Zakup sprzętu w ramach projektu pt. "Cooperation for sensitive data protection: new challenges - modern solutions" dofinansowanego ze środków UE w ramach Programu Współpracy Interreg V-A Litwa-Polska 2014-2020

Data publikacji 2019-06-17
Data zakończenia 2019-06-25 00:00:00
Instytucja Szpital Wojewódzki im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach
Miejscowość Suwałki
Województwo podlaskie
Branża
  • Infrastruktura sieciowa

Szczegóły

Numer ogłoszenia 562236-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 324240001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Zakup sprzętu w ramach projektu pt. "Cooperation for sensitive data protection: new challenges - modern solutions" dofinansowanego ze środków UE w ramach Programu Współpracy Interreg V-A Litwa-Polska 2014-2020.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
Część I - zakup i dostawa oprogramowania typu DLP (Data Loss Prevention) w ilości 550 bezterminowych licencji wraz z serwerem do jego obsługi
Część II - zakup i dostawa urządzenia typu UTM w ilości 1szt.
Część III - Kompleksowe wykonanie prac związanych z dostawą i wdrożeniem systemu zarządzania kolejkami w Szpitalu Wojewódzkim im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz parametry techniczne urządzeń określa załącznik nr 5 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 6a3801fd-8515-48f9-94f6-67ae9a6caf32
Biuletyn 562236-N-2019
Zamawiajacy nazwa Szpital Wojewódzki im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach
Regon 79031936200000
Zamawiajacy adres ulica ul. Szpitalna
Zamawiajacy adres numer domu 60
Zamawiajacy miejscowosc Suwałki
Zamawiajacy kod pocztowy 16-400
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podlaskie
Zamawiajacy telefon 087 5629582, 5629462, 5629595
Zamawiajacy fax 875 629 594
Zamawiajacy email zamowienia@szpital.suwalki.pl
Adres strony url www.szpital.suwalki.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu projektu pt. „Cooperation for sensitive data protection: new challenges - modern solutions” dofinansowanego ze środków UE w ramach Programu Współpracy Interreg V-A Litwa-Polska 2014-2020
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny SP ZOZ
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.szpital.suwalki.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpital.suwalki.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie na adres wskazany poniżej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szpital Wojewódzki im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach Szpitalna 60 16-400 Suwałki Polska
Nazwa nadana zamowieniu Zakup sprzętu w ramach projektu pt. "Cooperation for sensitive data protection: new challenges - modern solutions" dofinansowanego ze środków UE w ramach Programu Współpracy Interreg V-A Litwa-Polska 2014-2020
Numer referencyjny 27/PN/MN/2019
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest: Zakup sprzętu w ramach projektu pt. "Cooperation for sensitive data protection: new challenges - modern solutions" dofinansowanego ze środków UE w ramach Programu Współpracy Interreg V-A Litwa-Polska 2014-2020. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: Część I - zakup i dostawa oprogramowania typu DLP (Data Loss Prevention) w ilości 550 bezterminowych licencji wraz z serwerem do jego obsługi Część II - zakup i dostawa urządzenia typu UTM w ilości 1szt. Część III - Kompleksowe wykonanie prac związanych z dostawą i wdrożeniem systemu zarządzania kolejkami w Szpitalu Wojewódzkim im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz parametry techniczne urządzeń określa załącznik nr 5 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 32424000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Okres w dniach 40
Informacje na temat katalogow Okres realizacji zamówienia maksymalnie do 40 dni od dnia podpisania umowy.
Okreslenie warunkow Określenie warunków: Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Określenie warunków: Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Określenie warunków: Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa powyżej – składa dokument wystawiony w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci firmowe materiały informacyjne potwierdzające parametry techniczne oferowanego przedmiotu Zamówienia, poświadczonym przez Wykonawcę tłumaczeniem na język polski. Wykonawcy powinni wskazać w firmowych materiałach informacyjnych, której części zamówienia oraz którego punktu tabeli załącznika nr 5 do SIWZ dotyczą oferowane parametry. Jeżeli w prospektach brak opisu danego wymogu, dopuszcza się załączenie do oferty innych dokumentów, w których Zamawiający będzie w stanie zweryfikować zgodność opisu danego wymogu w tym oświadczenie Wykonawcy. Parametry techniczne – załącznik nr 5 do SIWZ
Inne dokumenty niewymienione FORMULARZ OFERTOWY sporządzony przez wykonawcę według instrukcji podanej – załącznik nr 1 do SIWZ. Pełnomocnictwo do podpisania oferty. Pełnomocnictwo należy załączyć do oferty tylko w przypadku, gdy oferta jest podpisania przez osobę nie figurującą w rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Brak podpisu na ofercie lub podpisanie oferty przez osobę do tego nieupoważnioną spowoduje konieczność odrzucenia oferty. W przypadku składnia oferty przez podmioty występujące wspólnie, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego jeżeli oferta nie jest podpisana przez wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego nie jest postępowaniem sądowym, stwierdzić należy, że złożenie dokumentu pełnomocnictwa lub prokury albo jego odpisu, wypisu lub kopii przez pełnomocnika wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie podlega opłacie skarbowej. Pełnomocnictwo należy złożyć wyłącznie w formie oryginału lub kopii notarialnej;
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający działając w oparciu o art. 144 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018, poz. 1986 tj., ze zm.) określa następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty: 1/ zmiany terminu realizacji umowy: a. spowodowanej wystąpieniem siły wyższej w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego, b. spowodowanej wystąpieniem okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć w chwili zawarcia umowy pomimo zachowania należytej staranności. c. powodowanej innymi przyczynami zewnętrznymi niezależnymi od Zamawiającego oraz Wykonawcy, w szczególności awariami, remontami, przebudowami dróg dojazdowych, 2/ zmiana ceny w przypadku zmiany przepisów prawa podatkowego w okresie obowiązywania umowy dotyczących stawek VAT, przy czym zmiana nastąpi w wartości brutto, wartość netto pozostaje bez zmian 3/zmiany danych podmiotów zawierających umowę (w wyniku przekształceń, połączeń, itp.). 4/ wprowadzenia cen promocyjnych lub obniżenie cen dla produktu wskazanego w Formularzu cenowym; 5/ zmiany przepisów prawa mające wpływ na realizacje niniejszej umowy. 6/ zmiany w zakresie zamiany podwykonawców w przypadku: a) wprowadzenia nowego podwykonawcy, b) rezygnacji podwykonawcy, c) zmiany wartości lub zakresu dostaw wykonywanych przez podwykonawców. 3. Zmiana zapisów umowy, może być inicjowana przez każdą ze stron umowy z zachowaniem formy pisemnej.
IV 4 4 data 2019-06-25T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki pl
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Zgodnie z art. 13 ust.1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)(Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:  administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Szpital Wojewódzki im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach;  inspektorem ochrony danych osobowych w Szpitalu Wojewódzkim im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach jest Pan/Pani /Zdzisław Koncewicz, kontakt: iod@szpital.suwalki.pl, 87 5629 563*;  Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego Zakup sprzętu w ramach projektu pt. „Cooperation for sensitive data protection: new challenges - modern solutions” dofinansowanego ze środków UE w ramach Programu Współpracy Interreg V-A Litwa-Polska 2014-2020, nr postępowania 27/PN/MN/2019, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;  odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”;  Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;  obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;  w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;  posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych**; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;  nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowaw art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa część 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32424000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 40
Zalacznik informacje dodatkowe Okres realizacji zamówienia: Część 1 - Dostawa oprogramowania maksymalnie do 30 dni od dnia podpisania umowy. Część 1 - Dostawa serwera, wdrożenie i przeszkolenie: maksymalnie do 40 dni od dnia podpisania umowy.
Zalacznik krotki opis Zakup Oprogramowania typu DPL - 550 bezterminowych licencji wraz z serwerem do jego obsługi zgodnie z parametrami określonymi w załączniku nr 5 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa część 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32424000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 40
Zalacznik informacje dodatkowe Okres realizacji zamówienia: Część 2 –Dostawa urządzenia maksymalnie do 28 dni od dnia podpisania umowy. Część 2 - Wdrożenie i przeszkolenie: maksymalnie do 40 dni od dnia podpisania umowy.
Zalacznik krotki opis zakup i dostawa urządzenia typu URM - 1 szt. zgodnie z parametrami określonymi w załączniku nr 5 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa część 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32424000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 40
Zalacznik informacje dodatkowe Część 3 – maksymalnie do 40 dni od dnia podpisania umowy.
Zalacznik krotki opis Kompleksowe wykonanie prac związanych z dostawą i wdrożeniem systemu zarządzania kolejkami w Szpitalu Wojewódzkim im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach w zakresie określonym szczegółowo w załączniku nr 5 do SIWZ.
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)