Usługa wsparcia systemu – Regionalna Platforma Usług Publicznych.

Data publikacji 2019-05-21
Data zakończenia 2019-05-29 00:00:00
Instytucja Województwo Lubelskie
Miejscowość Lublin
Województwo lubelskie
Branża
  • Usługi pomocy komputerowej i podobne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 549451-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 722532005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa wsparcia systemu – Regionalna Platforma Usług Publicznych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w załączniku nr 1 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 0c69b436-424c-44cf-bb7c-3673ac8572d4
Biuletyn 549451-N-2019
Zamawiajacy nazwa Województwo Lubelskie
Regon 43101917000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Artura Grottgera
Zamawiajacy adres numer domu 4
Zamawiajacy miejscowosc Lublin
Zamawiajacy kod pocztowy 20-029
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 81 44 16 636,
Zamawiajacy fax 81 44 16 535
Zamawiajacy email zamowienia@lubelskie.pl,
Adres strony url www.lubelskie.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://umwl.bip.lubelskie.pl/index.php?id=85
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego w Lublinie ul. Artura Grottgera 4, 20- 029 Lublin (parter - KANCELARIA OGÓLNA)
Nazwa nadana zamowieniu Usługa wsparcia systemu – Regionalna Platforma Usług Publicznych.
Numer referencyjny OP-IV.272.39.2019.NSZ
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest usługa wsparcia systemu – Regionalna Platforma Usług Publicznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w załączniku nr 1 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 72253200-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 1
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst Przedmiotem zamówienia będzie 3 miesięczna usługa wsparcia systemu – Regionalna Platforma Usług Publicznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest tożsamy z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
Okres w miesiacach 7
Informacje na temat katalogow 7 miesięcy - czas realizacji zamówienia podstawowego. 3 miesiące - czas realizacji zamówienia dodatkowego.
Okreslenie warunkow Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych kompetencji lub uprawnień.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca wykaże się spełnieniem warunku dotyczącego posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykaże się wykonaniem, co najmniej jednej usługi, odpowiadającej swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia. Za usługę odpowiadającą swoim rodzajem usłudze, stanowiącej przedmiot zamówienia, uważa się usługę polegająca na utrzymaniu oraz świadczeniu usługi serwisu i wsparcia technicznego minimum jednego systemu teleinformatycznego: a) służącego udostępnianiu e-usług – przez e-usługę rozumie się możliwość wysłania dokumentu elektronicznego popisanego metodami przewidzianymi przez przepisy prawa, dostarczonego na Elektroniczną Skrzynkę Podawczą jednostki publicznej – zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. 2019r., poz. 700 z późn. zm.) oraz Ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. 2018 r., poz. 2096 z późn. zm.); b) składającego się z technologii webowych pozwalających na pełne zarządzanie serwisem oraz treściami publikowanymi w Internecie; c) zapewniającego następujące funkcje: - zarządzenie podmiotami, użytkownikami, uprawnieniami i prawami dostępu, - zarządzenie treścią publikowaną na stronie, - zarządzanie kartami usług, - zarządzania opisami usług, - integrację z systemem ePUAP oraz pz.gov.pl w zakresie logowania i podpisywania dokumentów za pomocą Profilu Zaufanego.
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne przeprowadzona będzie w oparciu o złożone przez wykonawców oświadczenia i dokumenty zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności dołączając do oferty zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem) przez podmiot na zasoby, którego Wykonawca się powołuje. Z zobowiązania lub innych dokumentów potwierdzających udostępnienie zasobów przez inne podmioty musi bezspornie i jednoznacznie wynikać w szczególności: -zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; -sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; -zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; -czy podmiot, na zdolnościach, którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Dla swej skuteczności zobowiązanie musi zostać złożone przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania podmiotu trzeciego w powyższym zakresie. Zobowiązanie złożone przez osobę nieuprawnioną nie dowodzi udostępnienia zasobu przez podmiot trzeci.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu: - wykazu usług, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane według wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ (w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem) oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę), a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy(w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za godność z oryginałem), w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Do SIWZ dołączony jest wzór umowy (Ogólne postanowienia umowy) stanowiące jej integralną część zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ, w którym Zamawiający przewidział wszystkie istotne dla stron postanowienia, zmiany oraz przyszłe zobowiązania Wykonawcy i Zamawiającego.
IV 4 4 data 2019-05-29T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w rozdz. VII SIWZ, według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. 2. Zamawiający nie żąda od wykonawcy, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy niebędącemu podmiotem, na którego zasoby powołuje się wykonawca, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszczania informacji o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w rozdz. VII ust. 1 SIWZ. 3. Niezwłocznie po otwarciu ofert zamawiający zamieszcza na stronie internetowej informacje dotyczące: a) kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; b) firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie; c) ceny zawartej w ofertach. d) terminy usunięcia awarii. 4. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji o której mowa w pkt. 3, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy (w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem) według wzoru zamieszczonego na stronie internetowej Zamawiającego wraz z informacją, o której mowa w pkt 3). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 5. Przed podpisaniem umowy Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza na wezwanie Zamawiającego przedstawi szczegółową kalkulację ceny uwzględniającą kwotę netto oraz brutto poszczególnych elementów zamówienia określonych w opisie przedmiotu zamówienia i §6 wzoru umowy (wartość brutto musi być identyczna z wartością podaną na formularzu ofertowym). Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska najwyższą łączną liczbę punktów. Zamawiający zgodnie z art. 24aa ustawy najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Jeżeli wykonawca, o którym mowa w ust. 2, uchyla się od zawarcia umowy, zamawiający może zbadać, czy nie podlega wykluczeniu oraz czy spełnia warunki udziału w postępowaniu wykonawca, który złożył ofertę najwyżej ocenioną spośród pozostałych ofert. Obowiązek informacyjny w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (RODO) określone są w rozdz. XXIX SIWZ. Kryteria oceny ofert: 1)Oferowana cena – waga 60 % - 60 punktów; 2) Termin usunięcia awarii krytycznej: waga 20 % – 20 punktów. Termin usunięcia awarii lub wyznaczenie terminu usunięcie awarii w przypadku kategorii awarii krytycznej: - jeśli Wykonawca zaoferuje do 8 godzin - otrzyma 20 pkt, - jeśli Wykonawca zaoferuje do 9 godzin - otrzyma 15 pkt, - jeśli Wykonawca zaoferuje do 10 godzin - otrzyma 10 pkt, - jeśli Wykonawca zaoferuje do 11 godzin - otrzyma 5 pkt, - jeśli Wykonawca zaoferuje do 12 godzin - otrzyma 0 pkt. - jeśli Wykonawca zaoferuje więcej niż 12 godzin jego oferta zostanie odrzucona. 3) Termin usunięcia awarii niekrytycznej: waga 20 % – 20 punktów. Termin usunięcia awarii lub wyznaczenie terminu usunięcie awarii w przypadku kategorii awarii niekrytycznej: - jeśli Wykonawca zaoferuje do 5 dni kalendarzowych - otrzyma 20 pkt, - jeśli Wykonawca zaoferuje do 6 dni kalendarzowych - otrzyma 15 pkt, - jeśli Wykonawca zaoferuje do 7 dni kalendarzowych - otrzyma 10 pkt, - jeśli Wykonawca zaoferuje do 8 dni kalendarzowych - otrzyma 5 pkt, - jeśli Wykonawca zaoferuje do 9 dni kalendarzowych - otrzyma 0 pkt. - jeśli Wykonawca zaoferuje więcej niż 9 dni kalendarzowych jego oferta zostanie odrzucona. Formularz ofertowy nie podlega uzupełnieniu. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów za ww. kryteria oceny ofert. Punkty w kryterium nr 1, 2 i 3 zostaną przyznane na podstawie informacji uzyskanych z formularza ofertowego stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ.

Criterion

Kryteria Termin usunięcia awarii krytycznej.
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena oferty.
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin usunięcia awarii niekrytycznej.
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)