanie 4 Zestawy medyczne
Kod CPV Zestawy medyczne
Zadanie 5 Testy skuteczności sterylizacji
Kod CPV 33140000-3 Materiały medyczne
|
Cpv glowny przedmiot |
33183100-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży odpowiednie oświadczenie, którego wzór stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży odpowiednie oświadczenie, którego wzór stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży odpowiednie oświadczenie, którego wzór stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
Posiadają aktualny wpis do właściwego rejestru lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
|
Inne dokumenty niewymienione |
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w pkt 5.2 1), może złożyć dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert)
Uwaga:
Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt. 5.3, zastępuje się go dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby lub osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Powyższy dokument obejmuje okres odpowiednio jak w pkt 5.3.
Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust.5 pkt 1 ustawy Pzp w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. – Prawo restrukturyzacyjne (Dz. U. z 2019 r. poz. 243 z późn. zm.) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. – Prawo upadłościowe (Dz. U. z 2019 r. poz. 498).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1) Istotne postanowienia umowy zawiera projekt umowy stanowiący Załącznik nr 5 do SIWZ.
2) Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian umowy w stosunku do treści oferty, w szczególności:
a) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany umowy na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp tj. zwiększenia wartości umowy do wartości nie większej niż 10% wartości zamówienia określonego pierwotnie w umowie, poprzez dokupienie asortymentu objętego niniejszą umową. Zmiana umowy nastąpi po zawarciu stosownego aneksu do umowy’
b) Zastąpienia dotychczasowego Wykonawcy umowy przez inny podmiot spełniający warunki udziału w postępowaniu oraz niepodlegający obligatoryjnemu wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 ustawy PZP, w przypadku, gdy nastąpiło połączenie, podział, przekształcenie, upadłość, restrukturyzacja, nabycie dotychczasowego Wykonawcy lub nabycie jego przedsiębiorstwa przez inny podmiot;
c) w przypadku ustawowej zmiany stawek podatku od towarów i usług, według obowiązujących przepisów prawa podatkowego dotyczących przedmiotu umowy. Zmiana dotyczyć będzie cen brutto przy zachowaniu dotychczasowych cen netto i nastąpi po podpisaniu aneksu do umowy.
|
IV 4 4 data |
2019-05-14T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
Język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Implanty ortopedyczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33183100-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawia Załącznik nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Wyroby ortopedyczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141700-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawia Załącznik nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Zestawy medyczne do gastrostomii
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141620-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawia Załącznik nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Zestawy medyczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141620-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawia Załącznik nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Testy skuteczności sterylizacji
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawia Załącznik nr 2 do SIWZ.
|
| |