| GuidZP400 |
b38a7054-e88a-4bbd-a51b-277ae326a51c
|
| Biuletyn |
561154-N-2019
|
| Zamawiajacy nazwa |
Zarząd Morskiego Portu Gdańsk S.A.
|
| Regon |
19147840800000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Zamknięta
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
18
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Gdańsk
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
80-955
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
| Zamawiajacy telefon |
587 379 565
|
| Zamawiajacy fax |
587 379 332
|
| Zamawiajacy email |
pois_mk@portgdansk.pl
|
| Adres strony url |
www.portgdansk.pl
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
11
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.portgdansk.pl
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.portgdansk.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy złożyć w siedzibie Zarządu Morskiego Portu Gdańsk S.A. albo przesłać na adres Zamawiającego określony w pkt 11.2 SIWZ.
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Zarząd Morskiego Portu Gdańsk S.A., 80 - 955 Gdańsk, ul. Zamknięta 18, Sekcja Przetargów. Złożenie w pokoju nr 10B Kancelaria Ogólna.
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Modernizacja oświetlenia terenu przy ul. Pokładowej.
|
| Numer referencyjny |
NPR/IUE/2019/025
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest modernizacja oświetlenia terenu przy ul. Pokładowej w Gdańsku. Zakres przedmiotu zamówienia podzielono na dwa etapy:
Etap 1 - Przygotowanie do realizacji robót budowlanych:
- opracowanie dokumentacji projektowej;
- uzyskanie zatwierdzenia projektu budowlanego w ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę.
Etap 2 - Wykonanie robót na podstawie opracowanej dokumentacji:
- wykonanie robót budowlanych;
- sprawowanie nadzoru autorskiego.
Szczegółowy zakres, założenia i warunki realizacji przedmiotu zamówienia określone są w Załączniku nr 1, który stanowi integralną część SIWZ.
W zakresie przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest we własnym zakresie uzyskać lub opracować wszystkie materiały niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia a nie udostępnione przez Zamawiającego na podstawie zapisów zamówienia.
|
| Cpv glowny przedmiot |
31527200-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w dniach |
280
|
| Okreslenie warunkow |
Powyższy warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu ww. warunku udziału w postępowaniu (zgodnie ze wzorem zamieszczonym w Załączniku nr 3 do SIWZ).
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Powyższy warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu ww. warunku udziału w postępowaniu (zgodnie ze wzorem zamieszczonym w Załączniku nr 3 do SIWZ).
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
1) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu ww. warunku udziału w postępowaniu. Oświadczenie należy złożyć zgodnie ze wzorem zamieszczonym w Załączniku nr 3 do SIWZ.
2) Wykaz, co najmniej dwóch robót budowlanych polegających na wykonaniu linii kablowych nn 0,4 kV, w tym przynajmniej jednej oświetleniowej wraz z posadowieniem słupów, wartość każdej z robót powinna wynosić co najmniej 20 000 PLN netto (bez VAT). Zamówienia uwzględnione w wykazie muszą być wykonane w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Dla każdej pozycji wykazu należy podać: rodzaj/opis zakresu, wartość, datę i miejsce wykonania, oraz załączyć dowody wskazujące, że zostały wykonane w sposób należyty, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Za datę wykonania uważana będzie data odbioru. Wykaz należy złożyć zgodnie z wzorem zamieszczonym w Załączniku nr 3A do SIWZ.
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu wykazania niepodlegania wykluczeniu Wykonawca zobowiązany jest:
1) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (oświadczenie należy złożyć zgodnie z wzorem zamieszczonym w Załączniku nr 3 do SIWZ).
2) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczeniu lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
4) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
|
| Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz robót budowlanych zgodnie z wzorem zamieszczonym w Załączniku nr 3A do SIWZ.
|
| Inne dokumenty niewymienione |
Ofertę należy przygotować według wzoru Formularza oferty - zamieszczonego w Załączniku nr 2 do SIWZ. Do formularza oferty załączyć należy:
1) Dokument potwierdzający złożenie wadium. W przypadku wadium wnoszonego w formie pieniężnej - załączyć oryginał dowodu potwierdzającego wpłacenie wadium na rachunek bankowy Zamawiającego albo potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię przelewu. W przypadku wadium wnoszonego w formie określonej w pkt 8.3. SIWZ - załączyć kopię i oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium.
2) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i nie podleganiu wykluczeniu wymagane na podstawie pkt 2.2.4. i 6.1.
3) Pełnomocnictwo jeżeli oferta została podpisana przez pełnomocnika Wykonawcy a nie osobę/osoby których uprawnienia do jej podpisania wynika z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
|
| Czy wadium |
1
|
| Wadium |
Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium. Wysokość wadium wynosi: 3000,00 PLN. Pozostałe warunki dotyczące wadium zostały opisane w pkt 8 SIWZ.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| IV 4 4 data |
2019-07-25T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
11:00
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| IV 6 6 |
UWAGA! Postępowanie jest prowadzone na podstawie Regulaminu udzielania zamówień przez Zarząd Morskiego Portu Gdańsk S.A., wprowadzonego Zarządzeniem nr 5/2017 z dnia 25 maja 2017 r. Treść Regulaminu zamieszczona jest na stronie internetowej www.portgdansk.pl Pojawiające się w treści niniejszego ogłoszenia odniesienia do ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych nie mają zastosowania w przedmiotowym postępowaniu.
|