GuidZP400 |
2633d69c-7ac3-4dff-84db-abb84f942e6c
|
Biuletyn |
543639-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Areszt Śledczy
|
Regon |
62649000000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Kurkowa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
12
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Gdańsk
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
80-803
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
058 3231000, 3231260
|
Zamawiajacy fax |
583 025 125
|
Zamawiajacy email |
dkw_gdansk@sw.gov.pl
|
Adres strony url |
https://www.sw.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Czy przeprowadza wspolnie |
1
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Jednostka organizacyjna SW nie posiadająca osobowości prawnej
|
Wspolne udzielanie zamowienia |
Zamówienie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Areszt Śledczy w Gdańsku ul. Kurkowa 12; 80-803 Gdańsk i Areszt Śledczy w Starogardzie Gdańskim ul. Kościuszki 30; 83-200 Starogard Gdański. Zgodnie z upoważnieniem postępowanie przetargowe prowadzi Areszt Śledczy w Gdańsku. Po wyborze najkorzystniejszej oferty Wykonawca zawrze dwie autonomiczne, niezależne umowy, które będą obejmowały poszczególne zadania zgodnie z pkt. 1.3 i 1.4 opisu przedmiotu zamówienia.
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://www.zp.sw.gov.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://www.zp.sw.gov.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Inny sposób : operator pocztowy, osobiście
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Areszt Śledczy w Gdańsku ul. Kurkowa 12, 80-803 Gdańsk
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Przetarg nieograniczony nr 2/DKw/Ż/2019 na dostawy mięsa wieprzowego i wołowego, mięsa mielonego wieprzowo-wołowego, podrobów wieprzowych oraz przetworów mięsnych wieprzowo-wołowych
|
Numer referencyjny |
2/DKw/Ż/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa od dnia 01.06.2019r. do dnia 31.05.2020r. transportem własnym wykonawcy i na koszt wykonawcy mięsa wieprzowego i wołowego, mięsa mielonego wieprzowo-wołowego, podrobów wieprzowych oraz przetworów mięsnych wieprzowo-wołowych CPV 15100000-9.
Ilość przedmiotu zamówienia w trakcie realizacji zamówienia:
1. Karkówka bez kości - 210 kg
2. Kości wieprzowe lub/i wołowe - 7400 kg
3. Mięso wołowe drobne, klasy II - 2850 kg
4. Mięso wieprzowe drobne, klasy II A – 70/30- 7000 kg
5. Mięso mielone wieprzowo–wołowe- 9400 kg
6. Schab wieprzowy bez kości- 1310 kg
7. Wątroba wieprzowa- 2100 kg
8. Serca wieprzowe- 2000 kg
9. Kaszanka- 2900 kg
10. Kiełbasa biała parzona- 850 kg
11. Kiełbasa żywiecka - 210 kg
12. Kiełbasa dębicka - 800 kg
13. Kiełbasa luncheon-meat - 3050 kg
14. Kiełbasa metka - 2400 kg
15. Kiełbasa mielonka - 4000 kg
16. Kiełbasa mortadela - 3800 kg
17. Kiełbasa parówkowa - 3500 kg
18. Kiełbasa szynkowa - 1150 kg
19. Kiełbasa śląska - 2700 kg
20. Kiełbasa zielonogórska - 1050 kg
21. Kiełbasa zwyczajna - 6400 kg
22. Parówka z cielęciną - 900 kg
23. Parówka cienka - 5700 kg
24. Pasztet pieczony - 400 kg
25. Pasztetowa - 2500 kg
26. Podgardle wędzone - 2700 kg
27. Polędwica sopocka - 550 kg
28. Salceson biały - 2300 kg
29. Salceson czarny - 2100 kg
30. Szynka gotowana - 650 kg
31. Szynka w galarecie - 550 kg
Przedmiot zamówienia jest podzielony na zadania.
1) I zadanie. W ramach tego zadania Wykonawca będzie dostarczał przedmiot zamówienia do magazynu żywnościowego Aresztu Śledczego w Gdańsku; ul. Kurkowa 12, 80-803 Gdańsk.
2) II zadanie. W ramach tego zadania Wykonawca będzie dostarczał przedmiot zamówienia do magazynu żywnościowego Aresztu Śledczego w Starogardzie Gdańskim, ul. Kościuszki 30 A, 83-200 Starogard Gdański.
Po wyborze najkorzystniejszej oferty Wykonawca zawrze dwie autonomiczne, niezależne umowy, które będą obejmowały poszczególne zadania.
1) Zamawiającym w I umowie, która obejmie I zadanie będzie Areszt Śledczy w Gdańsku; ul. Kurkowa 12, 80-803 Gdańsk; NIP: 583-21-04-511; Regon: 000626490.
2) Zamawiającym w II umowie, która obejmie II zadanie będzie Areszt Śledczy w Starogardzie Gdańskim, ul. Kościuszki 30 A, 83-200 Starogard Gdański; NIP: 592-16-16-419; Regon: REGON: 000319718.
|
Cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okreslenie warunkow |
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca posiada stosowną dla charakteru swojej działalności decyzję organu Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego lub Powiatowego Lekarza Weterynarii o spełnieniu wymagań koniecznych do zapewnienia higieny w procesie produkcji lub obrocie artykułami żywnościowymi jeśli przepisy nakładają na Wykonawcę obowiązek posiadania w/w decyzji.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określił szczególnego warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca będzie dostarczał przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego transportem spełniającym wymogi sanitarne zgodne z obowiązującymi przepisami i indywidualną decyzją Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego lub Powiatowego Lekarza Weterynarii w odniesieniu do danego środka transportu
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia może wezwać wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących oświadczeń lub dokumentów:
a) stosowną dla charakteru swojej działalności decyzję organu Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego lub Powiatowego Lekarza Weterynarii o spełnieniu wymagań koniecznych do zapewnienia higieny w procesie produkcji lub obrocie artykułami żywnościowymi jeśli przepisy nakładają na Wykonawcę obowiązek posiadania w/w decyzji;
b) stosowną dla charakteru swojej działalności decyzję organu Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego lub Powiatowego Lekarza Weterynarii o spełnieniu wymagań sanitarno - higienicznych środka/środków transportu, którym/którymi będą realizowane dostawy;
c) dokumentów dotyczących podmiotu trzeciego, w celu wskazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu – jeżeli wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego.
|
Zakresie warunkow udzialu |
- oświadczenie wykonawcy dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu ( na załączniku nr 4 do SIWZ ).
- oświadczenie wykonawcy dotyczące przesłania wykluczenia z postępowania ( na załączniku nr 5 do SIWZ ) .
- posiadanie stosownej dla charakteru swojej działalności decyzji organu Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego lub Powiatowego Lekarza Weterynarii o spełnieniu wymagań koniecznych do zapewnienia higieny w procesie produkcji lub obrocie artykułami żywnościowymi jeśli przepisy nakładają na Wykonawcę obowiązek posiadania w/w decyzji.
|
Inne dokumenty niewymienione |
- wypełniony formularz ofertowy ( na załączniku nr 2 do SIWZ).
- wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowodni zamawiającemu, że realizując zadanie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zamawiający oceni, czy udostępnione wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 13-22 i ust. 5 pkt. 1 i 8 PZP. Z zobowiązania lub innych dokumentów potwierdzających udostępnienie zasobów przez inne podmioty musi jednoznacznie wynikać w szczególności:
zakres udostępnionych wykonawcy zasobów innego podmiotu;sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia; czy podmiot na zdolnościach którego wykonawca polega spełnia warunki udziału w postępowaniu.
- zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt. 2.4.1 i 2.4.4 SIWZ – jeżeli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego. Zobowiązanie w/w wykonawców do oddania własnych zasobów winno być sporządzone na piśmie.
- Zamawiający wykluczy z udziału w postępowaniu Wykonawcę: w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. – Prawo restrukturyzacyjne (Dz. U. z 2015 r. poz. 978, 1259, 1513, 1830 i 1844 oraz z 2016 r. poz. 615) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. – Prawo upadłościowe (Dz. U. z 2015 r. poz. 233, 978, 1166, 1259 i 1844 oraz z 2016 r. poz. 615); który naruszył obowiązki dotyczące płatności podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą stosownych środków dowodowych, z wyjątkiem przypadku, o którym mowa w ust. 1 pkt 15, chyba że wykonawca dokonał płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłaty tych należności.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Na podstawie art. 144 Ustawy Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, jeżeli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego lub konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
Warunkiem takiej zmiany jest podpisanie aneksu do istniejącej umowy oraz udokumentowanie w/w okoliczności. Dla każdego zadania jest oddzielny, odrębny wzór umowy. Po podpisaniu dwóch umów będą one miały charakter autonomiczny, niezależny. Każda z umów w zależności od tego, jakiego dotyczy zadania będzie miała innego Zamawiającego.
|
IV 4 4 data |
2019-05-09T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
13:30
|
IV 4 4 jezyki |
Oferta winna być sporządzona w języku polskim
|
IV 4 5 okres |
30
|