Przetarg nieograniczony w dniu 9 maja 2019 w celu wyboru Wykonawcy zamówienia na dostawę wyrobów medycznych do DPS „Pod Dębami” w Konstantynowie Łódzkim Zakup systemu kąpielowego z mobilnym podnośnikiem (wanna z elektrycznie regulowaną wysokością, podnośnik kąpielowego w wersji leżanka-fotel), podnośnika elektrycznego do transportu i podnoszenia pacjenta

Data publikacji 2019-04-30
Data zakończenia 2019-05-09 00:00:00
Instytucja Dom Pomocy Społecznej w Konstantynowie Łódzkim
Miejscowość Konstantynów Łódzki
Województwo łódzkie
Branża
  • Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała

Szczegóły

Numer ogłoszenia 543567-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 330000000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie własnym transportem i na własny koszt Wykonawcy wyrobów medycznych (CPV: 30.00.00.00-0):
• System kąpielowy z mobilym podnośnikiem – 2 komplety (wanna z elektrycznie regulowana wysokością - 2 szt; mobilny podnośnik kąpielowy w wersji leżanka-fotel – 2 szt) ;
• mobilny podnośnik elektryczny do transportu i podnoszenia pacjenta – 2szt.
II.2) RODZAJ ZAMÓWIENIA - dostawa
II. 3) Szczegółowy zakres parametrów i wymagań dla przedmiotu Zamówienia opisany został w formularzu szczegółowa oferta cenowa- specyfikacja techniczna – załącznik 1 i załącznik 2do SIWZ.
II.4)INFORMACJE O MOŻLIWOŚCI SKŁADANIA OFERT CZĘŚCIOWYCH
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych, ani wariantowych.
II.5) INFORMACJE DOTYCZĄCE WYKONAWCÓW WSPÓLNIE UBIEGAJĄCYCH SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA, PODWYKONAWCÓW, WYKONAWCÓW POWOŁUJĄCYCH SIĘ NA ZASOBY PODMIOTÓW TRZECICH
• Wyklucza się uczestnictwo podwykonawców.
• Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 23 ust. 1 ustawy.
1) W takim przypadku zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu lub do reprezentowania i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo należy załączyć do oferty. Zamawiający będzie prowadzić korespondencję i rozliczenia finansowe wyłącznie z podmiotem występującym jako reprezentant pozostałych.
2) Warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1) ustawy, każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi spełniać samodzielnie.
3) Oferta składana przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi być podpisana i oznaczona w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkie te podmioty.
4) Wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarnie odpowiedzialność prawną za realizację zamówienia. Problematykę zobowiązań solidarnych, w zakresie nie uregulowanym przez umowę pomiędzy Wykonawcami wspólnie ubiegającymi się o udzielenie zamówienia, regulują przepisy prawa cywilnego.
5) W przypadku wyboru, przez Zamawiającego, oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ci zobowiązani będą, najpóźniej przed podpisaniem umowy na wykonanie zamówienia, do przedłożenia zawartej między nimi umowy. Umowa taka winna określać strony umowy, cel działania, sposób współdziałania, zakres prac przewidzianych do wykonania każdemu z nich, solidarną odpowiedzialność za wykonanie zamówienia, oznaczenie czasu trwania konsorcjum (obejmującego okres realizacji przedmiotu zamówienia, gwarancji i rękojmi), wykluczenie możliwości wypowiedzenia umowy konsorcjum przez któregokolwiek z jego członków do czasu wykonania zamówienia.

II.6) SZCZEGÓŁOWE WYMAGANIA STAWIANE WYKONAWCOM
• Zamówienie dotyczy wyrobów medycznych. Przedmiot zamówienia ma być dostarczony własnym transportem, w uzgodnionym terminie oraz ilości zgodnie z zamówieniem do siedziby Zamawiającego tj. do Domu Pomocy Społecznej w Konstantynowie, ul. Bechcice 3.
• DOSTARCZONY PRODUKT MUSI BYĆ FABRYCZNIE NOWY- ROK PRODUKCJI 2019.
• Dostawa będzie zrealizowana po uzgodnieniu telefonicznym z pracownikiem Zamawiającego – Ewą Chojnowską-Owczarek. Płatność nastąpi po zrealizowaniu przedmiotowej umowy. Zapłata za realizację umowy nastąpi w ciągu 30 dni od daty złożenia wszystkich dokumentów rozliczeniowych przez Wykonawcę.
• W cenę wliczony jest również rozładunek, instalacja w miejscu użytkowania oraz szkolenie personelu.
• Wykonawca zobowiązany jest załączyć do dostawy świadectwo jakości, certyfikat lub atest określający parametry dostarczonej aparatury medycznej. Wpis do rejestru produktów leczniczych, wyrobów medycznych i produktów biobójczych (dołączyć dokument).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 e160a7d4-f13b-4439-8462-dcdce10807f8
Biuletyn 543567-N-2019
Zamawiajacy nazwa Dom Pomocy Społecznej w Konstantynowie Łódzkim
Regon 31173400000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Bechcice
Zamawiajacy adres numer domu 3
Zamawiajacy miejscowosc Konstantynów Łódzki
Zamawiajacy kod pocztowy 95-050
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 422 111 210
Zamawiajacy fax 042 2111210 w. 60
Zamawiajacy email dpsk@pactor.com.pl
Adres strony url http://powiat.pabianice.bip.info.pl/index.php?idmp=759&r=o
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy przeprowadza centralny zamawiajacy 1
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://powiat.pabianice.bip.info.pl/index.php?idmp=759&r=o
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Dom Pomocy Społecznej Pod Dębami, 95-050 Konstantynów Łódzki, Bechcice 3
Nazwa nadana zamowieniu Przetarg nieograniczony w dniu 9 maja 2019 w celu wyboru Wykonawcy zamówienia na dostawę wyrobów medycznych do DPS „Pod Dębami” w Konstantynowie Łódzkim Zakup systemu kąpielowego z mobilnym podnośnikiem (wanna z elektrycznie regulowaną wysokością, podnośnik kąpielowego w wersji leżanka-fotel), podnośnika elektrycznego do transportu i podnoszenia pacjenta
Numer referencyjny ZP/09/2019
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1) OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie własnym transportem i na własny koszt Wykonawcy wyrobów medycznych (CPV: 30.00.00.00-0): • System kąpielowy z mobilym podnośnikiem – 2 komplety (wanna z elektrycznie regulowana wysokością - 2 szt; mobilny podnośnik kąpielowy w wersji leżanka-fotel – 2 szt) ; • mobilny podnośnik elektryczny do transportu i podnoszenia pacjenta – 2szt. II.2) RODZAJ ZAMÓWIENIA - dostawa II. 3) Szczegółowy zakres parametrów i wymagań dla przedmiotu Zamówienia opisany został w formularzu szczegółowa oferta cenowa- specyfikacja techniczna – załącznik 1 i załącznik 2do SIWZ. II.4)INFORMACJE O MOŻLIWOŚCI SKŁADANIA OFERT CZĘŚCIOWYCH Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych, ani wariantowych. II.5) INFORMACJE DOTYCZĄCE WYKONAWCÓW WSPÓLNIE UBIEGAJĄCYCH SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA, PODWYKONAWCÓW, WYKONAWCÓW POWOŁUJĄCYCH SIĘ NA ZASOBY PODMIOTÓW TRZECICH • Wyklucza się uczestnictwo podwykonawców. • Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 23 ust. 1 ustawy. 1) W takim przypadku zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu lub do reprezentowania i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo należy załączyć do oferty. Zamawiający będzie prowadzić korespondencję i rozliczenia finansowe wyłącznie z podmiotem występującym jako reprezentant pozostałych. 2) Warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1) ustawy, każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi spełniać samodzielnie. 3) Oferta składana przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi być podpisana i oznaczona w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkie te podmioty. 4) Wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarnie odpowiedzialność prawną za realizację zamówienia. Problematykę zobowiązań solidarnych, w zakresie nie uregulowanym przez umowę pomiędzy Wykonawcami wspólnie ubiegającymi się o udzielenie zamówienia, regulują przepisy prawa cywilnego. 5) W przypadku wyboru, przez Zamawiającego, oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ci zobowiązani będą, najpóźniej przed podpisaniem umowy na wykonanie zamówienia, do przedłożenia zawartej między nimi umowy. Umowa taka winna określać strony umowy, cel działania, sposób współdziałania, zakres prac przewidzianych do wykonania każdemu z nich, solidarną odpowiedzialność za wykonanie zamówienia, oznaczenie czasu trwania konsorcjum (obejmującego okres realizacji przedmiotu zamówienia, gwarancji i rękojmi), wykluczenie możliwości wypowiedzenia umowy konsorcjum przez któregokolwiek z jego członków do czasu wykonania zamówienia. II.6) SZCZEGÓŁOWE WYMAGANIA STAWIANE WYKONAWCOM • Zamówienie dotyczy wyrobów medycznych. Przedmiot zamówienia ma być dostarczony własnym transportem, w uzgodnionym terminie oraz ilości zgodnie z zamówieniem do siedziby Zamawiającego tj. do Domu Pomocy Społecznej w Konstantynowie, ul. Bechcice 3. • DOSTARCZONY PRODUKT MUSI BYĆ FABRYCZNIE NOWY- ROK PRODUKCJI 2019. • Dostawa będzie zrealizowana po uzgodnieniu telefonicznym z pracownikiem Zamawiającego – Ewą Chojnowską-Owczarek. Płatność nastąpi po zrealizowaniu przedmiotowej umowy. Zapłata za realizację umowy nastąpi w ciągu 30 dni od daty złożenia wszystkich dokumentów rozliczeniowych przez Wykonawcę. • W cenę wliczony jest również rozładunek, instalacja w miejscu użytkowania oraz szkolenie personelu. • Wykonawca zobowiązany jest załączyć do dostawy świadectwo jakości, certyfikat lub atest określający parametry dostarczonej aparatury medycznej. Wpis do rejestru produktów leczniczych, wyrobów medycznych i produktów biobójczych (dołączyć dokument).
Cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 131300,82
Waluta calosc pln
Okres w dniach 60
Okreslenie warunkow a) w zakresie posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Opis warunku: Zamawiający odstępuje od opisu warunku określonego w tym punkcie;
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow b) w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej Opis warunku: Zamawiający odstępuje od opisu warunku określonego w tym punkcie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow c) w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej Opis warunku: Zamawiający odstępuje od opisu warunku określonego w tym punkcie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Formularz ofertowy – wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (zgodnie z dokumentem określającym status prawny Wykonawcy lub dołączonym do oferty pełnomocnictwem) (wg zał. nr 1 do SIWZ). Zestawienie parametrów warunków technicznych wyrobów medycznych (wg zał. Nr 2 do SIWZ) Oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 pkt 1 ustawy, dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania (wg zał. nr 3 do SIWZ). Oryginał pełnomocnictwa lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osobę wystawiającą lub przez notariusza, jeżeli osobą podpisującą ofertę nie będzie osoba upoważniona na podstawie dokumentu określającego status prawny Wykonawcy. Dla pełnomocnictwa tego, zgodnie art. 1 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (t.j. Dz.U. 2015 poz. 783 ze zm.), nie jest wymagane uiszczenie opłaty. W celu potwierdzenia, że oferowane urządzenia odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego: należy dołączyć do składanej oferty: • dokumenty potwierdzające, że oferowane parametry techniczno - funkcjonalne spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w specyfikacji technicznej – szczegółowa oferta cenowa- załącznik 2 do SIWZ tj. katalog oferowanego sprzętu, karta katalogowa, folder ze zdjęciem/rysunkiem lub inne dokumenty w języku polskim potwierdzające spełnienie wszystkich wymaganych parametrów . • Wpis do rejestru produktów leczniczych, wyrobów medycznych i produktów biobójczych (dołączyć dokument).
Zakresie warunkow udzialu Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2. Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
Zakresie kryteriow selekcji . W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z powodu okoliczności, o których mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy, Wykonawcy, zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazują (bez wezwania) Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. l pkt 23 ustawy (wg zał. nr 5 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci . Zamawiający jest zobowiązany do złożenia wraz z ofertą, aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art.25 ust. 1 pkt 2 Ustawy PZP tj: • dokumentów potwierdzających, że oferowany wyrób spełnia wymagania przewidziane w ustawie o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. (tj. DZ.U z 2017 poz 211 z póź.zm.) oraz w aktach wykonawczych dla niej, a także w obowiązujących przepisach unii Europejskiej tj. certyfikat CE lub deklaracji Zgodności CE lub dokument potwierdzający dokonanie zgłoszenia wyrobu do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych zwanego później Prezesem Urzędu, lub dokument potwierdzający dokonanie powiadomienia Prezesa Urzędu o wprowadzeniu na terytorium RP wyrobu przeznaczonego do używania na tym terytorium, • dokumentów potwierdzających, że oferowane parametry techniczno - funkcjonalne spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w specyfikacji technicznej – szczegółowa oferta cenowa- załącznik 2 do SIWZ tj. Katalog oferowanego sprzętu – oryginalna specyfikacja techniczna, karta katalogowa, folder ze zdjęciem/rysunkiem lub inne dokumenty w języku polskim (jeżeli nie zostały dostarczone wraz z ofertą). • Wpis do rejestru wyrobów medycznych (załączyć do oferty dokument potwierdzający).
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Dopuszcza się zmiany umowy w sytuacji: 1) nieuzyskania wymaganych prawem dokumentów dopuszczających do obrotu na rynku; 2) zmiany obowiązujących przepisów prawa; 3) przekształcenia firmy, zmiany nazwy firmy, zmiany adresu firmy oraz zmian organizacyjnych Zamawiającego; 4) zmiany cen jednostkowych w przypadku, gdy obowiązek zmiany cen wynika z przepisów prawa; 5) Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy (art 144.1 Ustawy o zamówieniach publicznych). 6). W przypadku przekroczenia terminu realizacji umowy Wykonawca zapłaci karę umowną w wysokości 0,15% wartości niezrealizowanej części umowy za każdy dzień zwłoki. 7). Płatność nastąpi po zrealizowaniu wszystkich dostaw wynikających z zamówienia. Zapłata za realizację umowy zostanie przekazana przelewem w ciągu 30 dni od złożenia przez Wykonawcę wszystkich dokumentów rozliczeniowych. 8). Zamawiający może odstąpić od umowy z winy Wykonawcy ze skutkiem natychmiastowym jeśli Wykonawca nie zrealizuje umowy w terminie lub jeśli dostarczany produkt nie będzie zgodny z wymaganiami na podstawie których oferta wykonawcy została wybrana (określone w SIWZ przetargu i umowie). Zamawiającemu wtedy będzie przysługiwała kara umowna w wysokości 20% wartości niezrealizowanej części umowy. W tym przypadku Wykonawcy nie przysługuje poza wynagrodzeniem za wykonane dostawy inne roszczenie do Zamawiającego. Zmiany umowy, określone w pkt 1-4 wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności, natomiast zmiany wskazane w pkt 5-8 nie będą powodowały konieczności podpisania aneksu do umowy.
IV 6 1 sposob udostepniania Zasady udostępniania dokumentów: Uczestnicy postępowania mają prawo wglądu do dokumentacji postępowania zgodnie z art. 96 ust. 3 oraz § 4 rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie protokołu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (Dz.U. 2016 poz. 1128), z wyjątkiem dokumentów stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji zastrzeżonych przez uczestników postępowania. Zamawiający umożliwi kopiowanie dokumentów odpłatnie, według obowiązującego u Zamawiającego cennika, udostępnienie może mieć miejsce w siedzibie Zamawiającego tylko w czasie godzin urzędowania administracji (tj. 7:30 – 15:00).
IV 4 4 data 2019-05-09T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria termin dostawy
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria okres gwarancji
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)