Przedmiotem zamówienia jest dostawa oryginalnych lub równoważnych, fabrycznie nowych i nie mających śladów uszkodzeń zewnętrznych lub uprzedniego używania, nieregenerowanych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych. Zamawiający wymaga, aby zaoferowane materiały eksploatacyjne były: fabrycznie nowe (do produkcji których nie użyto elementów poprzednio eksploatowanych, uzupełnianych lub przerabianych), pełnowartościowe, nieregenerowane, nierefabrykowane. Wszystkie elementy wchodzące w skład materiałów (np. kaseta, bęben światłoczuły, listwa podająca, listwa zbierająca, listwa czyszcząca, wałek grzewczy, wałek dociskowy, głowica drukująca, toner, atrament, tusz i inne pozostałe nie wymienione wyżej) muszą być także fabrycznie nowe, nieregenerowane, niefabrykowane, niewchodzące wcześniej (pierwotnie) w całości lub w części w skład innych materiałów (nieużywane). Materiały eksploatacyjne muszą posiadać wydajność nie mniejszą niż wskazaną przez Zamawiającego w Formularzu ofertowym, stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ. Zamawiający wymaga dostarczenia materiałów eksploatacyjnych o najwyższej jakości, spełniających wszystkie parametry określone w SIWZ, pełnowartościowych, kompatybilnych ze sprzętem, do którego są przeznaczone, oryginalnych lub równoważnych. Zgodnie za art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany do wykazania,
że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Parametry techniczne materiałów równoważnych winny być takie same lub lepsze jak parametry materiałów oryginalnych. Materiały równoważne winny być określone w Formularzu ofertowym poprzez nazwę, producenta, symbol oraz wydajność. Materiały eksploatacyjne muszą zapewniać bardzo dobrą jakość wydruku na każdym rodzaju papieru o gramaturze zgodnej z funkcją urządzenia drukującego oraz do wyczerpania środka barwiącego. Druk winien być czytelny i wyraźny, bez smug czy rozmazań. Jakość drukowania winna być prawidłowa do momentu wyczerpania środka barwiącego. Każdy produkt musi być dostarczony w oryginalnym opakowaniu i posiadać na opakowaniu zewnętrznym: nazwę produktu, logo i nazwę producenta, opis zawartości i symbol produktu, pozwalające na identyfikację bez konieczności naruszania opakowania, a także mieć wszelkie zabezpieczenia stosowane przez producentów – hologramy oraz hermetyczne wewnętrzne opakowanie. Zarówno opakowanie jak i produkt nie mogą być uszkodzone. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zostały określone w Projekcie umowy wraz z załącznikami.
|
GuidZP400 |
7e3ad423-8cef-457f-b3c5-9781250d4639
|
Biuletyn |
542375-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Kujawsko-Pomorski Oddział Regionalny
|
Regon |
10613083000750
|
Zamawiajacy adres ulica |
gen. Dąbrowskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
4
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Toruń
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
87-100
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
kujawsko-pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
566 198 300,
|
Zamawiajacy fax |
-
|
Zamawiajacy email |
kujawsko_pomorski@arimr.gov.pl,
|
Adres strony url |
www.arimr.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Państwowa osoba prawna
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.arimr.gov.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.arimr.gov.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Kujawsko-Pomorski Oddział Regionalny ARiMR w Toruniu, ul. Dąbrowskiego 4, 87-100 Toruń
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych
|
Numer referencyjny |
BOR02.2610.03.2019.BL
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa oryginalnych lub równoważnych, fabrycznie nowych i nie mających śladów uszkodzeń zewnętrznych lub uprzedniego używania, nieregenerowanych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych. Zamawiający wymaga, aby zaoferowane materiały eksploatacyjne były: fabrycznie nowe (do produkcji których nie użyto elementów poprzednio eksploatowanych, uzupełnianych lub przerabianych), pełnowartościowe, nieregenerowane, nierefabrykowane. Wszystkie elementy wchodzące w skład materiałów (np. kaseta, bęben światłoczuły, listwa podająca, listwa zbierająca, listwa czyszcząca, wałek grzewczy, wałek dociskowy, głowica drukująca, toner, atrament, tusz i inne pozostałe nie wymienione wyżej) muszą być także fabrycznie nowe, nieregenerowane, niefabrykowane, niewchodzące wcześniej (pierwotnie) w całości lub w części w skład innych materiałów (nieużywane). Materiały eksploatacyjne muszą posiadać wydajność nie mniejszą niż wskazaną przez Zamawiającego w Formularzu ofertowym, stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ. Zamawiający wymaga dostarczenia materiałów eksploatacyjnych o najwyższej jakości, spełniających wszystkie parametry określone w SIWZ, pełnowartościowych, kompatybilnych ze sprzętem, do którego są przeznaczone, oryginalnych lub równoważnych. Zgodnie za art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany do wykazania,
że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Parametry techniczne materiałów równoważnych winny być takie same lub lepsze jak parametry materiałów oryginalnych. Materiały równoważne winny być określone w Formularzu ofertowym poprzez nazwę, producenta, symbol oraz wydajność. Materiały eksploatacyjne muszą zapewniać bardzo dobrą jakość wydruku na każdym rodzaju papieru o gramaturze zgodnej z funkcją urządzenia drukującego oraz do wyczerpania środka barwiącego. Druk winien być czytelny i wyraźny, bez smug czy rozmazań. Jakość drukowania winna być prawidłowa do momentu wyczerpania środka barwiącego. Każdy produkt musi być dostarczony w oryginalnym opakowaniu i posiadać na opakowaniu zewnętrznym: nazwę produktu, logo i nazwę producenta, opis zawartości i symbol produktu, pozwalające na identyfikację bez konieczności naruszania opakowania, a także mieć wszelkie zabezpieczenia stosowane przez producentów – hologramy oraz hermetyczne wewnętrzne opakowanie. Zarówno opakowanie jak i produkt nie mogą być uszkodzone. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zostały określone w Projekcie umowy wraz z załącznikami.
|
Cpv glowny przedmiot |
30125120-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2019-12-12T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w ww. zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w ww. zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w ww. zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu, Zamawiający żąda dostarczenia następujących dokumentów:
a) oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 12) – 22) ustawy PZP (oświadczenie zgodne ze wzorem określonym w Załączniku nr 3 do SIWZ);
b) oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP, dot. przynależności do grupy kapitałowej (oświadczenie zgodne ze wzorem określonym w Załączniku nr 4 do SIWZ, składane w terminie do 3 dni od dnia ogłoszenia na stronie internetowej Zamawiającego (www.arimr.gov.pl w menu Przetargi) informacji z otwarcia ofert. Wraz ze złożeniem oświadczenia wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
c) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia, że oferowane materiały eksploatacyjne równoważne odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego (w szczególności w odniesieniu do wydajności, kompatybilności oraz jakości), Zamawiający żąda:
a) dostarczenia wzorów opakowań oferowanych produktów w postaci wydruków ze strony producenta lub fotografii (zgodnie z wymaganiami określonymi w pkt. 3 SIWZ);
b) dostarczenia raportów z testów wydajności, potwierdzających spełnianie przez zaoferowane produkty równoważne wymagań określonych przez Zamawiającego. Testy wydajności materiałów eksploatacyjnych do drukarek winny być przeprowadzone zgodnie z normami ISO/IEC 19752 (dla tonerów do drukarek monochromatycznych i urządzeń wielofunkcyjnych zawierających elementy drukarek), oraz ISO/IEC 24711 (dla wkładów do drukarek monochromatycznych i urządzeń wielofunkcyjnych zawierających elementy drukarek), ISO/IEC 19798 (dla tonerów do drukarek kolorowych), ISO/IEC 24712 (dla wkładów do drukarek atramentowych). Powyższy obowiązek dostarczenia raportów z testów wydajności dotyczy tonerów i wkładów. Raporty powinny być wystawione i wykonane przez niezależny podmiot posiadający stosowną akredytację w zakresie badania jakości produktów objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
c) dostarczenia certyfikatów potwierdzających, że proces produkcji materiałów eksploatacyjnych przebiega zgodnie z normami ISO 9001 i 14001 lub równoważnymi.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w zakresie zmiany wynagrodzenia Wykonawcy (ceny) za realizację przedmiotu zamówienia o kwotę wynikającą ze zmienionych stawek podatku od towarów i usług, obowiązujących w dacie powstania obowiązku podatkowego w czasie trwania umowy.
|
IV 4 4 data |
2019-05-15T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|