GuidZP400 |
29547960-365a-4180-83a0-bc1bf49822fe
|
Biuletyn |
542329-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Urząd Gminy Strzelce
|
Regon |
55158500000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Leśna
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Strzelce
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
99-307
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
łódzkie
|
Zamawiajacy telefon |
0-24 3566601, 3566614
|
Zamawiajacy fax |
0-24 3566615
|
Zamawiajacy email |
ugstrzelce@plocman.pl
|
Adres strony url |
ugstrzelce.bip.org.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020,Oś priorytetowa: XI Edukacja Kwalifikacje Umiejętności, Działanie: XI.1 Wysoka jakość Edukacji, Poddziałanie: XI.1.2 Kształcenie ogólne.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
ugstrzelce.bip.org.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz. U. z 2018 r. poz. 2188 z późn. zm.), osobiście lub za pośrednictwem posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Gminy Strzelce, ul. Leśna 1, 99-307 Strzelce
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa wyposażenia do Szkoły Podstawowej w Strzelcach w ramach projektu „NIE TYLKO DLA ORŁÓW - kompleksowy program wsparcia Szkoły Podstawowej w Strzelcach”
|
Numer referencyjny |
OZ.271.2.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę wyposażenia do Szkoły Podstawowej w Strzelcach w ramach projektu „NIE TYLKO DLA ORŁÓW - kompleksowy program wsparcia Szkoły Podstawowej w Strzelcach”.
2. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) zawarty jest w Załącznikach nr 9/1 i 9/2.
|
Cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
30
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać (dotyczy wszystkich części zamówienia).
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać (dotyczy wszystkich części zamówienia).
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
Dla części I, IV, V, VI
-posiada doświadczenie w należytym wykonaniu w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 odrębnych zamówień, z których każde polegało na dostawie pomocy/materiałów dydaktycznych/edukacyjnych do ogólnego wyposażenia szkolnego. Zakres każdego z zamówień winien opiewać na kwotę co najmniej 10 tyś. zł brutto.
Ważne jest aby przy wykazywaniu przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia (art. 23 ustawy Pzp) lub na zasadach określonych w artykule 22a ustawy Pzp, warunki określone w zdaniu poprzednim były spełnione samodzielnie przez jednego wykonawcę.
Powyższe oznacza, że w przypadku doświadczenia zakazuje się łączenia zamówień polegających na dostawie pomocy/materiałów dydaktycznych/edukacyjnych do ogólnego wyposażenia szkolnego o łącznej wartości każdego wskazanego zamówienia wynoszącej minimum 10 tys. zł brutto przez dwa lub więcej podmioty.
Dla części II, III, VII
-posiada doświadczenie w należytym wykonaniu w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 odrębnych zamówień, z których każde polegało na dostawie pomocy/materiałów dydaktycznych/edukacyjnych do ogólnego wyposażenia szkolnego. Zakres każdego z zamówień winien opiewać na kwotę co najmniej 5 tyś. zł brutto.
Ważne jest aby przy wykazywaniu przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia (art. 23 ustawy Pzp) lub na zasadach określonych w artykule 22a ustawy Pzp, warunki określone w zdaniu poprzednim były spełnione samodzielnie przez jednego wykonawcę.
Powyższe oznacza, że w przypadku doświadczenia zakazuje się łączenia zamówień polegających na dostawie pomocy/materiałów dydaktycznych/edukacyjnych do ogólnego wyposażenia szkolnego o łącznej wartości każdego wskazanego zamówienia wynoszącej minimum 5 tys. zł brutto przez dwa lub więcej podmioty.
Dla części VIII
-posiada doświadczenie w należytym wykonaniu w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 odrębnych zamówień, z których każde polegało na dostawie pomocy/materiałów dydaktycznych/edukacyjnych do ogólnego wyposażenia szkolnego. Zakres każdego z zamówień winien opiewać na kwotę co najmniej 20 tyś. zł brutto.
Ważne jest aby przy wykazywaniu przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia (art. 23 ustawy Pzp) lub na zasadach określonych w artykule 22a ustawy Pzp, warunki określone w zdaniu poprzednim były spełnione samodzielnie przez jednego wykonawcę.
Powyższe oznacza, że w przypadku doświadczenia zakazuje się łączenia zamówień polegających na dostawie pomocy/materiałów dydaktycznych/edukacyjnych do ogólnego wyposażenia szkolnego o łącznej wartości każdego wskazanego zamówienia wynoszącej minimum 20 tys. zł brutto przez dwa lub więcej podmioty.
Dla części IX
-posiada doświadczenie w należytym wykonaniu w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 odrębnych zamówień, z których każde polegało na dostawie urządzeń komputerowych i multimedialnych ( TIK ). Zakres każdego z zamówień winien opiewać na kwotę co najmniej 150 tys. zł brutto.
Ważne jest aby przy wykazywaniu przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia (art. 23 ustawy Pzp) lub na zasadach określonych w artykule 22a ustawy Pzp, warunki określone w zdaniu poprzednim były spełnione samodzielnie przez jednego wykonawcę.
Powyższe oznacza, że w przypadku doświadczenia zakazuje się łączenia zamówień polegających na dostawie wraz urządzeń komputerowych i multimedialnych o łącznej wartości każdego wskazanego zamówienia wynoszącej minimum 150 tys. zł brutto przez dwa lub więcej podmioty.
Wymogi w zakresie składania ofert na więcej niż jedną część zamówienia
a) dotyczy części od I do VIII
Wykonawcy składający ofertę na więcej niż jedną część zamówienia mogą wykazać spełnianie powyższych warunków w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej posługując się na wszystkie części tym samym doświadczeniem, pod warunkiem, że doświadczenie to spełnia warunki określone dla każdej z części, na które składana jest oferta, zgodnie z powyższymi wymogami, a łączna wartość wskazanego zamówienia jest nie mniejsza niż łącznie wymagana dla części, na które wykonawca posługuje się tym doświadczeniem.
b) dotyczy części IX
Wykonawcy składający ofertę na IX część zamówienia ( niezależnie od ofert na pozostałe części) muszą wykazać co najmniej 2 odrębne zamówienia, z których każde polegało na dostawie urządzeń komputerowych i multimedialnych ( TIK ). Zakres każdego z zamówień winien opiewać na kwotę co najmniej 150 tys. zł brutto.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
2) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
3) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie 24 ust. 5 pkt 1) ustawy.
|
Zakresie warunkow udzialu |
1) wykaz dostaw wykonanych ( zgodnie z załącznikiem nr 4.1 lub/i załącznikiem nr 4.2 do siwz w zależności od części zamówienia na które złożona jest oferta), a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Każdy z Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia składa wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy formularz ofertowy, stanowiący załącznik nr 1 do siwz oraz załącza do oferty oświadczenia, o których mowa w pkt VI.1. siwz, ewentualne zobowiązanie innego podmiotu, wskazane w pkt VI.7.2) siwz, załącznik cenowy do części, na którą składa ofertę - załącznik nr 5.1 lub/i załącznik nr 5.2 oraz w przypadku składania oferty na IX część zamówienia - wydruki ze stron wskazanych w Opisie Przedmiotu Zamówienia ( załącznik nr 9.2 ) potwierdzające wyniki testów.
W sytuacji, gdy Wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w pkt V.1.2. i V.1.3. siwz polega na zasobach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do siwz.
W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy Pzp Wykonawca zobowiązany jest złożyć w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust 5 ustawy PZP, oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do siwz. Wraz ze złożeniem oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium dla część IX zamówienia.
Dla część od I do VIII zamówienia, Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
2. Ustala się wadium dla część IX zamówienia w wysokości 3 000 zł.
3. Wykonawca wnosi wadium:
3.1) w pieniądzu, sposób przekazania: na konto Zamawiającego:
lub w jednej z poniżej podanych form:
3.2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3.3) w gwarancjach bankowych,
3.4) w gwarancjach ubezpieczeniowych,
3.5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2018 r. poz. 110, z późn. zm.).
2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na konto: Bank Spółdzielczy w Żychlinie Oddział w Strzelcach Nr 65 9035 0007 0000 1007 2000 0020 z zaznaczeniem „wadium-przetarg.OZ.271.2.2019”. Dla potwierdzeniem tej formy wniesienia wadium zaleca się załączenie do oferty kopii przelewu (wpłaty).
3.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego.
4. W przypadku wniesienia przez Wykonawcę wadium w formach określonych zgodnie z pkt VIII.3.2.-3.5. potwierdzeniem jego wniesienia będzie oryginał dokumentu, z tym że do oferty należy załączyć kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem, natomiast oryginał dokumentu wadialnego należy załączyć do oferty w sposób uniemożliwiający jego zaginięcie, a pozwalający jego zwrot bez dekompletowania oferty.
5. Dokumenty, o których mowa w punkcie pkt VIII.3.2. -3.5. siwz muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.
6. Z udziału w postępowaniu wyklucza się Wykonawców, którzy nie wnieśli wadium w wymaganym terminie lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy (art. 89, ust. 1, pkt 7b).
7. Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy przewidziane są w § 10 projektu umowy ( załącznik nr 8.1 i 8.2 siwz )
|
IV 4 4 data |
2019-05-10T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa pomocy dydaktycznych do wyposażenia pracowni przyrodniczej
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę wyposażenia pracowni przyrodniczej do Szkoły Podstawowej w Strzelcach w ramach projektu „NIE TYLKO DLA ORŁÓW - kompleksowy program wsparcia Szkoły Podstawowej w Strzelcach”.
2. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) zawarty jest w Załącznikach nr 9/1 .
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa pomocy dydaktycznych do wyposażenia pracowni matematycznej (klasy IV-VI)
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę wyposażenia pracowni matematycznej kl.IV-VI do Szkoły Podstawowej w Strzelcach w ramach projektu „NIE TYLKO DLA ORŁÓW - kompleksowy program wsparcia Szkoły Podstawowej w Strzelcach”.
2. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) zawarty jest w Załącznikach nr 9/1.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa pomocy dydaktycznych do wyposażenia pracowni matematycznej (VII-VIII)
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę wyposażenia pracowni matematycznej kl.IV-VI do Szkoły Podstawowej w Strzelcach w ramach projektu „NIE TYLKO DLA ORŁÓW - kompleksowy program wsparcia Szkoły Podstawowej w Strzelcach”.
2. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) zawarty jest w Załącznikach nr 9/1.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa pomocy dydaktycznych do wyposażenia pracowni biologicznej
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę wyposażenia pracowni biologicznej do Szkoły Podstawowej w Strzelcach w ramach projektu „NIE TYLKO DLA ORŁÓW - kompleksowy program wsparcia Szkoły Podstawowej w Strzelcach”.
2. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) zawarty jest w Załącznikach nr 9/1.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa pomocy dydaktycznych do wyposażenia pracowni chemicznej
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę wyposażenia pracowni chemicznej do Szkoły Podstawowej w Strzelcach w ramach projektu „NIE TYLKO DLA ORŁÓW - kompleksowy program wsparcia Szkoły Podstawowej w Strzelcach”.
2. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) zawarty jest w Załącznikach nr 9/1.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa pomocy dydaktycznych do wyposażenia pracowni fizycznej
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę wyposażenia pracowni fizycznej do Szkoły Podstawowej w Strzelcach w ramach projektu „NIE TYLKO DLA ORŁÓW - kompleksowy program wsparcia Szkoły Podstawowej w Strzelcach”.
2. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) zawarty jest w Załącznikach nr 9/1.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa pomocy dydaktycznych do wyposażenia pracowni geograficznej
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę wyposażenia pracowni geograficznej do Szkoły Podstawowej w Strzelcach w ramach projektu „NIE TYLKO DLA ORŁÓW - kompleksowy program wsparcia Szkoły Podstawowej w Strzelcach”.
2. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) zawarty jest w Załącznikach nr 9/1.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa sprzętu i specjalistycznych pomocy do prowadzenia indywidualizacji pracy z uczniami SPEDU
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę wyposażenia do pracowni SPEDU Szkoły Podstawowej w Strzelcach w ramach projektu „NIE TYLKO DLA ORŁÓW - kompleksowy program wsparcia Szkoły Podstawowej w Strzelcach”.
2. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) zawarty jest w Załącznikach nr 9/1.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa wyposażenia pracowni TIK
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę wyposażenia do pracowni TIK Szkoły Podstawowej w Strzelcach w ramach projektu „NIE TYLKO DLA ORŁÓW - kompleksowy program wsparcia Szkoły Podstawowej w Strzelcach”.
2. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) zawarty jest w Załącznikach nr 9/2.
|
| |