GuidZP400 |
cf36a715-c120-4ec8-b54e-badda97eff7a
|
Biuletyn |
543495-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Narodowe Forum Muzyki
|
Regon |
22414470000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Plac Wolności
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wrocław
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
50-071
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
71 343 85 28
|
Zamawiajacy fax |
71 330 52 12
|
Zamawiajacy email |
karolina.wasowicz@nfm.wroclaw.pl
|
Adres strony url |
http://bip.nfm.wroclaw.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Projekt: „Rozwój działalności artystycznej i edukacyjnej NFM poprzez zakup sprzętu i wyposażenia”, Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko 2014-2020, Priorytet: VIII Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury, Działanie: 8.1 Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
instytucja kultury
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.nfm.wroclaw.pl/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.nfm.wroclaw.pl/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Narodowe Forum Muzyki im. Witolda Lutosławskiego, Pl. Wolności 1, 50-071 Wrocław, wejście od ul. Krupniczej, Sekretariat (IV piętro)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa tablicy pamiątkowej i albumu w celu realizacji promocji Projektu: „Rozwój działalności artystycznej i edukacyjnej NFM poprzez zakup sprzętu i wyposażenia”
|
Numer referencyjny |
FZP.261.PN22.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa tablicy pamiątkowej i albumu w celu realizacji promocji Projektu: „Rozwój działalności artystycznej i edukacyjnej NFM poprzez zakup sprzętu
i wyposażenia”.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części:
Część 1: dostawa tablicy pamiątkowej; 1). Ilość: 1 szt. 2). Rozmiar: 80 cm wysokości - 120 cm szerokości, 3). Sposób montażu: dystanse montażowe, 4). Materiał: szkło.
Część 2: dostawa albumu; 1). Nakład: 1000 szt. 2). Ilość stron środka: maksymalnie 20 str. 3). Papier: Kreda matowa 170g/m2, 4). Zadruk stron: 4/4 (CMYK), 5). Format: 210x215mm.
|
Cpv glowny przedmiot |
22110000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2019-11-29T00:00:00+01:00
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej (na wzorze stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ).
Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia przekazania przez Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
- w formie oryginału lub kopii poświadczonej „za zgodność z oryginałem” przez Wykonawcę:
2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
Odpis (zaświadczenie), o którym mowa w niniejszym punkcie , musi zawierać aktualny wykaz osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy
|
Inne dokumenty niewymienione |
- w formie oryginału:
Pełnomocnictwo, jeżeli upoważnienie do złożenia oferty nie wynika bezpośrednio z aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zmiany umowy mogą zostać dokonane w następujących okolicznościach i w następującym zakresie:
1) zmiany ogólnie obowiązujących przepisów prawa powszechnego i/lub miejscowego oraz wymogów dotyczących zamawiającego bezpośrednio odnoszących się do praw i obowiązków stron umowy; zmiany umowy dokonane mogą być tylko w zakresie niezbędnym do stosowania zapisów umowy do wprowadzonych przepisów;
2) zmiany umowy w przypadku zmiany obowiązującej stawki podatku VAT (jeżeli w trakcie realizacji umowy nastąpi zmiana stawki dla dostaw objętych zamówieniem, Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia lub zwiększenia wynagrodzenia brutto o kwotę równą różnicy zmiany stawki podatku – dotyczy to części wynagrodzenia za dostawy, których w dniu zmiany stawki podatku VAT jeszcze nie zrealizowano),
3) zmiany w zakresie udziału w realizacji zamówienia podwykonawców. W takiej sytuacji Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, lub oświadczenia lub dokumentów potwierdzających brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
4) zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia z przyczyn niezależnych od Stron umowy;
5) zmiana terminu i sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy;
6) w innych sytuacjach, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy i mających charakter zmian nieistotnych.
|
IV 4 4 data |
2019-05-09T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa tablicy pamiątkowej
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
22110000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-11-29T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa tablicy pamiątkowej w celu realizacji promocji Projektu: „Rozwój działalności artystycznej i edukacyjnej NFM poprzez zakup sprzętu
i wyposażenia”.
Część 1: dostawa tablicy pamiątkowej; 1). Ilość: 1 szt. 2). Rozmiar: 80 cm wysokości - 120 cm szerokości, 3). Sposób montażu: dystanse montażowe, 4). Materiał: szkło.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa albumu
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
22110000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-11-29T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa albumu w celu realizacji promocji Projektu: „Rozwój działalności artystycznej i edukacyjnej NFM poprzez zakup sprzętu i wyposażenia”.
Część 2: dostawa albumu; 1). Nakład: 1000 szt. 2). Ilość stron środka: maksymalnie 20 str. 3). Papier: Kreda matowa 170g/m2, 4). Zadruk stron: 4/4 (CMYK), 5). Format: 210x215mm.
|
| |