dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania

Data publikacji 2019-05-08
Data zakończenia 2019-05-16 00:00:00
Instytucja Instytut Pracy i Spraw Socjalnych
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 544725-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302000001, 480000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania na potrzeby Instytutu Pracy i Spraw Socjalnych.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku Nr 1 SIWZ.
3. Oferowany sprzęt ma być fabrycznie nowy, sprawny technicznie, bezpieczny, kompletny i gotowy do pracy, wyprodukowany w 2019r., chyba że w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ) zapisano inaczej.
4. Urządzenia będące przedmiotem zamówienia, mają być fabrycznie nowe i nieużywane wyprodukowane po dniu 01.01.2019r.
5. Dostarczone stacje robocze muszą być objęte gwarancją przez okres określony w formularzu ofertowym lub opisie przedmiotu zamówienia od daty podpisania Protokołu odbioru końcowego realizowaną w miejscu dostawy, na warunkach określonych we wzorze Umowy.
6. Szczegółowe warunki i zasady realizacji zamówienia określone są we Wzorze umowy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 b945bd33-15cc-4523-856c-1fcbb9ce77ed
Biuletyn 544725-N-2019
Zamawiajacy nazwa Instytut Pracy i Spraw Socjalnych
Regon 18023000000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Bellottiego
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 01-022
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 225 267 511
Zamawiajacy fax 225 367 514
Zamawiajacy email sekretariat@ipiss.com.pl
Adres strony url www.ipiss.com.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu „Nowy model współpracy instytucji zatrudnienia socjalnego” Projekt jest realizowany w ramach Osi priorytetowej II Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji Działanie 2.5 Skuteczna pomoc społeczna, Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 i współfinansowany ze środków EFS.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.ipiss.com.pl
Nazwa nadana zamowieniu dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania na potrzeby Instytutu Pracy i Spraw Socjalnych. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku Nr 1 SIWZ. 3. Oferowany sprzęt ma być fabrycznie nowy, sprawny technicznie, bezpieczny, kompletny i gotowy do pracy, wyprodukowany w 2019r., chyba że w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ) zapisano inaczej. 4. Urządzenia będące przedmiotem zamówienia, mają być fabrycznie nowe i nieużywane wyprodukowane po dniu 01.01.2019r. 5. Dostarczone stacje robocze muszą być objęte gwarancją przez okres określony w formularzu ofertowym lub opisie przedmiotu zamówienia od daty podpisania Protokołu odbioru końcowego realizowaną w miejscu dostawy, na warunkach określonych we wzorze Umowy. 6. Szczegółowe warunki i zasady realizacji zamówienia określone są we Wzorze umowy.
Cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 14
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Przykład Wzoru Oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej stanowi Załącznik Nr 4 do SIWZ
Czy wadium 1
Wadium 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 1) dla części 1 - 1000,00 złotych 2) dla części 2 - 300,00 złotych 3) dla części 3 - 300,00 złotych 4) dla części 4 - 3000,00 złotych 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 2.1. pieniądzu, 2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2.3. gwarancjach bankowych, 2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2016 r. poz.359). 3. Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: 11 2490 0005 0000 4530 5312 4553 z dopiskiem „Przetarg nieograniczony - dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania część .....”. 4. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, na cały okres związania ofertą. 5. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej, Wykonawca z zachowaniem właściwej staranności winien dokonać przelewu pieniężnego z odpowiednim wyprzedzeniem, gdyż za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania kwoty wadium na podanym wyżej rachunku bankowym. 6. Dokument wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia winien zawierać bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela zapłaty wymaganej kwoty wadium, na pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium, powstałe na skutek okoliczności określonych w ustawie (zaleca się nie wpinać na trwale tego dokumentu do całości oferty). W dokumencie tym, gwarant/poręczyciel nie może uzależniać dokonania zapłaty od spełnienia przez beneficjenta (IPiSS) dodatkowych warunków (np. żądanie przesłania wezwania zapłaty za pośrednictwem banku prowadzącego rachunek IPiSS, albo żądanie złożenia wezwania np. tylko w formie listu poleconego czy kurierem) albo przedłożenia dodatkowych dokumentów (oprócz dokumentu potwierdzającego umocowanie osób do występowania w imieniu IPiSS z żądaniem zapłaty). 7. Zamawiający zwróci wadium na zasadach określonych w ustawie. 8. Zamawiający zatrzyma wadium w przypadkach określonych w ustawie.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 3. Zakres i warunki zmian Umowy, o których mowa w ust. 2 są następujące: 1) Strony zastrzegają możliwość zmiany terminu wykonania umowy na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć, w szczególności opóźnienia w wykonaniu Informacji o zawodach, a które wynikają ze specyfiki realizacji projektu, za które odpowiedzialności nie ponosi Wykonawca. W takim przypadku termin realizacji zamówienia zostanie przedłużony o czas niezbędny wynikający z niezawinionej przez Wykonawcę zwłoki, 2) nastąpi zmiana zmniejszająca zakres realizacji Umowy i wynagrodzenia – jeżeli realizacja zamówienia w pełnym zakresie stanie się niemożliwą lub niecelową dla Zamawiającego 3) Sprzęt stanowiący przedmiot Umowy zostanie wycofany z rynku, zaprzestano jego produkcji, posiada wady ukryte lub charakteryzuje się dużą awaryjnością, a proponowany przez Wykonawcę produkt posiada cechy, parametry i funkcjonalności nie gorsze niż produkt będący przedmiotem Umowy i zmiana jest korzystna dla Zamawiającego. Powyższe zmiany nie wpłyną na warunki i zasady realizacji Umowy, z zastrzeżeniem postanowień niniejszego paragrafu, a wynagrodzenie Wykonawcy nie ulegnie zwiększeniu.
IV 4 4 data 2019-05-16T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1
IV 6 5 1

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa część 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Część nr I Komputery, oprogramowanie i urządzenie biurowe, Komputer wraz z monitorem, klawiaturą i mysz 2 szt, Stacja robocza wraz z monitorem, klawiaturą, mysz szt 2 Ultra mobilna stacja robocza szt 1 Oprogramowanie biurowe szt 2 Urządzenie wielofunkcyjne - drukarka, kopiarka, skaner szt 1
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa część 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Część II Oprogramowanie do jakościowej analizy dużych zbiorów danych tekstowych Oprogramowanie do jakościowej analizy dużych zbiorów danych tekstowych Oprogramowanie umożliwi kodowanie systematyczne i opracowanie układu znaczeń tekstów. Będzie posiadało zestaw narzędzi do wyszukiwania tekstu, chmury słów, tabel częstotliwości występowania słów oraz różnych opcji zapytań. Narzędzia te będą wspomagały proces odkrywania skomplikowanej struktury tekstowej danych, ich powiązanych znaczeń
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa część 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Część III Oprogramowanie do analizy statystycznej 1 Cechy użytkowe oprogramowania: - główne środowisko pracy w programie w języku polskim - pomoc techniczna świadczona w języku polskim - rozbudowana pomoc elektroniczna zawierająca opisy poszczególnych opcji programu oraz dla wybranych modułów opisane krok po kroku przykłady analiz Środowisko pracy z programem i korzystanie z zewnętrznych danych - Dane mogą być składowane w arkuszu danych umożliwiającym interakcyjne wprowadzanie i przekształcanie danych (sortowanie, transformacje zmiennych, ułóż w stertę/rozrzuć po zmiennych) oraz import i eksport danych (m.in. z plików Excel i plików tekstowych). - Oprogramowanie ma możliwość łączenia ze standardowymi bazami danych (SQL Server, MS Access i inne) przez OLE DB. - Wczytywanie i zapis danych w formacie Excel (.xls, .xlsx, .xlsb, .xlsm), tekstowym, csv, html i innych. - Wczytywanie i zapis plików danych w formatach: Statistica, SPSS, SAS, JMP, Minitab - Oprogramowanie zawiera wbudowany, zgodny ze standardami język programowania Visual Basic, który umożliwia dostęp programowy do funkcji programu, programowanie własnych procedur analitycznych oraz automatyzację prac. - Środowisko użytkownika umożliwiające graficzne definiowanie projektu analitycznego w postaci schematu (grafu), w którym źródła danych, procedury przetwarzania danych i wyniki reprezentowane są przez ikony, a przepływ danych obrazują strzałki. - Możliwość uruchamiania procedur w językach R i Python w projektach analitycznych zdefiniowanych jako schemat graficzny (graf). - Oprogramowanie działa na stanowisku komputerowym pod kontrolą systemu operacyjnego Windows 7/8/10.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa część 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Część IV Oprogramowanie do analizy statystycznej 2 Wymagania dotyczące oprogramowania statystycznego 1. Oprogramowanie powinno umożliwiać import danych w różnych formatach, w tym co najmniej: Excel (XLS, XLSX), SPSS (SAV), oraz plików tekstowych za pomocą dedykowanego kreatora (TXT, DBF, ASCII, CSV). 2. Oprogramowanie powinno zapewniać dostęp do danych gromadzonych w ramach popularnych systemów bazodanowych za pomocą sterowników ODBC lub mechanizmu OLE DB. Dostęp do baz danych powinien być realizowany za pomocą kreatora pozwalającego tworzyć i zapisywać kwerendy w języku SQL. 3. Oprogramowanie powinno zapewniać możliwość kopiowania własności zmiennych w obrębie jednego zbioru danych oraz kopiowania własności pomiędzy zbiorami danych. 4. Oprogramowanie powinno dawać możliwość przeszukiwania i zastępowania w zbiorze danych określonych wartości (i ciągów tekstowych). 5. Oprogramowanie powinno zapewniać możliwość definiowania różnych rodzajów braków danych, w tym co najmniej braków odpowiadających odpowiedziom kwestionariusza: "nie wiem", "nie dotyczy" i "odmowa odpo wiedzi". 6. Powinna istnieć możliwość zarządzania brakami danych co najmniej w zakresie: a. Zastępowanie braków danych wartościami średniej, mediany, dominanty. b. Wykorzystania mechanizmu wielokrotnej imputacji braków danych. c. Wyłączania wszystkich obserwacji z brakami lub wyłączanie obserwacji parami. 7. Oprogramowanie powinno zapewniać możliwość podglądu z poziomu kreatora podstawowych informacji o zmiennej (typ zmiennej, etykieta zmiennej, poziom pomiaru, kategorie zmiennej - w przypadku zmiennych nominalnych i porządkowych). Utworzony zestaw wielokrotnych odpowiedzi musi być możliwy do użycia przy konstruowaniu obiektów tabelarycznych i budowaniu wykresów.
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)