Dostawa sprzętu AGD dla Domów Studenckich Politechniki Wrocławskiej - 3 zadania

Data publikacji 2019-05-08
Data zakończenia 2019-05-21 00:00:00
Instytucja Politechnika Wrocławska
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 544874-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 397100002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa sprzętu AGD dla Domów Studenckich Politechniki Wrocławskiej - realizowana w 3 zadaniach:
1) Zadanie nr 1 - dostawa okapów kuchennych, 40 szt.,
2) Zadanie nr 2 - dostawa lodówek, typ 1 - 121 szt., typ 2 - 7 szt.,
3) Zadanie nr 3 - dostawa pozostałego sprzętu AGD: pralki automatyczne - 13 szt., odkurzacze - 8 szt., suszarki - 7 szt., kuchenki gazowo-elektryczne - 44 szt., zmywarki - 1 szt.,
Opis przedmiotu zamówienia jest zawarty w załącznikach:
Zad. nr 1 - Załącznik nr 3a, Zad. nr 2 - Załącznik nr 3b, Zad. nr 3 - Załącznik nr 3c do SIWZ.
Terminy dostaw, adresy domów studenckich oraz ilości sprzętu dla poszczególnych domów zawiera Rozdzielnik - Załącznik nr 3d do SIWZ.
Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy i sposób realizacji zamówienia określa wzór umowy stanowiący Załącznik nr 4 do SIWZ.
Przedmiot zamówienia obejmuje dostarczenie sprzętu na własny koszt i własnym transportem na miejsce wskazane przez Kierownika danego domu studenckiego na terenie miasta Wrocławia (Załącznik nr 3d).
Klasyfikacja zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
39710000-2 Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego
39713210-8 Pralki i suszarki,
39711100-0 Chłodziarki i zamrażarki,
39713430-6 Odkurzacze,
39711361-7 Kuchenki elektryczne,
39713100-4 Zmywarki do naczyń,
Okres minimalnej gwarancji wynosi - 24 miesiące.
2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Za część należy uznać zadanie. Wykonawca może złożyć ofertę na jedno, dwa lub trzy zadania

Dodatkowe informacje

GuidZP400 d342cb56-fe1f-4b01-aa32-0b796ae5acdd
Biuletyn 544874-N-2019
Zamawiajacy nazwa Politechnika Wrocławska
Regon 55181193009000
Zamawiajacy adres ulica ul. Wybrzeże Wyspiańskiego
Zamawiajacy adres numer domu 27
Zamawiajacy miejscowosc Wrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 50-370
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 713 202 182,32
Zamawiajacy fax 713 202 143
Zamawiajacy email bzp@pwr.edu.pl
Adres strony url www.pwr.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.przetargi.pwr.edu.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.przetargi.pwr.edu.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Biuro Zamówień Publicznych Politechniki Wrocławskiej, ul. Smoluchowskiego 19, bud. A-5 pok. 409, 50-370 Wrocław
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu AGD dla Domów Studenckich Politechniki Wrocławskiej - 3 zadania
Numer referencyjny zP/BZP/138/2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa sprzętu AGD dla Domów Studenckich Politechniki Wrocławskiej - realizowana w 3 zadaniach: 1) Zadanie nr 1 - dostawa okapów kuchennych, 40 szt., 2) Zadanie nr 2 - dostawa lodówek, typ 1 - 121 szt., typ 2 - 7 szt., 3) Zadanie nr 3 - dostawa pozostałego sprzętu AGD: pralki automatyczne - 13 szt., odkurzacze - 8 szt., suszarki - 7 szt., kuchenki gazowo-elektryczne - 44 szt., zmywarki - 1 szt., Opis przedmiotu zamówienia jest zawarty w załącznikach: Zad. nr 1 - Załącznik nr 3a, Zad. nr 2 - Załącznik nr 3b, Zad. nr 3 - Załącznik nr 3c do SIWZ. Terminy dostaw, adresy domów studenckich oraz ilości sprzętu dla poszczególnych domów zawiera Rozdzielnik - Załącznik nr 3d do SIWZ. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy i sposób realizacji zamówienia określa wzór umowy stanowiący Załącznik nr 4 do SIWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje dostarczenie sprzętu na własny koszt i własnym transportem na miejsce wskazane przez Kierownika danego domu studenckiego na terenie miasta Wrocławia (Załącznik nr 3d). Klasyfikacja zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 39710000-2 Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego 39713210-8 Pralki i suszarki, 39711100-0 Chłodziarki i zamrażarki, 39713430-6 Odkurzacze, 39711361-7 Kuchenki elektryczne, 39713100-4 Zmywarki do naczyń, Okres minimalnej gwarancji wynosi - 24 miesiące. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Za część należy uznać zadanie. Wykonawca może złożyć ofertę na jedno, dwa lub trzy zadania
Cpv glowny przedmiot 39710000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow Termin realizacji zamówienia: Zadanie nr 1 - 14 dni od daty podpisania umowy, Zadanie nr 2 - 1-15.09.2019 r., Zadanie nr 3 - 30 dni od dnia 10.07.2019 r.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 uPzp; 2) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 3.1) niniejszego rozdziału, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Inne dokumenty niewymienione 1) Formularz Ofertowy Wykonawcy - Załącznik nr 1 do SIWZ; 2) Opis oferowanego przedmiotu zamówienia na wybrane zadanie pozwalający stwierdzić zgodność z opisem przedmiotu zamówienia – odpowiednio wypełniony i podpisany Załącznik nr 3a- 3c do SIWZ; 3) (jeżeli dotyczy) Pełnomocnictwo (zgodnie z pkt 1.2 rozdz. IX SIWZ); 4) (jeżeli dotyczy) wykazanie, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa (zgodnie z rozdz. IX pkt 5 SIWZ).
Czy wadium 1
Wadium Zamawiający żąda wniesienia wadium: Zadanie nr 2 - 3 000,00 zł, Zadanie nr 3 - 2 000,00, Zadanie nr 1 - nie wymaga się.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2019-05-21T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zadanie nr 1 - dostawa okapów kuchennych, 40 szt.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39710000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Opis przedmiotu zamówienia jest zawarty w załączniku: Zad. nr 1 - Załącznik nr 3a, Terminy dostaw, adresy domów studenckich oraz ilości sprzętu dla poszczególnych domów zawiera Rozdzielnik - Załącznik nr 3d do SIWZ. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy i sposób realizacji zamówienia określa wzór umowy stanowiący Załącznik nr 4 do SIWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje dostarczenie sprzętu na własny koszt i własnym transportem na miejsce wskazane przez Kierownika danego domu studenckiego na terenie miasta Wrocławia (Załącznik nr 3d). Klasyfikacja zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 39710000-2 Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego Okres minimalnej gwarancji wynosi - 24 miesiące.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zadanie nr 2 - dostawa lodówek, typ 1 - 121 szt., typ 2 - 7 szt.,
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39710000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2019-09-01T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2019-09-15T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Opis przedmiotu zamówienia jest zawarty w załączniku: Zad. nr 2 - Załącznik nr 3b. Terminy dostaw, adresy domów studenckich oraz ilości sprzętu dla poszczególnych domów zawiera Rozdzielnik - Załącznik nr 3d do SIWZ. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy i sposób realizacji zamówienia określa wzór umowy stanowiący Załącznik nr 4 do SIWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje dostarczenie sprzętu na własny koszt i własnym transportem na miejsce wskazane przez Kierownika danego domu studenckiego na terenie miasta Wrocławia (Załącznik nr 3d). Klasyfikacja zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 39710000-2 Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego Okres minimalnej gwarancji wynosi - 24 miesiące.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zadanie nr 3 - dostawa pozostałego sprzętu AGD
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39710000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik data rozpoczecia 2019-07-10T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Zadanie nr 3 - dostawa pozostałego sprzętu AGD: pralki automatyczne - 13 szt., odkurzacze - 8 szt., suszarki - 7 szt., kuchenki gazowo-elektryczne - 44 szt., zmywarki - 1 sztOpis przedmiotu zamówienia jest zawarty w załączniku: Zad. nr 3 - Załącznik nr 3c. Terminy dostaw, adresy domów studenckich oraz ilości sprzętu dla poszczególnych domów zawiera Rozdzielnik - Załącznik nr 3d do SIWZ. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy i sposób realizacji zamówienia określa wzór umowy stanowiący Załącznik nr 4 do SIWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje dostarczenie sprzętu na własny koszt i własnym transportem na miejsce wskazane przez Kierownika danego domu studenckiego na terenie miasta Wrocławia (Załącznik nr 3d). Klasyfikacja zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 39710000-2 Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego Okres minimalnej gwarancji wynosi - 24 miesiące.
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin naprawy
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)