GuidZP400 |
856ffad3-fd42-4ac8-ad8e-af38123fe77d
|
Biuletyn |
559925-N-2019
|
Zamawiajacy nazwa |
Uniwersytet Warszawski
|
Regon |
12580000000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Krakowskie Przedmieście
|
Zamawiajacy adres numer domu |
-
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00-927
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
225 520 360
|
Zamawiajacy fax |
225 522 507
|
Zamawiajacy email |
dzp@adm.uw.edu.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://dzp.uw.edu.pl/postepowania-przetargowe/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej. Składanie oferty odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca. Ofertę w zamkniętej kopercie/opakowaniu, sporządzoną zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, zwaną dalej SIWZ lub Specyfikacją, należy składać w siedzibie prowadzącego postępowanie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Dział Zamówień Publicznych Uniwersytetu Warszawskiego - oficyna Pod Wizytkami, ul. Krakowskie Przedmieście 26/28, 00-927 Warszawa, II piętro, pok. 33
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Wykonanie usługi przygotowanie aplikacji zwiedzania klasztoru Ghazali oraz Wielkiego Klasztoru Antoniego w rzeczywistości wirtualnej w ramach projektu „ArcheoCDN. Archeologiczne Centrum Doskonałości Naukowej”
|
Numer referencyjny |
DZP-361-49/2019
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiot zamówienia jest częścią Projektu Uniwersytetu Warszawskiego pt. „ArcheoCDN. Archeologiczne Centrum Doskonałości Naukowej” w ramach programu MNiSW: DIALOG 0298/DLG2018/10.
2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi przygotowanie aplikacji zwiedzania klasztoru Ghazali oraz Wielkiego Klasztoru Antoniego w rzeczywistości wirtualnej w ramach projektu „ArcheoCDN. Archeologiczne Centrum Doskonałości Naukowej”.
3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Oferty można składać w odniesieniu do wszystkich części.
W związku z tym, każdą wyspecyfikowaną część (2 części) należy traktować jako oddzielny przedmiot zamówienia (oddzielne zamówienia), wszelkie zapisy dotyczące oferty należy rozumieć jako oferty częściowej.
Wykaz części będących przedmiotem zamówienia:
1) Część 1 – Przygotowanie aplikacji on-line zwiedzania klasztoru Ghazali oraz Wielkiego Klasztoru Antoniego w rzeczywistości wirtualnej na silniku Sketchfab,
2) Część 2 - Wykonanie strony internetowej do udostępniania dedykowanych treści.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ, który jest dostępny na stronie internetowej Zamawiającego.
|
Cpv glowny przedmiot |
72413000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Informacje na temat katalogow |
1. Termin podany w II.8) dotyczy części 1.
2. Wymagane terminy (okresy) wykonania zamówienia:
1) część 1: do 12 miesięcy od daty podpisania umowy,
2) część 2: do 16 tygodni od daty podpisania umowy.
3. Oferty proponujące dłuższy termin (okres) wykonania zamówienia zostaną odrzucone.
4. Wykonawcy mogą zaproponować w ofertach krótszy termin (okres) wykonania zamówienia niż przedstawiono wyżej.
UWAGA: Termin (okres) wykonania zamówienia stanowi jedno z kryteriów oceny ofert.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa takich warunków
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa takich warunków
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Część 1
A. Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał usługi, z których:
1) co najmniej 2 polegały na stworzeniu oprogramowania, której efektem końcowym był system bazujący na wirtualnej rzeczywistości („zakres 1”),
2) co najmniej 2 polegały na stworzeniu oprogramowania, której efektem końcowym był system wykorzystujący animacje 3D („zakres 2”),
3) co najmniej 2 polegały na stworzeniu interaktywnej aplikacji, wykorzystującej technologię VR („zakres 3”).
Wyjaśnienie Zamawiającego:
Zamawiający uzna warunek za spełniony zarówno wówczas, gdy Wykonawca wykaże realizację 6 usług, jak też odpowiednio mniejszą ich ilość, pod warunkiem, że każdy z zakresów (określonych w pkt. 1-3 powyżej) wystąpi w wykazanych usługach po 2 razy.
Przykład 1:
Wykonawca wykaże 3 usługi, z których:
1 usługa – zawierała zakres 1, 2 i 3,
2 usługa – zawierała zakres 1 i 3,
3 usługa – zawierała zakres 2.
Przykład 2:
Wykonawca wykaże 2 usługi, z których:
1 usługa – zawierała zakres 1, 2 i 3,
2 usługa – zawierała zakres 1, 2 i 3.
Przykład 3:
Wykonawca wykaże 6 usług, z których:
1 usługa – zawierała zakres 1,
2 usługa – zawierała zakres 3,
3 usługa – zawierała zakres 1,
4 usługa – zawierała zakres 2,
5 usługa – zawierała zakres 3,
6 usługa – zawierała zakres 2.
B. Wykonawca wykaże osoby skierowane przez niego do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialne za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania niniejszego zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Wykonawca wykaże co najmniej:
1) 1 programistę posiadającego:
- wykształcenie co najmniej wyższe techniczne w dziedzinie automatyki lub informatyki lub elektroniki lub elektryki,
- doświadczenie w wykonaniu co najmniej 1 aplikacji wykorzystującej technologię VR
oraz następującą wiedzę i umiejętności:
- znajomość oprogramowania bazującego na zintegrowanym środowisku do tworzenia trójwymiarowych gier komputerowych oraz obsługującego hełmy wirtualnej rzeczywistości,
- znajomość silnika gier z zaimplementowanym w nim mechanizmem wspomagającym wieloplatformowość wykorzystywaną do tworzenia wirtualnej rzeczywistości,
- znajomość rozbudowanego funkcjonalnie programu do tworzenia trójwymiarowej grafiki i animacji wykorzystywanej do tworzenia środowiska wirtualnej rzeczywistości,
- znajomość narzędzi optymalizacyjnych do obiektów 3D,
- umiejętność przygotowywania kompletnych zestawów tekstur oraz map, które pomagają zasymulować różne efekty dla aplikacji interaktywnych dedykowanych dla VR,
- znajomość oprogramowania do pracy na skryptach wizualnych opartych na funkcjach do komunikacji interfejsu z silnikiem graficznym.
2) 2 grafików 3D, z których każdy posiada:
- wykształcenie wyższe w dziedzinie architektury lub budownictwa,
- doświadczenie w wykonaniu co najmniej 1 aplikacji wykorzystującej technologię VR
oraz następującą wiedzę i umiejętności:
- znajomość oprogramowania i środowiska graficznego oraz programistycznego do tworzenia oprogramowania konsolowego wraz z graficznym interfejsem użytkownika, używanego do tworzenia wirtualnej rzeczywistości,
- znajomość metod wykonywania animacji 3D,
- umiejętność przygotowywania kompletnych zestawów tekstur oraz map, które pomagają zasymulować różne efekty dla aplikacji interaktywnych dedykowanych dla VR,
- umiejętność przygotowania obiektów 3D przy zastosowaniu metody szkieletowej,
- znajomość tworzenia tekstur w oparciu o algorytmy bazujące na fizycznym zachowaniu się światła i materiałów,
- znajomość silnika graficznego umożliwiającego stworzenie środowiska wirtualnego VR oraz umiejętność programowania w takim narzędziu.
UWAGA: Doświadczenie stanowi jedno z kryteriów oceny ofert.
Część 2
A. Wykonawca wykaże co najmniej dwie usługi wykonane w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie polegające na stworzeniu responsywnej strony internetowej z Systemem Zarządzania Treścią.
B. Wykonawca wykaże osoby skierowane przez niego do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialne za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania niniejszego zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Wykonawca wykaże co najmniej 1 specjalistę WEB posiadającego:
- praktyczną znajomość HTML5, CSS3 oraz JavaScript,
- znajomość technologii: Sass/SCSS, RWD,
- doświadczenie w pracy z narzędziami: git, gulpjs, npm,
- znajomość frameworka jQuery lub Zepto.
- znajomość wybranego frameworka CSS (Bootstrap, Foundation, Bulma),
- znajomość zagadnień: ACSS, OOCSS, BEM, AMD, CommonJS, PWA, Google AMP, ESLint.
UWAGA:
‒ W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagana liczba usług nie sumuje się, tj. co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi wykonać wszystkie wymagane „usługi”. Ta sama zasada dotyczy tzw. podmiotu trzeciego (podmiot na którego zasoby Wykonawca się powołuje).
‒ W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia wymagana liczba osób skierowanych do realizacji zamówienia publicznego sumuje się.
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
1
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda:
1) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
2) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
3) odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, chyba, że Zamawiający może ww. dokument uzyskać, w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 roku o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne
(Dz.U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 poz. 352),
4) oświadczenia Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz.U. z 2016 r. poz. 716).
2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1 pkt 1 - 3 – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
1) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
2) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
3. Dokumenty, o których mowa w ust. 2 pkt 1 powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w ust. 2 pkt 2, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem tego terminu.
4. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej o osoby. Przepis ust. 3 stosuje się.
5. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
6. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
7. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w ust. 1.
8. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty określone w ust. 1 obowiązują oddzielnie każdego z Wykonawców.
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający żąda następujących dokumentów:
1) wykazu usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy.
Oświadczenie – „Wykaz usług” zgodny z wymaganiami określonymi w niniejszym ogłoszeniu dla danej części.
2) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Oświadczenie – „Wykaz osób” zgodny z wymaganiami określonymi w niniejszym ogłoszeniu dla danej części.
2. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności:
1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu;
2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego;
3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego;
4) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Wykonawca złoży wraz z ofertą:
1) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu lub /i do podpisania umowy (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych). Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy (podpisy i pieczęcie oryginalne) lub mieć postać aktu notarialnego, albo notarialnie potwierdzonej kopii,
2) Formularz cenowy – zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik do SIWZ,
3) Formularz - informacja o częściach zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom lub wykonaniu przedmiotu zamówienia siłami własnymi – według wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ,
4) w przypadku gdy Wykonawca będzie polegał na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
2. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy oraz zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy według wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia niniejsze oświadczenie składa każdy z Wykonawców.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian w umowie w przypadku wystąpienia sytuacji powodujących konieczność:
1) zmiany danych identyfikacyjnych Wykonawcy (adres siedziby, REGON, NIP, rachunek bankowy);
2) zmiany przepisów prawa mających wpływ na warunki realizacji umowy.
|
IV 4 4 data |
2019-06-27T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Kryteria oceny ofert podane w IV.2.2) dotyczą części 1. Dla części 2 kryteria oceny ofert i ich wagi są następujące:
1 Cena - 60%,
2 Termin (okres) wykonania zamówienia - 10%,
3 Okres gwarancji - 30%
|