Edycja, druk i dystrybucja 22 tomów wydawanych w ramach projektu grantowego NPRH, realizowanego na Wydziale Historycznym UW.

Data publikacji 2019-05-08
Data zakończenia 2019-05-16 00:00:00
Instytucja Uniwersytet Warszawski
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Słowniki, mapy, zeszyty nutowe i inne książki

Szczegóły

Numer ogłoszenia 544549-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 221144006
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie wykonania edycji, druku i dystrybucji 22 tomów wydawanych w ramach projektu grantowego NPRH, realizowanego na Wydziale Historycznym UW. 2.Przedmiot umowy obejmuje redakcję językową, opracowanie techniczne, skład, przygotowanie do druku, druk oraz międzynarodową dystrybucję 22 publikacji. Wszystkie tomy mają być przygotowane wedle projektu graficznego serii Fontes Musicae in Polonia (dotychczasowe edycje serii dostępne na stronie http://fontesmusicae.pl) 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej dalej SIWZ lub Specyfikacją – „Opis przedmiotu zamówienia”.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 69daa749-b002-4125-8122-104a9686dbb6
Biuletyn 544549-N-2019
Zamawiajacy nazwa Uniwersytet Warszawski
Regon 12580000000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Krakowskie Przedmieście
Zamawiajacy adres numer domu -
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-927
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 225 520 360
Zamawiajacy fax 225 522 507
Zamawiajacy email dzp@adm.uw.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://dzp.uw.edu.pl/postepowania-przetargowe/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny 1. Ofertę pod rygorem nieważności składa się w formie pisemnej. 2.Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. – Prawo pocztowe (Dz. U. z 2012r. poz. 1529 z późn. zm.), osobiście lub za pośrednictwem posłańca. 3. Ofertę należy składać w nieprzejrzystej i szczelnie zamkniętej kopercie lub innym opakowaniu.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Dział Zamówień Publicznych Uniwersytetu Warszawskiego ul. Krakowskie Przedmieście 26/28, 00-927 Warszawa, oficyna „Pod Wizytkami” II piętro, p. 32
Nazwa nadana zamowieniu Edycja, druk i dystrybucja 22 tomów wydawanych w ramach projektu grantowego NPRH, realizowanego na Wydziale Historycznym UW.
Numer referencyjny DZP-361-31/2019
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu 1.Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie wykonania edycji, druku i dystrybucji 22 tomów wydawanych w ramach projektu grantowego NPRH, realizowanego na Wydziale Historycznym UW. 2.Przedmiot umowy obejmuje redakcję językową, opracowanie techniczne, skład, przygotowanie do druku, druk oraz międzynarodową dystrybucję 22 publikacji. Wszystkie tomy mają być przygotowane wedle projektu graficznego serii Fontes Musicae in Polonia (dotychczasowe edycje serii dostępne na stronie http://fontesmusicae.pl) 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej dalej SIWZ lub Specyfikacją – „Opis przedmiotu zamówienia”.
Cpv glowny przedmiot 22114400-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 36
Informacje na temat katalogow Termin realizacji pojedynczego zlecenia: 3 miesiące od dnia przekazania kompletu gotowych do składu materiałów do publikacji, w tym termin dostarczenia publikacji nie później niż 30 dni od chwili zaakceptowania go do druku przez redakcję.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow a) Wykonawca wykaże usługi wykonane w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie. Przez usługi w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający rozumie wydanie co najmniej 8 (ośmiu) następujących publikacji; 2 specjalistycznych tekstów muzykologicznych, 2 faksymilowych edycji źródeł muzycznych oraz 4 edycji krytycznych muzykaliów. Spośród wykazanych 8 publikacji wykonawca wykaże się doświadczeniem w zakresie współpracy co najmniej z dwoma seriami edytorskimi wydającymi muzykę dawną. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagana liczba usług sumuje się. b) Wykonawca zapewni wykonanie przedmiotu zamówienia przez osoby spełniające poniższe wymogi: - redaktor (1 osoba) posiadający doświadczenie w zakresie redakcji przynajmniej w (trzech) specjalistycznych prac naukowych w zakresie muzykologii oraz współpracy z muzykologami specjalizującymi się w edytorstwie muzyki dawnej, obeznany z zasadami edytorstwa i adjustacji tekstu w językach: polskim, angielskim, łacińskim oraz posiadający wyższe wykształcenie w dziedzinie filologii klasycznej, przy czym liczba stron każdej publikacji musi posiadać min. 100 stron, - korektor (1 osoba) posiadający doświadczenie w zakresie wykonania korekty ortograficznej, interpunkcyjnej, gramatycznej i stylistycznej przy co najmniej 3 (trzech) publikacjach prac naukowych w zakresie muzykologii, katalogów zbiorów muzycznych i edycji krytycznych muzyki dawnej, przy czym liczba stron każdej publikacji musi posiadać min. 100 stron, - grafik/składacz (1 osoba) posiadający doświadczenie w zakresie opracowania graficznego przy co najmniej 3 (trzech) publikacjach prac naukowych w zakresie muzykologii o różnych tytułach) i katalogów zbiorów muzycznych, przy czym liczba stron każdej publikacji musi posiadać minimum 100 stron. Grafik taki musi znać zasady składania tekstów w językach angielskim i łacińskim, posługiwać się specjalistycznymi czcionkami muzycznymi (Bach, ExFonte, FiguredBass) oraz przygotowywać do druku składy transkrypcji nutowych przygotowanych w środowisku Finale. - tłumacz (1 osoba) posiadający doświadczenie w zakresie tłumaczenia z języka polskiego na język angielski co najmniej 3 (trzech) publikacji prac naukowych w zakresie muzykologii o różnych tytułach, przy czym liczba stron każdej publikacji musi posiadać min. 20 stron (1 strona tłumaczenia to 1800 znaków ze spacjami). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagana liczba osób sumuje się.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1.W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda: 1) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 2)zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3)odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 2.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1: 1)pkt 1 i 2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, albo że zawarł porozumienie właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2)pkt 3 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 4.W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 5.Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w ust. 1. 6.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty określone w ust. 1 obowiązują oddzielnie każdego Wykonawcę.
Zakresie warunkow udzialu 1.W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający żąda: 1) wykaz usług wykonanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie. Przy czym dowodami, o których mowa powyżej, są: - link do publikacji na stronie wydawnictwa oraz pliki pdf. kompletnych publikacji Wykonawca wykaże „usługi” określone w art. 4 ust. 2 pkt 3 lit. a SIWZ. 2)wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacją na temat ich doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami. Dla redaktora, korektora i grafika należy w celu potwierdzenia posiadanego doświadczenia - podać tytuł i autora/autorów publikacji/katalogu, liczbę stron, oraz zakres wykonywanych prac przy wymienionej publikacji/katalogu. Dla tłumacza należy w celu potwierdzenia posiadanego doświadczenia - podać tytuł i autora/autorów przetłumaczonych publikacji/książek/artykułów itp., liczbę stron, oraz zakres wykonywanych prac przy wymienionej publikacji/katalogu. Wykonawca wykaże osoby spełniające wymogi opisane w art. 4 ust. 2 pkt 3 lit. b SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione 1)pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu oraz do podpisania umowy (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych). Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy (podpisy i pieczęcie oryginalne) lub mieć postać aktu notarialnego, albo notarialnie potwierdzonej kopii, 2)próbkę w postaci trzech publikacji (katalog muzykaliów, edycja faksymilowa źródeł muzycznych, edycja krytyczna tekstu muzycznego) w wersji drukowanej w oprawie twardej, zszytej nićmi, która posłuży Zamawiającemu do porównania i oceny ofert. Próbki nie podlegają uzupełnieniu. Próbkę należy złożyć razem z ofertą lub w oddzielnym opakowaniu w sposób gwarantujący zachowanie poufności oraz zabezpieczający jej nienaruszalność do terminu otwarcia ofert, w tym przypadku zaleca się, aby próbki stanowiące załączniki do oferty zostały oznaczone nazwą Wykonawcy oraz nazwą i numerem postępowania. Dostarczone próbki zostaną zwrócone Wykonawcom, których oferty nie zostaną wybrane. W przypadku oferty wybranej jako najkorzystniejsza, próbki zostaną zatrzymane w celu sprawdzenia poprawności realizacji umowy w porównaniu ze złożonymi na wcześniejszym etapie postępowania próbkami. 3)dowód wniesienia wadium 4)Formularz nr 2 – INFORMACJA O PODWYKONAWCACH. 5)Formularz nr 3 - Oświadczenie Wykonawcy, dotyczące sprawnie działającej strony internetowej księgarni wydawnictwa.
Czy wadium 1
Wadium Każda oferta musi być zabezpieczona wadium na cały okres związania ofertą, w wysokości: 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100) lub równowartość tej kwoty wg średniego kursu NBP z dnia wniesienia wadium.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1.Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian w umowie, które będą mogły być dokonane z powodu zaistnienia okoliczności, niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy lub w przypadku wystąpienia którejkolwiek z następujących sytuacji powodujących konieczność: 1)zmiany formy wniesionego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 2) zmiany danych identyfikacyjnych Wykonawcy (adres siedziby, Regon, NIP, rachunek bankowy), 3)zmiany podwykonawcy, 4) zmiany redaktora prowadzącego, grafika, korektora, 5)zmiany osób wyznaczonych do uzgodnień i koordynacji realizacji przedmiotu umowy, 6)zmiany przepisów prawa mających wpływ na warunki realizacji umowy. 2.Poza przypadkami opisanymi w ust. 1 Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień umowy, w sytuacjach przewidzianych art. 144 ust. 1 pkt. 2-6 Ustawy.
IV 4 4 data 2019-05-16T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 50,00
  
Kryteria jakość
Znaczenie 50,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)