Dostawa Artykułów spożywczych do Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Woli Kiełopuińskiej w okresie od 01.09.2019 r. do 31.08.2020 r.

Data publikacji 2019-04-29
Data zakończenia 2019-05-17 00:00:00
Instytucja Zespół Szkolno-Przedszkolny w Woli Kiełpińskiej
Miejscowość Serock
Województwo mazowieckie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne,
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
  • Owoce, warzywa i podobne produkty,
  • Produkty mleczarskie,
  • Różne produkty spożywcze,
  • Części lamp i sprzętu oświetleniowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 542435-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 150000008, 151000009, 158000006, 155000003, 153000001, 152000000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych w określonych ilościach do Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Woli Kiełpińskiej, gmina Serock, w roku szkolnym 2019/2020 w okresie od 01.09.2019 r. do 31.08.2020 r.. Dostawa odbywać się będzie zgodnie z warunkami zawartymi w umowie, własnym transportem.
Zamówienia składane będą telefonicznie w każdy piątek w godz. od 12.00 do 14:00 - dostawa towaru poniedziałek rano.
1) Artykuły spożywcze muszą być dostarczane w opakowaniach jednostkowych opisanych w formularzu ofertowym lub w opakowaniu o gramaturze bardzo zbliżonej, nie mniejszej niż opisana przez Zamawiającego.
2) Dostawa artykułów spożywczych obejmuje dostarczenie ich przez Wykonawcę własnym transportem do siedziby Zamawiającego oraz wniesienie towaru do pomieszczeń magazynowych w budynku Szkoły. Koszty i ryzyko transportu ponosi Wykonawca.
3) W przypadku towarów posiadających nazwy towarowe ma zastosowanie zapis "lub równoważny" (zgodnie z art. 29 ust.3 Pzp gdy przedmiotu zamówienia nie można opisać za pomocą dostatecznie dokładnych określeń. Zamawiający może w opisie przedmiotu zamówienia zastosować znaki towarowe wraz z zapisem "lub równoważny") Produkty równoważne, to produkty o parametrach porównywalnych lub lepszych, nie pogorszonych.
4) Zamawiający dopuszcza przyjęcie innych, równoważnych artykułów spożywczych niż podane w formularzu ofertowym, przy czym równoważne oznacza zastosowanie artykułów spożywczych mających skład surowcowy przyjęty w produktach spożywczych podanych w formularzu ofertowym.
5) Produkty spożywcze objęte dostawą powinny spełniać wymogi sanitarno-epidemiologiczne i zasady systemu HACCP w zakładach żywienia zbiorowego między innymi:
- Posiadać odpowiednie specyfikacje jakościowe lub atesty,
- Posiadać odpowiednie oznakowanie, czyli datę minimalnej trwałości i termin przydatności do spożycia,
- Posiadać odpowiedni system przewożenia towarów - zachowanie rozdzielności transportu,
- Posiadać odpowiednią temperaturę podczas transportu i warunki sanitarne pojazdu,
- Muszą odpowiadać normom jakościowym a w przypadku warzyw i owoców świeżych muszą być klasy I, którą określa Rozporządzenie Wykonawcze Komisji (UE) Nr 543/2011 z dnia 7 czerwca 2011 r. ustanawiające szczegółowe zasady stosowania rozporządzenia Rady Europy (WE) nr 1234/2007 w odniesieniu do sektora owoców i warzyw oraz sektora przetworzonych owoców i warzyw.
6) Transport oferowanych artykułów spożywczych musi odpowiadać wymaganiom sanitarnym dotyczącym środków transportu żywności określonych przepisami ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2015r., poz.594 z póż.zm.)
7) Wykonawca dostarczy produkty spełniające wymagania, o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26 sierpnia 2015r. w sprawie grup środków przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (D.U. 2015, poz. 1256).
8) Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca jest zobowiązany okazać w stosunku do każdego produktu odpowiedni certyfikat zgodności z Polską Normą lub normami europejskimi.
9) Zamawiający zastrzega sobie prawo odmówienia przyjęcia dostarczonych towarów, jeżeli wystąpią jakiekolwiek nieprawidłowości, co do jakości, terminu przydatności do spożycia danego produktu, bądź będzie on przewożony w nieodpowiednich warunkach.
10) Wykonawca jest obowiązany do uznania reklamacji wad ukrytych dostarczonych produktów i bezzwłocznej wymiany produktów wadliwych oraz uznania zwrotu produktów przeterminowanych lub nieświeżych. Wymiana na towar pełnowartościowy dokonana zostanie przez Wykonawcę w terminie nie dłuższym, niż podanym przez Wykonawcę w formularzu ofertowym ( max w ciągu 24 godzin), od telefonicznego lub osobistego zgłoszenia tego faktu przez Zamawiającego.
11) W przypadku zwiększenia bądź ograniczenia ilości żywionych dzieci Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia bądź zmniejszenia ilości zamawianych towarów. Z tego tytułu Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie finansowe ani prawne.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają odpowiednio załączniki do SIWZ z numerem 1 dla części od 1 - 6

Dodatkowe informacje

GuidZP400 313a75a3-9c93-4bdb-980d-e30da5d247ae
Biuletyn 542435-N-2019
Zamawiajacy nazwa Zespół Szkolno-Przedszkolny w Woli Kiełpińskiej
Regon 11468170000000
Zamawiajacy miejscowosc Serock
Zamawiajacy kod pocztowy 05-140
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 227 827 550
Zamawiajacy fax 227 827 550
Zamawiajacy email zsp.wolakielpinska@interia.pl
Adres strony url www.zsp-wola-kielpinska.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.serock.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny drogą pocztową na adres zamawiającego
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zespół Szkolno - Przedszkolny w Woli Kiełpińskiej, 05-140 Serock
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa Artykułów spożywczych do Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Woli Kiełopuińskiej w okresie od 01.09.2019 r. do 31.08.2020 r.
Numer referencyjny ZSP.2710.5.2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych w określonych ilościach do Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Woli Kiełpińskiej, gmina Serock, w roku szkolnym 2019/2020 w okresie od 01.09.2019 r. do 31.08.2020 r.. Dostawa odbywać się będzie zgodnie z warunkami zawartymi w umowie, własnym transportem. Zamówienia składane będą telefonicznie w każdy piątek w godz. od 12.00 do 14:00 - dostawa towaru poniedziałek rano. 1) Artykuły spożywcze muszą być dostarczane w opakowaniach jednostkowych opisanych w formularzu ofertowym lub w opakowaniu o gramaturze bardzo zbliżonej, nie mniejszej niż opisana przez Zamawiającego. 2) Dostawa artykułów spożywczych obejmuje dostarczenie ich przez Wykonawcę własnym transportem do siedziby Zamawiającego oraz wniesienie towaru do pomieszczeń magazynowych w budynku Szkoły. Koszty i ryzyko transportu ponosi Wykonawca. 3) W przypadku towarów posiadających nazwy towarowe ma zastosowanie zapis "lub równoważny" (zgodnie z art. 29 ust.3 Pzp gdy przedmiotu zamówienia nie można opisać za pomocą dostatecznie dokładnych określeń. Zamawiający może w opisie przedmiotu zamówienia zastosować znaki towarowe wraz z zapisem "lub równoważny") Produkty równoważne, to produkty o parametrach porównywalnych lub lepszych, nie pogorszonych. 4) Zamawiający dopuszcza przyjęcie innych, równoważnych artykułów spożywczych niż podane w formularzu ofertowym, przy czym równoważne oznacza zastosowanie artykułów spożywczych mających skład surowcowy przyjęty w produktach spożywczych podanych w formularzu ofertowym. 5) Produkty spożywcze objęte dostawą powinny spełniać wymogi sanitarno-epidemiologiczne i zasady systemu HACCP w zakładach żywienia zbiorowego między innymi: - Posiadać odpowiednie specyfikacje jakościowe lub atesty, - Posiadać odpowiednie oznakowanie, czyli datę minimalnej trwałości i termin przydatności do spożycia, - Posiadać odpowiedni system przewożenia towarów - zachowanie rozdzielności transportu, - Posiadać odpowiednią temperaturę podczas transportu i warunki sanitarne pojazdu, - Muszą odpowiadać normom jakościowym a w przypadku warzyw i owoców świeżych muszą być klasy I, którą określa Rozporządzenie Wykonawcze Komisji (UE) Nr 543/2011 z dnia 7 czerwca 2011 r. ustanawiające szczegółowe zasady stosowania rozporządzenia Rady Europy (WE) nr 1234/2007 w odniesieniu do sektora owoców i warzyw oraz sektora przetworzonych owoców i warzyw. 6) Transport oferowanych artykułów spożywczych musi odpowiadać wymaganiom sanitarnym dotyczącym środków transportu żywności określonych przepisami ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2015r., poz.594 z póż.zm.) 7) Wykonawca dostarczy produkty spełniające wymagania, o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26 sierpnia 2015r. w sprawie grup środków przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (D.U. 2015, poz. 1256). 8) Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca jest zobowiązany okazać w stosunku do każdego produktu odpowiedni certyfikat zgodności z Polską Normą lub normami europejskimi. 9) Zamawiający zastrzega sobie prawo odmówienia przyjęcia dostarczonych towarów, jeżeli wystąpią jakiekolwiek nieprawidłowości, co do jakości, terminu przydatności do spożycia danego produktu, bądź będzie on przewożony w nieodpowiednich warunkach. 10) Wykonawca jest obowiązany do uznania reklamacji wad ukrytych dostarczonych produktów i bezzwłocznej wymiany produktów wadliwych oraz uznania zwrotu produktów przeterminowanych lub nieświeżych. Wymiana na towar pełnowartościowy dokonana zostanie przez Wykonawcę w terminie nie dłuższym, niż podanym przez Wykonawcę w formularzu ofertowym ( max w ciągu 24 godzin), od telefonicznego lub osobistego zgłoszenia tego faktu przez Zamawiającego. 11) W przypadku zwiększenia bądź ograniczenia ilości żywionych dzieci Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia bądź zmniejszenia ilości zamawianych towarów. Z tego tytułu Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie finansowe ani prawne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają odpowiednio załączniki do SIWZ z numerem 1 dla części od 1 - 6
Cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 1
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 polegających na dodatkowych dostawach wybranych produktów.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1.Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. 2.Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, w zależności od rodzaju zasobów na jakie powołuje się Wykonawca. 3. Zobowiązanie podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których Wykonawca polega, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
Zakresie warunkow udzialu 1 Wykaz dostaw lub usług Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu. Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał zrealizowane min. 2 dostawy z podaniem kwot i podmiotu, dla którego były one realizowane. Wymagana minimalna wartość jednej dostawy – 20 000,00 zł brutto. 2 Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami. Wykonawca powinien dysponować odpowiednim potencjałem technicznym gwarantującym dowóz surowców w pojemnikach oraz opakowaniach posiadających atest PZH odnoście dopuszczenia do kontaktu z żywnością, tak, by dostawy realizowane były zgodnie z zasadami „dobrej praktyki higienicznej” (dotyczy to głównie: stanu higienicznego samochodu, higieny osobistej kierowcy, daty przydatności do spożycia, temperatury przewozu). Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez wypełnienie formularza „Wykaz sprzętu”, który stanowi załącznik do SIWZ 3 Wykaz osób Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. 4 Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej Potwierdzenie, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną min. 50000,00 zł.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1 Zaświadczenie, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom Zaświadczenia niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom i są zgodne z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia ( Dz.U. z 2015r. poz.594). 2 Zaświadczenie potwierdzające spełnianie określonych norm zapewnienia jakości Zaświadczenie, że środki spożywcze są zgodne z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach ( Dz.U. z 2016 r. poz.1154).
Inne dokumenty niewymienione 1 Wypełniony i podpisany formularz ofertowy – zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik do SIWZ 2 Wykaz części zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom Wykaz części zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom 3 Oświadczenie o zatrudnianiu osób na podstawie umowy o pracę 4 Oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Na podstawie art.144 ust.1 Ustawy Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy zawartej z wybranym Wykonawcą. Zmiana umowy jest dopuszczalna, gdy: - Zmiany będą korzystne dla Zamawiającego, - Konieczność wprowadzenia zmian wyniknie z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a nie powstałych z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego lub Wykonawcy. - Zmiany umowy wymagają formy pisemnej, np. aneksu. Szczegóły dotyczące możliwości zmian istotnych postanowień umowy zostały opisane w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ.
IV 4 4 data 2019-05-17T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 15:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Mięso i produkty mięsne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2019-09-01T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Ilości oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 do SIWZ, część 1- mięso i produkty mięsne
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2019-09-01T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Ilości oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 do SIWZ, część 2.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Nabiał
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15500000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2019-09-01T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Ilości oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 do SIWZ, część 3
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Warzywa, owoce
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15300000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2019-09-01T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 do SIWZ, część 4
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa ryby mrożone, warzywa i owoce mrożone
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15200000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2019-09-01T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 do SIWZ, część 5
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Artykuły spożywcze suche i inne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2019-09-01T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 do SIWZ, część 6
  

Criterion

Kryteria termin płatności
Znaczenie 10,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria czas reakcji
Znaczenie 30,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)