Przetarg Nieograniczony na dostawę materiałów opatrunkowych - Dostawa materiałów opatrunkowych z podziałem na 17 części.

Data publikacji 2019-05-08
Data zakończenia 2019-05-16 00:00:00
Instytucja Instytut Hematologii i Transfuzjologii
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 545111-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331411104
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa materiałów opatrunkowych z podziałem na 17 części.
Część nr 1 Opatrunki specjalistyczne
Część nr 2 Opatrunki specjalistyczne
Część nr 3 Opatrunki różne (opaski dziane, elastyczne)
Część nr 4 Wyroby z gazy i inne
Część nr 5 Opatrunki jałowe i inne
Część nr 6 Serwety jałowe z włókniny
Część nr 7 Pieluchomajtki
Część nr 8 Zestaw do centralnego wkłucia i cewnikowania
Część nr 9 Opatrunki różne
Część nr 10 Opatrunki specjalistyczne
Część nr 11 Taśmy przylepne włókninowe
Część nr 12 Podkłady higieniczne
Część nr 13 Lignina
Część nr 14 Opatrunki specjalistyczne
Część nr 15 Opatrunki specjalistyczne
Część nr 16 Plastry specjalistyczne
Część nr 17 Hemostatyk

Dodatkowe informacje

GuidZP400 be180e0b-5040-401d-8617-4d0fda57b93e
Biuletyn 545111-N-2019
Zamawiajacy nazwa Instytut Hematologii i Transfuzjologii
Regon 28848400000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Indiry Gandhi
Zamawiajacy adres numer domu 14
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 02-776
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 022 349 62 22
Zamawiajacy fax 022 349 62 23
Zamawiajacy email zaopat@ihit.waw.pl
Adres strony url http://www.ihit.waw.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Nazwa projektu programu PRZETARG NIEOGRANICZONY NA DOSTAWĘ MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH IHIT/P/15/2019
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Dostep dokumentow zamowienia http://www.ihit.waw.pl/
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.ihit.waw.pl/
Nazwa nadana zamowieniu Przetarg Nieograniczony na dostawę materiałów opatrunkowych - Dostawa materiałów opatrunkowych z podziałem na 17 części.
Numer referencyjny IHIT/P/15/2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Dostawa materiałów opatrunkowych z podziałem na 17 części. Część nr 1 Opatrunki specjalistyczne Część nr 2 Opatrunki specjalistyczne Część nr 3 Opatrunki różne (opaski dziane, elastyczne) Część nr 4 Wyroby z gazy i inne Część nr 5 Opatrunki jałowe i inne Część nr 6 Serwety jałowe z włókniny Część nr 7 Pieluchomajtki Część nr 8 Zestaw do centralnego wkłucia i cewnikowania Część nr 9 Opatrunki różne Część nr 10 Opatrunki specjalistyczne Część nr 11 Taśmy przylepne włókninowe Część nr 12 Podkłady higieniczne Część nr 13 Lignina Część nr 14 Opatrunki specjalistyczne Część nr 15 Opatrunki specjalistyczne Część nr 16 Plastry specjalistyczne Część nr 17 Hemostatyk
Cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 952335,91
Waluta calosc PLN
Okres w miesiacach 18
Data rozpoczecia 2019-05-16T00:00:00+02:00
Informacje na temat katalogow Wszelkie dodatkowe informacje dotyczące warunków płatności, dostawy, gwarancji znajdują się z załączniku nr 4 do SIWZ - Wzór umowy.
Okreslenie warunkow 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu; 2) spełniają warunki udziału w postępowaniu, o ile zostały one określone przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu. 2. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1) posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie,
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow 2) sytuacji ekonomicznej i finansowej, opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie,
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow 3) zdolności technicznej lub zawodowej, opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie,
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna Dostawa materiałów opatrunkowych z podziałem na 17 części. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagań związanych z realizacją zawiera: Załącznik Nr 1A do SIWZ – specyfikacja asortymentowo-cenowa, Załącznik Nr 4 do SIWZ – wzór umowy. Zaoferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania funkcjonalne i użytkowe takie same lub wyższe jak opisane w załączniku nr 1A do SIWZ (specyfikacja asortymentowo - cenowa). Ilekroć w specyfikacji istotnych warunków zamówienia zostały użyte nazwy własne/marki produktów lub producenta Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Za równoważność Zamawiający rozumie konieczność zapewnienia przez oferowany produkt, produktów równoważnych wg funkcjonalności i zgodnych z parametrami technicznymi nie gorszymi niż produkt wskazany przez Zamawiającego. 3. Termin realizacji zamówienia - dostawy będą realizowane sukcesywnie w okresie 18 miesięcy od daty zawarcia umowy (szczegółowe zapisy dotyczące realizacji zamówienia – patrz wzór umowy). Termin dostaw: – 1 dzień od daty złożenia zamówienia przez Zamawiającego (dotyczy wszystkich części); od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-14.30, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy). 4. Gwarancja/termin ważności Okres ważności przedmiotu zamówienia nie może być krótszy niż 2/3 okresu deklarowanego przez producenta od daty dostawy do Zamawiającego. 5. Miejsce wykonania zamówienia: teren Instytutu Hematologii i Transfuzjologii (Apteka)
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Oferta musi zawierać 1) Formularz ofertowy – Załącznik Nr 1 do SIWZ; 2) Specyfikacja asortymentowo – cenowa - Załącznik Nr 1A do SIWZ; 3) Oświadczenie w zakresie wskazanym w SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania. Oświadczenie to wykonawca składa zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ; 4) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze; 5) Produkty zakwalifikowane jako wyroby medyczne w rozumieniu ustawy z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. 2015r. poz. 876 z późn. zm.) – Wykonawca składa stosowne oświadczenie w Formularzu Ofertowym – Załącznik Nr 1 do SIWZ; Jeżeli produkty nie zostały sklasyfikowane jako wyroby medyczne i zgodnie z dyrektywami europejskimi i ustawą o wyrobach medycznych, nie są objęte deklaracjami zgodności i nie podlegają żadnym wpisom – Wykonawca składa stosowne oświadczenie w Formularzu Ofertowym - Załącznik Nr 1 do SIWZ. 2. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy wraz z ofertą w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia: 1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania. Oświadczenie to wykonawca składa zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 2) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie o którym mowa w pkt 1) składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje brak podstaw wykluczenia. 3) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia składa oświadczenie, o którym mowa w pkt 1) dotyczące tych podmiotów – jeżeli dotyczy. 3. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, (Informacja z otwarcia ofert) przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia - załącznik nr 3 do SIWZ– należy złożyć w oryginale. Zgodnie z art. 24aa ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu.
Zakresie kryteriow selekcji 2) Wykonawca dokona prezentacji w trakcie której należy dostarczyć wzorce oferowanych asortymentów do przetestowania dla części: - Części 3 – poz. 7 - 8 i 14 – 17 próbki po 1 szt., - Części 4 – poz. 1-9 próbki w ilości 1 op. handlowe; - Części 5 – poz. 1-9 oraz 12-13 próbki po 2 op. handlowe; - Części 7 – poz. 1, 2 - próbki po 5 szt.; - Części 12 – próbki 4 szt. Prezentacja odbywać się będzie w siedzibie Zamawiającego. Zamawiający powiadomi Wykonawcę o terminie prezentacji, co najmniej z trzydniowym wyprzedzeniem. Zgodność będzie oceniana „zero-jedynkowo” (spełnia/nie spełnia). Po prezentacji zwrócony Wykonawcy zostanie wzorcowy asortyment.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 4. Dokumenty składane na wezwanie zamawiającego. Zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych przed udzieleniem zamówienia Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp tj.: 5. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego. Zamawiający żąda w tym zakresie oświadczenia zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ i dokumentów. 1) Karty techniczne - zawierające przede wszystkim parametry techniczne oraz właściwości fizykochemiczne produktów w których określone będą przewidywane zastosowanie, warunki bezpiecznego magazynowania i transportu. 6. Informacja o podwykonawcach 1) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. 2) Zamawiający żąda wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. Informacje te Wykonawca składa w oświadczeniu o którym mowa w ust. 2 pkt 1) i 3) rozdziału VII SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione Sposób przygotowania oferty: 1. Ofertę cenową należy sporządzić wg wzoru z załącznika nr 1 do SIWZ - Formularz oferty. 2. Wymagany sposób przygotowania oferty: 1) Oferta musi być podpisana przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej wartości oferty, w szczególności: a) w przypadku osób prawnych sposób reprezentacji musi być zgodny z danymi zawartymi w odpowiednim rejestrze sądowym; b) w przypadku przedsiębiorcy będącego osobą fizyczną – przez osobę wpisaną jako przedsiębiorca do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej; c) w przypadku osoby fizycznej nie będącej przedsiębiorcą – przez tą osobę; d) w przypadku podpisania oferty przez pełnomocnika oferta musi zawierać dokument pełnomocnictwa w formie pisemnej w oryginale, lub kopii poświadczonej notarialnie; e) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – przez osoby uprawnione przez wszystkich wykonawców. 2) Oferta oraz załączniki powinny być sporządzone zgodnie z formularzami dołączonymi do niniejszej SIWZ, przy uwzględnieniu postanowień niniejszego opisu: a) oferta wraz z załącznikami musi być sporządzona w języku polskim. Każdy dokument składający się na ofertę lub złożony wraz z ofertą sporządzony w języku innym niż polski musi być złożony wraz z tłumaczeniem na język polski. Oferta oraz załączniki powinny być podpisane przez osoby, o których mowa w ust.2pkt 1; b) wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być parafowane własnoręcznie przez osoby podpisujące ofertę; c) w przypadku gdy do oferty, w formie załączników, dołączone są kopie dokumentów, kopie te muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osoby wymienione w ust. 2 pkt. 1; d) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów, mogą być poświadczane za zgodność z oryginałem przez wykonawcę albo te podmioty albo wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego - odpowiednio, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą; e) oświadczenia dotyczące wykonawcy/wykonawców występujących wspólnie i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy składane są w oryginale. Dokumenty inne niż oświadczenia składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem; f) podpisy na oświadczeniach i dokumentach muszą być złożone w sposób pozwalający zidentyfikować osobę podpisującą. Zaleca się opatrzenie podpisu pieczątką z imieniem i nazwiskiem osoby podpisującej. 3) w przypadku, gdy informacje zawarte w ofercie stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, co do których wykonawca zastrzega, że nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania, muszą być oznaczone przez wykonawcę klauzulą „Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz.U. z 2003 r. Nr 153, poz. 1503 ze zm.)”. Wykonawca nie później niż w terminie składania ofert musi wykazać, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa, w szczególności określając, w jaki sposób zostały spełnione przesłanki, o których mowa w art. 11 pkt 4 ustawy z 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, zgodnie z którym tajemnicę przedsiębiorstwa stanowi określona informacja, jeżeli spełnia łącznie 3 warunki: a) ma charakter techniczny, technologiczny, organizacyjny przedsiębiorstwa lub jest to inna informacja mająca wartość gospodarczą, b) nie została ujawniona do wiadomości publicznej, c) podjęto w stosunku do niej niezbędne działania w celu zachowania poufności. Zaleca się, aby informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa były oddzielone od pozostałej (jawnej) części oferty. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy. 4) Oferta powinna być złożona w nieprzejrzystej, zamkniętej kopercie zaadresowanej do Zamawiającego, opatrzonej dopiskiem: „OFERTA NA: DOSTAWĘ MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH. CZĘŚĆ NR ……….. Nr sprawy: IHIT/P/15/2019” nie otwierać do dnia 16 maja 2019 r. do godziny 10:30” Na kopercie należy umieścić w postaci pieczęci firmowej lub odręcznego napisu, nazwę Wykonawcy i jego adres zgodnie z danymi rejestrowymi (ewidencyjnymi).
IV 4 4 data 2019-05-16T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 data 2019-06-16T00:00:00+02:00
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Część nr 1 Opatrunki specjalistyczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 18
Zalacznik informacje dodatkowe Termin ważności to 2/3 okresu deklarowanego przez producenta.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Część nr 2 Opatrunki specjalistyczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 18
Zalacznik informacje dodatkowe Termin ważności to 2/3 okresu deklarowanego przez producenta.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Część nr 3 Opatrunki różne (opaski dziane, elastyczne)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 18
Zalacznik informacje dodatkowe Termin ważności to 2/3 okresu deklarowanego przez producenta.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Część nr 4 Wyroby z gazy i inne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 18
Zalacznik informacje dodatkowe Termin ważności to 2/3 okresu deklarowanego przez producenta.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Część nr 5 Opatrunki jałowe i inne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 18
Zalacznik informacje dodatkowe Termin ważności to 2/3 okresu deklarowanego przez producenta.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Część nr 6 Serwety jałowe z włókniny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 18
Zalacznik informacje dodatkowe Termin ważności to 2/3 okresu deklarowanego przez producenta.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Część nr 7 Pieluchomajtki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 18
Zalacznik informacje dodatkowe Termin ważności to 2/3 okresu deklarowanego przez producenta.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Część nr 8 Zestaw do centralnego wkłucia i cewnikowania
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 18
Zalacznik informacje dodatkowe Termin ważności to 2/3 okresu deklarowanego przez producenta.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Część nr 9 Opatrunki różne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 18
Zalacznik informacje dodatkowe Termin ważności to 2/3 okresu deklarowanego przez producenta.
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Część nr 10 Opatrunki specjalistyczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 18
Zalacznik informacje dodatkowe Termin ważności to 2/3 okresu deklarowanego przez producenta.
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Część nr 11 Taśmy przylepne włókninowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 18
Zalacznik informacje dodatkowe Termin ważności to 2/3 okresu deklarowanego przez producenta.
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Część nr 12 Podkłady higieniczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 18
Zalacznik informacje dodatkowe Termin ważności to 2/3 okresu deklarowanego przez producenta.
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa Część nr 13 Lignina
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 18
Zalacznik informacje dodatkowe Termin ważności to 2/3 okresu deklarowanego przez producenta.
  
Zalacznik czesc nr 14
Zalacznik nazwa Część nr 14 Opatrunki specjalistyczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 18
Zalacznik informacje dodatkowe Termin ważności to 2/3 okresu deklarowanego przez producenta.
  
Zalacznik czesc nr 15
Zalacznik nazwa Część nr 15 Opatrunki specjalistyczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 18
Zalacznik informacje dodatkowe Termin ważności to 2/3 okresu deklarowanego przez producenta.
  
Zalacznik czesc nr 16
Zalacznik nazwa Część nr 16 Plastry specjalistyczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 18
Zalacznik informacje dodatkowe Termin ważności to 2/3 okresu deklarowanego przez producenta.
  
Zalacznik czesc nr 17
Zalacznik nazwa Część nr 17 Hemostatyk
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 18
Zalacznik informacje dodatkowe Termin ważności to 2/3 okresu deklarowanego przez producenta.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)