GuidZP400 |
ec447155-a3c8-484d-b060-8b207c772d9a
|
Biuletyn |
544273-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa im. Jana Pawła II w Słupsku
|
Regon |
29178200000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Szarych Szeregów
|
Zamawiajacy adres numer domu |
21
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Słupsk
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
76-200
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
059 8422021 do 23
|
Zamawiajacy fax |
598 427 449
|
Zamawiajacy email |
rckik@pro.onet.pl
|
Adres strony url |
www.krwiodawstwo.slupsk.pl
|
Adres strony internetowej narzedzia |
www.krwiodawstwo.slupsk.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny ZOZ
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.krwiodawstwo.slupsk.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.krwiodawstwo.slupsk.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
listownie Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa im. Jana Pawła II w Słupsku, ul. Szarych Szeregów 21 76-200 Słupsk,
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
listownie Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa im. Jana Pawła II w Słupsku, ul. Szarych Szeregów 21 76-200 Słupsk,
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Świadczenie usług serwisowych oprogramowania BANK KRWI
|
Numer referencyjny |
6/2019
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usług serwisowych oprogramowania BANK KRWI.
2. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ( zatrudnienie na podstawie umowy o pracę).
3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
5. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zamówień uzupełniających,
o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp.
6. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
7. Zamawiający nie prowadził dialogu technicznego.
8. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w niniejszym
postępowaniu.
9. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
10. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia zamówienia w walutach obcych.
11. Wspólny słownik zamówień CPV:
12. 72000000-5 – Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia.
|
Cpv glowny przedmiot |
72000000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
88800,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający odstępuje od opisu w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający odstępuje od opisu w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający odstępuje od opisu w tym zakresie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Do oferty Wykonawca musi złożyć oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust.1 Pzp, dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu- załącznik nr 4.
2. Do oferty Wykonawca musi złożyć oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 Pzp dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – załącznik nr 5.
3. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji na podstawie art. 86 ust 5 Pzp Wykonawca będzie zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności do grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust 1 pkt. 23 Pzp. Wraz z dołączonym oświadczeniem Wykonawca może złożyć dowody bądź informację potwierdzające, że powiązania nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu – załącznik nr 5.
4. Przed udzieleniem zamówienia Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza do złożenia w nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, w oparciu art. 25 ust. 1 ustawy Pzp.
5. W oparciu o art. 24aa ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość najpierw dokonać oceny ofert, a następnie zbadać, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
6. Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia następujących oświadczeń i dokumentów:
1) potwierdzających brak podstaw do wykluczenia Wykonawcy:
a) odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust 5 pkt 1ustawy Pzp,
b) w przypadku podpisania oferty lub załączników przez osobę, której umocowanie nie wynika z dokumentów rejestrowych, tj. bez umocowania prawnego do reprezentacji firmy, dla uznania ważności oferta musi zawierać oryginał stosownego pełnomocnictwa lub kopię stosownego pełnomocnictwa potwierdzoną notarialnie;
7. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w punkcie 8.6.1a Wykonawca przedstawia odpowiednie oświadczenia lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości.
8. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie wydaje się takich dokumentów, wskazanych w punkcie 8.7. IdW, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie tej osoby złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tej osoby lub miejsce zamieszkania Wykonawcy.
9. Dokumenty wskazane w pkt. 8.7. IdW powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
10. W ramach, które nie reguluje specyfikacja, mają zastosowanie przepisy rozporządzenia Ministra rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie dokumentów, jakich możne żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. Do oferty Wykonawca musi złożyć oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust.1 Pzp, dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu- załącznik nr 4.
2. Do oferty Wykonawca musi złożyć oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 Pzp dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – załącznik nr 5.
3. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji na podstawie art. 86 ust 5 Pzp Wykonawca będzie zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności do grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust 1 pkt. 23 Pzp. Wraz z dołączonym oświadczeniem Wykonawca może złożyć dowody bądź informację potwierdzające, że powiązania nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu – załącznik nr 5.
4. Przed udzieleniem zamówienia Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza do złożenia w nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, w oparciu art. 25 ust. 1 ustawy Pzp.
5. W oparciu o art. 24aa ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość najpierw dokonać oceny ofert, a następnie zbadać, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
6. Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia następujących oświadczeń i dokumentów:
1) potwierdzających brak podstaw do wykluczenia Wykonawcy:
a) odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust 5 pkt 1ustawy Pzp,
b) w przypadku podpisania oferty lub załączników przez osobę, której umocowanie nie wynika z dokumentów rejestrowych, tj. bez umocowania prawnego do reprezentacji firmy, dla uznania ważności oferta musi zawierać oryginał stosownego pełnomocnictwa lub kopię stosownego pełnomocnictwa potwierdzoną notarialnie;
7. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w punkcie 8.6.1a Wykonawca przedstawia odpowiednie oświadczenia lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości.
8. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie wydaje się takich dokumentów, wskazanych w punkcie 8.7. IdW, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie tej osoby złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tej osoby lub miejsce zamieszkania Wykonawcy.
9. Dokumenty wskazane w pkt. 8.7. IdW powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
10. W ramach, które nie reguluje specyfikacja, mają zastosowanie przepisy rozporządzenia Ministra rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie dokumentów, jakich możne żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Inne dokumenty niewymienione |
8. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informuję, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych (ADO) jest Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa im. Jana Pawła II w Słupsku, ul. Szarych Szeregów 21, 76-200 Słupsk, tel. 59 8422021;
2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych - iod@krwiodawstwo.slupsk.pl;
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia postępowania o udzieleniu zamówienia publicznego, a w przypadku udzielenia zamówienia - w celu wykonania umowy oraz praw i obowiązków związanych z umową, a także w celu wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa, w szczególności wobec organów uprawnionych do kontroli działalności ADO, na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. b i c ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.;
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą pracownicy w celu wykonywania ww. czynności oraz podmioty których udział jest konieczny do prawidłowego prowadzenia działalności, takie jak operatorzy pocztowi i telekomunikacyjni, administratorzy systemów elektronicznych, osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018),dalej „ustawa Pzp”, oraz osobom prowadzącym kontrole i postępowania w związku z wykonywaniem przez ADO obowiązków wynikających z przepisów prawa.
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres konieczny z uwagi na wykonywanie ww. obowiązków i uprawnień.
6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych, otrzymania ich kopii, prawo ich sprostowania oraz ograniczenia przetwarzania, żądania usunięcia, o ile ich dalsze przetwarzanie nie jest uzasadnione ww. obowiązkami i uprawnieniami.
8. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do UODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.; Pani/Pana dane nie będą poddawane profilowaniu, ani nie będą przekazywane podmiotom w państwach trzecich.
9. Jednocześnie Zamawiający informuje, że przepisy ustawy PZP nie pozwalają na jakikolwiek inny kontakt - zarówno z Zamawiającym jak i osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami - niż wskazany w niniejszym rozdziale IdW. Oznacza to, że Zamawiający nie będzie reagował na inne formy kontaktowania się z nim, w szczególności na kontakt telefoniczny lub/i osobisty w swojej siedzibie.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2019-05-16T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|