GuidZP400 |
ee2bc4c3-2e18-4208-b42e-67b3b782998a
|
Biuletyn |
544698-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Powiatowy Szpital w Aleksandrowie Kujawskim Sp. z o.o.
|
Regon |
91134433200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Słowackiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
18
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Aleksandrów Kujawski
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
87-700
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
kujawsko-pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
+48(54)2828001
|
Zamawiajacy fax |
+48(54)2828002
|
Zamawiajacy email |
zamowieniapubliczne@vp.pl
|
Adres strony url |
www.szpital-aleksandrow.internetdsl.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.szpital-aleksandrow.internetdsl.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpital-aleksandrow.internetdsl.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy złożyć za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz.U. z 2012 r. poz. 1529 oraz 2015 r. poz. 1830) lub osobiście lub za pośrednictwem kuriera
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Powiatowy Szpital w Aleksandrowie Kujawskim Sp. z o.o., ul. Słowackiego 18, 87-700 Aleksandrów Kujawski, Budynek Administracji pokój nr 9 - sekretariat
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa „Sprzętu medycznego jednorazowego użytku z podziałem na pakiety”: Pakiet Nr I – Nici chirurgiczne wchłanialne z igłą i bez igły Pakiet Nr I A – Nici chirurgiczne /taśma z dwiema igłami/ Pakiet Nr II – Nici dla chirurgii naczyniowej Pakiet Nr III – Szwy skórne Pakiet Nr IV – Nici chirurgiczne wchłaniane z igłą Pakiet Nr IVA – Nici chirurgiczne wchłaniane z igłą Pakiet Nr V – Nici chirurgiczne naturalne jedwabne z igłą Pakiet Nr VI – Nici chirurgiczne wchłaniane z igłą Pakiet Nr VII – Nici chirurgiczne wchłaniane z igłą Pakiet Nr VIII – Siatki chirurgiczne Pakiet Nr IX – Staplery skóne Pakiet Nr X – Znieczulenia przewodowe
|
Numer referencyjny |
18/2019
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa „Sprzętu medycznego jednorazowego użytku z podziałem na pakiety”
Pakiet Nr I – Nici chirurgiczne wchłanialne z igłą i bez igły – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr I A – Nici chirurgiczne /taśma z dwiema igłami/ – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr II – Nici dla chirurgii naczyniowej – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr III – Szwy skórne – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr IV – Nici chirurgiczne wchłaniane z igłą – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr IVA – Nici chirurgiczne wchłaniane z igłą – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr V – Nici chirurgiczne naturalne jedwabne z igłą – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr VI – Nici chirurgiczne wchłaniane z igłą – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr VII – Nici chirurgiczne wchłaniane z igłą – kod CPV 33141121-4
Pakiet Nr VIII – Siatki chirurgiczne – kod CPV 33141100-1
Pakiet Nr IX – Staplery skórne – kod CPV 33141122-1
Pakiet Nr X – Znieczulenia przewodowe – kod CPV 33171300-2
2. Transport z rozładunkiem do pomieszczeń magazynowych odbiorcy: - loco apteka szpitalna.
3. Szczegółowy opis pakietów znajduje się w Załączniku Nr SIWZ.
Podany opis przedmiotu zamówienia został szczegółowo przedstawiony i opisany poprzez zapisy SIWZ oraz załączniki łącznie z przygotowanym projektem umowy.
4. Obowiązkiem składającego ofertę jest zapoznanie się z SIWZ wraz z załącznikami łącznie z przygotowanym projektem umowy oraz uzyskać wszelkie informacje konieczne do prawidłowego przygotowania oferty.
5. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, jednakże bez możliwości składania ofert częściowych w obrębie danego pakietu. Część Zamówienia stanowi poszczególny pakiet w całości.
W przeciwnym razie oferta na dany pakiet zostanie odrzucona.
|
Cpv glowny przedmiot |
33141121-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający odstąpił od określenia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający odstąpił od określenia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający odstąpił od określenia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy,
2) zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
3) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
4) oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności. Propozycja treści oświadczenia w powyższym zakresie stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
5) oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne. Propozycja treści oświadczenia w powyższym zakresie stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
6) oświadczenie Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716). Propozycja treści oświadczenia w powyższym zakresie stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1) Oświadczenie, że zaoferowane wyroby medyczne posiadają dokumenty właściwe dla poszczególnych klas wyrobów medycznych zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2015r., poz. 876), deklaracje zgodności, wpis do rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie i używanie oraz certyfikat CE./dotyczy wszystkich pakietów/
2) Katalog producenta zawierający oferowane nici – (Dotyczy pakietu I, IA, II, III, IV, IVA, V, VI, VII) – z zaznaczeniem nr katalogowego.
3) Katalog producenta zawierający oferowane wyroby – (Dotyczy pakietu VIII, IX) – z zaznaczeniem nr katalogowego.
4) Oferent zobowiązuje się do dostarczenia razem z ofertą po jednym opakowaniu oryginalnym zafoliowanym przez producenta dla następujących pakietów i pozycji:
- Pakiet Nr I – poz. 8, 19
- Pakiet Nr I A – poz. 1
- Pakiet Nr II – poz. 5
- Pakiet Nr III – poz. 4, 6 oraz 1 saszetkę dla poz. 12
- Pakiet Nr IV A – poz. 1
Oferent zobowiązuje się do dostarczenia razem z ofertą po – 3 saszetki nici dla następujących pakietów i pozycji:
- Pakiet Nr IV – poz. 1
- Pakiet Nr V – poz. 1
- Pakiet Nr VI – poz. 1
- Pakiet Nr VII – poz. 1
Oferent zobowiązuje się do dostarczenia razem z ofertą po – 1 saszetce z siatką dla następującego pakietu i pozycji:
- Pakiet Nr VIII – poz. 2
Oferent zobowiązuje się do dostarczenia razem z ofertą po – 3 saszetki dla następującego pakietu i pozycji:
- Pakiet Nr IX – poz. 1
Zamawiający wymaga aby próbki zawierały spis zawartości z uwzględnieniem nazwy ilości oraz podział na oferowane pakiety. Próbki powinny być oznaczone zgodnie z pakietem którego dotyczą.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert:
1) Formularz oferty – załącznik nr 1 do SIWZ
2) Oświadczenie, że na dzień składania ofert Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania i spełnia warunki udziału w postępowaniu – załącznik nr 2 do SIWZ.
3) Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie, jeżeli dotyczy.
4) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Przewiduje się możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w następujących przypadkach:
- urzędowej zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian,
- jeżeli Wykonawca dostarczający przedmiot zamówienia zmienił dane firmy (np. w wyniku przekształceń, przejęć itp.) możliwe jest sporządzenie aneksu do umowy zmieniającego dane firmy,
- w przypadku zmiany obowiązujących przepisów prawnych mających zastosowanie przy udzielaniu zamówień publicznych, treść umowy będzie zmieniała się stosownie do wprowadzonych rozwiązań prawnych.
|
IV 4 4 data |
2019-05-17T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:30
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet Nr I – Nici chirurgiczne wchłanialne z igłą i bez igły
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141121-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet Nr I – Nici chirurgiczne wchłanialne z igłą i bez igły
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet Nr I A – Nici chirurgiczne /taśma z dwiema igłami/
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141121-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet Nr I A – Nici chirurgiczne /taśma z dwiema igłami/
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet Nr II – Nici dla chirurgii naczyniowej
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141121-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet Nr II – Nici dla chirurgii naczyniowej
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet Nr III – Szwy skórne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141121-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet Nr III – Szwy skórne
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet Nr IV – Nici chirurgiczne wchłaniane z igłą
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141121-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet Nr IV – Nici chirurgiczne wchłaniane z igłą
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet Nr IVA – Nici chirurgiczne wchłaniane z igłą
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141121-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet Nr IVA – Nici chirurgiczne wchłaniane z igłą
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet Nr V – Nici chirurgiczne naturalne jedwabne z igłą
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141121-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet Nr V – Nici chirurgiczne naturalne jedwabne z igłą
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet Nr VI – Nici chirurgiczne wchłaniane z igłą
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141121-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet Nr VI – Nici chirurgiczne wchłaniane z igłą
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet Nr VII – Nici chirurgiczne wchłaniane z igłą
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141121-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet Nr VII – Nici chirurgiczne wchłaniane z igłą
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet Nr VIII – Siatki chirurgiczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141100-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet Nr VIII – Siatki chirurgiczne
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet Nr IX – Staplery skórne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141122-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet Nr IX – Staplery skórne
|
| |
Zalacznik czesc nr |
12
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet Nr X – Znieczulenia przewodowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33171300-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet Nr X – Znieczulenia przewodowe
|
| |