Dostawa sprzętu komputerowego

Data publikacji 2019-05-07
Data zakończenia 2019-05-15 00:00:00
Instytucja Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie - Centrum Informatyczne
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Komputery osobiste

Szczegóły

Numer ogłoszenia 544702-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302133008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawy sukcesywne 20 monitorów oraz 5 komputerów przenośnych, organizowane w ciągu 12 miesięcy trwania umowy, w częściach określanych każdorazowo przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie zastosowanie prawa opcji do zwiększenia zakresu zamówienia w okresie obowiązywania umowy, o dodatkowy sprzęt komputerowy w ramach każdej z kategorii w liczbie: 20 monitorów oraz 5 komputerów przenośnych po cenach jednostkowych podanych w ofercie Wykonawcy.
Zamawiający może z prawa opcji nie skorzystać, lub skorzystać w części. Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego. Nie skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie rodzi po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 09048682-2d60-4685-a199-a1f8ff892071
Biuletyn 544702-N-2019
Zamawiajacy nazwa Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie - Centrum Informatyczne
Regon 17840000000000
Zamawiajacy adres ulica Nowoursynowska
Zamawiajacy adres numer domu 166
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 02-787
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 59 31 000, 22 59 355 65
Zamawiajacy fax 22 59 35 541
Zamawiajacy email michal_orowiecki@sggw.pl, joanna_sobon@sggw.pl
Adres strony url http://www.sggw.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia Publiczna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://szp.sggw.pl/?oid=274
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://szp.sggw.pl/?oid=274
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny bezpośrednio u Zamawiającego, pocztą lub kurierem na adres
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Centrum Informatyczne SGGW, ul. Nowoursynowska 166, 02-787 Warszawa, pok. 11
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu komputerowego
Numer referencyjny SZP.250.26.2019
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Dostawy sukcesywne 20 monitorów oraz 5 komputerów przenośnych, organizowane w ciągu 12 miesięcy trwania umowy, w częściach określanych każdorazowo przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie zastosowanie prawa opcji do zwiększenia zakresu zamówienia w okresie obowiązywania umowy, o dodatkowy sprzęt komputerowy w ramach każdej z kategorii w liczbie: 20 monitorów oraz 5 komputerów przenośnych po cenach jednostkowych podanych w ofercie Wykonawcy. Zamawiający może z prawa opcji nie skorzystać, lub skorzystać w części. Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego. Nie skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie rodzi po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego.
Cpv glowny przedmiot 30213300-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen a. oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumenty potwierdzające dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; b. oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne
Inne dokumenty niewymienione Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji określonych w art. 86 ust 5 przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst a) zmiana adresu/siedziby Kupującego/Sprzedawcy, b) zmiana będąca skutkiem poprawy oczywistej omyłki, c) zmiana stawki podatku od towarów i usług (VAT), d) zmiana urządzenia w przypadku gdy zaoferowane w ofercie urządzenie zostało wycofane z produkcji lub nie jest dostępne na rynku, co zostanie potwierdzone oświadczeniem producenta lub autoryzowanego dystrybutora. Zaoferowane urządzenie musi posiadać parametry nie gorsze niż określone w treści SIWZ, e) zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy może nastąpić tylko w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Sprzedawcy, o zaistnieniu, których Sprzedawca niezwłocznie powiadomi pisemnie Kupującego podając przyczynę i czas opóźnienia, a Kupujący wyrazi zgodę na zmianę w tym zakresie, f) w okolicznościach opisanych w art. 144 ust 1 ustawy PZP.
IV 4 4 data 2019-05-15T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria czas gwarancji
Znaczenie 20,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin dostawy
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)