GuidZP400 |
30aefd7b-d1f1-46c7-99e3-dfbfb9803b2b
|
Biuletyn |
543107-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Miasto Rybnik
|
Regon |
27625543000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Bolesława Chrobrego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
2
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Rybnik
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
44-200
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
+48324392302
|
Zamawiajacy fax |
+48324224124
|
Zamawiajacy email |
zam_pub@um.rybnik.pl
|
Adres strony url |
www.rybnik.eu
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
bip.um.rybnik.eu
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
bip.um.rybnik.eu
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
forma pisemna
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miasta Rybnika, ul. Bolesława Chrobrego 2, pok. 302
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup aktualizacji oprogramowania antywirusowego dla UM i jednostek miejskich
|
Numer referencyjny |
ZP.271.48.2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa aktualizacji oprogramowania antywirusowego:
stan przed odnowieniem subskrypcji:
Posiadane
Nazwa oprogramowania Klucz Ilość
Eset Endpoint Antivirus Suite EAV-28168324 1050
Eset Endpoint Security Suite EAV-00323476 50
Eset Endpoint Antivirus Suite EAV-60329832 10
Eset Endpoint Antivirus Suite EAV-0168715917 80
stan po odnowieniu subskrypcji:
Posiadane wymagane
Nazwa oprogramowania Klucz Okres aktualizacji Ilość
Eset Endpoint Antivirus Suite EAV-28168324 2019-06-01 do 2022-05-31 1050
Eset Endpoint Security Suite EAV-00323476 2019-06-01 do 2022-05-31 160
Eset Endpoint Antivirus Suite EAV-60329832 2020-04-21 do 2022-05-31 10
Eset Endpoint Antivirus Suite EAV-0168715917 2020-12-25 do 2022-05-31 80
|
Cpv glowny przedmiot |
48760000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
85000,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w dniach |
28
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej dwie dostawy oprogramowania do ochrony przed złośliwym oprogramowaniem, każda o wartości minimum 50 000 PLN brutto.
W przypadku zamówień, których wartość została wyrażona w umowie w innej walucie niż PLN należy dokonać przeliczenia tej waluty na PLN przy zastosowaniu średniego kursu NBP na dzień zakończenia zamówienia (w przypadku zamówień rozliczanych wyłącznie w walutach innych niż PLN).
Warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej i zawodowej dotyczący wykonanych dostaw musi być spełniony:
1) przez Wykonawcę samodzielnie lub
2) przez minimum jeden podmiot (podwykonawcę) udostępniający doświadczenie samodzielnie;
3) w przypadku podmiotów występujących wspólnie – samodzielnie przez minimum jednego
z wykonawców występujących wspólnie.
Nie jest dopuszczalne łączenie (sumowanie) wyżej wymaganego doświadczenia w ramach doświadczenia różnych podmiotów zaangażowanych w realizację zamówienia.
W sytuacji gdy Wykonawca polega na doświadczeniu grupy Wykonawców, której był członkiem (Konsorcjum), doświadczenie będzie oceniane w zależności od konkretnego zakresu udziału tego Wykonawcy, a więc jego faktycznego wkładu w prowadzenie działań, które były wymagane od tej grupy w ramach zamówienia publicznego wykazanego na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, zostanie wezwany do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, tj.: wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 5 do SIWZ, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy.
2. Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, na wezwanie Zamawiającego zobowiązany będzie złożyć oświadczenia i dokumenty podmiotu, na zdolności lub sytuację którego Wykonawca powoływał się w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca zobowiązany będzie złożyć dokumenty tego podmiotu potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie zdolności lub sytuacji, na których Wykonawca polegał w celu wykazania spełniania tych warunków dokumenty wskazane w pkt 1.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Formularz oferty.
2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
4. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii w sytuacji:
1) Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
2) podpisania oferty względnie innych dokumentów składanych wraz z ofertą przez osobę, dla której prawo do ich podpisania nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (np. wypisu z Krajowego rejestru sądowego) – pełnomocnictwo do podpisania oferty.
5. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający zamieści informacje, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy w pliku o nazwie „Zbiorcze zestawienie ofert” na swojej stronie internetowej www.bip.um.rybnik.eu.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2019-05-09T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:30
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|