GuidZP400 |
ce1558b5-77dd-41f8-b93a-67f562dfe57c
|
Biuletyn |
541859-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Śródmieście
|
Regon |
15259663001080
|
Zamawiajacy adres ulica |
Nowogrodzka
|
Zamawiajacy adres numer domu |
43
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00-691
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 443 93 93
|
Zamawiajacy fax |
22 443 94 85
|
Zamawiajacy email |
sro.wzp@um.warszawa.pl
|
Adres strony url |
www.srodmiescie.warszawa.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Zamówienie realizowane jest w ramach projektu pn. „Szkoła badaczy” nr RPMA.10.01.02-14-8057/17, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020, Priorytet X Edukacja dla rozwoju regionu, Działanie 10.1 Kształcenie i rozwój dzieci i młodzieży, Poddziałanie 10.1.2 Edukacja ogólna w ramach ZIT, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.srodmiescie.warszawa.pl/zamowienia-2 zamowienia_powyzej_30_000_euro.html
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.srodmiescie.warszawa.pl/zamowienia-2 zamowienia_powyzej_30_000_euro.html
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferta musi być złożona w formie pisemnej, w trwale zamkniętym opakowaniu
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
00-691 Warszawa, ul. Nowogrodzka 43, Kancelaria Ogólna
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia dla szkół objętych wsparciem w ramach projektu „Szkoła badaczy” (znak sprawy ZP-13/19)
|
Numer referencyjny |
ZP-13/19
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia dla szkół objętych wsparciem w ramach projektu „Szkoła badaczy” nr RPMA.10.01.02-14-8057/17 zgodnie z załączonym projektem umowy wraz z załącznikiem nr 1 do umowy.
1) Wszystkie pomoce dydaktyczne i sprzęt muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad oraz dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych, winny spełniać wymagania norm UE.
2) Produkty, które tego wymagają winny posiadać niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa, atesty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem.
3) Nazwy własne użyte w opisie przedmiotu zamówienia określające typ produktu lub producenta, zostały podane przykładowo w celu ułatwienia wykonawcy przygotowanie oferty.
4) Wykonawca oferując przedmiot równoważny do opisanego w załączniku do umowy jest zobowiązany zachować równoważność w zakresie funkcjonalności opisanych w załączniku do umowy, które muszą być na poziomie nie niższym od wskazanych przez zamawiającego. W takim przypadku wykonawca zobowiązany jest przedstawić wraz z ofertą wykaz oferowanych produktów równoważnych. Wykaz musi zawierać numer części zamówienia i numer pozycji z załącznika do umowy oraz nazwę przedmiotu zamówienia, którego dotyczy równoważność. Wykonawca powinien podać nazwę oraz szczegółowy opis produktu równoważnego oraz informacje takie jak np.: numer katalogowy, producenta, nazwę handlową, z których w sposób niebudzący wątpliwości zamawiającego powinno wynikać, że oferowany produkt ma nie gorsze parametry, niż określony przez zamawiającego.
5) Pomoce dydaktyczne należy dostarczyć na własny koszt, zapakowane odrębnie dla każdej szkoły, zgodnie z załącznikiem do umowy na wskazane poniżej adresy:
- Szkoła Podstawowa Nr 1 im. Gustawa Morcinka ul. Wilcza 53, 00-679 Warszawa;
- Szkoła Podstawowa Nr 12 im. Powstańców Śląskich, ul. Górnośląska 45, 00-458 Warszawa;
- Szkoła Podstawowa Nr 34 im. Stanisława Dubois, ul. Z. Herberta 12b, 00-380 Warszawa;
- Szkoła Podstawowa Nr 220 im. dr Stanisława Kopczyńskiego, Al. Jana Pawła II 26a, 00-133 Warszawa;
- Zespół Szkół Architektoniczno-Budowlanych i Licealnych im. Stanisława Noakowskiego, ul. Przyrynek 9, 00-219 Warszawa;
- LXXV Liceum Ogólnokształcące im. Jana III Sobieskiego, ul. Czerniakowska 128, 00-454 Warszawa;
- Zespół Szkół Nr 22 im. Emiliana Konopczyńskiego, ul. Konopczyńskiego 4, 00-335 Warszawa.
6) Na Wykonawcy ciąży odpowiedzialność z tytułu uszkodzenia lub utraty przedmiotu umowy, aż do chwili podpisania protokołu przekazania przez Zamawiającego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w projekcie umowy wraz z załącznikiem do umowy odpowiednio dla każdej części zamówienia..
|
Cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Informacje na temat katalogow |
Termin dostawy: do 60 dni od daty zawarcia umowy.
Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć cały przedmiot zamówienia, odpowiednio dla danej części zamówienia w terminie nie dłuższym niż 60 dni od daty zawarcia umowy.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Zamawiający informuje, że w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu ( bez wezwania ) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy. Wraz z przedstawieniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadza do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 2. Inne dokumenty : 1) Pełnomocnictwo, w przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. 3. Zasady składania ofert wspólnych przez Wykonawców, o których mowa w art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1) W przypadku udziału w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Powyższe nie dotyczy wspólników spółki cywilnej, w przypadku, gdy każdy wspólnik jest umocowany do samodzielnego reprezentowania wspólników spółki cywilnej. (Szczegółowe zasady określone zostały w części IX SIWZ). 2) W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, warunek dotyczący niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1, musi spełniać każdy z Wykonawców. (Oświadczenie o którym mowa w części V pkt 1 SIWZ składa każdy wykonawca). 3) Każdy z Wykonawców składających ofertę wspólnie przedkłada dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej w terminie i formie zgodnie z zasadami określonymi w części V pkt 2 SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych Kupujący przewiduje zmiany zawartej umowy dotyczącej:
a) terminu realizacji zamówienia w przypadku zaistnienia jednej z następujących okoliczności:
w razie konieczności podjęcia działań zmierzających do ograniczenia skutków zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć, zagrażającego życiu lub zdrowiu ludzi;
działania siły wyższej obejmującej niezależne od stron awarie sprzętu, zasilania itp.;
b) ograniczenia przez Kupującego zakresu przedmiotu umowy z przyczyn, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
2. Warunkiem wprowadzenia zmian zawartej umowy dotyczącej terminu realizacji jest sporządzenie podpisanego przez Sprzedawcę i Kupującego Protokołu konieczności określającego przyczyny zmiany terminu oraz potwierdzającego wystąpienie okoliczności wymienionych w ust. 1 lit. a) i b). Protokół konieczności będzie załącznikiem do aneksu zmieniającego niniejszą umowę.
3. Termin powiadomienia o konieczności wprowadzenia zmian w zawartej umowie nie może nastąpić później niż 3 dni od zaistnienia okoliczności uzasadniających zmiany w umowie.
4. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy muszą mieć formę pisemną pod rygorem nieważności.
|
IV 4 4 data |
2019-05-31T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie m.st. Warszawy jest: Prezydent m.st. Warszawy, pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa.
2. Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych w zakresie działania Urzędu m.st. Warszawy, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, może się Pani/Pan skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych w Urzędzie m.st. Warszawy za pomocą adresu iod@um.warszawa.pl.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych oraz aktów wykonawczych do niej wydanych w Wydziale Zamówień Publicznych dla Dzielnicy Śródmieście w trybie przetargu nieograniczonego pn.: Dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia dla szkół objętych wsparciem w ramach projektu „Szkoła badaczy” (znak sprawy ZP- 13/19)
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych, dalej „ustawa Pzp”; oraz inne podmioty upoważnione na podstawie przepisów ogólnie obowiązujących.
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa, w szczególności ze względu na cele archiwalne w interesie publicznym, cele badań naukowych lub historycznych lub cele statystyczne;
6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8. posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9. nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
______________________
− *Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
− ** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Część I - Pomoce dydaktyczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
9877,56
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin dostawy: do 60 dni od daty zawarcia umowy.
Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć cały przedmiot zamówienia, odpowiednio dla danej części zamówienia w terminie nie dłuższym niż 60 dni od daty zawarcia umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
Część I obejmuje: pomoce dydaktyczne, gry, układanki, zestawy konstrukcyjne oraz materiały na zajęcia plastyczne.
Szczegółowy opis określony został w projekcie umowy wraz z załącznikiem do umowy dotyczącym Części I zamówienia w którym podana została nazwa szkoły do której należy dostarczyć pomoce dydaktyczne, nazwa towaru, ilość sztuk oraz opis zamawianych pomocy dydaktycznych.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Część II - Pomoce dydaktyczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
24846,99
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin dostawy: do 60 dni od daty zawarcia umowy.
Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć cały przedmiot zamówienia, odpowiednio dla danej części zamówienia w terminie nie dłuższym niż 60 dni od daty zawarcia umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
Część II obejmuje: pomoce dydaktyczne, multimedialne programy edukacyjne, zestawy doświadczalne i konstrukcyjne, filmy DVD.
Szczegółowy opis określony został w projekcie umowy wraz z załącznikiem do umowy dotyczącym Części II zamówienia w którym podana została nazwa szkoły do której należy dostarczyć pomoce dydaktyczne, nazwa towaru, ilość sztuk oraz opis zamawianych pomocy dydaktycznych.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Część III - Klocki konstrukcyjne, pomoce dydaktyczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
12641,83
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin dostawy: do 60 dni od daty zawarcia umowy.
Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć cały przedmiot zamówienia, odpowiednio dla danej części zamówienia w terminie nie dłuższym niż 60 dni od daty zawarcia umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
Część III obejmuje: pomoce dydaktyczne, klocki konstrukcyjne, gry i zabawki.
Szczegółowy opis określony został w projekcie umowy wraz z załącznikiem do umowy dotyczącym Części III zamówienia w którym podana została nazwa szkoły do której należy dostarczyć pomoce dydaktyczne, nazwa towaru, ilość sztuk oraz opis zamawianych pomocy dydaktycznych.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Część IV - Książki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
14647,21
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin dostawy: do 60 dni od daty zawarcia umowy.
Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć cały przedmiot zamówienia, odpowiednio dla danej części zamówienia w terminie nie dłuższym niż 60 dni od daty zawarcia umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
Część IV obejmuje: pomoce dydaktyczne, słowniki oraz książki.
Szczegółowy opis określony został w projekcie umowy wraz z załącznikiem do umowy dotyczącym Części IV zamówienia w którym podana została nazwa szkoły do której należy dostarczyć pomoce dydaktyczne, nazwa towaru, ilość sztuk oraz opis zamawianych pomocy dydaktycznych.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Część V - Wyposażenie pracowni
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
17591,06
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin dostawy: do 60 dni od daty zawarcia umowy.
Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć cały przedmiot zamówienia, odpowiednio dla danej części zamówienia w terminie nie dłuższym niż 60 dni od daty zawarcia umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
Część V obejmuje: pomoce dydaktyczne oraz wyposażenie pracowni tj.: mikroskop, stacja pogodowa, laminator, dyktafon, wizualizer.
Szczegółowy opis określony został w projekcie umowy wraz z załącznikiem do umowy dotyczącym Części V zamówienia w którym podana została nazwa szkoły do której należy dostarczyć pomoce dydaktyczne, nazwa towaru, ilość sztuk oraz opis zamawianych pomocy dydaktycznych.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Część VI - . Oprogramowanie edukacyjne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
7311,62
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin dostawy: do 60 dni od daty zawarcia umowy.
Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć cały przedmiot zamówienia, odpowiednio dla danej części zamówienia w terminie nie dłuższym niż 60 dni od daty zawarcia umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
Część VI obejmuje: oprogramowanie edukacyjne do nauki języków obcych, matematyki, programowania.
Szczegółowy opis określony został w projekcie umowy wraz z załącznikiem do umowy dotyczącym Części VI zamówienia w którym podana została nazwa szkoły do której należy dostarczyć pomoce dydaktyczne, nazwa towaru, ilość sztuk oraz opis zamawianych pomocy dydaktycznych.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Część VII - Klocki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
18559,84
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin dostawy: do 60 dni od daty zawarcia umowy.
Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć cały przedmiot zamówienia, odpowiednio dla danej części zamówienia w terminie nie dłuższym niż 60 dni od daty zawarcia umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
Część VII obejmuje: klocki wspomagające naukę programowania i robotyki, klocki do budowania robotów.
Szczegółowy opis określony został w projekcie umowy wraz z załącznikiem do umowy dotyczącym Części VII zamówienia w którym podana została nazwa szkoły do której należy dostarczyć pomoce dydaktyczne, nazwa towaru, ilość sztuk oraz opis zamawianych pomocy dydaktycznych.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Część VIII - Pomoce dydaktyczne do nauki języka angielskiego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
21039,84
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin dostawy: do 60 dni od daty zawarcia umowy.
Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć cały przedmiot zamówienia, odpowiednio dla danej części zamówienia w terminie nie dłuższym niż 60 dni od daty zawarcia umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
Część VIII obejmuje: pomoce dydaktyczne do nauki języka angielskiego tj.: gry, puzzle, kostki do ćwiczeń językowych, układanki.
Szczegółowy opis określony został w projekcie umowy wraz z załącznikiem do umowy dotyczącym Części VIII zamówienia w którym podana została nazwa szkoły do której należy dostarczyć pomoce dydaktyczne, nazwa towaru, ilość sztuk oraz opis zamawianych pomocy dydaktycznych.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Część IX - Gry językowe, logiczne matematyczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
10467,28
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin dostawy: do 60 dni od daty zawarcia umowy.
Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć cały przedmiot zamówienia, odpowiednio dla danej części zamówienia w terminie nie dłuższym niż 60 dni od daty zawarcia umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
Część IX obejmuje: pomoce dydaktyczne, gry językowe, logiczne wspomagające zdolności matematyczne oraz ekonomiczne wspierające rozwój przedsiębiorczości
Szczegółowy opis określony został w projekcie umowy wraz z załącznikiem do umowy dotyczącym Części IX zamówienia w którym podana została nazwa szkoły do której należy dostarczyć pomoce dydaktyczne, nazwa towaru, ilość sztuk oraz opis zamawianych pomocy dydaktycznych.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Część X - Pomoce dydaktyczne na zajęcia biologiczno-chemiczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
12634,15
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin dostawy: do 60 dni od daty zawarcia umowy.
Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć cały przedmiot zamówienia, odpowiednio dla danej części zamówienia w terminie nie dłuższym niż 60 dni od daty zawarcia umowy.
|
Zalacznik krotki opis |
Część X obejmuje: pomoce dydaktyczne oraz wyposażenie laboratorium chemicznego, zestawy doświadczalne.
Szczegółowy opis określony został w projekcie umowy wraz z załącznikiem do umowy dotyczącym Części X zamówienia w którym podana została nazwa szkoły do której należy dostarczyć pomoce dydaktyczne, nazwa towaru, ilość sztuk oraz opis zamawianych pomocy dydaktycznych.
|
| |