Dostawa części zamiennych, akumulatorów i ogumienia do sprzętu transportowego NOSG

Data publikacji 2019-05-07
Data zakończenia 2019-05-15 00:00:00
Instytucja Nadbużański Oddział Straży Granicznej
Miejscowość Chełm
Województwo lubelskie
Branża
  • Akumulatory, komory galwaniczne i baterie galwaniczne,
  • Sprzęt elektryczny do silników i pojazdów mechanicznych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 542682-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 343000000, 316100005, 429130009, 314000000, 343511003, 344112003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wraz z transportem do magazynu Zamawiającego:
- części zamiennych do samochodów, pojazdów ATV i skuterów śnieżnych – fabrycznie nowych, nieregenerowanych, kompletnych, nieużywanych, w nienaruszonych, bezzwrotnych opakowaniach fabrycznych producenta, odpowiadających właściwości asortymentu;
- akumulatorów – nowych, nieużywanych, nieregenerowanych;
- ogumienia do sprzętu transportowego NOSG - nowego, nieużywanego, rok produkcji od 2018 r.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 b30c3c58-14bb-467d-ac4b-6bda05253d2a
Biuletyn 542682-N-2019
Zamawiajacy nazwa Nadbużański Oddział Straży Granicznej
Regon 11012056100000
Zamawiajacy adres ulica ul. Trubakowska
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Chełm
Zamawiajacy kod pocztowy 22-100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 825 685 900,
Zamawiajacy fax 825 685 708
Zamawiajacy email zamowienia.nosg@strazgraniczna.pl,
Adres strony url www.nadbuzanski.strazgraniczna.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 1
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.nadbuzanski.strazgraniczna.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.nadbuzanski.strazgraniczna.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Kancelaria Jawna Nadbużańskiego Oddziału Straży Granicznej, ul. Trubakowska 2, 22-100 Chełm
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa części zamiennych, akumulatorów i ogumienia do sprzętu transportowego NOSG
Numer referencyjny 24/19
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy wszystkie
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wraz z transportem do magazynu Zamawiającego: - części zamiennych do samochodów, pojazdów ATV i skuterów śnieżnych – fabrycznie nowych, nieregenerowanych, kompletnych, nieużywanych, w nienaruszonych, bezzwrotnych opakowaniach fabrycznych producenta, odpowiadających właściwości asortymentu; - akumulatorów – nowych, nieużywanych, nieregenerowanych; - ogumienia do sprzętu transportowego NOSG - nowego, nieużywanego, rok produkcji od 2018 r.
Cpv glowny przedmiot 34300000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-03-31T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Aktualny na dzień złożenia odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy pod warunkiem wystąpienia okoliczności określonych w umowie tj.: - zmiany stawki VAT obowiązującej na oferowane produkty, pod warunkiem zmiany stawek obowiązujących na terenie Polski potwierdzonych odpowiednią ustawą lub rozporządzeniem. Wartość należnego wynagrodzenia zostanie skorygowana poprzez dodanie do wartości netto wartości należnego podatku VAT - zmiany producenta dostarczanego towaru za zgodą Zamawiającego i pod warunkiem, że oferowany towar będzie takiej samej lub lepszej jakości oraz w tej samej cenie.
IV 4 4 data 2019-05-15T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: a) administratorem danych osobowych pozyskanych w przedmiotowym postępowaniu bezpośrednio pozyskanych od osób fizycznych jest Komendant Nadbużańskiego Oddziału Straży Granicznej, 22-100 Chełm, ul. Trubakowska 2; b) inspektorem ochrony danych osobowych w Nadbużańskim Oddziale Straży Granicznej jest Naczelnik Wydziału Ochrony Informacji, adres e-mail: naczelnik.oi.nadb@strazgraniczna.pl tel. 82 56 85 120; c) ww. dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przeprowadzeniem przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; d) odbiorcami ww. danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”; e) ww. dane osobowe będą przechowywane, przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 5 lat, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; f) obowiązek podania danych osobowych (pozyskanych przez Zamawiającego bezpośrednio od osób fizycznych w przedmiotowym postępowaniu) dotyczących tych osób jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; g) w odniesieniu do ww. danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; h) osoby fizyczne, których dane osobowe Zamawiający pozyskał bezpośrednio w przedmiotowym postępowaniu posiadają: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych*; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy osoba, której dane dotyczą uzna, że przetwarzanie jej danych osobowych narusza przepisy RODO; i) osobom fizycznym, których dane osobowe Zamawiający pozyskał bezpośrednio w przedmiotowym postępowaniu, nie przysługuje: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania ww. danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. * Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. ** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa części zamiennych do pojazdów marki MITSUBISHI
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31610000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-03-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wraz z transportem do magazynu Zamawiającego części zamiennych do samochodów marki MITSUBISHI fabrycznie nowych, nieregenerowanych, kompletnych, nieużywanych, w nienaruszonych, bezzwrotnych opakowaniach fabrycznych producenta, odpowiadających właściwości asortymentu w ilości zgodnej ze złożonym zamówieniem. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia został określony w formularzu ofertowym (zał. nr 1A do SIWZ).
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa części zamiennych do pojazdów marki LAND ROVER
Zalacznik cpv glowny przedmiot 34300000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-03-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wraz z transportem do magazynu Zamawiającego części zamiennych do samochodów marki LAND ROVER fabrycznie nowych, nieregenerowanych, kompletnych, nieużywanych, w nienaruszonych, bezzwrotnych opakowaniach fabrycznych producenta, odpowiadających właściwości asortymentu w ilości zgodnej ze złożonym zamówieniem. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia został określony w formularzu ofertowym (zał. nr 1B do SIWZ).
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa części zamiennych do pojazdów marki FIAT
Zalacznik cpv glowny przedmiot 34300000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-03-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wraz z transportem do magazynu Zamawiającego części zamiennych do samochodów marki FIAT fabrycznie nowych, nieregenerowanych, kompletnych, nieużywanych, w nienaruszonych, bezzwrotnych opakowaniach fabrycznych producenta, odpowiadających właściwości asortymentu w ilości zgodnej ze złożonym zamówieniem. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia został określony w formularzu ofertowym (zał. nr 1C do SIWZ).
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa części zamiennych do pojazdow marki FORD
Zalacznik cpv glowny przedmiot 34300000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-03-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wraz z transportem do magazynu Zamawiającego części zamiennych do samochodów marki FORD fabrycznie nowych, nieregenerowanych, kompletnych, nieużywanych, w nienaruszonych, bezzwrotnych opakowaniach fabrycznych producenta, odpowiadających właściwości asortymentu w ilości zgodnej ze złożonym zamówieniem. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia został określony w formularzu ofertowym (zał. nr 1D do SIWZ).
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Dostawa części zamiennych do samochodow marki KIA
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31610000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-03-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wraz z transportem do magazynu Zamawiającego części zamiennych do samochodów marki KIA fabrycznie nowych, nieregenerowanych, kompletnych, nieużywanych, w nienaruszonych, bezzwrotnych opakowaniach fabrycznych producenta, odpowiadających właściwości asortymentu w ilości zgodnej ze złożonym zamówieniem. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia został określony w formularzu ofertowym (zał. nr 1E do SIWZ).
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Dostawa części zamiennych do samochodów marki MERCEDES BENZ
Zalacznik cpv glowny przedmiot 42913000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-03-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wraz z transportem do magazynu Zamawiającego części zamiennych do samochodów marki MERCEDES BENZ fabrycznie nowych, nieregenerowanych, kompletnych, nieużywanych, w nienaruszonych, bezzwrotnych opakowaniach fabrycznych producenta, odpowiadających właściwości asortymentu w ilości zgodnej ze złożonym zamówieniem. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia został określony w formularzu ofertowym (zał. nr 1F do SIWZ).
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Dostawa części zamiennych do samochodow marki RENAULT
Zalacznik cpv glowny przedmiot 42913000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-03-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wraz z transportem do magazynu Zamawiającego części zamiennych do samochodów marki RENAULT fabrycznie nowych, nieregenerowanych, kompletnych, nieużywanych, w nienaruszonych, bezzwrotnych opakowaniach fabrycznych producenta, odpowiadających właściwości asortymentu w ilości zgodnej ze złożonym zamówieniem. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia został określony w formularzu ofertowym (zał. nr 1G do SIWZ).
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Dostawa części zamiennych do samochodów marki SKODA
Zalacznik cpv glowny przedmiot 34300000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-03-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wraz z transportem do magazynu Zamawiającego części zamiennych do samochodów marki SKODA fabrycznie nowych, nieregenerowanych, kompletnych, nieużywanych, w nienaruszonych, bezzwrotnych opakowaniach fabrycznych producenta, odpowiadających właściwości asortymentu w ilości zgodnej ze złożonym zamówieniem. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia został określony w formularzu ofertowym (zał. nr 1H do SIWZ).
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Dostawa części zamiennych do motocykli marki HONDA
Zalacznik cpv glowny przedmiot 42913000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-03-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wraz z transportem do magazynu Zamawiającego części zamiennych do motocykli marki HONDA fabrycznie nowych, nieregenerowanych, kompletnych, nieużywanych, w nienaruszonych, bezzwrotnych opakowaniach fabrycznych producenta, odpowiadających właściwości asortymentu w ilości zgodnej ze złożonym zamówieniem. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zostal określony w formularzu ofertowym (zał. nr 1I do SIWZ).
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Dostawa części zamiennych do motocylki marki KTM
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31610000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-03-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wraz z transportem do magazynu Zamawiającego części zamiennych do motocykli marki KTM fabrycznie nowych, nieregenerowanych, kompletnych, nieużywanych, w nienaruszonych, bezzwrotnych opakowaniach fabrycznych producenta, odpowiadających właściwości asortymentu, w ilości zgodnej ze złożonym zamówieniem. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia został określony w formularzu ofertowym (zał. nr 1J do SIWZ).
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Dostawa części zamiennych do motocykli marki RIEJU
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31610000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-03-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wraz z transportem do magazynu Zamawiającego części zamiennych do motocykli marki RIEJU fabrycznie nowych, nieregenerowanych, kompletnych, nieużywanych, w nienaruszonych, bezzwrotnych opakowaniach fabrycznych producenta, odpowiadających właściwości asortymentu, w ilości zgodnej ze złożonym zamówieniem. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia został określony w formularzu ofertowym (zał. nr 1K do SIWZ).
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Dostawa części zamiennych do pojazdów klasy ATV marki ARCTIC CAT
Zalacznik cpv glowny przedmiot 42913000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-03-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wraz z transportem do magazynu Zamawiającego części zamiennych do pojazdów klasy ATV marki ARCTIC CAT fabrycznie nowych, nieregenerowanych, kompletnych, nieużywanych, w nienaruszonych, bezzwrotnych opakowaniach fabrycznych producenta, odpowiadających właściwości asortymentu, w ilości zgodnej ze złożonym zamówieniem. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia został określony w formularzu ofertowym (zał. nr 1L do SIWZ).
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa Dostawa części zamiennych do pojazdów klasy ATV marki KYMCO
Zalacznik cpv glowny przedmiot 42913000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-03-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wraz z transportem do magazynu Zamawiającego części zamiennych do pojazdów klasy ATV marki KYMCO fabrycznie nowych, nieregenerowanych, kompletnych, nieużywanych, w nienaruszonych, bezzwrotnych opakowaniach fabrycznych producenta, odpowiadających właściwości asortymentu, w ilości zgodnej ze złożonym zamówieniem. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia został określony w formularzu ofertowym (zał. nr 1Ł do SIWZ).
  
Zalacznik czesc nr 14
Zalacznik nazwa Dostawa części zamiennych do skuterów śnieżnych marki POLARIS
Zalacznik cpv glowny przedmiot 34300000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-03-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wraz z transportem do magazynu Zamawiającego części zamiennych do skuterów śnieżnych marki POLARIS fabrycznie nowych, nieregenerowanych, kompletnych, nieużywanych, w nienaruszonych, bezzwrotnych opakowaniach fabrycznych producenta, odpowiadających właściwości asortymentu, w ilości zgodnej ze złożonym zamówieniem. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia został określony w formularzu ofertowym (zał. nr 1M do SIWZ).
  
Zalacznik czesc nr 15
Zalacznik nazwa Dostawa akumulatorów do sprzętu transportowego NOSG
Zalacznik cpv glowny przedmiot 31400000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-03-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wraz z transportem do magazynu Zamawiającego akumulatorów nowych, nieużywanych, nieregenerowanych, w ilości zgodnej ze złożonym zamówieniem. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia został określony w formularzu ofertowym (zał. nr 1N do SIWZ).
  
Zalacznik czesc nr 16
Zalacznik nazwa Dostawa ogumienia samochodowego do sprzętu transportowego NOSG
Zalacznik cpv glowny przedmiot 34351100-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-03-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wraz z transportem do magazynu Zamawiającego ogumienia samochodowego nowego, nieużywanego, rok produkcji od 2018 r. w ilości zgodnej ze złożonym zamówieniem. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia został określony w formularzu ofertowym (zał. nr 1O do SIWZ).
  
Zalacznik czesc nr 17
Zalacznik nazwa Dostawa ogumienia do motocykli i pojazdów ATV do sprzętu transportowego NOSG
Zalacznik cpv glowny przedmiot 34411200-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-03-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wraz z transportem do magazynu Zamawiającego ogumienia do motocykli i pojazdów ATV nowego, nieużywanego, rok produkcji od 2018 r. w ilości zgodnej ze złożonym zamówieniem. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia został określony w formularzu ofertowym (zał. nr 1P do SIWZ).
  

Criterion

Kryteria Okres gwarancji na części
Znaczenie 30,00
  
Kryteria Cena brutto oferty
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Zatrudnienie do realizacji zamówienia osób bezrobotnych
Znaczenie 10,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)