Przetarg nieograniczony 12/PN/U/PL/2019 na usługę administrowania systemami informatycznymi, w tym oprogramowaniem InfoMedica/AMMS na rzecz SPWZOZ w Stargardzie

Data publikacji 2019-04-30
Data zakończenia 2019-05-14 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Wielospecjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Stargardzie
Miejscowość Stargard Szczeciński
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

Szczegóły

Numer ogłoszenia 543220-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 720000005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie związanym ze wsparciem w przypadku wystąpienia trudności lub problemów dot. systemu AMMS/InfoMedica.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik A do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 0ad7e27f-1cbe-4533-9b4d-91cedc368368
Biuletyn 543220-N-2019
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Wielospecjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Stargardzie
Regon 30456200000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Wojska Polskiego
Zamawiajacy adres numer domu 27
Zamawiajacy miejscowosc Stargard Szczeciński
Zamawiajacy kod pocztowy 73-110
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo zachodniopomorskie
Zamawiajacy telefon 91 578 92 22
Zamawiajacy email zaopatrzenie@zozstargard.pl
Adres strony url www.zozstargard.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Wielospecjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Dostep dokumentow zamowienia www.zozstargard.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zozstargard.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie w wersji drukowanej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Dyrekcja Samodzielnego Publicznego Wielospecjalistycznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Stargardzie ul. Wojska Polskiego 27, 73-110 Stargard lub osobiście w Kancelarii
Nazwa nadana zamowieniu Przetarg nieograniczony 12/PN/U/PL/2019 na usługę administrowania systemami informatycznymi, w tym oprogramowaniem InfoMedica/AMMS na rzecz SPWZOZ w Stargardzie
Rodzaj zamowienia 2
Oferty lub wnioski 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie związanym ze wsparciem w przypadku wystąpienia trudności lub problemów dot. systemu AMMS/InfoMedica. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik A do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 72000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow a) Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat, przez okres nie krótszy niż 24 miesiące wykonał należycie na rzecz podmiotu leczniczego usługę polegającą na obsłudze i administrowaniu systemu InfoMedica/AMMS. b) Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że dysponuje minimum 2 osobami, mającymi co najmniej 4-letnie doświadczenie w obsłudze systemu InfoMedica/AMMS w części szarej (niemedycznej) c) Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że dysponuje minimum 3 osobami, mającymi co najmniej 4-letnie doświadczenie w obsłudze systemu InfoMedica/AMMS w części białej (medycznej) d) Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że wszystkie osoby wskazane przez Wykonawcę do realizacji niniejszej usługi uczestniczyły w minimum 3 szkoleniach okresowych, organizowanych w ciągu ostatnich 12 miesięcy przez producenta systemu InfoMedica/AMMS. Uwaga! Zamawiający wyraża zgodę, aby ilość osób wskazana przez Wykonawcę do realizacji usługi wynosiła łącznie mniej niż łączna ilość osób o których mowa w pkt.b) i c), jednak pod warunkiem, że Wykonawca będzie dysponował nie mniej niż trzema osobami, z czego minimum 2 osoby będą posiadały doświadczenie o którym mowa łącznie w pkt. b) i c).
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe Zamawiający na wezwanie wymaga od wykonawców wskazania imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykazu usług wykonanych lub wykonywanych w ciągu ostatnich 3 lat, przez okres nie krótszy niż 24 miesiące wykonał należycie na rzecz podmiotu leczniczego usługę polegającą na obsłudze i administrowaniu systemu InfoMedica/AMMS. Wykaz winien zawierać wartość wykonanej usługi, przedmiot, datę wykonywania oraz podmiot, na rzecz którego wykonywana była usługa. 2) Referencje, bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługa była wykonywana, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- oświadczenie wykonawcy. Referencje, bądź inne dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usługi powinny być wydane wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu 3) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich doświadczenia, niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - Załącznik nr 4 do SIWZ. 4) Dokumentów, potwierdzających posiadanie przez każdą z osób wymienioną w Załączniku nr 4 wymaganego przez Zamawiającego doświadczenia. 5) Dokumentów potwierdzających uczestnictwo wszystkich osób wskazanych w Załączniku nr 4 w co najmniej 3 okresowych szkoleniach organizowanych przez producenta systemu InfoMedica/AMMS nie wcześniej niż 12 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Inne dokumenty niewymienione Wypełniony i podpisany Załącznik nr 1 do SIWZ. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP zgodnie z Załącznikiem nr 6. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W dniu podpisania umowy: 1) Wykonawca przekaże Zamawiającemu opłaconą polisę ubezpieczeniową potwierdzającą że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną minimum 100 000,00 zł. 2) Zostanie zawarta umowa powierzenia danych, której wzór stanowi Załącznik B do SIWZ. 3) W przypadku wyboru oferty złożonej przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający żąda przedłożenia umowy regulującej zasady ich współpracy, zawierającą co najmniej: a) zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia obejmującego realizację przedmiotu zamówienia, b) wskazanie zakresu działania poszczególnych wykonawców w ramach umowy o współpracy, c) czas obowiązywania umowy o współpracy nie może być krótszy niż okres realizacji zamówienia oraz czas trwania rękojmi. d) Wykluczenie możliwości wypowiedzenia umowy konsorcjum przez któregokolwiek z jego członków do czasu wykonania zamówienia
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość zmiany umowy. Zmiany zawartej umowy mogą nastąpić w przypadku: 1. gdy ulegnie zmianie stan prawny w zakresie dotyczącym realizowanej umowy, który spowoduje konieczność zmiany sposobu wykonania obowiązków stron; 2. wystąpią przeszkody o charakterze obiektywnym (zdarzenia nadzwyczajne, zewnętrzne i niemożliwe do zapobieżenia w tym mieszczące się w zakresie pojęciowym tzw. „siły wyższej”) np. pogoda uniemożliwiająca wykonanie umowy, inne zdarzenia niezawinione przez żadną ze stron umowy. Strony mają prawo do skorygowania uzgodnionych zobowiązań i przesunąć termin realizacji maksymalnie o czas trwania przeszkody. Strony zobowiązują się do natychmiastowego poinformowania się nawzajem o wystąpieniu ww. przeszkód; 3. zmiany potrzeb Zamawiającego uzasadniających zmniejszenie lub zmianę przedmiotu zamówienia, jeżeli zmiana ta nie będzie niekorzystna dla Zamawiającego.
IV 4 4 data 2019-05-14T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Możliwość telefonicznego zgłaszania awarii
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Czas reakcji na zgłoszenie awarii zwykłej
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Czas reakcji na zgłoszenia awarii krytycznej
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)