Dostawa etykiet RFID do oznaczania książek Biblioteki Uniwersytetu Łódzkiego

Data publikacji 2019-05-07
Data zakończenia 2019-05-16 00:00:00
Instytucja Uniwersytet Łódzki
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Papeteria i inne wyroby

Szczegóły

Numer ogłoszenia 540343-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301997605
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa etykiet RFID do oznaczania książek Biblioteki Uniwersytetu Łódzkiego. Transport asortymentu objętego przedmiotem zamówienia na własny koszt zapewnia Wykonawca w ramach zawartej umowy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 45498ecd-924f-4ef3-96d2-2e8ed468db3a
Biuletyn 540343-N-2019
Zamawiajacy nazwa Uniwersytet Łódzki
Regon 12870000000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Narutowicza
Zamawiajacy adres numer domu 68
Zamawiajacy miejscowosc Łódź
Zamawiajacy kod pocztowy 90-136
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 42 635 43 54
Zamawiajacy fax 42 635 43 26
Zamawiajacy email przetargi@uni.lodz.pl
Adres strony url www.uni.lodz.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia wyższa
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.uni.lodz.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.uni.lodz.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Wymagane jest złożenie oferty w formie pisemnej (papierowej)
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Uniwersytet Łódzki, Biuro Rektora, Kancelaria, pok. 001a (poziom -1), ul. Narutowicza 68, 90-136 Łódź.
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa etykiet RFID do oznaczania książek Biblioteki Uniwersytetu Łódzkiego
Numer referencyjny 26/ZP/2019
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa etykiet RFID do oznaczania książek Biblioteki Uniwersytetu Łódzkiego. Transport asortymentu objętego przedmiotem zamówienia na własny koszt zapewnia Wykonawca w ramach zawartej umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 30199760-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-07-15T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 9.3.1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 9.3.2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 9.3.1. SIWZ składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 9.3.3. Dokumenty, o których mowa w pkt. 9.3.2a), powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9.3.4. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa pkt 9.3.2a), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepisy pkt 9.3.3. stosuje się odpowiednio. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 9.4.a) Zgodnie z art. 26 ust. 6 Ustawy, Wykonawca, biorący udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów Publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2017r. poz. 570 z późn. zm.). 9.4.b) Możliwość pozyskania bezpłatnych dokumentów w postaci elektronicznej, na potrzeby postępowań o udzielenie Zamówień Publicznych w polskim porządku prawnym, dotyczy informacji z Krajowego Rejestru Sądowego (art. 4 ustawy z dnia 20 sierpnia 1997r. – o Krajowym Rejestrze Sądowym (tj. Dz. U. z 2018r. poz. 986)) oraz informacji z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (art. 45 ustawy z dnia 30 marca 2018r. – o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej i Punkcie Informacji dla Przedsiębiorcy (Dz.U. z 2018r. poz. 647 ze zm.). 9.4.c) W związku z tym, Zamawiający działając na podstawie art. 26 ust.6 ustawy, nie będzie wzywał do złozenia dokumentów o których mowa w pkt. 9.3.1. jeżeli dotyczy to dokumentów z pkt. 9.4.b). Zamawiający pobierze je samodzielnie z baz danych dostęnych pod adresami internetowymi https://ems.ms.gov.pl/krs/wyszukiwanie podmiotu lub https://prod.ceidg.gov.pl/CEIDG/ceidg.public.ui/searcg.aspx. 9.5.a) W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności dokumentów, o których mowa w pkt. 9.3.2. w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobierze samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę dokumenty. 9.5.b) Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów, o których mowa w pkt. 9.5.a). 9.6. Jeżeli wykonawca nie złożył oświadczenia, o którym mowa w punkcie 9.1.1. SIWZ (art. 25a ustęp 1 ustawy), oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ustęp 1 ustawy, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielenia wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba żę mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Jeżeli wykonawca nie złożył wymaganych pełnomocnictw albo złożył wadliwe pełnomocnictwo, Zamawiający wezwie do ich złożenia w terminie przez siebie wskazanym chyba żę mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
Zakresie warunkow udzialu W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć na wezwanie o którym mowa w pkt 9.3. SIWZ 50 sztuk próbek oferowanych etykiet w celu przeprowadzenia testów zgodności przed rozstrzygnięciem postępowania na zainstalowanym w bibliotece systemie RFID. Test obejmie wszystkie typowe operacje wykonywane na etykietach wykonywane w ciągu całego okresu używania książki w szczególności: kodowanie, wypożyczenia, zwroty, inwentaryzację, pracę w bramce, dezynfekcję w podciśnieniowej komorze fumigacyjnej. Parametry procesu odkażania są następujące: temperatura 35 stopni, ciśnienie 0,01 atmosfery, wilgotność do 50%, czas trwania 46 godzin, środkiem odkażającym jest tlenek etylenu, w trakcie procesu książki nie są otwierane. W tej chwili w bibliotece używane są etykiety oparte na układzie SL2 ICS20 preformatowane w systemie Jacob.
Inne dokumenty niewymienione Oświadczenie wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 2. Dopuszcza się zmiany postanowień zawartej umowy w przypadku: 1) Zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, w tym zmiany ustawowej stawki podatku VAT. W przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT kwota brutto wynagrodzenia Wykonawcy nie ulegnie zmianie. W zależności od wysokości nowych (zmienionych) stawek podatku VAT, podwyższeniu bądź obniżeniu ulegnie kwota netto wynagrodzenia Wykonawcy. 2) Zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, b) wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie, 3) Łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 pzp i jest mniejsza od 10 % wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie. 4) Wykonawcy, któremu zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy Wykonawca: a) w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą istotnych zmian umowy, b) w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego podwykonawców.
IV 4 4 data 2019-05-16T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin płatności faktury
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)