DOSTAWA JEDNORAZOWYCH STERYLNYCH OBŁOŻEŃ OPERACYJNYCH ORAZ STERYLNEJ I HIGIENICZNEJ JEDNORAZOWEJ BIELIZNY

Data publikacji 2019-06-14
Data zakończenia 2019-06-26 00:00:00
Instytucja MEGREZ Sp. z o.o.
Miejscowość Tychy
Województwo śląskie
Branża
  • Bielizna szpitalna,
  • Materiały medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 561098-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331400003, 395180006, 331990001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednorazowych sterylnych obłożeń operacyjnych oraz sterylnej i higienicznej jednorazowej bielizny, której ilość i rodzaj określono szczegółowo w formularzu asortymentowo- cenowym (Załącznik nr 1 do SIWZ).
2.Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 5bcc8cb8-dab0-47aa-bc8e-42923de504c8
Biuletyn 561098-N-2019
Zamawiajacy nazwa MEGREZ Sp. z o.o.
Regon 24087228600000
Zamawiajacy adres ulica ul. Edukacji
Zamawiajacy adres numer domu 102
Zamawiajacy miejscowosc Tychy
Zamawiajacy kod pocztowy 43-100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 32 325 51 71
Zamawiajacy fax 32 325 52 84
Zamawiajacy email zp@szpitalmegrez.pl
Adres strony url www.szpitalmegrez.pl
Adres strony internetowej narzedzia www.bip.szpitalmegrez.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny podmiot leczniczy - spółka prawa handlowego
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.szpitalmegrez.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.szpitalmegrez.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Megrez Sp. z o.o., ul. Edukacji 102, 43-100 Tychy
Nazwa nadana zamowieniu DOSTAWA JEDNORAZOWYCH STERYLNYCH OBŁOŻEŃ OPERACYJNYCH ORAZ STERYLNEJ I HIGIENICZNEJ JEDNORAZOWEJ BIELIZNY
Numer referencyjny 21/19/ZP/PN
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 11
Okreslenie przedmiotu 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednorazowych sterylnych obłożeń operacyjnych oraz sterylnej i higienicznej jednorazowej bielizny, której ilość i rodzaj określono szczegółowo w formularzu asortymentowo- cenowym (Załącznik nr 1 do SIWZ). 2.Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oprócz oświadczenia o którym w rozdz. VI. 1. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów: a) wykazu dostaw wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane wraz z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane (załącznik nr 6 do SIWZ). Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że zrealizował w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 3 dostawy bielizny operacyjnej jednorazowego użytku, każda o wartości nie mniejszej niż: Pakiet nr 1: 15 900,00 brutto Pakiet nr 2: 24 000,00 brutto Pakiet nr 3: 1 100,00 brutto Pakiet nr 4: 100 000,00 brutto Pakiet nr 5: 246 000,00 brutto Pakiet nr 6: 4 400,00 brutto Pakiet nr 7: 16 200,00 brutto Pakiet nr 8: 1 000,00 brutto Pakiet nr 9: 17 800,00 brutto Pakiet nr 10: 310 000,00 brutto Pakiet nr 11: 40 000,00 brutto
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu oprócz oświadczenia o którym w rozdz. VI. 1. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów: a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy oraz rozdziału Va pkt. 1) z niniejszej SIWZ. 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie (Załącznik nr 5 do SIWZ) o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zakresie warunkow udzialu O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że zrealizował w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 3 dostawy bielizny operacyjnej jednorazowego użytku, każda o wartości nie mniejszej niż: Pakiet nr 1: 15 900,00 brutto Pakiet nr 2: 24 000,00 brutto Pakiet nr 3: 1 100,00 brutto Pakiet nr 4: 100 000,00 brutto Pakiet nr 5: 246 000,00 brutto Pakiet nr 6: 4 400,00 brutto Pakiet nr 7: 16 200,00 brutto Pakiet nr 8: 1 000,00 brutto Pakiet nr 9: 17 800,00 brutto Pakiet nr 10: 310 000,00 brutto Pakiet nr 11: 40 000,00 brutto
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia spełnienia wymagań dla przedmiotu zamówienia, Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie aktualnych na dzień składania: a) oświadczenia o posiadaniu ważnych dokumentów rejestracyjnych dla zaoferowanych wyrobów medycznych, tj. certyfikat CE Notyfikowanej Jednostki Certyfikującej lub Deklarację Zgodności wystawioną przez Producenta lub dokumenty równoważne (załącznik nr 7 do SIWZ); b) materiałów informacyjnych tj.: katalogów, ulotek, instrukcji, folderów/opisów technicznych, kart technicznych produktów zgodnych z wymogami normy EN 13795 cz. 1-3 wystawionych przez producenta (dotyczy Pakietu nr 4, 5, 7), certyfikatów z procesu walidacji sterylizacji wyrobu (dotyczy Pakietu nr 4, 5, 7, 8) –– w języku polskim, które potwierdzą zgodność wszystkich parametrów technicznych zaoferowanych wyrobów medycznych z wymaganiami opisanymi przez Zamawiającego w SIWZ; c) dokumentów tj. kart technicznych, deklaracji zgodności, certyfikatów, norm, ulotek informacyjnych wskazanych w załączniku nr 1 do SIWZ - formularz asortymentowo-cenowy (jeśli dotyczy).
Inne dokumenty niewymienione Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową netto i brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, terminu ważności asortymentu, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację, którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy, 2) wypełniony formularz asortymentowo - cenowy – Załącznik nr 1 do SIWZ, przygotowany zgodnie z zaleceniami rozdz. XII niniejszej SIWZ będący podstawą do określenia ceny w formularzu ofertowym, 3) oświadczenie (Załącznik nr 3 do SIWZ) wymienione w rozdziale VI. niniejszej SIWZ, 4) oświadczenie (Załącznik nr 3a do SIWZ) wymienione w rozdziale VI. niniejszej SIWZ, 5) PEŁNOMOCNICTWO (jeśli dotyczy) – określające zakres działania pełnomocnika.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następującym zakresie: a) zmiany ilości zamawianego asortymentu przy zachowaniu cen jednostkowych zgodnych z ofertą Wykonawcy oraz wartości brutto umowy, b) obniżenia cen w stosunku do cen oferowanych przez Wykonawcę, c) zmiany numeru katalogowego produktu lub jego nazwy przy zachowaniu tożsamości dostarczanego produktu i jego cech jakościowych opisanych w SIWZ, nie gorszych niż produkt zaoferowany w ofercie, w szczególności, gdy Wykonawca nie ma możliwości dostarczania produktu wskazanego w formularzu cenowym albo wprowadza produkt ulepszony, d) przedłużenia terminu obowiązywania umowy, w przypadku niezrealizowania jej pod względem ilościowym w obowiązującym terminie umownym, z przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy e) w razie zakończenia, wstrzymania lub wycofania produkcji przedmiotu zamówienia i zastąpienia produktem zamiennym o składzie, właściwościach nie gorszych – cena nie wyższa niż w ofercie, f) zmiany, o której mowa w §2 ust. 2 niniejszej umowy, g) zmiany danych Stron (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy), h) zmian w zakresie sposobu wykonywania zadań lub zasad funkcjonowania Zamawiającego powodujących, iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe lub zaistniała konieczność modyfikacji przedmiotu zamówienia, i) omyłek pisarskich lub błędów rachunkowych, j) mających na celu wyjaśnienie wątpliwości treści umowy, jeśli będzie ona budziła wątpliwości interpretacyjne między Stronami, k) jeżeli zmiany umowy, w tym zmiany sposobu płatności, wymagać będzie ochrona interesu Zamawiającego, l) zmiany wielkości opakowań, m) zmiany harmonogramu dostaw, co do ilości i terminów, n) zmiany stawki podatku od towarów i usług.
IV 6 1 srodki ochrony Zamawiający zaleca, aby informacje zastrzeżone jako tajemnica przedsiębiorstwa były przez wykonawcę złożone w oddzielnej wewnętrznej kopercie z oznakowaniem „tajemnica przedsiębiorstwa” lub spięte (zszyte) oddzielnie od pozostałych, jawnych elementów oferty. Brak jednoznacznego wskazania, które informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa oznaczać będzie, że wszelkie oświadczenia i zaświadczenia składane w trakcie niniejszego postępowania są jawne bez zastrzeżeń. Zastrzeżenie informacji, które nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji będzie traktowane, jako bezskuteczne i skutkować będzie ich odtajnieniem. Zamawiający informuje, że w przypadku kiedy wykonawca otrzyma od niego wezwanie w trybie art. 90 ustawy PZP, a złożone przez niego wyjaśnienia i/lub dowody stanowić będą tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji wykonawcy będzie przysługiwało prawo zastrzeżenia ich jako tajemnica przedsiębiorstwa. Przedmiotowe zastrzeżenie zamawiający uzna za skuteczne wyłącznie w sytuacji kiedy wykonawca oprócz samego zastrzeżenia, jednocześnie wykaże, iż dane informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.
IV 4 4 data 2019-06-26T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet nr 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39518000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe Produkt bezpiecznie pakowany do transportu i magazynowania ( dwa kartony- zewnętrzny transportowy i wewnętrzny do przechowywania ). Wymagane dokumenty: - karta techniczna produktu - deklaracja zgodności - ulotka informacyjna o produkcie - dostawa do 24 godzin od zamówienia
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednorazowych sterylnych obłożeń operacyjnych oraz sterylnej i higienicznej jednorazowej bielizny, której ilość i rodzaj określono szczegółowo w formularzu asortymentowo- cenowym (Załącznik nr 1 do SIWZ). Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet nr 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39518000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe Produkt bezpiecznie pakowany do transportu i magazynowania ( dwa kartony- zewnętrzny transportowy i wewnętrzny do przechowywania ).
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednorazowych sterylnych obłożeń operacyjnych oraz sterylnej i higienicznej jednorazowej bielizny, której ilość i rodzaj określono szczegółowo w formularzu asortymentowo- cenowym (Załącznik nr 1 do SIWZ). Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet nr 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39518000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe Produkt bezpiecznie pakowany do transportu i magazynowania ( dwa kartony lub karton transportowy i opakowanie wewnętrzne (worki) ). WYMAGANE DOKUMENY : - karta techniczna produktu - deklaracja zgodności - ulotka informacyjna o produkcie - dostawa do 24 godzin od zamówienia
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednorazowych sterylnych obłożeń operacyjnych oraz sterylnej i higienicznej jednorazowej bielizny, której ilość i rodzaj określono szczegółowo w formularzu asortymentowo- cenowym (Załącznik nr 1 do SIWZ). Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pakiet nr 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33199000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe -opakowanie jednostkowe musi posiadać informacje o dacie ważności i nr serii w postaci dwóch naklejek do umieszczenia na dokumentacji pacjenta. - wyraźnie i czytelnie oznaczony rozmiar fartucha na opakowaniu jednostkowym wraz z czytelnym oznakowaniem rodzaju fartucha produkt bezpiecznie pakowany do transportu i magazynowania ( dwa kartony lub karton transportowy i opakowanie wewnętrzne (worek) ). WYMAGANE DOKUMENY : - karta techniczna produktu zgodna z wymogami normy EN 13795 cz. 1 do 3 - deklaracja zgodności - ulotka informacyjna o produkcie - dostawa do 24 godzin od zamówienia - certyfikat z procesu walidacji sterylizacji wyrobu
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednorazowych sterylnych obłożeń operacyjnych oraz sterylnej i higienicznej jednorazowej bielizny, której ilość i rodzaj określono szczegółowo w formularzu asortymentowo- cenowym (Załącznik nr 1 do SIWZ). Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Pakiet nr 5
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39518000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe opakowanie jednostkowe musi posiadać informacje o dacie ważności i nr serii postaci dwóch naklejek do umieszczenia na dokumentacji pacjenta. dokładny opis zawartości zestawu w j. polskim lub wyraźne oznaczenie zawartości w formie graficznej - produkt bezpiecznie pakowany do transportu i magazynowania ( dwa kartony- zewnętrzny transportowy i wewnętrzny do przechowywania). - karta techniczna wystawiona przez producenta zgodna z wymogami normy EN 13795 cz. 1 - 3 - deklaracja zgodności - ulotka informacyjna o produkcie - dostawa do 24 godzin od zamówienia - certyfikat z procesu walidacji sterylizacji wyrobu
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednorazowych sterylnych obłożeń operacyjnych oraz sterylnej i higienicznej jednorazowej bielizny, której ilość i rodzaj określono szczegółowo w formularzu asortymentowo- cenowym (Załącznik nr 1 do SIWZ). Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Pakiet nr 6
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe opakowanie jednostkowe musi posiadać informacje o dacie ważności i nr serii i rozmiar w postaci dwóch naklejek do umieszczenia na dokumentacji pacjenta.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednorazowych sterylnych obłożeń operacyjnych oraz sterylnej i higienicznej jednorazowej bielizny, której ilość i rodzaj określono szczegółowo w formularzu asortymentowo- cenowym (Załącznik nr 1 do SIWZ). Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Pakiet nr 7
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe opakowanie jednostkowe musi posiadać informacje o dacie ważności i nr serii postaci dwóch naklejek do umieszczenia na dokumentacji pacjenta. produkt bezpiecznie pakowany do transportu i magazynowania karta techniczna wystawiona przez producenta zgodna z wymogami normy EN 13795 cz. 1-3 deklaracja zgodności certyfikat z procesu walidacji sterylizacji wyrobu ulotka informacyjna o produkcie dostawa do 24 godzin od zamówienia
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednorazowych sterylnych obłożeń operacyjnych oraz sterylnej i higienicznej jednorazowej bielizny, której ilość i rodzaj określono szczegółowo w formularzu asortymentowo- cenowym (Załącznik nr 1 do SIWZ). Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Pakiet nr 8
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik informacje dodatkowe - opakowanie zbiorcze musi zawierać informacje o dacie ważności i nr serii w postaci min. 1 naklejki do umieszczenia w dokumentacji pacjenta - deklaracja zgodności - karta techniczna produktu - certyfikat z procesu walidacji sterylizacji wyrobu - ulotka informacyjna o produkcie - dostawa do 24 godzin od zamówienia
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednorazowych sterylnych obłożeń operacyjnych oraz sterylnej i higienicznej jednorazowej bielizny, której ilość i rodzaj określono szczegółowo w formularzu asortymentowo- cenowym (Załącznik nr 1 do SIWZ). Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Pakiet nr 9
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednorazowych sterylnych obłożeń operacyjnych oraz sterylnej i higienicznej jednorazowej bielizny, której ilość i rodzaj określono szczegółowo w formularzu asortymentowo- cenowym (Załącznik nr 1 do SIWZ). Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Pakiet nr 10
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednorazowych sterylnych obłożeń operacyjnych oraz sterylnej i higienicznej jednorazowej bielizny, której ilość i rodzaj określono szczegółowo w formularzu asortymentowo- cenowym (Załącznik nr 1 do SIWZ). Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Pakiet nr 11
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39518000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednorazowych sterylnych obłożeń operacyjnych oraz sterylnej i higienicznej jednorazowej bielizny, której ilość i rodzaj określono szczegółowo w formularzu asortymentowo- cenowym (Załącznik nr 1 do SIWZ). Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)