Dostawy nabiału

Data publikacji 2019-04-30
Data zakończenia 2019-05-21 00:00:00
Instytucja Zakład Karny w Tarnowie
Miejscowość Tarnów
Województwo małopolskie
Branża
  • Produkty mleczarskie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 543055-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 155000003, 155000000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy nabiału, sklasyfikowanego w grupie CPV 15500000-3 dla Zakładu Karnego w Tarnowie, w szacunkowych ilościach (ilości za cały okres obowiązywania umowy):

Część I – Mleko, śmietana, sery
Mleko granulowane– opakowania max 20 kg 600 kg
Twaróg chudy, pakowany po 200 g lub 250 g 5 200 kg
Ser topiony pakowany po 50g lub 100g 1 000 kg
Ser żółty salami 700 kg
Śmietana 12 % pakowana po 300 – 500 g 1 000 kg
Ser do smarowania fromage pakowany po 80g - 100 g 600 kg

Okres przydatności do spożycia na ww. artykuły min. 14 dni od daty dostawy.


Część II – Wyroby homogenizowane
Serek homogenizowany smakowy 3 500 kg
pakowany po 100 g -150 g
Serek homogenizowany naturalny pakowany po 150 g 1 100 kg

Zamawiający wymaga, by Wykonawca dostarczał w ramach jednej dostawy serków homogenizowanych smakowych jeden rodzaj smaku serka, chyba że Zamawiający określi inaczej w zamówieniu jednostkowym.

Okres przydatności do spożycia na ww. artykuły min. 14 dni od daty dostawy.

Przedmiot zamówienia musi odpowiadać Polskim normom przenoszącym normy europejskie lub normom innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy lub parametrom odnoszącym się do tych norm.

Zamawiający nie gwarantuje realizacji całości przedmiotu zamówienia. Rzeczywiste ilości przedmiotu zamówienia dostarczone przez wykonawcę w okresie obowiązywania umowy będą uzależnione od bieżących potrzeb zamawiającego.

Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia w ilościach i terminach określonych przez zamawiającego wraz z oryginałem faktury lub rachunku.

Termin wykonania zamówienia to okres od dnia 01.07.2019 r. do 31.12.2019 r.
Dostawy winny odbywać się partiami zgodnie z sukcesywnie składanymi zamówieniami, własnym transportem i na własny koszt Wykonawcy do siedziby Zamawiającego, średnio ok. 1 raz w tygodniu, w zależności od potrzeb w dni robocze poniedziałek – piątek w godzinach 7.30 – 12.00.

Zamówienia jednostkowe będą składane telefonicznie lub pisemnie (faks, email) przez referenta żywnościowego.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 d30bea5a-20a4-4ff5-b6da-781108a5c097
Biuletyn 543055-N-2019
Zamawiajacy nazwa Zakład Karny w Tarnowie
Regon 32000600000000
Zamawiajacy adres ulica ul. St. Konarskiego
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Tarnów
Zamawiajacy kod pocztowy 33-100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 0-14 623-51-00 wew. 231
Zamawiajacy fax 146 215 677
Zamawiajacy email zp_tarnow@sw.gov.pl
Adres strony url http://www.sw.gov.pl
Adres strony internetowej http://zp.sw.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Postepowanie wspolne tresc nie
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Zakład Karny
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.zp.sw.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zakład Karny w Tarnowie ul. Konarskiego 2, 33-100 Tarnów
Nazwa nadana zamowieniu Dostawy nabiału
Numer referencyjny D/Kw.2232.5.2019.EW
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Zastrzega prawo grup czesci nie zastrzega
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy nabiału, sklasyfikowanego w grupie CPV 15500000-3 dla Zakładu Karnego w Tarnowie, w szacunkowych ilościach (ilości za cały okres obowiązywania umowy): Część I – Mleko, śmietana, sery Mleko granulowane– opakowania max 20 kg 600 kg Twaróg chudy, pakowany po 200 g lub 250 g 5 200 kg Ser topiony pakowany po 50g lub 100g 1 000 kg Ser żółty salami 700 kg Śmietana 12 % pakowana po 300 – 500 g 1 000 kg Ser do smarowania fromage pakowany po 80g - 100 g 600 kg Okres przydatności do spożycia na ww. artykuły min. 14 dni od daty dostawy. Część II – Wyroby homogenizowane Serek homogenizowany smakowy 3 500 kg pakowany po 100 g -150 g Serek homogenizowany naturalny pakowany po 150 g 1 100 kg Zamawiający wymaga, by Wykonawca dostarczał w ramach jednej dostawy serków homogenizowanych smakowych jeden rodzaj smaku serka, chyba że Zamawiający określi inaczej w zamówieniu jednostkowym. Okres przydatności do spożycia na ww. artykuły min. 14 dni od daty dostawy. Przedmiot zamówienia musi odpowiadać Polskim normom przenoszącym normy europejskie lub normom innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy lub parametrom odnoszącym się do tych norm. Zamawiający nie gwarantuje realizacji całości przedmiotu zamówienia. Rzeczywiste ilości przedmiotu zamówienia dostarczone przez wykonawcę w okresie obowiązywania umowy będą uzależnione od bieżących potrzeb zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia w ilościach i terminach określonych przez zamawiającego wraz z oryginałem faktury lub rachunku. Termin wykonania zamówienia to okres od dnia 01.07.2019 r. do 31.12.2019 r. Dostawy winny odbywać się partiami zgodnie z sukcesywnie składanymi zamówieniami, własnym transportem i na własny koszt Wykonawcy do siedziby Zamawiającego, średnio ok. 1 raz w tygodniu, w zależności od potrzeb w dni robocze poniedziałek – piątek w godzinach 7.30 – 12.00. Zamówienia jednostkowe będą składane telefonicznie lub pisemnie (faks, email) przez referenta żywnościowego.
Cpv glowny przedmiot 15500000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 6
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:w ciągu ostatnich 3 lat wykonali minimum 2 dostawy odpowiadające rodzajem na kwotę: 1. dla części I – 23 400,00 zł 2. dla części II – 9 300,00 zł
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu 2. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania 3. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej (www.zp.sw.gov.pl) informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23.ustawy prawo zamówień publicznych.
Zakresie warunkow udzialu Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona winien złożyć na wezwanie Zamawiającego: 1. wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były lub są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Inne dokumenty niewymienione 1. Oświadczenie o zamiarze powierzenia wykonania zamówienia podwykonawcom. 2. Oświadczenie w zakresie wypełniania obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO. W celu zapewnienia , że Wykonawca wypełnił obowiązki wynikające z art. 13 lub 14 RODO, Zamawiający żąda w/w oświadczenia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiana ceny może nastąpić na pisemny wniosek wykonawcy tylko w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług i tylko o wielkość tej zmiany, w formie aneksu do zawartej umowy.
IV 4 4 data 2019-05-21T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Klauzula informacyjna z art. 13 RODO Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:  administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zakład Karny Tarnów, ul. Konarskiego 2, 33-100 Tarnów;  inspektorem ochrony danych osobowych w Zakładzie Karnym w Tarnowie jest mł. chor. Magdalena Brożek, e-mail: iod_zk_tarnow@sw.gov.pl, tel: 14 623-51-54 *;  Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na dostawy nabiału do Zakładu Karnego w Tarnowie, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, o wartości mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych;  odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”;  Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;  obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;  w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;  posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;  nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. ______________________ * Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych. ** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. *** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Mleko, smietana, sery
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15500000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 6
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy nabiału, sklasyfikowanego w grupie CPV 15500000-3 dla Zakładu Karnego w Tarnowie, w szacunkowych ilościach (ilości za cały okres obowiązywania umowy): Część I – Mleko, śmietana, sery Mleko granulowane– opakowania max 20 kg 600 kg Twaróg chudy, pakowany po 200 g lub 250 g 5 200 kg Ser topiony pakowany po 50g lub 100g 1 000 kg Ser żółty salami 700 kg Śmietana 12 % pakowana po 300 – 500 g 1 000 kg Ser do smarowania fromage pakowany po 80g - 100 g 600 kg Okres przydatności do spożycia na ww. artykuły min. 14 dni od daty dostawy. Przedmiot zamówienia musi odpowiadać Polskim normom przenoszącym normy europejskie lub normom innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy lub parametrom odnoszącym się do tych norm. Zamawiający nie gwarantuje realizacji całości przedmiotu zamówienia. Rzeczywiste ilości przedmiotu zamówienia dostarczone przez wykonawcę w okresie obowiązywania umowy będą uzależnione od bieżących potrzeb zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia w ilościach i terminach określonych przez zamawiającego wraz z oryginałem faktury lub rachunku. Termin wykonania zamówienia to okres od dnia 01.07.2019 r. do 31.12.2019 r. Dostawy winny odbywać się partiami zgodnie z sukcesywnie składanymi zamówieniami, własnym transportem i na własny koszt Wykonawcy do siedziby Zamawiającego, średnio ok. 1 raz w tygodniu, w zależności od potrzeb w dni robocze poniedziałek – piątek w godzinach 7.30 – 12.00. Zamówienia jednostkowe będą składane telefonicznie lub pisemnie (faks, email) przez referenta żywnościowego.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Wyroby homogenizowane
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15500000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 6
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy nabiału, sklasyfikowanego w grupie CPV 15500000-3 dla Zakładu Karnego w Tarnowie, w szacunkowych ilościach (ilości za cały okres obowiązywania umowy): Wyroby homogenizowane Serek homogenizowany smakowy 3 500 kg pakowany po 100 g -150 g Serek homogenizowany naturalny pakowany po 150 g 1 100 kg Zamawiający wymaga, by Wykonawca dostarczał w ramach jednej dostawy serków homogenizowanych smakowych jeden rodzaj smaku serka, chyba że Zamawiający określi inaczej w zamówieniu jednostkowym. Okres przydatności do spożycia na ww. artykuły min. 14 dni od daty dostawy. Przedmiot zamówienia musi odpowiadać Polskim normom przenoszącym normy europejskie lub normom innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy lub parametrom odnoszącym się do tych norm. Zamawiający nie gwarantuje realizacji całości przedmiotu zamówienia. Rzeczywiste ilości przedmiotu zamówienia dostarczone przez wykonawcę w okresie obowiązywania umowy będą uzależnione od bieżących potrzeb zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia w ilościach i terminach określonych przez zamawiającego wraz z oryginałem faktury lub rachunku. Termin wykonania zamówienia to okres od dnia 01.07.2019 r. do 31.12.2019 r. Dostawy winny odbywać się partiami zgodnie z sukcesywnie składanymi zamówieniami, własnym transportem i na własny koszt Wykonawcy do siedziby Zamawiającego, średnio ok. 1 raz w tygodniu, w zależności od potrzeb w dni robocze poniedziałek – piątek w godzinach 7.30 – 12.00. Zamówienia jednostkowe będą składane telefonicznie lub pisemnie (faks, email) przez referenta żywnościowego.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin płatności faktury
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)