Dostawa i montaż wyposażenia dla Ośrodka Trzech Kultur w Majdanie Ostrowskim oraz Ośrodka dawnych kultur i tradycji w Rozięcinie

Data publikacji 2019-04-30
Data zakończenia 2019-05-08 00:00:00
Instytucja Gmina Wojsławice
Miejscowość Wojsławice
Województwo lubelskie
Branża
  • Meble domowe,
  • Różne meble i wyposażenie,
  • Odbiorniki telewizyjne i radiowe oraz aparatura nagrywająca dźwięk lub obraz lub aparatura powielająca

Szczegóły

Numer ogłoszenia 543441-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391500008, 391400005, 323000006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

3.1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa i montaż wyposażenia dla Ośrodka Trzech Kultur w Majdanie Ostrowskim oraz Ośrodka dawnych kultur i tradycji w Rozięcinie”, w ramach projektu pn.: „Na szlaku kultur i tradycji Ziemi Wojsławickiej - ochrona i wykorzystanie zasobów dziedzictwa kulturowego gminy Wojsławice”
współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej 5 Efektywność energetyczna i gospodarka niskoemisyjna, Działania 5.2 Efektywność energetyczna sektora publicznego, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020.
Realizowane na podstawie podpisanej umowy o dofinansowanie - nr RPLU.07.01.00-06-0073/16-00


1. Część I. Dostawa i montaż wyposażenia dla Ośrodka dawnych kultur i tradycji w Rozięcinie

1. Stolik -szt. 6
2. Stołki – szt.15
3. Ławki przed domem – szt. 3
4. Stół + ławki – komplet ogrodowy – szt.3
5. szafki drewniane – szt. 1
6. zasłonki – 8szt., obrus komplet – 1 szt.
7. Eksponaty komplet – drewniany stół kuchenny – 2 szt., Drewniana skrzynia posagowa z terenu Lubelszczyzny – 1 szt.

2. Część II. Dostawa i montaż wyposażenia elektronicznego dla Ośrodka Trzech Kultur w Majdanie Ostrowskim

1. Nagłośnienie – komplet
a) dwudrożna kolumna aktywna - 2 szt.;
b) Zestaw 2 aluminiowych statywów kolumnowych;
c) Mikser analogowy – 1 szt.;
d) Kabel mikrofonowy 6m - 2 szt.;
e) Mikrofony bezprzewodowe dynamiczne - 2 szt.;
f) Mikrofon pojemnościowy – 2 szt.;
g) Statyw mikrofonowy – 2 szt.
h) Pełne okablowanie zestawu - 1 komplet;
2. TV + nagłośnienie + uchwyt – 3 szt.
3. Projektor multimedialny 1 szt.;
4. Ekran projekcyjny 1 szt.
5. Zestaw komputerowy (jednostka komputerowa, oprogramowanie Windows 10 i Microsoft 10 lub wyższy, mysz bezprzewodowa, klawiatura bezprzewodowa, monitor 22’’);
6. Laptop o przekątnej min. 15’’ wraz z oprogramowaniem Windows 10 i Microsoft 10 lub wyższy, myszą bezprzewodowa i torba ochronną, zasilacz).

3. Część III. Dostawa i montaż wyposażenia sal w Ośrodku Trzech Kultur w Majdanie Ostrowskim

1. Ekspozytory wym. 94x200x50 cm – 6 szt.
2. Ekspozytory wym. 60x200x85 cm – 7 szt.
3. Krzesła drewniane składane – 50 szt.
4. Krzesła - 50 szt.
5. stoły – 5 szt.
6. rolety na 8 okien
7. rolety zaciemniające 3 szt.
8. zasłony – komplet (komplet stanowi zasłona +karnisz) – 4 komplety do trzech pomieszczeń na 10 okien;
9. meble komplet (szafa ubraniowa dwudrzwiowa, regał, szafka, biurko, regał, szafka do biurka, dostawka do biurka, krzesło biurowe)
10. wydruki wielkoformatowe 24 szt.
11. Zakup eksponatów: Krzyż prawosławny, stara ikona pisana na desce, komplet żydowskich przedmiotów rytualnych (talit, kippah, sidur, tefilin), komplet: 3 rodzaje zabawek żydowskich np. bączki, zabawki szmaciane, komplet: 3 różne mezuzy, komplet: 5 przedmiotów codziennego użytku np. butelka, talerz, patera, cukiernica, nóż do otwierania kopert, materiał: szkło/metal, stary kielich liturgiczny, komplet 2 lichtarzy, materiał: metal/szkło (nie złocone), trybularz mosiężny.
12. Pracownia plastyczna :
a) stoliki – szt. 8;
b) krzesła – szt. 10;
c) regał ekspozycyjny – szt. 1;
d) półki komplet;
e) sztalugi studyjne – szt. 8;
f) sztalugi stołowe – szt. 8;
g) rolety – 3 komplety;
13. Pracownia garncarstwa:
a) koło garncarskie – szt. 1;
b) piec do ceramiki – szt. 1;
c) stolik – szt. 2;
d) krzesła – szt. 5;
e) półki/regał ekspozycyjny – szt. 1;
f) rolety – 1 komplet;
14. Pracownia tkacka:
a) Ramy – szt. 20
b) Warsztat tkacki (Krosno czteronicielnicowe, Płocha, Rama do snucia, Haczyk do snucia biały, Haczyk do snucia czerwony, ). Czółenko tkackie płaskie 60 cm – 6 szt., Klamry do nicielnic komplet);
c) stoliki - szt.2;
d) regał ekspozycyjny – szt. 1;
e) sztalugi - szt. 8;
f) sztalugi stołowe - szt.8;
g) krzesła - szt. 10;
h) Rolety – 2 komplety
15. Pracownia stolarska:
a) stół (blat roboczy) – szt.1 ;
b) Stoliki – szt. 3;
c) krzesła – szt. 10;
d) szafa/regał – szt.2;
e) półki komplet – szt.1;
f) frezarka górnowrzecionowa szt.1;
g) frezy komplet -szt.1;
h) szlifierka oscylacyjna szt. 1;
i) szlifierka taśmowa szt.1;
j) Wyrzynarka 1 szt.;
k) Wiertarko – wkrętarka akumulatorowa – szt.2;
l) komplet wierteł;
m) imadło szt.1;
n) strug elektryczny szt.1
o) Skrzynka uciosowa szt.6;
p) ściski stolarskie komplet
q) śrubokręty komplet – 1 szt.
r) piła ukosowa ręczna 1 szt.;
s) strug stolarski ręczny komplet 1 szt.;
t) Dłuta komplet – 1 szt.
u) narzędzia pozostałe (5 szt. piła płatnica, 5 szt. piła grzbietnica, pilnik tarnik do drewna szt. 10, piła włosowa do drewna szt. 3; miara stolarska drewniana szt. 8, 2 szt. miara zwijana, młotki szt. 10, 5 szt. Pobijak drewniany, 6 szt. szczypce, przymiary/kątowniki 9 szt.)
16. Magazynek:
a) regał metalowy 1 szt;
b) Szafa metalowa 1 szt.
c) stoły – 2 szt.
d) Szafka ze zlewozmywakiem

2. Szczegółowy zakres zadania zawarty jest w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 449a9806-8cdd-4828-839b-dc077b9c03f9
Biuletyn 543441-N-2019
Zamawiajacy nazwa Gmina Wojsławice
Regon 11019798300000
Zamawiajacy adres ulica ul. Rynek
Zamawiajacy adres numer domu 30
Zamawiajacy miejscowosc Wojsławice
Zamawiajacy kod pocztowy 22-120
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 825 669 102
Zamawiajacy fax 825 669 102
Zamawiajacy email snizio@wojslawice.eurzad.eu
Adres strony url www.ugwojslawice.bip.lubelskie.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Regionalny Program operacyjny Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.ugwojslawice.bip.lubelskie.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.ugwojslawice.bip.lubelskie.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferta musi być sporzadzona z zachowaniem formy pismenej pod rygorem nieważności
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Gminy Wojsławice, ul. rynek 30, 22-120 Wojsławice
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa i montaż wyposażenia dla Ośrodka Trzech Kultur w Majdanie Ostrowskim oraz Ośrodka dawnych kultur i tradycji w Rozięcinie
Numer referencyjny GOSR.271.24.2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 3.1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa i montaż wyposażenia dla Ośrodka Trzech Kultur w Majdanie Ostrowskim oraz Ośrodka dawnych kultur i tradycji w Rozięcinie”, w ramach projektu pn.: „Na szlaku kultur i tradycji Ziemi Wojsławickiej - ochrona i wykorzystanie zasobów dziedzictwa kulturowego gminy Wojsławice” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej 5 Efektywność energetyczna i gospodarka niskoemisyjna, Działania 5.2 Efektywność energetyczna sektora publicznego, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020. Realizowane na podstawie podpisanej umowy o dofinansowanie - nr RPLU.07.01.00-06-0073/16-00 1. Część I. Dostawa i montaż wyposażenia dla Ośrodka dawnych kultur i tradycji w Rozięcinie 1. Stolik -szt. 6 2. Stołki – szt.15 3. Ławki przed domem – szt. 3 4. Stół + ławki – komplet ogrodowy – szt.3 5. szafki drewniane – szt. 1 6. zasłonki – 8szt., obrus komplet – 1 szt. 7. Eksponaty komplet – drewniany stół kuchenny – 2 szt., Drewniana skrzynia posagowa z terenu Lubelszczyzny – 1 szt. 2. Część II. Dostawa i montaż wyposażenia elektronicznego dla Ośrodka Trzech Kultur w Majdanie Ostrowskim 1. Nagłośnienie – komplet a) dwudrożna kolumna aktywna - 2 szt.; b) Zestaw 2 aluminiowych statywów kolumnowych; c) Mikser analogowy – 1 szt.; d) Kabel mikrofonowy 6m - 2 szt.; e) Mikrofony bezprzewodowe dynamiczne - 2 szt.; f) Mikrofon pojemnościowy – 2 szt.; g) Statyw mikrofonowy – 2 szt. h) Pełne okablowanie zestawu - 1 komplet; 2. TV + nagłośnienie + uchwyt – 3 szt. 3. Projektor multimedialny 1 szt.; 4. Ekran projekcyjny 1 szt. 5. Zestaw komputerowy (jednostka komputerowa, oprogramowanie Windows 10 i Microsoft 10 lub wyższy, mysz bezprzewodowa, klawiatura bezprzewodowa, monitor 22’’); 6. Laptop o przekątnej min. 15’’ wraz z oprogramowaniem Windows 10 i Microsoft 10 lub wyższy, myszą bezprzewodowa i torba ochronną, zasilacz). 3. Część III. Dostawa i montaż wyposażenia sal w Ośrodku Trzech Kultur w Majdanie Ostrowskim 1. Ekspozytory wym. 94x200x50 cm – 6 szt. 2. Ekspozytory wym. 60x200x85 cm – 7 szt. 3. Krzesła drewniane składane – 50 szt. 4. Krzesła - 50 szt. 5. stoły – 5 szt. 6. rolety na 8 okien 7. rolety zaciemniające 3 szt. 8. zasłony – komplet (komplet stanowi zasłona +karnisz) – 4 komplety do trzech pomieszczeń na 10 okien; 9. meble komplet (szafa ubraniowa dwudrzwiowa, regał, szafka, biurko, regał, szafka do biurka, dostawka do biurka, krzesło biurowe) 10. wydruki wielkoformatowe 24 szt. 11. Zakup eksponatów: Krzyż prawosławny, stara ikona pisana na desce, komplet żydowskich przedmiotów rytualnych (talit, kippah, sidur, tefilin), komplet: 3 rodzaje zabawek żydowskich np. bączki, zabawki szmaciane, komplet: 3 różne mezuzy, komplet: 5 przedmiotów codziennego użytku np. butelka, talerz, patera, cukiernica, nóż do otwierania kopert, materiał: szkło/metal, stary kielich liturgiczny, komplet 2 lichtarzy, materiał: metal/szkło (nie złocone), trybularz mosiężny. 12. Pracownia plastyczna : a) stoliki – szt. 8; b) krzesła – szt. 10; c) regał ekspozycyjny – szt. 1; d) półki komplet; e) sztalugi studyjne – szt. 8; f) sztalugi stołowe – szt. 8; g) rolety – 3 komplety; 13. Pracownia garncarstwa: a) koło garncarskie – szt. 1; b) piec do ceramiki – szt. 1; c) stolik – szt. 2; d) krzesła – szt. 5; e) półki/regał ekspozycyjny – szt. 1; f) rolety – 1 komplet; 14. Pracownia tkacka: a) Ramy – szt. 20 b) Warsztat tkacki (Krosno czteronicielnicowe, Płocha, Rama do snucia, Haczyk do snucia biały, Haczyk do snucia czerwony, ). Czółenko tkackie płaskie 60 cm – 6 szt., Klamry do nicielnic komplet); c) stoliki - szt.2; d) regał ekspozycyjny – szt. 1; e) sztalugi - szt. 8; f) sztalugi stołowe - szt.8; g) krzesła - szt. 10; h) Rolety – 2 komplety 15. Pracownia stolarska: a) stół (blat roboczy) – szt.1 ; b) Stoliki – szt. 3; c) krzesła – szt. 10; d) szafa/regał – szt.2; e) półki komplet – szt.1; f) frezarka górnowrzecionowa szt.1; g) frezy komplet -szt.1; h) szlifierka oscylacyjna szt. 1; i) szlifierka taśmowa szt.1; j) Wyrzynarka 1 szt.; k) Wiertarko – wkrętarka akumulatorowa – szt.2; l) komplet wierteł; m) imadło szt.1; n) strug elektryczny szt.1 o) Skrzynka uciosowa szt.6; p) ściski stolarskie komplet q) śrubokręty komplet – 1 szt. r) piła ukosowa ręczna 1 szt.; s) strug stolarski ręczny komplet 1 szt.; t) Dłuta komplet – 1 szt. u) narzędzia pozostałe (5 szt. piła płatnica, 5 szt. piła grzbietnica, pilnik tarnik do drewna szt. 10, piła włosowa do drewna szt. 3; miara stolarska drewniana szt. 8, 2 szt. miara zwijana, młotki szt. 10, 5 szt. Pobijak drewniany, 6 szt. szczypce, przymiary/kątowniki 9 szt.) 16. Magazynek: a) regał metalowy 1 szt; b) Szafa metalowa 1 szt. c) stoły – 2 szt. d) Szafka ze zlewozmywakiem 2. Szczegółowy zakres zadania zawarty jest w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 39150000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Oświadczenie zaleca się przygotować zgodnie z wzorem określonym w załączniku Nr 3 do SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólna. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem przesłanek przewidzianych w art. 144 Pzp oraz następujących przypadków: 1) zmiany terminu realizacji zamówienia: a) poprzez jego przedłużenie ze względu na przyczyny leżące po stronie Zamawiającego dotyczące np. braku przygotowania/przekazania miejsca realizacji; b) poprzez jego przedłużenie ze względu na obiektywne przyczyny niezawinione przez Strony w tym również spowodowane przez tzw. „siłę wyższą” np. pożar, zalanie itp.; We wskazanych powyżej przypadkach Strony obowiązane są do pisemnego poinformowania się o zaistniałych okolicznościach wraz z ich szczegółowym opisaniem. W przypadku ustalenia, iż zaistniały przesłanki umożliwiające dokonanie tej zmiany, Zamawiający wyrazi pisemną zgodę: 2) poprawy jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu przedmiotu zamówienia lub zmiany technologii na równoważną lub lepszą, podniesienia wydajności urządzeń oraz bezpieczeństwa, w sytuacji wycofania z rynku przez producenta lub zakończenia produkcji zaoferowanego przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia bądź jego elementów oraz gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego. W takim przypadku, Wykonawca obowiązany jest poinformować Zamawiającego (w terminie obowiązywania Umowy) o zaistniałej sytuacji wraz ze szczegółowym opisaniem zaistniałej zmiany i wynikających stąd konsekwencji, przedstawiając jednocześnie stosowne oświadczenie producenta. W przypadku ustalenia, iż zaistniały przesłanki umożliwiające dokonanie tej zmiany, Zamawiający wyrazi pisemną zgodę; 3) zaistnienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację Umowy. W takim przypadku Strony winny się powiadomić (w terminie obowiązywania Umowy) o zaistniałej sytuacji wraz ze szczegółowym opisaniem zaistniałej zmiany i wynikających stąd konsekwencji, przedstawiając jednocześnie propozycję zmiany. W zależności od tego, czy zmiana wpływa na zapisy Umowy czy też wyłącznie na kwestie nie uregulowane w niej pisemnie, Zamawiający przygotuje odpowiednio Aneks do Umowy lub wyrazi pisemną zgodę na zmianę. 2. Wszystkie zmiany dotyczące ustaleń zawartych w niniejszej umowie wymagają każdorazowo formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności, za wyjątkiem zmian określonych w § 5 ust. 5.
IV 4 4 data 2019-05-08T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki polskim
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1
IV 6 5 1

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa i montaż wyposażenia dla Ośrodka dawnych kultur i tradycji w Rozięcinie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39140000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-05-25T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1. Stolik -szt. 6 2. Stołki – szt.15 3. Ławki przed domem – szt. 3 4. Stół + ławki – komplet ogrodowy – szt.3 5. szafki drewniane – szt. 1 6. zasłonki – 8szt., obrus komplet – 1 szt. 7. Eksponaty komplet – drewniany stół kuchenny – 2 szt., Drewniana skrzynia posagowa z terenu Lubelszczyzny – 1 szt.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa i montaż wyposażenia elektronicznego dla Ośrodka Trzech Kultur w Majdanie Ostrowskim
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32300000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-06-15T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1. Nagłośnienie – komplet a) dwudrożna kolumna aktywna - 2 szt.; b) Zestaw 2 aluminiowych statywów kolumnowych; c) Mikser analogowy – 1 szt.; d) Kabel mikrofonowy 6m - 2 szt.; e) Mikrofony bezprzewodowe dynamiczne - 2 szt.; f) Mikrofon pojemnościowy – 2 szt.; g) Statyw mikrofonowy – 2 szt. h) Pełne okablowanie zestawu - 1 komplet; 2. TV + nagłośnienie + uchwyt – 3 szt. 3. Projektor multimedialny 1 szt.; 4. Ekran projekcyjny 1 szt. 5. Zestaw komputerowy (jednostka komputerowa, oprogramowanie Windows 10 i Microsoft 10 lub wyższy, mysz bezprzewodowa, klawiatura bezprzewodowa, monitor 22’’); 6. Laptop o przekątnej min. 15’’ wraz z oprogramowaniem Windows 10 i Microsoft 10 lub wyższy, myszą bezprzewodowa i torba ochronną, zasilacz).
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa i montaż wyposażenia sal w Ośrodku Trzech Kultur w Majdanie Ostrowskim
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39150000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-06-15T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1. Ekspozytory wym. 94x200x50 cm – 6 szt. 2. Ekspozytory wym. 60x200x85 cm – 7 szt. 3. Krzesła drewniane składane – 50 szt. 4. Krzesła - 50 szt. 5. stoły – 5 szt. 6. rolety na 8 okien 7. rolety zaciemniające 3 szt. 8. zasłony – komplet (komplet stanowi zasłona +karnisz) – 4 komplety do trzech pomieszczeń na 10 okien; 9. meble komplet (szafa ubraniowa dwudrzwiowa, regał, szafka, biurko, regał, szafka do biurka, dostawka do biurka, krzesło biurowe) 10. wydruki wielkoformatowe 24 szt. 11. Zakup eksponatów: Krzyż prawosławny, stara ikona pisana na desce, komplet żydowskich przedmiotów rytualnych (talit, kippah, sidur, tefilin), komplet: 3 rodzaje zabawek żydowskich np. bączki, zabawki szmaciane, komplet: 3 różne mezuzy, komplet: 5 przedmiotów codziennego użytku np. butelka, talerz, patera, cukiernica, nóż do otwierania kopert, materiał: szkło/metal, stary kielich liturgiczny, komplet 2 lichtarzy, materiał: metal/szkło (nie złocone), trybularz mosiężny. 12. Pracownia plastyczna : a) stoliki – szt. 8; b) krzesła – szt. 10; c) regał ekspozycyjny – szt. 1; d) półki komplet; e) sztalugi studyjne – szt. 8; f) sztalugi stołowe – szt. 8; g) rolety – 3 komplety; 13. Pracownia garncarstwa: a) koło garncarskie – szt. 1; b) piec do ceramiki – szt. 1; c) stolik – szt. 2; d) krzesła – szt. 5; e) półki/regał ekspozycyjny – szt. 1; f) rolety – 1 komplet; 14. Pracownia tkacka: a) Ramy – szt. 20 b) Warsztat tkacki (Krosno czteronicielnicowe, Płocha, Rama do snucia, Haczyk do snucia biały, Haczyk do snucia czerwony, ). Czółenko tkackie płaskie 60 cm – 6 szt., Klamry do nicielnic komplet); c) stoliki - szt.2; d) regał ekspozycyjny – szt. 1; e) sztalugi - szt. 8; f) sztalugi stołowe - szt.8; g) krzesła - szt. 10; h) Rolety – 2 komplety 15. Pracownia stolarska: a) stół (blat roboczy) – szt.1 ; b) Stoliki – szt. 3; c) krzesła – szt. 10; d) szafa/regał – szt.2; e) półki komplet – szt.1; f) frezarka górnowrzecionowa szt.1; g) frezy komplet -szt.1; h) szlifierka oscylacyjna szt. 1; i) szlifierka taśmowa szt.1; j) Wyrzynarka 1 szt.; k) Wiertarko – wkrętarka akumulatorowa – szt.2; l) komplet wierteł; m) imadło szt.1; n) strug elektryczny szt.1 o) Skrzynka uciosowa szt.6; p) ściski stolarskie komplet q) śrubokręty komplet – 1 szt. r) piła ukosowa ręczna 1 szt.; s) strug stolarski ręczny komplet 1 szt.; t) Dłuta komplet – 1 szt. u) narzędzia pozostałe (5 szt. piła płatnica, 5 szt. piła grzbietnica, pilnik tarnik do drewna szt. 10, piła włosowa do drewna szt. 3; miara stolarska drewniana szt. 8, 2 szt. miara zwijana, młotki szt. 10, 5 szt. Pobijak drewniany, 6 szt. szczypce, przymiary/kątowniki 9 szt.) 16. Magazynek: a) regał metalowy 1 szt; b) Szafa metalowa 1 szt. c) stoły – 2 szt. d) Szafka ze zlewozmywakiem
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)