3.1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa i montaż wyposażenia dla Ośrodka Trzech Kultur w Majdanie Ostrowskim oraz Ośrodka dawnych kultur i tradycji w Rozięcinie”, w ramach projektu pn.: „Na szlaku kultur i tradycji Ziemi Wojsławickiej - ochrona i wykorzystanie zasobów dziedzictwa kulturowego gminy Wojsławice”
współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej 5 Efektywność energetyczna i gospodarka niskoemisyjna, Działania 5.2 Efektywność energetyczna sektora publicznego, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020.
Realizowane na podstawie podpisanej umowy o dofinansowanie - nr RPLU.07.01.00-06-0073/16-00
1. Część I. Dostawa i montaż wyposażenia dla Ośrodka dawnych kultur i tradycji w Rozięcinie
1. Stolik -szt. 6
2. Stołki – szt.15
3. Ławki przed domem – szt. 3
4. Stół + ławki – komplet ogrodowy – szt.3
5. szafki drewniane – szt. 1
6. zasłonki – 8szt., obrus komplet – 1 szt.
7. Eksponaty komplet – drewniany stół kuchenny – 2 szt., Drewniana skrzynia posagowa z terenu Lubelszczyzny – 1 szt.
2. Część II. Dostawa i montaż wyposażenia elektronicznego dla Ośrodka Trzech Kultur w Majdanie Ostrowskim
1. Nagłośnienie – komplet
a) dwudrożna kolumna aktywna - 2 szt.;
b) Zestaw 2 aluminiowych statywów kolumnowych;
c) Mikser analogowy – 1 szt.;
d) Kabel mikrofonowy 6m - 2 szt.;
e) Mikrofony bezprzewodowe dynamiczne - 2 szt.;
f) Mikrofon pojemnościowy – 2 szt.;
g) Statyw mikrofonowy – 2 szt.
h) Pełne okablowanie zestawu - 1 komplet;
2. TV + nagłośnienie + uchwyt – 3 szt.
3. Projektor multimedialny 1 szt.;
4. Ekran projekcyjny 1 szt.
5. Zestaw komputerowy (jednostka komputerowa, oprogramowanie Windows 10 i Microsoft 10 lub wyższy, mysz bezprzewodowa, klawiatura bezprzewodowa, monitor 22’’);
6. Laptop o przekątnej min. 15’’ wraz z oprogramowaniem Windows 10 i Microsoft 10 lub wyższy, myszą bezprzewodowa i torba ochronną, zasilacz).
3. Część III. Dostawa i montaż wyposażenia sal w Ośrodku Trzech Kultur w Majdanie Ostrowskim
1. Ekspozytory wym. 94x200x50 cm – 6 szt.
2. Ekspozytory wym. 60x200x85 cm – 7 szt.
3. Krzesła drewniane składane – 50 szt.
4. Krzesła - 50 szt.
5. stoły – 5 szt.
6. rolety na 8 okien
7. rolety zaciemniające 3 szt.
8. zasłony – komplet (komplet stanowi zasłona +karnisz) – 4 komplety do trzech pomieszczeń na 10 okien;
9. meble komplet (szafa ubraniowa dwudrzwiowa, regał, szafka, biurko, regał, szafka do biurka, dostawka do biurka, krzesło biurowe)
10. wydruki wielkoformatowe 24 szt.
11. Zakup eksponatów: Krzyż prawosławny, stara ikona pisana na desce, komplet żydowskich przedmiotów rytualnych (talit, kippah, sidur, tefilin), komplet: 3 rodzaje zabawek żydowskich np. bączki, zabawki szmaciane, komplet: 3 różne mezuzy, komplet: 5 przedmiotów codziennego użytku np. butelka, talerz, patera, cukiernica, nóż do otwierania kopert, materiał: szkło/metal, stary kielich liturgiczny, komplet 2 lichtarzy, materiał: metal/szkło (nie złocone), trybularz mosiężny.
12. Pracownia plastyczna :
a) stoliki – szt. 8;
b) krzesła – szt. 10;
c) regał ekspozycyjny – szt. 1;
d) półki komplet;
e) sztalugi studyjne – szt. 8;
f) sztalugi stołowe – szt. 8;
g) rolety – 3 komplety;
13. Pracownia garncarstwa:
a) koło garncarskie – szt. 1;
b) piec do ceramiki – szt. 1;
c) stolik – szt. 2;
d) krzesła – szt. 5;
e) półki/regał ekspozycyjny – szt. 1;
f) rolety – 1 komplet;
14. Pracownia tkacka:
a) Ramy – szt. 20
b) Warsztat tkacki (Krosno czteronicielnicowe, Płocha, Rama do snucia, Haczyk do snucia biały, Haczyk do snucia czerwony, ). Czółenko tkackie płaskie 60 cm – 6 szt., Klamry do nicielnic komplet);
c) stoliki - szt.2;
d) regał ekspozycyjny – szt. 1;
e) sztalugi - szt. 8;
f) sztalugi stołowe - szt.8;
g) krzesła - szt. 10;
h) Rolety – 2 komplety
15. Pracownia stolarska:
a) stół (blat roboczy) – szt.1 ;
b) Stoliki – szt. 3;
c) krzesła – szt. 10;
d) szafa/regał – szt.2;
e) półki komplet – szt.1;
f) frezarka górnowrzecionowa szt.1;
g) frezy komplet -szt.1;
h) szlifierka oscylacyjna szt. 1;
i) szlifierka taśmowa szt.1;
j) Wyrzynarka 1 szt.;
k) Wiertarko – wkrętarka akumulatorowa – szt.2;
l) komplet wierteł;
m) imadło szt.1;
n) strug elektryczny szt.1
o) Skrzynka uciosowa szt.6;
p) ściski stolarskie komplet
q) śrubokręty komplet – 1 szt.
r) piła ukosowa ręczna 1 szt.;
s) strug stolarski ręczny komplet 1 szt.;
t) Dłuta komplet – 1 szt.
u) narzędzia pozostałe (5 szt. piła płatnica, 5 szt. piła grzbietnica, pilnik tarnik do drewna szt. 10, piła włosowa do drewna szt. 3; miara stolarska drewniana szt. 8, 2 szt. miara zwijana, młotki szt. 10, 5 szt. Pobijak drewniany, 6 szt. szczypce, przymiary/kątowniki 9 szt.)
16. Magazynek:
a) regał metalowy 1 szt;
b) Szafa metalowa 1 szt.
c) stoły – 2 szt.
d) Szafka ze zlewozmywakiem
2. Szczegółowy zakres zadania zawarty jest w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
|
GuidZP400 |
449a9806-8cdd-4828-839b-dc077b9c03f9
|
Biuletyn |
543441-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Wojsławice
|
Regon |
11019798300000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Rynek
|
Zamawiajacy adres numer domu |
30
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wojsławice
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
22-120
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
Zamawiajacy telefon |
825 669 102
|
Zamawiajacy fax |
825 669 102
|
Zamawiajacy email |
snizio@wojslawice.eurzad.eu
|
Adres strony url |
www.ugwojslawice.bip.lubelskie.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Regionalny Program operacyjny Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.ugwojslawice.bip.lubelskie.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.ugwojslawice.bip.lubelskie.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferta musi być sporzadzona z zachowaniem formy pismenej pod rygorem nieważności
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Gminy Wojsławice, ul. rynek 30, 22-120 Wojsławice
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa i montaż wyposażenia dla Ośrodka Trzech Kultur w Majdanie Ostrowskim oraz Ośrodka dawnych kultur i tradycji w Rozięcinie
|
Numer referencyjny |
GOSR.271.24.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
3.1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa i montaż wyposażenia dla Ośrodka Trzech Kultur w Majdanie Ostrowskim oraz Ośrodka dawnych kultur i tradycji w Rozięcinie”, w ramach projektu pn.: „Na szlaku kultur i tradycji Ziemi Wojsławickiej - ochrona i wykorzystanie zasobów dziedzictwa kulturowego gminy Wojsławice”
współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej 5 Efektywność energetyczna i gospodarka niskoemisyjna, Działania 5.2 Efektywność energetyczna sektora publicznego, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020.
Realizowane na podstawie podpisanej umowy o dofinansowanie - nr RPLU.07.01.00-06-0073/16-00
1. Część I. Dostawa i montaż wyposażenia dla Ośrodka dawnych kultur i tradycji w Rozięcinie
1. Stolik -szt. 6
2. Stołki – szt.15
3. Ławki przed domem – szt. 3
4. Stół + ławki – komplet ogrodowy – szt.3
5. szafki drewniane – szt. 1
6. zasłonki – 8szt., obrus komplet – 1 szt.
7. Eksponaty komplet – drewniany stół kuchenny – 2 szt., Drewniana skrzynia posagowa z terenu Lubelszczyzny – 1 szt.
2. Część II. Dostawa i montaż wyposażenia elektronicznego dla Ośrodka Trzech Kultur w Majdanie Ostrowskim
1. Nagłośnienie – komplet
a) dwudrożna kolumna aktywna - 2 szt.;
b) Zestaw 2 aluminiowych statywów kolumnowych;
c) Mikser analogowy – 1 szt.;
d) Kabel mikrofonowy 6m - 2 szt.;
e) Mikrofony bezprzewodowe dynamiczne - 2 szt.;
f) Mikrofon pojemnościowy – 2 szt.;
g) Statyw mikrofonowy – 2 szt.
h) Pełne okablowanie zestawu - 1 komplet;
2. TV + nagłośnienie + uchwyt – 3 szt.
3. Projektor multimedialny 1 szt.;
4. Ekran projekcyjny 1 szt.
5. Zestaw komputerowy (jednostka komputerowa, oprogramowanie Windows 10 i Microsoft 10 lub wyższy, mysz bezprzewodowa, klawiatura bezprzewodowa, monitor 22’’);
6. Laptop o przekątnej min. 15’’ wraz z oprogramowaniem Windows 10 i Microsoft 10 lub wyższy, myszą bezprzewodowa i torba ochronną, zasilacz).
3. Część III. Dostawa i montaż wyposażenia sal w Ośrodku Trzech Kultur w Majdanie Ostrowskim
1. Ekspozytory wym. 94x200x50 cm – 6 szt.
2. Ekspozytory wym. 60x200x85 cm – 7 szt.
3. Krzesła drewniane składane – 50 szt.
4. Krzesła - 50 szt.
5. stoły – 5 szt.
6. rolety na 8 okien
7. rolety zaciemniające 3 szt.
8. zasłony – komplet (komplet stanowi zasłona +karnisz) – 4 komplety do trzech pomieszczeń na 10 okien;
9. meble komplet (szafa ubraniowa dwudrzwiowa, regał, szafka, biurko, regał, szafka do biurka, dostawka do biurka, krzesło biurowe)
10. wydruki wielkoformatowe 24 szt.
11. Zakup eksponatów: Krzyż prawosławny, stara ikona pisana na desce, komplet żydowskich przedmiotów rytualnych (talit, kippah, sidur, tefilin), komplet: 3 rodzaje zabawek żydowskich np. bączki, zabawki szmaciane, komplet: 3 różne mezuzy, komplet: 5 przedmiotów codziennego użytku np. butelka, talerz, patera, cukiernica, nóż do otwierania kopert, materiał: szkło/metal, stary kielich liturgiczny, komplet 2 lichtarzy, materiał: metal/szkło (nie złocone), trybularz mosiężny.
12. Pracownia plastyczna :
a) stoliki – szt. 8;
b) krzesła – szt. 10;
c) regał ekspozycyjny – szt. 1;
d) półki komplet;
e) sztalugi studyjne – szt. 8;
f) sztalugi stołowe – szt. 8;
g) rolety – 3 komplety;
13. Pracownia garncarstwa:
a) koło garncarskie – szt. 1;
b) piec do ceramiki – szt. 1;
c) stolik – szt. 2;
d) krzesła – szt. 5;
e) półki/regał ekspozycyjny – szt. 1;
f) rolety – 1 komplet;
14. Pracownia tkacka:
a) Ramy – szt. 20
b) Warsztat tkacki (Krosno czteronicielnicowe, Płocha, Rama do snucia, Haczyk do snucia biały, Haczyk do snucia czerwony, ). Czółenko tkackie płaskie 60 cm – 6 szt., Klamry do nicielnic komplet);
c) stoliki - szt.2;
d) regał ekspozycyjny – szt. 1;
e) sztalugi - szt. 8;
f) sztalugi stołowe - szt.8;
g) krzesła - szt. 10;
h) Rolety – 2 komplety
15. Pracownia stolarska:
a) stół (blat roboczy) – szt.1 ;
b) Stoliki – szt. 3;
c) krzesła – szt. 10;
d) szafa/regał – szt.2;
e) półki komplet – szt.1;
f) frezarka górnowrzecionowa szt.1;
g) frezy komplet -szt.1;
h) szlifierka oscylacyjna szt. 1;
i) szlifierka taśmowa szt.1;
j) Wyrzynarka 1 szt.;
k) Wiertarko – wkrętarka akumulatorowa – szt.2;
l) komplet wierteł;
m) imadło szt.1;
n) strug elektryczny szt.1
o) Skrzynka uciosowa szt.6;
p) ściski stolarskie komplet
q) śrubokręty komplet – 1 szt.
r) piła ukosowa ręczna 1 szt.;
s) strug stolarski ręczny komplet 1 szt.;
t) Dłuta komplet – 1 szt.
u) narzędzia pozostałe (5 szt. piła płatnica, 5 szt. piła grzbietnica, pilnik tarnik do drewna szt. 10, piła włosowa do drewna szt. 3; miara stolarska drewniana szt. 8, 2 szt. miara zwijana, młotki szt. 10, 5 szt. Pobijak drewniany, 6 szt. szczypce, przymiary/kątowniki 9 szt.)
16. Magazynek:
a) regał metalowy 1 szt;
b) Szafa metalowa 1 szt.
c) stoły – 2 szt.
d) Szafka ze zlewozmywakiem
2. Szczegółowy zakres zadania zawarty jest w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
39150000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Oświadczenie zaleca się przygotować zgodnie z wzorem określonym w załączniku Nr 3 do SIWZ.
W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólna.
Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem przesłanek przewidzianych w art. 144 Pzp oraz następujących przypadków:
1) zmiany terminu realizacji zamówienia:
a) poprzez jego przedłużenie ze względu na przyczyny leżące po stronie Zamawiającego dotyczące np. braku przygotowania/przekazania miejsca realizacji;
b) poprzez jego przedłużenie ze względu na obiektywne przyczyny niezawinione przez Strony w tym również spowodowane przez tzw. „siłę wyższą” np. pożar, zalanie itp.;
We wskazanych powyżej przypadkach Strony obowiązane są do pisemnego poinformowania się o zaistniałych okolicznościach wraz z ich szczegółowym opisaniem. W przypadku ustalenia, iż zaistniały przesłanki umożliwiające dokonanie tej zmiany, Zamawiający wyrazi pisemną zgodę:
2) poprawy jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu przedmiotu zamówienia lub zmiany technologii na równoważną lub lepszą, podniesienia wydajności urządzeń oraz bezpieczeństwa, w sytuacji wycofania z rynku przez producenta lub zakończenia produkcji zaoferowanego przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia bądź jego elementów oraz gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego. W takim przypadku, Wykonawca obowiązany jest poinformować Zamawiającego (w terminie obowiązywania Umowy) o zaistniałej sytuacji wraz ze szczegółowym opisaniem zaistniałej zmiany i wynikających stąd konsekwencji, przedstawiając jednocześnie stosowne oświadczenie producenta.
W przypadku ustalenia, iż zaistniały przesłanki umożliwiające dokonanie tej zmiany, Zamawiający wyrazi pisemną zgodę;
3) zaistnienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację Umowy. W takim przypadku Strony winny się powiadomić (w terminie obowiązywania Umowy) o zaistniałej sytuacji wraz ze szczegółowym opisaniem zaistniałej zmiany i wynikających stąd konsekwencji, przedstawiając jednocześnie propozycję zmiany.
W zależności od tego, czy zmiana wpływa na zapisy Umowy czy też wyłącznie na kwestie nie uregulowane w niej pisemnie, Zamawiający przygotuje odpowiednio Aneks do Umowy lub wyrazi pisemną zgodę na zmianę.
2. Wszystkie zmiany dotyczące ustaleń zawartych w niniejszej umowie wymagają każdorazowo formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności, za wyjątkiem zmian określonych w § 5 ust. 5.
|
IV 4 4 data |
2019-05-08T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
polskim
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|
IV 6 5 |
1
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa i montaż wyposażenia dla Ośrodka dawnych kultur i tradycji w Rozięcinie
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39140000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-05-25T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Stolik -szt. 6
2. Stołki – szt.15
3. Ławki przed domem – szt. 3
4. Stół + ławki – komplet ogrodowy – szt.3
5. szafki drewniane – szt. 1
6. zasłonki – 8szt., obrus komplet – 1 szt.
7. Eksponaty komplet – drewniany stół kuchenny – 2 szt., Drewniana skrzynia posagowa z terenu Lubelszczyzny – 1 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa i montaż wyposażenia elektronicznego dla Ośrodka Trzech Kultur w Majdanie Ostrowskim
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32300000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-06-15T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Nagłośnienie – komplet
a) dwudrożna kolumna aktywna - 2 szt.;
b) Zestaw 2 aluminiowych statywów kolumnowych;
c) Mikser analogowy – 1 szt.;
d) Kabel mikrofonowy 6m - 2 szt.;
e) Mikrofony bezprzewodowe dynamiczne - 2 szt.;
f) Mikrofon pojemnościowy – 2 szt.;
g) Statyw mikrofonowy – 2 szt.
h) Pełne okablowanie zestawu - 1 komplet;
2. TV + nagłośnienie + uchwyt – 3 szt.
3. Projektor multimedialny 1 szt.;
4. Ekran projekcyjny 1 szt.
5. Zestaw komputerowy (jednostka komputerowa, oprogramowanie Windows 10 i Microsoft 10 lub wyższy, mysz bezprzewodowa, klawiatura bezprzewodowa, monitor 22’’);
6. Laptop o przekątnej min. 15’’ wraz z oprogramowaniem Windows 10 i Microsoft 10 lub wyższy, myszą bezprzewodowa i torba ochronną, zasilacz).
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa i montaż wyposażenia sal w Ośrodku Trzech Kultur w Majdanie Ostrowskim
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39150000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-06-15T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Ekspozytory wym. 94x200x50 cm – 6 szt.
2. Ekspozytory wym. 60x200x85 cm – 7 szt.
3. Krzesła drewniane składane – 50 szt.
4. Krzesła - 50 szt.
5. stoły – 5 szt.
6. rolety na 8 okien
7. rolety zaciemniające 3 szt.
8. zasłony – komplet (komplet stanowi zasłona +karnisz) – 4 komplety do trzech pomieszczeń na 10 okien;
9. meble komplet (szafa ubraniowa dwudrzwiowa, regał, szafka, biurko, regał, szafka do biurka, dostawka do biurka, krzesło biurowe)
10. wydruki wielkoformatowe 24 szt.
11. Zakup eksponatów: Krzyż prawosławny, stara ikona pisana na desce, komplet żydowskich przedmiotów rytualnych (talit, kippah, sidur, tefilin), komplet: 3 rodzaje zabawek żydowskich np. bączki, zabawki szmaciane, komplet: 3 różne mezuzy, komplet: 5 przedmiotów codziennego użytku np. butelka, talerz, patera, cukiernica, nóż do otwierania kopert, materiał: szkło/metal, stary kielich liturgiczny, komplet 2 lichtarzy, materiał: metal/szkło (nie złocone), trybularz mosiężny.
12. Pracownia plastyczna :
a) stoliki – szt. 8;
b) krzesła – szt. 10;
c) regał ekspozycyjny – szt. 1;
d) półki komplet;
e) sztalugi studyjne – szt. 8;
f) sztalugi stołowe – szt. 8;
g) rolety – 3 komplety;
13. Pracownia garncarstwa:
a) koło garncarskie – szt. 1;
b) piec do ceramiki – szt. 1;
c) stolik – szt. 2;
d) krzesła – szt. 5;
e) półki/regał ekspozycyjny – szt. 1;
f) rolety – 1 komplet;
14. Pracownia tkacka:
a) Ramy – szt. 20
b) Warsztat tkacki (Krosno czteronicielnicowe, Płocha, Rama do snucia, Haczyk do snucia biały, Haczyk do snucia czerwony, ). Czółenko tkackie płaskie 60 cm – 6 szt., Klamry do nicielnic komplet);
c) stoliki - szt.2;
d) regał ekspozycyjny – szt. 1;
e) sztalugi - szt. 8;
f) sztalugi stołowe - szt.8;
g) krzesła - szt. 10;
h) Rolety – 2 komplety
15. Pracownia stolarska:
a) stół (blat roboczy) – szt.1 ;
b) Stoliki – szt. 3;
c) krzesła – szt. 10;
d) szafa/regał – szt.2;
e) półki komplet – szt.1;
f) frezarka górnowrzecionowa szt.1;
g) frezy komplet -szt.1;
h) szlifierka oscylacyjna szt. 1;
i) szlifierka taśmowa szt.1;
j) Wyrzynarka 1 szt.;
k) Wiertarko – wkrętarka akumulatorowa – szt.2;
l) komplet wierteł;
m) imadło szt.1;
n) strug elektryczny szt.1
o) Skrzynka uciosowa szt.6;
p) ściski stolarskie komplet
q) śrubokręty komplet – 1 szt.
r) piła ukosowa ręczna 1 szt.;
s) strug stolarski ręczny komplet 1 szt.;
t) Dłuta komplet – 1 szt.
u) narzędzia pozostałe (5 szt. piła płatnica, 5 szt. piła grzbietnica, pilnik tarnik do drewna szt. 10, piła włosowa do drewna szt. 3; miara stolarska drewniana szt. 8, 2 szt. miara zwijana, młotki szt. 10, 5 szt. Pobijak drewniany, 6 szt. szczypce, przymiary/kątowniki 9 szt.)
16. Magazynek:
a) regał metalowy 1 szt;
b) Szafa metalowa 1 szt.
c) stoły – 2 szt.
d) Szafka ze zlewozmywakiem
|
| |