Przedmiotem zamówienia jest doposażenie pracowni technicznej, mechaniki i podstaw konstrukcji maszyn w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego nr 2 „Mechanik” w Raciborzu, ul. Zamkowa 1, 47-400 w niezbędny sprzęt dydaktyczny podzielony na 4 części asortymentowe.
CZĘŚĆ 1 – DRUKARKA
1. Drukarka atramentowa ze skanerem (urządzenie wielofunkcyjne) A3 – 1 sztuka.
CZĘŚĆ 2 – NARZĘDZIA
1. Imadło ślusarskie – 5 sztuk
2. Wózek narzędziowy z wyposażeniem – 5 kompletów
3. Ściągacz do łożysk i kół zębatych - 5 sztuk
4. Szczypce do montażu pierścieni osadczych – 5 kompletów
5. Młotek teflonowy – 5 sztuk
CZĘŚĆ 3 – PRZYRZĄDY POMIAROWE
1. Suwmiarka uniwersalna z odczytem elektronicznym – 2 sztuki
2. Suwmiarka uniwersalna – 9 sztuk
3. Szczelinomierz 0,05-1/100 mm - 5 sztuk
4. Mikrometr analogowy zewnętrzny – 3 sztuki
5. Czujnik zegarowy z podstawą - 3 sztuki
6. Średnicówka mikrometryczna (analogowa) - 1sztuka/1 komplet
7. Głębokościomierz mikrometryczny (analogowy) - 1 sztuka
8. Kątomierz uniwersalny - 1 sztuka
9. Mikrometr do gwintów (analogowy) - 1 sztuka
10. Zestaw mikrometrów zewnętrznych - 4 komplety
11. Średnicówka mikrometryczna 3 – punktowa (analogowa) - 1 sztuka
12. Sprawdziany (grzebieniowe) do gwintów - 2 sztuki
13. Wzorce chropowatości do badania porównawczego – 1 komplet
CZĘŚĆ 4 – MIKROSKOP WARSZTATOWY
1. Mikroskop pomiarowy – 1 sztuka
Szczegółowy Opisu Przedmiotu Zamówienia dla każdej części stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ.
UWAGA:
Jeżeli w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załączniki nr 1 do SIWZ użyto oznaczeń lub parametrów wskazujący konkretnego producenta, konkretny produkt, wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę - Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych, przez które należy rozumieć produkty o parametrach nie gorszych od przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia i spełniające, co najmniej w tym samym zakresie, wymagania Zamawiającego tj. charakteryzujące się taką samą lub wyższą jakością, trwałością, funkcjonalnością, niezawodnością, parametrami technicznymi i eksploatacyjnymi oraz służące do tego samego celu. Znaki towarowe, patenty lub pochodzenie powinny być uwzględniane jako definicje standardu a nie jako określone marki zastosowane. Jeżeli do opisania przedmiotu zamówienia użyto norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 5 „Pzp” Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne z opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać w ofercie, że oferowane przez niego dostawy, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Zamawiający nie określa maksymalnej liczby części zamówienia, na które oferty częściowe może złożyć jeden wykonawca. Oferty w postępowaniu można składać w odniesieniu do wszystkich części zamówienia tzn. że Wykonawca może złożyć ofertę na wybraną/e przez siebie część/ci lub na wszystkie części zamówienia.
Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia w ramach realizacji zamówienia fabrycznie nowego sprzętu, oryginalnie zapakowanego, w pełni sprawnego technicznie, nie noszącego znamion użytkowania, wolnego od wad, nie regenerowanego, nie powystawowego i gotowego do użycia bez żadnych dodatkowych inwestycji Zamawiającego.
Dostarczone wyposażenie stanowiące przedmiot zamówienia musi posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm, określonych obowiązującym prawem i być dopuszczone do stosowania w szkołach i placówkach oświatowych.
Koszty załadunku, transportu oraz rozładunku dostawy, a także montażu obciążać będą Wykonawcę w ramach ceny za wykonanie zamówienia.
|
GuidZP400 |
4e9359dc-09e8-4904-98c1-db5c3f2956b0
|
Biuletyn |
544904-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego nr 2 "Mechanik"
|
Regon |
36197719800000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Zamkowa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Racibórz
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
47-400
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
(032) 415 33 88
|
Zamawiajacy fax |
(032) 415 33 88 w. 22
|
Zamawiajacy email |
sekretariat@zsm.slask.pl
|
Adres strony url |
https://mechanik.rac.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Projekt pn. „Podniesienie jakości i atrakcyjności kształcenia zawodowego w Powiecie Raciborskim – CKZiU nr 2 „Mechanik” współfinansowany ze środków EFS w ramach RPO WSL na lata 2014 – 2020, priorytet IX – Wzmocnienie potencjału edukacyjnego, Działanie 11.2 – Dostosowanie oferty kształcenia zawodowego do potrzeb lokalnego rynku pracy – kształcenie zawodowe uczniów, Poddziałanie 11.2.2 Wsparcie szkolnictwa zawodowego – RIT Subregionu Zachodniego
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://mechanik.rac.pl/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://mechanik.rac.pl/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie pod rygorem nieważności, osobiście, za pomocą operatora pocztowego, za pośrednictwem kuriera
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego nr 2 "Mechanik" w Raciborzu, ul. Zamkowa 1, 47-400 Racibórz
|
Nazwa nadana zamowieniu |
DOSTAWA DOPOSAŻENIA PRACOWNI TECHNICZNEJ, MECHANIKI I PODSTAW KOSTRUKCJI MASZYN W CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO I USTAWICZNEGO NR 2 „MECHANIK” W RACIBORZU
|
Numer referencyjny |
CKZiU2.26.08.19
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest doposażenie pracowni technicznej, mechaniki i podstaw konstrukcji maszyn w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego nr 2 „Mechanik” w Raciborzu, ul. Zamkowa 1, 47-400 w niezbędny sprzęt dydaktyczny podzielony na 4 części asortymentowe.
CZĘŚĆ 1 – DRUKARKA
1. Drukarka atramentowa ze skanerem (urządzenie wielofunkcyjne) A3 – 1 sztuka.
CZĘŚĆ 2 – NARZĘDZIA
1. Imadło ślusarskie – 5 sztuk
2. Wózek narzędziowy z wyposażeniem – 5 kompletów
3. Ściągacz do łożysk i kół zębatych - 5 sztuk
4. Szczypce do montażu pierścieni osadczych – 5 kompletów
5. Młotek teflonowy – 5 sztuk
CZĘŚĆ 3 – PRZYRZĄDY POMIAROWE
1. Suwmiarka uniwersalna z odczytem elektronicznym – 2 sztuki
2. Suwmiarka uniwersalna – 9 sztuk
3. Szczelinomierz 0,05-1/100 mm - 5 sztuk
4. Mikrometr analogowy zewnętrzny – 3 sztuki
5. Czujnik zegarowy z podstawą - 3 sztuki
6. Średnicówka mikrometryczna (analogowa) - 1sztuka/1 komplet
7. Głębokościomierz mikrometryczny (analogowy) - 1 sztuka
8. Kątomierz uniwersalny - 1 sztuka
9. Mikrometr do gwintów (analogowy) - 1 sztuka
10. Zestaw mikrometrów zewnętrznych - 4 komplety
11. Średnicówka mikrometryczna 3 – punktowa (analogowa) - 1 sztuka
12. Sprawdziany (grzebieniowe) do gwintów - 2 sztuki
13. Wzorce chropowatości do badania porównawczego – 1 komplet
CZĘŚĆ 4 – MIKROSKOP WARSZTATOWY
1. Mikroskop pomiarowy – 1 sztuka
Szczegółowy Opisu Przedmiotu Zamówienia dla każdej części stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ.
UWAGA:
Jeżeli w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załączniki nr 1 do SIWZ użyto oznaczeń lub parametrów wskazujący konkretnego producenta, konkretny produkt, wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę - Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych, przez które należy rozumieć produkty o parametrach nie gorszych od przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia i spełniające, co najmniej w tym samym zakresie, wymagania Zamawiającego tj. charakteryzujące się taką samą lub wyższą jakością, trwałością, funkcjonalnością, niezawodnością, parametrami technicznymi i eksploatacyjnymi oraz służące do tego samego celu. Znaki towarowe, patenty lub pochodzenie powinny być uwzględniane jako definicje standardu a nie jako określone marki zastosowane. Jeżeli do opisania przedmiotu zamówienia użyto norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 5 „Pzp” Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne z opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać w ofercie, że oferowane przez niego dostawy, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Zamawiający nie określa maksymalnej liczby części zamówienia, na które oferty częściowe może złożyć jeden wykonawca. Oferty w postępowaniu można składać w odniesieniu do wszystkich części zamówienia tzn. że Wykonawca może złożyć ofertę na wybraną/e przez siebie część/ci lub na wszystkie części zamówienia.
Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia w ramach realizacji zamówienia fabrycznie nowego sprzętu, oryginalnie zapakowanego, w pełni sprawnego technicznie, nie noszącego znamion użytkowania, wolnego od wad, nie regenerowanego, nie powystawowego i gotowego do użycia bez żadnych dodatkowych inwestycji Zamawiającego.
Dostarczone wyposażenie stanowiące przedmiot zamówienia musi posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm, określonych obowiązującym prawem i być dopuszczone do stosowania w szkołach i placówkach oświatowych.
Koszty załadunku, transportu oraz rozładunku dostawy, a także montażu obciążać będą Wykonawcę w ramach ceny za wykonanie zamówienia.
|
Cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
30
|
Informacje na temat katalogow |
Termin wykonania zamówienia nie może być dłuższy niż: do 30 dni od dnia podpisania umowy – DOTYCZY WSZYSTKICH CZĘŚCI.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) Formularz ofertowy oddzielnie do każdej części zamówienia (jeśli dotyczy), zgodnie z treścią załącznika nr 2;
2) Zestawienie cen, zgodnie z treścią załącznika nr 3 odpowiednio w zależności od wybranej części zamówienia;
3) Pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień niniejszej umowy w zakresie zmian producenta/modelu przewidzianego do dostarczenia wyposażenia, pod warunkiem spełnienia przez to wyposażenia wymagań ujętych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z jego ewentualnymi zmianami i wyjaśnieniami. O dokonanie zmiany, o której mowa powyżej pisemny wniosek do Zamawiającego składa Wykonawca
|
IV 4 4 data |
2019-05-16T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
POLSKI
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
KLAUZULA INFORMACYJNA WYNIKAJĄCA Z RODO:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego nr 2 „Mechanik” w Raciborzu, ul. Zamkowa 1, 47-400 Racibórz, tel. 32 415 33 88, fax 32 415 33 88 wew. 322, email: sekratariat@zsm.slask.pl
2) inspektorem ochrony danych osobowych w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego nr 2 „Mechanik” w Raciborzu jest Pani/Pani Jakub Rezmer – zastępca głównego Inspekt Ochrony Danych Osobowych, e-mail: kuba@eduodo.pl.
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
Nr: CKZiU2.26.08.19 na DOSTAWĘ DOPOSAŻENIA PRACOWNI TECHNICZNEJ, MECHANIKI I PODSTAW KONSTRUKCJI MASZYN W CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO I USTAWICZNEGO NR 2 „MECHANIK” W RACIBORZU w ramach projektu pn. „Podniesienie jakości i atrakcyjności kształcenia zawodowego w Powiecie Raciborskim – CKZiU nr 2 „Mechanik” współfinansowanego ze środków EFS w ramach RPO WSL na lata 2014 – 2020, priorytet IX – Wzmocnienie potencjału edukacyjnego, Działanie 11.2 – Dostosowanie oferty kształcenia zawodowego do potrzeb lokalnego rynku pracy – kształcenie zawodowe uczniów, Poddziałanie 11.2.2 Wsparcie szkolnictwa zawodowego – RIT Subregionu Zachodniego” prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z późn. zm.) dalej „ustawa Pzp”;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres realizacji w/w projektu do 31.08.2020r. oraz przez okres 5 lat począwszy od dnia zakończenia okresu realizacji w/w projektu tj. do dnia 31.08.2025r., przy czym IZ może przedłużyć ten termin na dalszy czas oznaczony;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
DRUKARKA
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania zamówienia nie może być dłuższy niż: do 30 dni od dnia podpisania umowy.
Proponowany przez Wykonawcę termin wykonania zamówienia należy podać w Formularzu ofertowym.
|
Zalacznik krotki opis |
Drukarka atramentowa ze skanerem (urządzenie wielofunkcyjne) A3 – 1 szt.
• urządzenie wielofunkcyjne monochromatyczne,
• funkcje: drukowanie, skanowanie, kopiowanie,
• druk min. 20str/min,
• rozdzielczość druku min. 1200/600 dpi,
• pamięć min. 16MB,
• złącze USB,
• komunikacja z komputerem przez Wi-Fi
• skanowanie w rozdzielczości min. 600x600 dpi w kolorze,
• obsługiwane systemy operacyjne: Windows: 8 / 8.1 / 10.
• Wyposażona w niezbędne do prawidłowego działania przewody i kabel zasilający.
• Instrukcja obsługi w języku polskim.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
NARZĘDZIA
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania zamówienia nie może być dłuższy niż: do 30 dni od dnia podpisania umowy.
Proponowany przez Wykonawcę termin wykonania zamówienia należy podać w Formularzu ofertowym.
|
Zalacznik krotki opis |
Narzędzia obejmujące przedmiot dostawy:
1. Imadło ślusarskie – 5 sztuk
2. Wózek narzędziowy z wyposażeniem – 5 kompletów
3. Ściągacz do łożysk i kół zębatych - 5 sztuk
4. Szczypce do montażu pierścieni osadczych – 5 kompletów
5. Młotek teflonowy – 5 sztuk
Szczegółowy Opisu Przedmiotu Zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
PRZYRZĄDY POMIAROWE
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania zamówienia nie może być dłuższy niż: do 30 dni od dnia podpisania umowy.
Proponowany przez Wykonawcę termin wykonania zamówienia należy podać w Formularzu ofertowym.
|
Zalacznik krotki opis |
Przyrządy pomiarowe obejmujące przedmiot dostawy:
1. Suwmiarka uniwersalna z odczytem elektronicznym – 2 sztuki
2. Suwmiarka uniwersalna – 9 sztuk
3. Szczelinomierz 0,05-1/100 mm - 5 sztuk
4. Mikrometr analogowy zewnętrzny – 3 sztuki
5. Czujnik zegarowy z podstawą - 3 sztuki
6. Średnicówka mikrometryczna (analogowa) - 1sztuka/1 komplet
7. Głębokościomierz mikrometryczny (analogowy) - 1 sztuka
8. Kątomierz uniwersalny - 1 sztuka
9. Mikrometr do gwintów (analogowy) - 1 sztuka
10. Zestaw mikrometrów zewnętrznych - 4 komplety
11. Średnicówka mikrometryczna 3 – punktowa (analogowa) - 1 sztuka
12. Sprawdziany (grzebieniowe) do gwintów - 2 sztuki
13. Wzorce chropowatości do badania porównawczego – 1 komplet
Szczegółowy Opisu Przedmiotu Zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
MIKROSKOP WARSZTATOWY
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Termin wykonania zamówienia nie może być dłuższy niż: do 30 dni od dnia podpisania umowy.
Proponowany przez Wykonawcę termin wykonania zamówienia należy podać w Formularzu ofertowym.
|
Zalacznik krotki opis |
Mikroskop pomiarowy – 1 szt.
Zakres dostawy:
• maszyna pomiarowa do dokładnej kontroli różnych niedużych części w świetle odbitym i przechodzącym,
• możliwość pomiaru kątów w zakresie 360°,
• zakres pomiarowy w osi XY – minimum 100 x 50mm,
• błąd pomiaru nie większy niż 5 µm,
• możliwość pomiaru długości, kątów, krzywizn, promieni oraz gwintów ( a także innych elementów geometrycznych i specjalnych),
• w zestawie system wydajnego oświetlenia pola pomiaru,
• stolik pomiarowy o powierzchni minimum 250 x 150 mm
• maksymalna wysokość mierzonego detalu minimum 110 mm,
• maksymalny ciężar mierzonego detalu minimum: 4 kg,
• w zestawie obiektyw o powiększeniu minimum 2x,
• w zestawie okular o powiększeniu minimum 15x,
• w zestawie głowica umożliwiająca odczyt kąta,
• maszyna wyposażona w procesor odczytowo – kalkulacyjny z możliwością komunikacji z komputerem PC,
• w zestawie osłona lub pokrowiec,
• gwarancja minimum 24 miesiące.
|
| |