Dostawa drukarek dla Prokuratury Okręgowej w Poznaniu

Data publikacji 2019-06-17
Data zakończenia 2019-06-27 00:00:00
Instytucja Prokuratura Okręgowa
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Sprzęt peryferyjny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 562163-N-2019
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302321108
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 40 szt. drukarek laserowych dla Prokuratury Okręgowej w Poznaniu.
2. Dostawa sprzętu do siedziby Prokuratury Okręgowej w Poznaniu, ul. Solna 10. Termin dostawy (dzień oraz godzina) należy uzgodnić telefonicznie z wyznaczoną w umowie osobą (0 61 88 52 132) co najmniej dwa dni wcześniej.
3. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia i wniesienia sprzętu z na własny koszt do pomieszczenia wskazanego przez Zamawiającego.(ul. Solna 10, I piętro, pokój A115).
4.Gwarancja na oferowany sprzęt zostanie udzielona na co najmniej 24 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru. Uprawnienia z gwarancji wykonywane będą w siedzibie Zamawiającego, chyba że niezbędne będzie naprawa sprzętu w siedzibie producenta lub autoryzowanym przez niego punkcie serwisowym - wówczas koszt transportu do i z naprawy pokrywa Wykonawca.
5.Czas reakcji serwisu nie dłuższy niż 5 dni roboczych od zgłoszenia. Pod pojęciem czas reakcji serwisu Zamawiający rozumie potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia z określeniem czynności wymaganych do naprawy usterki tj. konieczności wymiany elementu lub sugestii umożliwiających usunięcie usterki. Koszty dojazdu pokrywa sprzedający. Zgłoszenie awarii może nastąpić drogą telefoniczną, faksem lub pocztą elektroniczną. Zgłoszenie awarii będzie przekazywane przez Zamawiającego w dniach roboczych (od poniedziałku do piątku) w godzinach pracy (7:15- 15:15). Natomiast w sytuacjach wyjątkowych Zamawiający dopuszcza zgłoszenie awarii w dniach roboczych po godzinach urzędowania Zamawiającego, czyli po godzinie 15:15. Zamawiający dopuszcza także sytuację naprawy awarii po godzinach urzędowania.
6. W przypadku naprawy trwającej dłużej niż 48 godzin, Zamawiającemu musi zostać dostarczony sprzęt zastępczy o niegorszych parametrach.
7.Naprawy gwarancyjne urządzeń muszą być realizowane przez Producenta lub Autoryzowanego Partnera Serwisowego Producenta.
8. W przypadku, gdy naprawa uszkodzonego sprzętu potrwa dłużej niż 6 tygodni lub sprzęt był naprawiany 3 razy i nastąpi kolejna awaria Zamawiającemu przysługuje bezpłatna wymiana sprzętu na nowy, taki sam lub inny uzgodniony o co najmniej takich samych parametrach.
9.Okres gwarancji zostanie automatycznie wydłużony o czas trwania naprawy.
10. Zamawiający nie dopuszcza możliwości narzucenia przez Wykonawcę żadnych płatnych usług - np. płatnych kwartalnych przeglądów w trakcie trwania okresu gwarancyjnego.
11. Wykonawca gwarantuje dostępność części zamiennych w okresie gwarancji.
12. Wykonawca gwarantuje, że wszystkie produkty posiadają wymagane licencje z uwzględnieniem europejskich norm zharmonizowanych.
13. Oferta musi zawierać oświadczenie o zgodności z deklaracją CE.
14. Zaoferowany sprzęt musi posiadać certyfikaty: TÜV/GS, CE - urządzenie jest produkowane zgodnie z normami jakości ISO 9001 oraz ochrony środowiska ISO 14001. Potwierdzenie musi się znajdować na oficjalnej stronie producenta lub w karcie katalogowej.
15. Wykonawca gwarantuje, że oferowany sprzęt, jak i wszystkie zamontowane elementy są fabrycznie nowe.
16. Wykonawca zapewnia wsparcie telefoniczne - czas odpowiedzi 1 dzień roboczy. Pod pojęciem wsparcie telefoniczne Zamawiający rozumie obowiązek wskazania przez Wykonawcę pracownika do kontaktu z Zamawiającym wraz z numerami telefonów kontaktowych celem udzielania informacji, konsultacji i kontaktów w sprawach napraw, warunków gwarancji, instrukcji obsługi sprzętu i podzespołów, deklaracji zgodności itp. okoliczności wynikających z SIWZ i projektu umowy.
17. Zamawiający zastrzega prawo do sprawdzenia parametrów zaoferowanego sprzętu na oficjalnych stronach producenta lub na podstawie karty katalogowej.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 8d403b3c-9ca6-4a28-9c5a-a221f464dbaa
Biuletyn 562163-N-2019
Zamawiajacy nazwa Prokuratura Okręgowa
Regon 39400000000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Solna
Zamawiajacy adres numer domu 10
Zamawiajacy miejscowosc Poznań
Zamawiajacy kod pocztowy 61-736
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 061-8852-000
Zamawiajacy fax 618 472 594
Zamawiajacy email przetargi@poznan.po.gov.pl
Adres strony url www.poznan.po.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.poznan.po.gov.pl
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa drukarek dla Prokuratury Okręgowej w Poznaniu
Numer referencyjny PO VII WB 261.12.2019
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 40 szt. drukarek laserowych dla Prokuratury Okręgowej w Poznaniu. 2. Dostawa sprzętu do siedziby Prokuratury Okręgowej w Poznaniu, ul. Solna 10. Termin dostawy (dzień oraz godzina) należy uzgodnić telefonicznie z wyznaczoną w umowie osobą (0 61 88 52 132) co najmniej dwa dni wcześniej. 3. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia i wniesienia sprzętu z na własny koszt do pomieszczenia wskazanego przez Zamawiającego.(ul. Solna 10, I piętro, pokój A115). 4.Gwarancja na oferowany sprzęt zostanie udzielona na co najmniej 24 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru. Uprawnienia z gwarancji wykonywane będą w siedzibie Zamawiającego, chyba że niezbędne będzie naprawa sprzętu w siedzibie producenta lub autoryzowanym przez niego punkcie serwisowym - wówczas koszt transportu do i z naprawy pokrywa Wykonawca. 5.Czas reakcji serwisu nie dłuższy niż 5 dni roboczych od zgłoszenia. Pod pojęciem czas reakcji serwisu Zamawiający rozumie potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia z określeniem czynności wymaganych do naprawy usterki tj. konieczności wymiany elementu lub sugestii umożliwiających usunięcie usterki. Koszty dojazdu pokrywa sprzedający. Zgłoszenie awarii może nastąpić drogą telefoniczną, faksem lub pocztą elektroniczną. Zgłoszenie awarii będzie przekazywane przez Zamawiającego w dniach roboczych (od poniedziałku do piątku) w godzinach pracy (7:15- 15:15). Natomiast w sytuacjach wyjątkowych Zamawiający dopuszcza zgłoszenie awarii w dniach roboczych po godzinach urzędowania Zamawiającego, czyli po godzinie 15:15. Zamawiający dopuszcza także sytuację naprawy awarii po godzinach urzędowania. 6. W przypadku naprawy trwającej dłużej niż 48 godzin, Zamawiającemu musi zostać dostarczony sprzęt zastępczy o niegorszych parametrach. 7.Naprawy gwarancyjne urządzeń muszą być realizowane przez Producenta lub Autoryzowanego Partnera Serwisowego Producenta. 8. W przypadku, gdy naprawa uszkodzonego sprzętu potrwa dłużej niż 6 tygodni lub sprzęt był naprawiany 3 razy i nastąpi kolejna awaria Zamawiającemu przysługuje bezpłatna wymiana sprzętu na nowy, taki sam lub inny uzgodniony o co najmniej takich samych parametrach. 9.Okres gwarancji zostanie automatycznie wydłużony o czas trwania naprawy. 10. Zamawiający nie dopuszcza możliwości narzucenia przez Wykonawcę żadnych płatnych usług - np. płatnych kwartalnych przeglądów w trakcie trwania okresu gwarancyjnego. 11. Wykonawca gwarantuje dostępność części zamiennych w okresie gwarancji. 12. Wykonawca gwarantuje, że wszystkie produkty posiadają wymagane licencje z uwzględnieniem europejskich norm zharmonizowanych. 13. Oferta musi zawierać oświadczenie o zgodności z deklaracją CE. 14. Zaoferowany sprzęt musi posiadać certyfikaty: TÜV/GS, CE - urządzenie jest produkowane zgodnie z normami jakości ISO 9001 oraz ochrony środowiska ISO 14001. Potwierdzenie musi się znajdować na oficjalnej stronie producenta lub w karcie katalogowej. 15. Wykonawca gwarantuje, że oferowany sprzęt, jak i wszystkie zamontowane elementy są fabrycznie nowe. 16. Wykonawca zapewnia wsparcie telefoniczne - czas odpowiedzi 1 dzień roboczy. Pod pojęciem wsparcie telefoniczne Zamawiający rozumie obowiązek wskazania przez Wykonawcę pracownika do kontaktu z Zamawiającym wraz z numerami telefonów kontaktowych celem udzielania informacji, konsultacji i kontaktów w sprawach napraw, warunków gwarancji, instrukcji obsługi sprzętu i podzespołów, deklaracji zgodności itp. okoliczności wynikających z SIWZ i projektu umowy. 17. Zamawiający zastrzega prawo do sprawdzenia parametrów zaoferowanego sprzętu na oficjalnych stronach producenta lub na podstawie karty katalogowej.
Cpv glowny przedmiot 30232110-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 35
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci oświadczenie o zgodności z deklaracją CE
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 15.2 Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w sytuacji: a) zmianę dotyczącą dostarczonego sprzętu w sytuacji gdy nastąpi wycofanie danego modelu (typu) z produkcji przez producenta, a dostępny będzie sprzęt o parametrach nie gorszych niż wynikające z umowy, pod warunkiem, że jego cena nie będzie wyższa niż wskazana w ofercie. Wycofanie modelu (typu) sprzętu z produkcji przez producenta wykonawca musi pisemnie udokumentować, b) w przypadku niedostępności na rynku sprzętu objętego ofertą wykonawcy, wykonawca zobowiązany jest dostarczyć zamawiającemu sprzęt , którego parametry techniczne będą takie same lub lepsze aniżeli wymienione w ofercie wykonawcy. W tym przypadku tzn. dostarczenia sprzętu innego niż wymieniony w SIWZ i w ofercie wykonawcy, wykonawca zobowiązuje się do uzgodnienia z zamawiającym proponowanego innego sprzętu komputerowego, a po zaakceptowaniu zmian przez zamawiającego, do podpisania stosownego aneksu do umowy, Powyższe nie uprawnia wykonawcy do podwyższania ceny za sprzęt.
IV 4 4 data 2019-06-27T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Czas reakcji serwisu
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)